Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 april 2017, 06:02   #101
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.475
Standaard

Ach ja, zo nen bleke bruine als vriend dat staat goed. Of je bent homo/lesbisch of je etaleert uw voorkeur voor de multikul. Het zal haar bij de media wel een paar deuren openen. Wie weet loopt ze een dezer dagen, uit eigen overtuiging, met een kopvod op.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 07:50   #102
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

't Was ooit anders. Of andersom. Of niet ooit, maar nu nog altijd.
Als ge maar niet te gefrustreerd zijt om nog van 't leven te kunnen genieten.

titel: Katholieke kerk van België excuseert zich bij metissen uit koloniale periode
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20170425_02850995

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 07:56   #103
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Dakda nog mag beleven voor mijn pensioen: Onze Panda met Anna gaan straks samen 'Alte Kameraden' zingen!
dan denk ik eens, ik ga t gewoon laten passeren, dan rakelt gij dat op.

Panda weet dat ik meer racistische sossen ken dan blokkers.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 08:34   #104
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ach ja, zo nen bleke bruine als vriend dat staat goed. Of je bent homo/lesbisch of je etaleert uw voorkeur voor de multikul. Het zal haar bij de media wel een paar deuren openen. Wie weet loopt ze een dezer dagen, uit eigen overtuiging, met een kopvod op.
dus gewoon verliefd worden op iemand die toevallig een andere huidskleur heeft dan jezelf, dat kan niet?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 09:25   #105
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus gewoon verliefd worden op iemand die toevallig een andere huidskleur heeft dan jezelf, dat kan niet?
Verliefd worden op ene van een ander religie en cultuur ,nog niet zoveel liedjes zijn een levens succes geworden ... miserie troef na enkele jaren .. en trouwens wat trekt je aan aan die on respectabel mensen die bekend staan voor drugs en terrorisme en moorden en gruwel ? ik zou het niet weten ...je moet maar héél zot zijn daarmee om te gaan als jong meisje ...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 26 april 2017 om 09:28.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 09:25   #106
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus gewoon verliefd worden op iemand die toevallig een andere huidskleur heeft dan jezelf, dat kan niet?
Zo een vraag stellen aan een blokker, is een open deur intrappen hoor...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 09:27   #107
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ach ja, zo nen bleke bruine als vriend dat staat goed. Of je bent homo/lesbisch of je etaleert uw voorkeur voor de multikul. Het zal haar bij de media wel een paar deuren openen. Wie weet loopt ze een dezer dagen, uit eigen overtuiging, met een kopvod op.
Waanzin.

En (onder andere) daarom stem ik N-VA en geen Vlaams Belang. Die jongen is zo Vlaming als maar zijn kan.

De relatie tussen, bijvoorbeeld, Jeroom en Elodie Ouedraogo, is dat volgens u ook louter om deuren te openen in de media?

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 april 2017 om 09:28.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 09:28   #108
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Pfff, is dat niet lastig, zo constant met uw vooroordelen moeten leven? Oh nee, die mag ik niet leuk vinden, want da's ne neger. Oeh, zien da'k ni met diene klap, want da's nen homo. Lachen met de mop van een vlaams blokker, gij zijt zot zeker!
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 09:35   #109
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Leyers is een averechtste tante een provocerende griete ene uit de media wereld ... allemaal één pot nat .. ze doen maar wat ze niet laten kunnen om dan wat later in de boekskes te komen met hun gebleit van hun eigen liefdes kapotte relaties ... wil er geen geld meer aanhangen hun gezeik te lezen...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 10:03   #110
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Verliefd worden op ene van een ander religie en cultuur ,nog niet zoveel liedjes zijn een levens succes geworden ... miserie troef na enkele jaren .. en trouwens wat trekt je aan aan die on respectabel mensen die bekend staan voor drugs en terrorisme en moorden en gruwel ? ik zou het niet weten ...je moet maar héél zot zijn daarmee om te gaan als jong meisje ...
dus jij kiest op wie je verliefd wordt? en vooral, je laat de huidskleur een belangrijke factor zijn???
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 10:06   #111
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus jij kiest op wie je verliefd wordt? en vooral, je laat de huidskleur een belangrijke factor zijn???
afkeer helpt de hormonen toch ergens hoor ... t'is gelijk bij de beesten hé

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 26 april 2017 om 10:07.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 10:17   #112
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
afkeer helpt de hormonen toch ergens hoor ... t'is gelijk bij de beesten hé
afkeer voor iemand omdat hij wat bruiner ziet dan jezelf?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 10:17   #113
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Waarom maakt ge er dan zo een probleem van? Ik ken niet eens Jan Leyers. Een paar keer zijn naam gehoord , een zanger vermoed ik? Maar dat is het punt niet, iedereen is bij de partner die hij kiest en omgekeerd natuurlijk ook.

