Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 september 2007, 18:01   #21
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Blijkbaar heeft hij dit inderdaad nog steeds niet in het snuitje. Ik veronderstel dat Raf de eerste zal zijn die zich in een burka zal hullen - kwestie van iets beter te kunnen gaan zweefvliegen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:15   #22
Havana
Europees Commissaris
 
Havana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2006
Berichten: 6.810
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ze zijn voor godsdienstvrijheid hoor, maar niet als het over de islam gaat...
Hypocrisie ten top, maar dat is natuurlijk niets nieuws.
Politiegeweld vinden ze ook fantastisch zolang het maar niet tegen hen gebruikt wordt.
Vind ik ook.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:19   #23
jodewa
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 31 mei 2004
Locatie: oost vlaanderen
Berichten: 366
Standaard

De Winter heeft groot gelijk, afbouwen die cultuur.... Toch ben ik geen racist, allochtone mensen die hier werken en zich integreren volgens onze waarden mogen gerust hier blijven. De rest.....buiten.
Wil je het grote verschil in de godsdienst overtuiging weten?
Voor Christenen, protestanten, getuigen van Jehova, etc.. is algemene naastenliefde belangrijk.
Voor islamieten is dit ook belangrijk, maar dan in eigen familie, in eigen rangen.
Daar word letterlijk "eigen volk eerst" gehanteerd en wat nog het strafste is: d�*t word algemeen geaccepteerd en gepromoot door onze gezagsdragers, terwijl dat belgen die dit durven te verkondigen bestempeld worden als extreem rechtse beesten.

Onthou dat een belg in de ogen van islamieten geen cent waard is.
Het enige wat deze cultuur hier houd is het mooie leven dat we ze aanbieden en waar ze de volle 100% gebruik van maken..., en kan je ze ongelijk geven?
Je moet in marokko, tunesie,etc..maar eens dezelfde levensstandaard als bij hun gaan zoeken en daar eens enkele katholieke kerken uit de grond stampen met alles erop en eraan.
Je moet maar eens een marrokaan gaan verwijten van racist en crapuul als hij blijk geeft van kritiek op uw mooie kerken in zijn land.
Je moet daar maar eens in een topje rondhuppelen op open slofjes en de mensen verwijten voor racist als ze je durven, gemeend of niet, bekritiseren met je kledij.
Je zal er naar mijn mening niet lang rondlopen.
Die noordafrikanen geven ze geen reet om de europeanen, behalve als het is om nu en dan eens een te bepikken, in elkaar te slaan of te verwijten van racisten.
"Verdraadzaamheid" en "integratie" zijn woorden die onbekend zullen blijven voor die mensen, zij hebben dit niet nodig om met hun volk hier te leven dus..fuck off... stomme belgen met uw zever.
Ik sprak laatst met een marokkaanse vrouw en ze zei dat ze dolgraag zou teruggaan, maar dat zou voor haar een grote stap terug zetten zijn...gedaan met het luilekker leventje dat we ze hier aanbieden op onze kosten.
Soit..onze politiekers zijn te idioot om dit in te zien en laten maar betijen.
Bij hun telt "eigen volk laatst...", enkel goed om uit te melken.
Ik deel niet alle ideeën van het VB, maar hier sta ik toch wel 100 % achter.
jodewa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:33   #24
Eisie
Burger
 
Eisie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2006
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ze zijn voor godsdienstvrijheid hoor, maar niet als het over de islam gaat...
Hypocrisie ten top, maar dat is natuurlijk niets nieuws.
Politiegeweld vinden ze ook fantastisch zolang het maar niet tegen hen gebruikt wordt.
Neen U bent hypocriet : Islam is het tegenovergestelde van vrijheid .
ZIJ toleren geen andere mening !
Vraag dat maar aan de mensen die kritiek hebben en eruit willen stappen .

Vogelvrij ben je dan , ken jij het nederlandse woord voor Fatwa ?

Ook de dolle minas van weleer zijn hypocriet waar is hun stem om de gehersenspoelde vrouwen uit de handen van zo'n haatdragende sekte te halen ?
Eisie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:34   #25
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Hypocriet natuurlijk. Eens je de vrijheid van godsdienstbeleving erkent, zoals FDW staande houdt, dan impliceert dat automatisch dat de nodige riten in de voorziene ruimte (kerk, synagoge, moskee of werkplaats) kunnen worden verricht. Idem voor het lezen van de nodige lectuur (koran, bijbel talmoed of Communistisch Manifest). Idem voor het onderricht volgen over de geloofstellingen etc.
maw FDW geeft nogf wem een formeel recht, maar weigert elke invulling aan dat recht te geven.
Uiteraard altijd dezelfde zalvende zever! De islam is geen godsdienst maar een politieke dictatuur als godsdienst vermomd! Het is een pest die we uit onze westerse landen moeten houden, en dat heeft niets te zien met "godsdienstvrijheid"! Indien onze multiculidioten nog lang hun zin kunnen doordrijven zal het de volgende generaties zuur opbreken!
Wir haben es nicht gewusst... is het enige dat zal overblijven, samen met de gebakken dictatoriale middeleeuwse peren...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:40   #26
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je zou denken dat die schoft wel een toontje lager zou zingen nadat hij eens flink op z'n gore bek werd getimmerd in Brussel, maar je hebt je rug nog niet gekeerd, of hij staat alweer een grote muil op te zetten... Bekijk dat eens: die goorlap heeft toch ècht een smoel op ijzeren poetrellen op scheef te plooien...
*knip* met wat jij gewoonlijk uitkraamt kun je ook best je bek houden. *knip* Iedereen kan onbeschoft zijn als het erop aan komt, nietwaar...


