Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2017, 10:10   #21
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en ja, ik heb zaterdag een etentje.
Indisch? Chinees? Italiaans? Of toch maar stoofvlees met frieten?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2017, 11:46   #22
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Mijn oma zaliger sprak over haar leeftijdsgenoten over "die ouwe meekes".
Die van ons waren wel echt een gekke bende hoor.
Op een dag werden ze uitgenodigd voor een trouwfeest in het hotel waar ze verbleven. Gezien ze geen "lang kleed" mee hadden en het bij de andere genodigden blijkbaar gewenst was, hebben ze halverwege het feest maar beslist om zich om te kleden en in hun satijnen nachtjapon te verschijnen...
Dames van toen +/- 75 schat ik...
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2017, 11:53   #23
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Die van ons waren wel echt een gekke bende hoor.
Op een dag werden ze uitgenodigd voor een trouwfeest in het hotel waar ze verbleven. Gezien ze geen "lang kleed" mee hadden en het bij de andere genodigden blijkbaar gewenst was, hebben ze halverwege het feest maar beslist om zich om te kleden en in hun satijnen nachtjapon te verschijnen...
Dames van toen +/- 75 schat ik...

Leve de bomma's!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2017, 13:11   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht

Leve de bomma's!
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2017, 13:23   #25
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Veleboks aan de lieve bomma's!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2017, 22:24   #26
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
vanaf welke leeftijd is het voor een vrouw ok om 'meisje' genoemd te worden en tot welke leeftijd is het eerder een belediging?

of hangt het toch meer af van de zelfzekerheid van de vrouw in kwestie?

of is het helemaal afhankelijk van de charme en aantrekkelijkheid van de man die het uitspreekt?

en ja, ik heb zaterdag een etentje.
hum, ik zou haar gewoon bij naam noemen, problem solved
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2017, 16:50   #27
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Een veeg teken wschl dat we naar een update moeten vragen ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2017, 17:00   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Oma's aan de top?

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2017, 19:10   #29
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.638
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
hum, ik zou haar gewoon bij naam noemen, problem solved
Ik geloof nooit dat ze problem solved heet.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2017, 00:06   #30
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
vanaf welke leeftijd is het voor een vrouw ok om ‘meisje' genoemd te worden en tot welke leeftijd is het eerder een belediging?

en ja, ik heb zaterdag een etentje.
First of all, hoe oud ben jij en hoe oud is zij?
Kende je haar al langer of heb je haar gewoon onmiddellijk spontaan mee op date gevraagd?

Ten eerste vind ik het feit dat je bezig bent over wat ze van een troetelnaam denkt al vrij zorgwekkend. Ik zie meer mannen falen bij vrouwen omdat ze er te veel rekening mee houden dan te weinig. Als ze protesteert tegen een troetelnaam ben ik na 3 minuten al naar huis.

Draag een mooi hemd, gebruik een frisse deodorant, poets je tanden en amuseer je vooral. Begin met een leuk gesprek, drink een paar pintjes of wijntjes maar niet te veel. Maak heel veel oogcontact en lach veel. Aan het eind van de avond kijk je eens diep in haar ogen en ga je voor de tongzoen.

Dat gedoe van schoof over geld is inderdaad een excuus. Enfin, er zijn heel wat middle aged wanhopige vrouwen a la Pandareus die zo in elkaar zitten maar daar ben je niet naar op zoek. Vrouwen die zo’n mindset hebben zijn trouwens nog steeds te paaien door een man die geweldig zelfzeker is.

Citaat:
Hangt het toch meer af van de zelfzekerheid van de vrouw in kwestie?
Eerder van de manier waarop ze jou ziet

Citaat:
of is het helemaal afhankelijk van de charme en aantrekkelijkheid van de man die het uitspreekt?
Dit voor 100%.
Aantrekkelijkheid betekent dat je fatsoenlijke kleren draagt, en het feit dat je jezelf goed verzorgt. En het grootste deel is je zelfzekerheid en je charme. Maw dat je geen angst hebt voor wat ze wel eens zou kunnen denken over je troetelnaam, en dat ze je wel eens zou kunnen afwijzen. Dat hoort er gewoon bij en is echt niks om schrik van te hebben
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 augustus 2017 om 00:29.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2017, 05:47   #31
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik geloof nooit dat ze problem solved heet.
Haar voornaam zou wel juist kunnen zijn...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2017, 07:19   #32
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Een veeg teken wschl dat we naar een update moeten vragen ?
problem solved.