Het doet me denken aan de jaren zestig en zeventig van de tijd van "interdit aux Italiens" Toen de Vlaamse boerenjongens schrik hadden dat de Italianen op "hun" wijven zouden kruipen.
Ik maak er helemaal niet een "probleem" van. Waar haal je dat nu uit? Dat kind vogelt inderdaad met wie ze wil. Ik signaleer doodeenvoudig dat ik, als een beotier inzake kennis van Vlaamse TV-vedetten er niet op de hoogte van was dat de betrokken jongedame (die ik "van ergens" herkende) een dochter was van Jan Leyers. Jan Leyers die ik wel al eens ergens in het nieuws had zien opduiken. Punt.
Waaruit ik besluit dat in Vlaanderen "TV-vedette" zijn een familiale aangelegenheid blijkt te zijn.

Laatst gewijzigd door quercus : 26 april 2017 om 10:19.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 10:22   #114
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.475
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Waanzin.

En (onder andere) daarom stem ik N-VA en geen Vlaams Belang. Die jongen is zo Vlaming als maar zijn kan.

De relatie tussen, bijvoorbeeld, Jeroom en Elodie Ouedraogo, is dat volgens u ook louter om deuren te openen in de media?
Als een varken welke haar jongen werp in de schapenstal, werpt ze dan schapen? Die jongen is zo Vlaams als zijn naam, van geen kanten.
Door zijn oer-Vlaams zijn staat hij al te brullen over ethnic profiling?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 10:41   #115
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als een varken welke haar jongen werp in de schapenstal, werpt ze dan schapen? Die jongen is zo Vlaams als zijn naam, van geen kanten.
Door zijn oer-Vlaams zijn staat hij al te brullen over ethnic profiling?
Ik ben het met u eens dat het louter geboren zijn in Vlaanderen u nog geen Vlaming maakt. Dat bewijst een groot deel van de Turken en Marokkanen ten overvloede.

Op vlak van gedrag is de jongen in kwestie echter zo Vlaams als maar zijn kan.

P.S.: het louter geboren worden in België bezorgt u nog geen Belgische nationaliteit.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 april 2017 om 10:42.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 10:43   #116
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als een varken welke haar jongen werp in de schapenstal, werpt ze dan schapen? Die jongen is zo Vlaams als zijn naam, van geen kanten.
Door zijn oer-Vlaams zijn staat hij al te brullen over ethnic profiling?
ja, laat ons efkes mensen ontmenselijken om ons punt duidelijk te maken.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 10:48   #117
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik ben het met u eens dat het louter geboren zijn in Vlaanderen u nog geen Vlaming maakt. Dat bewijst een groot deel van de Turken en Marokkanen ten overvloede.

Op vlak van gedrag is de jongen in kwestie echter zo Vlaams als maar zijn kan.

P.S.: het louter geboren worden in België bezorgt u nog geen Belgische nationaliteit.
hij maakt deel uit van de +/- 10 ?* 12% geïntegreerde allochtonen (geef toe, na 50jaar immigratie is dit een bijna verwaarloosbare hoeveelheid), binnen onze samenleving. Het kwalijke is, dat het steeds zij zijn die door de media constant worden opgevoerd, om ons de illusie te geven dat alle allochtonen even geïntegreerd zouden zijn.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 26 april 2017 om 10:58.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 10:59   #118
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
hij maakt deel uit van de +/- 10 ?* 12% geïntegreerde allochtonen (geef toe, na 50jaar immigratie is dit een bijna verwaarloosbare hoeveelheid), binnen onze samenleving. Het kwalijke is, dat het steeds zij zijn die door de media constant worden opgevoerd, om ons de illusie te geven dat alle allochtonen even geïntegreerd zouden zijn.
Dat er veel te weinig allochtonen voldoende zijn geïntegreerd geef ik zeker toe. Maar een topic als dit over een allochtoon die nu eens wel goed geïntegreerd is vind ik echt waanzinnig.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 11:05   #119
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Dat er veel te weinig allochtonen voldoende zijn geïntegreerd geef ik zeker toe. Maar een topic als dit over een allochtoon die nu eens wel goed geïntegreerd is vind ik echt waanzinnig.
Idd, even waanzinnig als ons de illusie te geven dat al de allochtonen even geïntegreerd zijn als de TV-allochtonen, waarvan dat lief van Ella Leyers een voorbeeld is. Want dat is wat de media bijna dagelijks doen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 11:36   #120
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ooh?

Geil je ook op stoere vreemdelingen?
Lets face it Demper.
Vreemdelingen hebben doorgaans een grotere "chicon" dan jij en je kan er geen ambras mee krijgen omdat ze de taal niet spreken.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be