Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 30 augustus 2016, 23:00   #1
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.433
Standaard De propaganda vleugel van Isis opereert vrij in Europa

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...pulled-do.html

Citaat:
At a beach in Southend-on-Sea in Essex, an actor known as Light - who is dressed as a police officer' - approaches an actress portraying a Muslim woman.

The woman, Amina Maz, is sitting alone on a towel on the beach and wearing a burkini.

As beachgoers watch on, the 'officer' tells the woman: 'Stand up please. Can you take it off please?

'You're not allowed to wear it at the beach. You look like a terrorist. I'm afraid you're wearing it because you're oppressed.'

The woman in the burkini refuses his demand, replying: 'I'm not going to take anything off. I'm allowed to wear whatever I want.
Kan je dat geloven? Isis propaganda filmpjes kunnen gewoon hier in Europa geproduceerd worden als "sociaal experiment".

Deze mensen hebben bloed aan hun handen, niet meer of niet minder.

Nabestaanden van toekomstige slachtoffers moeten deze ongure typen gewoon in de armoede procederen.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline  
Oud 31 augustus 2016, 03:48   #2
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Social engineering
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 31 augustus 2016 om 03:49.
zonbron is offline  
Oud 31 augustus 2016, 05:26   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...pulled-do.html



Kan je dat geloven? Isis propaganda filmpjes kunnen gewoon hier in Europa geproduceerd worden als "sociaal experiment".

Deze mensen hebben bloed aan hun handen, niet meer of niet minder.

Nabestaanden van toekomstige slachtoffers moeten deze ongure typen gewoon in de armoede procederen.
Als je het maar zo verkeerd kan voorstellen zoals jij nu doet, ben je niet waard dat ik meer reactie geef dan mijn afkeuring.
Zelfs al ben ik voorstander van maatregelen die de sluipende islamisering aan de kaak zouden stellen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 31 augustus 2016, 06:40   #4
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als je het maar zo verkeerd kan voorstellen zoals jij nu doet, ben je niet waard dat ik meer reactie geef dan mijn afkeuring.
Een valse voorstelling van zaken filmen die enkel dient om meer moslims te radicaliseren: dat is Isis propaganda in mijn boekje.

Want je kan er gif op innemen dat deze beelden gaan circuleren onder moslims, maar dan zonder het het "sociale experiment" aspect erbij vermeld wordt.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline  
Oud 31 augustus 2016, 07:24   #5
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Een valse voorstelling van zaken filmen die enkel dient om meer moslims te radicaliseren: dat is Isis propaganda in mijn boekje.

Want je kan er gif op innemen dat deze beelden gaan circuleren onder moslims, maar dan zonder het het "sociale experiment" aspect erbij vermeld wordt.
Isis heeft al meer dan genoeg propagandamateriaal aan de echte foto's van die flikken in Frankrijk die die vrouw verplichten haar kleren uit te doen of van't strand te gaan. En die zijn echt.
Scorpio is offline  
Oud 31 augustus 2016, 12:10   #6
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...pulled-do.html



Kan je dat geloven? Isis propaganda filmpjes kunnen gewoon hier in Europa geproduceerd worden als "sociaal experiment".

Deze mensen hebben bloed aan hun handen, niet meer of niet minder.

Nabestaanden van toekomstige slachtoffers moeten deze ongure typen gewoon in de armoede procederen.
Bron?
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 31 augustus 2016, 13:08   #7
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Isis heeft al meer dan genoeg propagandamateriaal aan de echte foto's van die flikken in Frankrijk die die vrouw verplichten haar kleren uit te doen of van't strand te gaan. En die zijn echt.
Ja, als je als moslim zulke verschrikkelijke dingen ziet in Frankrijk, begrijp ik maar al te goed dat je als reactie een IS-sympathisant wordt en goede daden wil stellen zoals homo's van gebouwen gooien, het onthoofden of levend verbranden van krijgsgevangenen, jonge slavinnetjes verhandelen, vrouwen stenigen...
TheFourHorsemen is offline  
Oud 31 augustus 2016, 13:16   #8
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ja, als je als moslim zulke verschrikkelijke dingen ziet in Frankrijk, begrijp ik maar al te goed dat je als reactie een IS-sympathisant wordt en goede daden wil stellen zoals homo's van gebouwen gooien, het onthoofden of levend verbranden van krijgsgevangenen, jonge slavinnetjes verhandelen, vrouwen stenigen...
...straten schoonvegen met trucks, jezelf laten ontploffen in trein- of metrostations, aan voetbalstadia, heelder redacties uitmoorden, schietpartijen op terrasjes, bij concerten, steekpartijen (verwarde allahu akbar roepende personen met 'n psychiatrisch verleden) ...
Allemaal heel begrijpelijk als je dat soort beelden ziet.
SDX is offline  
Oud 31 augustus 2016, 13:18   #9
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Dat zeg ik al jaren. Maar de imams blijven subsidie ontvangen en de radicale moskeeën blijven open. De regering is blind voor de feiten en durft de strijd niet aangaan.
Peche is offline  
Oud 2 september 2016, 17:15   #10
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard

hahahhahaha wij zijn en blijven wilde mensapen

gaat allemaal om het uitkleden van meiden dus het gaat om blote meiden, maw wij mannen zijn kutverslaafden, is oudste verslaving op aarde.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 3 september 2016, 01:32   #11
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
hahahhahaha wij zijn en blijven wilde mensapen

gaat allemaal om het uitkleden van meiden dus het gaat om blote meiden, maw wij mannen zijn kutverslaafden, is oudste verslaving op aarde.
Count me out.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 3 september 2016, 07:55   #12
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
De propaganda vleugel van Isis opereert vrij in Europa
Geen mens die daar nog van opkijkt denk ik we kijken allemaal rustig verder familie en thuis.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 3 september 2016, 11:37   #13
Waterglas
Partijlid
 
Waterglas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2016
Berichten: 288
Standaard

lol, als je dat de propaganda vleugel van Isis noemt dan zijn ze wel met heel veel. Die Franse burgemeesters die het verbod invoerden, alle personen die zo'n verbod verdedigen (Sarkozy, Wilders, leden van de N-VA...), de Westerse pers die de foto's publiceerden etc.
Waterglas is offline  
Oud 6 september 2016, 09:50   #14
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Dat zeg ik al jaren. Maar de imams blijven subsidie ontvangen en de radicale moskeeën blijven open. De regering is blind voor de feiten en durft de strijd niet aangaan.
Niet blind denk ik ,maar eerder pervers en hoogstaand corrupt.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 6 september 2016, 09:52   #15
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waterglas Bekijk bericht
lol, als je dat de propaganda vleugel van Isis noemt dan zijn ze wel met heel veel. Die Franse burgemeesters die het verbod invoerden, alle personen die zo'n verbod verdedigen (Sarkozy, Wilders, leden van de N-VA...), de Westerse pers die de foto's publiceerden etc.
We zijn hier fundamenteel Westerse grond vergeet "dat niet.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 6 september 2016, 15:32   #16
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Geen mens die daar nog van opkijkt denk ik we kijken allemaal rustig verder familie en thuis.
Niet "allemaal" hoor !!!

Boduo is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be