Het is nergens voor nodig, persoonlijk te worden.

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 20 september 2007 om 19:24.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:45   #27
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Zit bij mij in de vergeetput. Zaaaalig is dat. Jammer dat hij nog gequote wordt
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:46   #28
Infidel
Provinciaal Gedeputeerde
 
Infidel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
De Winter heeft geen probleem met geen enkele godsdienst niet met het
Jodendom , niet met protestanten , Boedisten of noem maar gelijk welke
godsdient.

Het is alleen de Islam die verklaart zeer duidelijk bij monde van Imans
die de andere godsdienten of de atheisten voor baarlijke duivels
voorstellen aan hun moskeegangers .

Is een islamiet alleen is hij de meest vriendelijke persoon , zijn ze met
velen willen ze het westen treffen .
Vele brave moslims zijn enkel LATENT een gevaar . De Imans en zelfs
een duizendtal moslims (wordt zojuist op het journaal gemeld) met oorlogservaring kunnen deze brave achterban zeer snel ophitsen .

Wanneer men de twee profeten vergelijkt in hun retoriek heb je het volgende:

Christus over de overspelige vrouw : wie zonder zonde is werpe de eerste steen

Mohamed over een overspelige vrouw die een kind had : als het kind niet
meer bij de vrouw drink , stenig haar dan !

De Christelijke kerk heeft ondertussen al geleerd van fouten in het verleden
hiermee bedoel ik dat pausen of kardinalen nog zelden of helemaal niet
oproepen tot geweld . De Imans daarentegen ??

Ik voel zeker geen haat tegenover gelovige moslims zij zijn net zo goed
slachtoffer van haatzaaiende kerkelijke leiders die hun ideeen halen uit
de Koran
100% akkoord met Eisie

Laatst gewijzigd door Infidel : 20 september 2007 om 18:47.
Infidel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:46   #29
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ze zijn voor godsdienstvrijheid hoor, maar niet als het over de islam gaat...
Hypocrisie ten top, maar dat is natuurlijk niets nieuws.
Politiegeweld vinden ze ook fantastisch zolang het maar niet tegen hen gebruikt wordt.
Edina, het maakt niet uit hoeveel keer het nog gezegd en geschreven zal worden ... maar de islam is geen godsdienst maar een als godsdienst verkapte dictatuur die toeslaat van zodra ze ergens sterk genoeg staat: buiten houden die gevaarlijke achterlijkheid...
De term "godsdienstvrijheid" kan niet op de islam toepasbaar zijn want ze zou die enkel maar vernietigen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:47   #30
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Hypocriet natuurlijk. Eens je de vrijheid van godsdienstbeleving erkent, zoals FDW staande houdt, dan impliceert dat automatisch dat de nodige riten in de voorziene ruimte (kerk, synagoge, moskee of werkplaats) kunnen worden verricht. Idem voor het lezen van de nodige lectuur (koran, bijbel talmoed of Communistisch Manifest). Idem voor het onderricht volgen over de geloofstellingen etc.
maw FDW geeft nogf wem een formeel recht, maar weigert elke invulling aan dat recht te geven.
Onder het mom van godsdienst moet dan maar alles kunnen? Wat als er morgen ene een NAZI godsdienst opricht? Die omgekeerde swastika is al veel ouder dan JC of MO hoor!
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:50   #31
Abba Kovner
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2007
Locatie: Ik zeng zot van <A>
Berichten: 845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
ANTWERPEN - De Vlaams- nationalistische partij Vlaams Belang is donderdag de campagne 'Stop islamisering' begonnen. Het startschot voor deze campagne werd in Antwerpen gegeven, omdat deze stad volgens voorman Filip Dewinter een van de steden is die het meeste "lijdt onder de invloed van moslims".
Dewinter is op zijn bek gevallen tijdens de laatste gemeenteraadsverkiezingen te Antwerpen en heeft dat nog niet verteerd. Het heette toen al dat het de 'schuld' was van de vreemdelingen want die zouden massaal op Patrick Janssen hebben gestemd met het gevolg dat het VB achteruit boerde. Het verspeelde toen twee van haar zetels aan Vlott kandidaten.

