Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 mei 2005, 10:44   #1
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard Moeder aangeklaagd voor inhuren stripper voor zoon

De progressieven onder ons zullen zeggen...
Pfffff... Waarom zou dat niet mogen (de meesten van deze progs hebben ook geen bezwaar tegen een tongzoen aan een 12-jarige)...
Ze zullen zeggen... Die preutse zakken van Amerikanen...
Citaat:
Moeder aangeklaagd voor inhuren stripper voor zoon

Een Amerikaanse moeder uit Nashville wordt aangeklaagd voor het feit dat zij een stripper inhuurde voor de zestiende verjaardag van haar zoon. De 34-jarige moeder wordt verweten dat ze 'een minderjarige opzettelijk in contact bracht met obscene activiteiten'. Ook de stripper zelf, de vader van de jongen en nog twee betrokkenen worden aangeklaagd wegens medeplichtigheid hieraan.
De moeder zag echter geen kwaad in haar initiatief: ,,Ik wilde iets speciaals doen voor de verjaardag van mijn zoon. Dit doet hem toch geen kwaad aan?'' Op het verjaardagsfeest waren er naast de zoon nog ongeveer 10 andere minderjarigen getuige van de stripact. Ook dat wordt de vrouw zwaar aangerekend door de aanklager.

De moeder liep tegen de lamp nadat zij foto's, die ze had genomen tijdens de act, probeerde te laten ontwikkelen bij een lokale drogisterij. De drogisterijmedewerker die de inhoud van de foto's zag schakelde daarop de politie in. De vrouw zelf is hierover bepaald 'not amused': ,,Wie zijn zij dat zij mogen bepalen wat ik m'n kinderen wel en niet moet laten zien?''
http://www.standaard.be/nieuws/uitsm...005_007&Snel=1
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 31-05-2005 at 11:44
Reason:
--------------------------------

De progressieven onder ons zullen zeggen...
Pfffff... Waarom zou dat niet mogen (de meesten van deze progs hebben ook geen bezwaar tegen een tongzoen aan een 12-jarige)...
Ze zullen zeggen... Die preutse zakken van Amerikanen...
Citaat:
Moeder aangeklaagd voor inhuren stripper voor zoon

Een Amerikaanse moeder uit Nashville wordt aangeklaagd voor het feit dat zij een stripper inhuurde voor de zestiende verjaardag van haar zoon. De 34-jarige moeder wordt verweten dat ze 'een minderjarige opzettelijk in contact bracht met obscene activiteiten'. Ook de stripper zelf, de vader van de jongen en nog twee betrokkenen worden aangeklaagd wegens medeplichtigheid hieraan.
De moeder zag echter geen kwaad in haar initiatief: ,,Ik wilde iets speciaals doen voor de verjaardag van mijn zoon. Dit doet hem toch geen kwaad aan?'' Op het verjaardagsfeest waren er naast de zoon nog ongeveer 10 andere minderjarigen getuige van de stripact. Ook dat wordt de vrouw zwaar aangerekend door de aanklager.

De moeder liep tegen de lamp nadat zij foto's, die ze had genomen tijdens de act, probeerde te laten ontwikkelen bij een lokale drogisterij. De drogisterijmedewerker die de inhoud van de foto's zag schakelde daarop de politie in. De vrouw zelf is hierover bepaald 'not amused': ,,Wie zijn zij dat zij mogen bepalen wat ik m'n kinderen wel en niet moet laten zien?''
http://www.standaard.be/nieuws/uitsm...005_007&Snel=1
[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

De progressieven onder ons zullen zeggen... Pfffff... Waarom zou dat niet mogen (de meesten van deze progs hebben ook geen bezwaar tegen een tongzoen aan een 12-jarige)...
Ze zullen zegen... Die preutse zakken van Amerikanen...
Citaat:
Moeder aangeklaagd voor inhuren stripper voor zoon

Een Amerikaanse moeder uit Nashville wordt aangeklaagd voor het feit dat zij een stripper inhuurde voor de zestiende verjaardag van haar zoon. De 34-jarige moeder wordt verweten dat ze 'een minderjarige opzettelijk in contact bracht met obscene activiteiten'. Ook de stripper zelf, de vader van de jongen en nog twee betrokkenen worden aangeklaagd wegens medeplichtigheid hieraan.
De moeder zag echter geen kwaad in haar initiatief: ,,Ik wilde iets speciaals doen voor de verjaardag van mijn zoon. Dit doet hem toch geen kwaad aan?'' Op het verjaardagsfeest waren er naast de zoon nog ongeveer 10 andere minderjarigen getuige van de stripact. Ook dat wordt de vrouw zwaar aangerekend door de aanklager.