ik ben momenteel aan t bouwen, en kreeg van een aannemer een telefoontje, als ik geen 2 maand tijdsverlies wilde oplopen ... moest ik zaterdag opdagen en een aantal knopen hakken en aansturen ...

op zich is dat voor mij al voldoende om alles af te zeggen omdat mijn dagplanning wijzigde, en ik niet goed om ga met verandering. uiteraard is dat iets dat ik voor iedereen camoufleer en verzwijg.

ik moest dus een aantal uur schuiven, waardoor van mijn zorgvuldig geplande activiteiten (natuurwandeling, zomerbar, restaurantbezoek) slechts het restaurantbezoek over schoot...

uiteraard voelde zij zich daardoor verwaarloosd en minder geliefd dan ingeschat, waardoor zij zich verplicht voelde ook een geste te doen. ze moest dus nog naar een feestje nadien, waardoor het restaurantbezoek dat over schoot ook nog eens zeer vluchtig zou worden.

vermits we beiden wel het gevoel hadden dat we de weg opgingen van de grote L met alles erop en eraan, heb ik dan maar beslist om ineens af te zeggen zonder verdere plannen nog, ttz met de melding dat we dit best niet meer zouden verder zetten. want met de ware L is het zo dat je daar toch al vrij snel een jaar of 7, 10 of langer aan spendeert, waarna alsnog één van beiden met de vraag begint te worstelen 'is dit het nu?', 'is dit alles?' of 'mmm die buurm/v is toch ook wel lekker.' en op die manier veel leed en kommer veroorzaakt. Dus heb ik (hebben we) de knoop maar ineens doorgehakt en er een punt achter gezet.

want echt, dit meisje had alles! hoogopgeleid, net aan een geweldige job begonnen (hartchirurge in Leuven), geweldige humor, sportieve interesses die aansloten, vond mijn nieuwe woning het einde, etc etc...als dit pas binnen een jaar of tien, vijftien op de klippen had gelopen, ik zou het wellicht moeilijk te boven komen!

op deze manier hebben we onszelf toch gegarandeerd veel leed en miserie, en vooral een jaar of 10 tijd bespaard! Oef!!!

op t nippertje gered!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2017, 07:50   #33
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
problem solved.


ik ben momenteel aan t bouwen, en kreeg van een aannemer een telefoontje, als ik geen 2 maand tijdsverlies wilde oplopen ... moest ik zaterdag opdagen en een aantal knopen hakken en aansturen ...

op zich is dat voor mij al voldoende om alles af te zeggen omdat mijn dagplanning wijzigde, en ik niet goed om ga met verandering. uiteraard is dat iets dat ik voor iedereen camoufleer en verzwijg.

ik moest dus een aantal uur schuiven, waardoor van mijn zorgvuldig geplande activiteiten (natuurwandeling, zomerbar, restaurantbezoek) slechts het restaurantbezoek over schoot...

uiteraard voelde zij zich daardoor verwaarloosd en minder geliefd dan ingeschat, waardoor zij zich verplicht voelde ook een geste te doen. ze moest dus nog naar een feestje nadien, waardoor het restaurantbezoek dat over schoot ook nog eens zeer vluchtig zou worden.

vermits we beiden wel het gevoel hadden dat we de weg opgingen van de grote L met alles erop en eraan, heb ik dan maar beslist om ineens af te zeggen zonder verdere plannen nog, ttz met de melding dat we dit best niet meer zouden verder zetten. want met de ware L is het zo dat je daar toch al vrij snel een jaar of 7, 10 of langer aan spendeert, waarna alsnog één van beiden met de vraag begint te worstelen 'is dit het nu?', 'is dit alles?' of 'mmm die buurm/v is toch ook wel lekker.' en op die manier veel leed en kommer veroorzaakt. Dus heb ik (hebben we) de knoop maar ineens doorgehakt en er een punt achter gezet.