Bovendien draait Dewinter zijn aanhang een rad voor de ogen door hen iets te beloven wat hij niet kan waarmaken: het doen oprotten van alle burgers van vreemde origine. Ze zijn er en ze blijven er, wen er maar aan. Mijn advies aan de aanhang van deze perfide racist: een beetje UITburgeren kan nooit geen kwaad.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:50   #32
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
ANTWERPEN - De Vlaams- nationalistische partij Vlaams Belang is donderdag de campagne 'Stop islamisering' begonnen. Het startschot voor deze campagne werd in Antwerpen gegeven, omdat deze stad volgens voorman Filip Dewinter een van de steden is die het meeste "lijdt onder de invloed van moslims".

't Wordt hoog tijd voor een campagne tegen de blokkizering van Vlaanderen

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 september 2007 om 18:51.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 18:54   #33
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

't Wordt hoog tijd voor een campagne tegen de blokkizering van Vlaanderen
Ga eens in borgerokko wonen he...
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 19:02   #34
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Zit bij mij in de vergeetput. Zaaaalig is dat. Jammer dat hij nog gequote wordt
Dat is ook een manier om om te gaan met degenen waarvan je het niet met argumenten kan halen natuurlijk, al is het geen erg geloofwaardige manier.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 19:03   #35
BitterSweet
Minister-President
 
BitterSweet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 4.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ze zijn voor godsdienstvrijheid hoor, maar niet als het over de islam gaat...
Hypocrisie ten top, maar dat is natuurlijk niets nieuws.
Politiegeweld vinden ze ook fantastisch zolang het maar niet tegen hen gebruikt wordt.
Mhmm,op sommige extreme benaderingen van de Islam kan ik hem niet geheel ongelijk geven,natuurlijk is zijn benadering mss ook niet de beste maar zeg nu zelf wat als later blijkt dat hij gelijk heeft,tenminste als men het uit het oogpunt van westerlingen bekijkt?
Soms vraag ik mij af waarom een links westerse regering de weg plavijt voor een rechtse niet westerse toekomst?
Ben ik nu zo dom of denkt ge daar zelf soms eens over na?
__________________
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 19:14   #36
Rammix
Vreemdeling
 
Rammix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2007
Locatie: Overijse
Berichten: 6
Standaard

Dit past echt in de zaai-verdeeldheid-en-probeer-te-heersen-strategie van het VB.
Ik heb zijn uitleg ook gehoord op de radio waarin hij verwijst naar andere religies als boedhisme en hinduïsme en zo, die niet erkend zijn en geen steun krijgen... zou het niet makkelijker zijn als kerk en staat echt zouden gescheiden zijn en geen religieuze discriminatie zou zijn ? Gewoon alle religies staatssubsidie ontzeggen, iedereen gelijk voor de wet ?
Rammix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 19:15   #37
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je zou denken dat die schoft wel een toontje lager zou zingen nadat hij eens flink op z'n gore bek werd getimmerd in Brussel, maar je hebt je rug nog niet gekeerd, of hij staat alweer een grote muil op te zetten... Bekijk dat eens: die goorlap heeft toch ècht een smoel op ijzeren poetrellen op scheef te plooien...
Integendeel, Filip Dewinter heeft begrepen dat de actie in Brussel heel wat bijval heeft gekregen bij de Vlaamse publieke opinie. Vandaar dat hij deze actie doorzet. Het feit dat hij een pak rammel heeft gekregen van de politie gaat hem heus niet van gedachten doen veranderen, hoor
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 19:17   #38
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rammix Bekijk bericht
Dit past echt in de zaai-verdeeldheid-en-probeer-te-heersen-strategie van het VB.
Ik heb zijn uitleg ook gehoord op de radio waarin hij verwijst naar andere religies als boedhisme en hinduïsme en zo, die niet erkend zijn en geen steun krijgen... zou het niet makkelijker zijn als kerk en staat echt zouden gescheiden zijn en geen religieuze discriminatie zou zijn ? Gewoon alle religies staatssubsidie ontzeggen, iedereen gelijk voor de wet ?
Enkel de Katholieke godsdienst dient subsidies te ontvangen, omdat deze godsdienst van grote betekenis is geweest voor de vorming van onze cultuur en als het ware ons volkskarakter mee bepaald heeft. Bovendien geloof ik dat de Kerk qua morele kwesties nuttig kan zijn in ons huidige Vlaanderen.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 19:18   #39
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Voorspelbare reactie van het Vb.

In Brussel wordt je in mekaar getimmerd door de politie als je Vlaming bent en enige kritiek op de moslimmentaliteit hebt.
Dat weten we onderhand al.

Nu gaan we dat eens uittesten in Vlaanderen.

De zaak warm houden.
Heel intelligent van het VB , vind ik.
haalt allemaal niks meer uit.
de islamisering is een feit. onderga dat maar gewoon gelijk een braaf hardwerkend vlamingske.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 19:44   #40
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
*knip* met wat jij gewoonlijk uitkraamt kun je ook best je bek houden. *knip* Iedereen kan onbeschoft zijn als het erop aan komt, nietwaar...


Het is nergens voor nodig, persoonlijk te worden.
Bedankt, Rudy.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be