De moeder liep tegen de lamp nadat zij foto's, die ze had genomen tijdens de act, probeerde te laten ontwikkelen bij een lokale drogisterij. De drogisterijmedewerker die de inhoud van de foto's zag schakelde daarop de politie in. De vrouw zelf is hierover bepaald 'not amused': ,,Wie zijn zij dat zij mogen bepalen wat ik m'n kinderen wel en niet moet laten zien?''
http://www.standaard.be/nieuws/uitsm...005_007&Snel=1
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Chipie : 31 mei 2005 om 10:44.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 10:48   #2
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Conclusie : koop een digitale camera om foto's te maken !
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 11:16   #3
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
De progressieven onder ons zullen zeggen...
Pfffff... Waarom zou dat niet mogen (de meesten van deze progs hebben ook geen bezwaar tegen een tongzoen aan een 12-jarige)...
Ze zullen zeggen... Die preutse zakken van Amerikanen...
en wat zeg jij dan: ik vind het normaal dat iemand de doos indraait omdat hij iets organiseert voor z'n zoon?

De staat heeft zich juist geen ballen te moeien met zulke zaken.
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 11:20   #4
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Oh neen! Ze zien tieten en een foef in levende lijve! Vast en zeker worden het verkrachters die hun vrouw afslagen!

Domme idioten, wat is daar nu zo erg aan?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 11:22   #5
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
en wat zeg jij dan: ik vind het normaal dat iemand de doos indraait omdat hij iets organiseert voor z'n zoon?

De staat heeft zich juist geen ballen te moeien met zulke zaken.
Op 16 jaar heb je normaal wel al wat meer gezien dan een beetje naakt.
__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 11:33   #6
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
en wat zeg jij dan: ik vind het normaal dat iemand de doos indraait omdat hij iets organiseert voor z'n zoon?

De staat heeft zich juist geen ballen te moeien met zulke zaken.
Heb ik ergens geschreven dat die madame de bak in moet?
Waarschijnlijk heeft U het belangrijkste (volgens mij althans, want iedereen heeft zijn eigen normen):
Citaat:
Op het verjaardagsfeest waren er naast de zoon nog ongeveer 10 andere minderjarigen getuige van de stripact.
Waren de ouders van die andere minderjarige kinderen van de act op de hoogte? Of hebben die ouders daar ook geen balllen (letterlijk en figuurlijk) mee te maken?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 31-05-2005 at 12:35
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
en wat zeg jij dan: ik vind het normaal dat iemand de doos indraait omdat hij iets organiseert voor z'n zoon?

De staat heeft zich juist geen ballen te moeien met zulke zaken.
Heb ik ergens geschreven dat die madame de bak in moet?
Waarschijnlijk heeft U het belangrijkste (volgens mij althans, want iedereen heeft zijn eigen normen):
Citaat:
Op het verjaardagsfeest waren er naast de zoon nog ongeveer 10 andere minderjarigen getuige van de stripact.
Waren de ouders van die andere minderjarige kinderen van de act op de hoogte? Of hebben die ouders daar ook geen balllen (letterlijk en figuurlijk) mee te maken?[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 31-05-2005 at 12:35
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
en wat zeg jij dan: ik vind het normaal dat iemand de doos indraait omdat hij iets organiseert voor z'n zoon?