want echt, dit meisje had alles! hoogopgeleid, net aan een geweldige job begonnen (hartchirurge in Leuven), geweldige humor, sportieve interesses die aansloten, vond mijn nieuwe woning het einde, etc etc...als dit pas binnen een jaar of tien, vijftien op de klippen had gelopen, ik zou het wellicht moeilijk te boven komen!

op deze manier hebben we onszelf toch gegarandeerd veel leed en miserie, en vooral een jaar of 10 tijd bespaard! Oef!!!

op t nippertje gered!
Oeps. Besef je hoe groot het Bemmerskonte gehalte is van deze draad, zeker na je posting hierboven?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2017, 07:52   #34
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
First of all, hoe oud ben jij en hoe oud is zij?
het leeftijdsverschil was aanvaardbaar (i.e. nog binnen de formule hieronder) :

https://www.parship.be/magazine/seri...dsverschil.htm

Citaat:
Wiskunde

Al houdt een grote groep vrouwen nog een slag om de arm; voor de meeste respondenten staat leeftijdsverschil een duurzame relatie niet in de weg. Maar hoe groot mag dit verschil dan maximaal zijn? Ofwel: waar ligt de grens? Op internet vonden we een interessante wiskundige formule die dit maximale leeftijdsverschil exact bepaalt. Nog acceptabel is: ½ N + 7, waarbij N de maximale leeftijd van de oudste partner is, en de uitkomst de minimale leeftijd van de jongste. Een man van 32 kan hiermee nog een relatie hebben met een vrouw van 50, want de helft van 50 is 25 + 7 = 32. Catherine Zeta-Jones is met haar 35 jaar echter te jong voor de zestigjarige Michael Douglas. Immers: 30 + 7 = 37. Maar ja, de liefde overwint blijkbaar alles, zelfs dit leeftijdsverschil.
we spreken ½ N + 11, dus helemaal ok


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Kende je haar al langer of heb je haar gewoon onmiddellijk spontaan mee op date gevraagd?
ik ken haar uiteraard al langer i.e. iets meer dan twee jaar, samen al veel gesport. Met haar profiel is het zo dat mannen haar dikwijls niet durven vragen, maar ik had al wel eens eenmalig iets vluchtigs met haar. Met haar time mngmnt is het echter ook gewoon niet evident om tot een date te komen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ten eerste vind ik het feit dat je bezig bent over wat ze van een troetelnaam denkt al vrij zorgwekkend. Ik zie meer mannen falen bij vrouwen omdat ze er te veel rekening mee houden dan te weinig. Als ze protesteert tegen een troetelnaam ben ik na 3 minuten al naar huis.

Draag een mooi hemd, gebruik een frisse deodorant, poets je tanden en amuseer je vooral. Begin met een leuk gesprek, drink een paar pintjes of wijntjes maar niet te veel. Maak heel veel oogcontact en lach veel. Aan het eind van de avond kijk je eens diep in haar ogen en ga je voor de tongzoen.

Dat gedoe van schoof over geld is inderdaad een excuus. Enfin, er zijn heel wat middle aged wanhopige vrouwen a la Pandareus die zo in elkaar zitten maar daar ben je niet naar op zoek. Vrouwen die zo’n mindset hebben zijn trouwens nog steeds te paaien door een man die geweldig zelfzeker is.


Eerder van de manier waarop ze jou ziet



Dit voor 100%.
Aantrekkelijkheid betekent dat je fatsoenlijke kleren draagt, en het feit dat je jezelf goed verzorgt. En het grootste deel is je zelfzekerheid en je charme. Maw dat je geen angst hebt voor wat ze wel eens zou kunnen denken over je troetelnaam, en dat ze je wel eens zou kunnen afwijzen. Dat hoort er gewoon bij en is echt niks om schrik van te hebben
de vraag ivm de troetelnaam al dan niet te bezigen was eerder informatief, omdat ik dat gewoon wel leuk vind om met die grenzen te spelen, in mijn ervaring vinden vrouwen dat meestal ook wel leuk om doen, die grenzen opzoeken en af en toe speels daarover gaan, op de juiste manier natuurlijk.
maar ik wilde wel eens weten hoe vrouwen dat zelf zien en hoe/of ze daar zelf ook over denken en/of ze dat ook durven uitspreken hier.