De staat heeft zich juist geen ballen te moeien met zulke zaken.
Heb ik ergens geschreven dat die madame de bak in moet?
Waarschijnlijk heeft U het belangrijkste (volgens mij althans, want iedereen heeft zijn eigen normen):
Citaat:
Op het verjaardagsfeest waren er naast de zoon nog ongeveer 10 andere minderjarigen getuige van de stripact.
Waren de ouders van die andere minderjarige kinderen van de act op de hoogte? Of hebben die ouders daar ook geen balllen (letterlijk en figuurlijk) mee te maken?[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 31-05-2005 at 12:34
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
en wat zeg jij dan: ik vind het normaal dat iemand de doos indraait omdat hij iets organiseert voor z'n zoon?

De staat heeft zich juist geen ballen te moeien met zulke zaken.
Heb ik ergens geschreven dat ide madame de bak in moet?
Waarschijnlijk heeft U het belangrijkste (volgens mij althans, want iedereen heeft zijn eigen normen):
Citaat:
Op het verjaardagsfeest waren er naast de zoon nog ongeveer 10 andere minderjarigen getuige van de stripact.
Waren de ouders van die andere minderjarige kinderen van de act op de hoogte? Of hebben die ouders daar ook geen balllen (letterlijk en figuurlijk) mee te maken?[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
en wat zeg jij dan: ik vind het normaal dat iemand de doos indraait omdat hij iets organiseert voor z'n zoon?

De staat heeft zich juist geen ballen te moeien met zulke zaken.
Heb ik ergens geschreven dat ide madame de bak in moet?
Waarschijnlijk heeft U het belangrijkste (volgens mij althans, want iedereen heeft zijn eigen normen):
Citaat:
Op het verjaardagsfeest waren er naast de zoon nog ongeveer 10 andere minderjarigen getuige van de stripact.
Waren de ouders van die minderjarige kinderen van de act op de hoogte? Of hebben die ouders daar ook geen balllen (letterlijk en figuurlijk) mee te maken?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Chipie : 31 mei 2005 om 11:35.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 11:38   #7
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

Op je 16de ben je sexueel volwassen.
__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 11:43   #8
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Heb ik ergens geschreven dat die madame de bak in moet?
Waarschijnlijk heeft U het belangrijkste (volgens mij althans, want iedereen heeft zijn eigen normen):
Waren de ouders van die andere minderjarige kinderen van de act op de hoogte? Of hebben die ouders daar ook geen balllen (letterlijk en figuurlijk) mee te maken?
Ik vind ook dat zoiets niet kan. Ze mag die keuze dan wel maken voor haar eigen zoon maar niet voor de andere minderjarigen en al zeker niet zonder de ouders daarover in te lichten. Een beetje respect voor andermans normen en waarden is wel op zijn plaats.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 12:20   #9
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Wat maakt dat nu uit of die ouders van die toeschouwers dat weten of niet?
Het gaat hier om NAAKT. Alsof die samen gingen bergbeklimmen ofzo...
Waarom schrikken mensen altijd zo krampachtig terug als het om seks en naakt gaat? Omdat ze dom zijn!
Waarschijnlijk gebeurt dat nog duizenden keer meer dan dat ene geval dat ze hebben kunnen aanklagen, dus wat maakt dat nu uit? Signaal naar de bevolking zeker?
Jawatte, pure domheid.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 12:33   #10
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Wat maakt dat nu uit of die ouders van die toeschouwers dat weten of niet?
Het gaat hier om NAAKT. Alsof die samen gingen bergbeklimmen ofzo...
Waarom schrikken mensen altijd zo krampachtig terug als het om seks en naakt gaat? Omdat ze dom zijn!
Waarschijnlijk gebeurt dat nog duizenden keer meer dan dat ene geval dat ze hebben kunnen aanklagen, dus wat maakt dat nu uit? Signaal naar de bevolking zeker?
Jawatte, pure domheid.
Al zou het dan nog domheid zijn van de ouders om niet akkoord te gaan met een strip-act, dat doet er niet toe. Het gaat erom dat men zijn mening omtrent opvoeding niet mag opdringen aan anderen en respect moet opbrengen voor de wijze waarop anderen hun kinderen opvoeden.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 12:39   #11
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Zo kunde alles verbieden.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 12:51   #12
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie
Al zou het dan nog domheid zijn van de ouders om niet akkoord te gaan met een strip-act, dat doet er niet toe. Het gaat erom dat men zijn mening omtrent opvoeding niet mag opdringen aan anderen en respect moet opbrengen voor de wijze waarop anderen hun kinderen opvoeden.
Dan moet u consequent zijn en verjaardagsfeestjes voor minderjarigen bij wet verbieden. (immers, het is een deel van de opvoeding om een cadeau, al dan niet duur, uit te delen op zo'n feestje, en dan nog al het ongezonde eten wat daar wordt geserveerd, brrrr....).
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 13:02   #13
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Dan moet u consequent zijn en verjaardagsfeestjes voor minderjarigen bij wet verbieden. (immers, het is een deel van de opvoeding om een cadeau, al dan niet duur, uit te delen op zo'n feestje, en dan nog al het ongezonde eten wat daar wordt geserveerd, brrrr....).
Dat is nu wel overdreven.
Ik zal eens een voorbeeld geven. Een vriendin van mij gaf een verjaardagsfeestje voor haar dochter die 12 werd en gezien die dochter grote fan was van horrorfilms wilde de moeder op het feestje een horrorfilm draaien. Ik had daar wat mijn dochter betreft geen bezwaar tegen maar zei haar dat ze best even zou vragen aan de andere ouders of ze dat wel goed vonden. Omdat je gewoon weet dat niet iedere ouder daar net zo over denkt.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 13:09   #14
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
De progressieven onder ons zullen zeggen...
Pfffff... Waarom zou dat niet mogen (de meesten van deze progs hebben ook geen bezwaar tegen een tongzoen aan een 12-jarige)...
Ze zullen zeggen... Die preutse zakken van Amerikanen...
Knap jong - de traditionele twee openingszinnetjes van ons aller hier gekende copy-paste-wonder. Waarvan dan nog de helft een verdoken persoonlijke aanval is naar raf, waarbij diens woorden nog totaal uit de contekst worden gerukt.

Heb jij nu echt niks anders te doen ? Ofwel wordt je ervoor betaald of anders moet je echt wel heel gefrustreerd zijn.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 31-05-2005 at 14:11
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
De progressieven onder ons zullen zeggen...
Pfffff... Waarom zou dat niet mogen (de meesten van deze progs hebben ook geen bezwaar tegen een tongzoen aan een 12-jarige)...
Ze zullen zeggen... Die preutse zakken van Amerikanen...
Knap jong - de traditionele twee openingszinnetjes van ons aller hier gekende copy-paste-wonder. Waarvan dan nog de helft een verdoken persoonlijke aanval is naar raf, waarbij diens woorden nog totaal uit de contekst worden gerukt.

Heb jij nu echt niks anders te doen ? Ofwel wordt je ervoor betaald of anders moet je echt wel heel gefrustreerd zijn.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
De progressieven onder ons zullen zeggen...
Pfffff... Waarom zou dat niet mogen (de meesten van deze progs hebben ook geen bezwaar tegen een tongzoen aan een 12-jarige)...
Ze zullen zeggen... Die preutse zakken van Amerikanen...
Knap jong - de traditionele twee openingszinnetjes van ons aller hier gekende copy-paste-wonder. Waarvan dan nog de helft een verdoken persoonlijke aanval is naar raf, waarbij diens woorden nog totaal uit de contekst worden gerukt.

Heb jij nu echt niks anders te doen ? Ofwel wordt je ervoor betaald of anders moet je wel heel gefrustreerd zijn hoor.[/size]
[/edit]
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2005 om 13:11.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 13:13   #15
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie
Dat is nu wel overdreven.
Ik zal eens een voorbeeld geven. Een vriendin van mij gaf een verjaardagsfeestje voor haar dochter die 12 werd en gezien die dochter grote fan was van horrorfilms wilde de moeder op het feestje een horrorfilm draaien. Ik had daar wat mijn dochter betreft geen bezwaar tegen maar zei haar dat ze best even zou vragen aan de andere ouders of ze dat wel goed vonden. Omdat je gewoon weet dat niet iedere ouder daar net zo over denkt.
Ooooooohhhhhhhh..... Stel u nu immers maar eens voor dat zo'n 12-jarige ontdekt dat er nog andere waarheden bestaan dan degene die ingelepeld worden door de ouders. Dat er kinderen rondlopen met andere hobbies. Dat Jefke een playstation 2 heeft terwijl Jantje er geen krijgt. Hopelijk hebt ge ook overleg gepleegd welke cadeaukes er werden uitgedeeld. En dat de maaltijd werd afgesloten met een gezonde appel en een poetsbeurt met fluoride-vrije tandpasta.