ik drink niks, nooit ... easy zul je zeggen ... Not. ... blijkbaar wt dit door velen extreem ervaren (in deze geen probleem vanwege sportieve aanvaardbare redenen) maar anders vaak blijkbaar toch een drempel ... er bestaat een argwaan of vrouwen vinden het genant zelf te drinken en verwachten dan dat je daar tegen bent omdat je zelf nooit drinkt, wat niet is, maar je krijgt hen daar slechts moeilijk van overtuigd. de zelfzekerste exemplaren vinden een Bob makkelijk gewoon.

wanhopige exemplaren zijn gewoon een pain in the ass ... alle spontaniteit wordt daardoor de nek omgewrongen ... niet aan beginnen.

vermits jij me hier een hoop zinnige tips geeft, hier toch ook één voor na die geweldig leuke avond : ga voor de kus, en wacht op de tongzoen ... probeer die maar eens.

happy times!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2017, 07:54   #35
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Oeps. Besef je hoe groot het Bemmerskonte gehalte is van deze draad, zeker na je posting hierboven?
het ging wel over die grote L hé, ik moest t ff kwijt toch. :s

ik dacht nog safe te zitten zolang ik geen wc papier postte (in deze eventueel te vervangen door een gebruikte condoom)

Laatst gewijzigd door Anna List : 22 augustus 2017 om 08:03.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2017, 07:56   #36
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Indisch? Chinees? Italiaans? Of toch maar stoofvlees met frieten?
een hippe tent, zeer moderne (Frans gebaseerde) maar vernieuwende keuken van een jonge chef die duidelijk voor een ster aan t gaan is.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2017, 12:34   #37
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Oeps. Besef je hoe groot het Bemmerskonte gehalte is van deze draad, zeker na je posting hierboven?
iedereen heeft wel eens nood aan een knuffel hé!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2017, 12:58   #38
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
First of all, hoe oud ben jij en hoe oud is zij?
Kende je haar al langer of heb je haar gewoon onmiddellijk spontaan mee op date gevraagd?

Ten eerste vind ik het feit dat je bezig bent over wat ze van een troetelnaam denkt al vrij zorgwekkend. Ik zie meer mannen falen bij vrouwen omdat ze er te veel rekening mee houden dan te weinig. Als ze protesteert tegen een troetelnaam ben ik na 3 minuten al naar huis.

Draag een mooi hemd, gebruik een frisse deodorant, poets je tanden en amuseer je vooral. Begin met een leuk gesprek, drink een paar pintjes of wijntjes maar niet te veel. Maak heel veel oogcontact en lach veel. Aan het eind van de avond kijk je eens diep in haar ogen en ga je voor de tongzoen.

Dat gedoe van schoof over geld is inderdaad een excuus. Enfin, er zijn heel wat middle aged wanhopige vrouwen a la Pandareus die zo in elkaar zitten maar daar ben je niet naar op zoek. Vrouwen die zo’n mindset hebben zijn trouwens nog steeds te paaien door een man die geweldig zelfzeker is.


Eerder van de manier waarop ze jou ziet



Dit voor 100%.
Aantrekkelijkheid betekent dat je fatsoenlijke kleren draagt, en het feit dat je jezelf goed verzorgt. En het grootste deel is je zelfzekerheid en je charme. Maw dat je geen angst hebt voor wat ze wel eens zou kunnen denken over je troetelnaam, en dat ze je wel eens zou kunnen afwijzen. Dat hoort er gewoon bij en is echt niks om schrik van te hebben
En dan kletst Oma met haar sacoche tegen je kop
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2017, 13:01   #39
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Allez jong, de vrouw van je leven laten staan voor een hoopje bakstenen...

Herpak je man ! Je klinkt als een conservatieve Vlaming.

Dit is GOED advies wat ook zou thuis horen in je altruisme-draad.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2017, 13:03   #40
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Allez jong, de vrouw van je leven laten staan voor een hoopje bakstenen...

Herpak je man ! Je klinkt als een conservatieve Vlaming.

Dit is GOED advies wat ook zou thuis horen in je altruisme-draad.
Die hartchirurges van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn (of was dat een neurochirurge?).
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be