Ik ga ervan uit dat het een utopie is om te denken dat jij en jij alleen de enige bron van opvoeding bent voor je kind. Ik ga er ook vanuit dat, wanneer mijn kind bvb. bij mijn grootouders logeert, die zelf oud en wijs genoeg zijn om hun (niet de mijne !) regels op te leggen aan mijn kinderen. Waarschijnlijk echter maakt u ruzie omdat uw kind van zijn grootouders een uur later mag gaan slapen dan bij u? Of een uur langer in zijn/haar pyjama mag rondlopen? Of cola mag drinken aan tafel ipv water?

Controlefreaks zijn zelden gelukkig.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 13:16   #16
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Soit, het ging dus over die stripper. En me dunkt zijn zestienjarigen (en zeker in het geval van jongens, zoals hier) niet dermate preuts dat ze door zoiets gechoqueerd raken. Meer nog: hun door hormonen en testosteron gedreven puberlijf wilt gewoonweg niets liever
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 13:19   #17
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Heb ik ergens geschreven dat die madame de bak in moet?
neen, maar u suggerreert wel onontkenbaar dat de staat hier dient tussen te komen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Waren de ouders van die andere minderjarige kinderen van de act op de hoogte? Of hebben die ouders daar ook geen balllen (letterlijk en figuurlijk) mee te maken?
tuurlijk wel, en dat valt dan volledig onder de verantwoordelijkheid van die ouders.
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 13:28   #18
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Ooooooohhhhhhhh..... Stel u nu immers maar eens voor dat zo'n 12-jarige ontdekt dat er nog andere waarheden bestaan dan degene die ingelepeld worden door de ouders. Dat er kinderen rondlopen met andere hobbies. Dat Jefke een playstation 2 heeft terwijl Jantje er geen krijgt. Hopelijk hebt ge ook overleg gepleegd welke cadeaukes er werden uitgedeeld. En dat de maaltijd werd afgesloten met een gezonde appel en een poetsbeurt met fluoride-vrije tandpasta.

Ik ga ervan uit dat het een utopie is om te denken dat jij en jij alleen de enige bron van opvoeding bent voor je kind. Ik ga er ook vanuit dat, wanneer mijn kind bvb. bij mijn grootouders logeert, die zelf oud en wijs genoeg zijn om hun (niet de mijne !) regels op te leggen aan mijn kinderen. Waarschijnlijk echter maakt u ruzie omdat uw kind van zijn grootouders een uur later mag gaan slapen dan bij u? Of een uur langer in zijn/haar pyjama mag rondlopen? Of cola mag drinken aan tafel ipv water?

Controlefreaks zijn zelden gelukkig.
Je zit er wel compleet naast hoor. Ik ben net het tegendeel van een controlefreak. Weinig kinderen zijn zo vrij opgevoed als die van mij. Ik houd echter wel graag rekening met mensen die niet zo vrij zijn in de opvoeding.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 14:19   #19
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie
Je zit er wel compleet naast hoor. Ik ben net het tegendeel van een controlefreak. Weinig kinderen zijn zo vrij opgevoed als die van mij. Ik houd echter wel graag rekening met mensen die niet zo vrij zijn in de opvoeding.
Volgens mij sturen die mensen geen kinderen naar zulke verjaardagsfeestjes
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 17:01   #20
Cyberfreak
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2004
Berichten: 654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
De progressieven onder ons zullen zeggen...
Pfffff... Waarom zou dat niet mogen (de meesten van deze progs hebben ook geen bezwaar tegen een tongzoen aan een 12-jarige)...
Ze zullen zeggen... Die preutse zakken van Amerikanen...
Wat moet het erg zijn om alles zwart/wit te zien in het leven. Ik leef met je mee, veel beterschap...
Cyberfreak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be