Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 23 juli 2016, 12:19   #241
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Kletskoek en bij elkaar verzonnen ... geloofwaardigheid NUL

Blijkt een doorgedraaide scholier zoals ook in de US regelmatig voorkomt.
Een 18 jarige scholier die aan depressies leed en onder behandeling was. Duits-Iranier. Geboren en getogen in München.
IS sympathiën heeft men niets over gevonden
en mochten ze het gevonden hebben , mochten ze het niet naar buiten brengen ..... om onrusten onder de bevolking te dempen ... zeg het er maar bij ... nu gaan de leugenmolens en de afleiding maneuvers goed ingang schieten op maatschappelijk -politiek niveau . Domme mensen laten hun alles wijsmaken , jammer.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 23 juli 2016 om 12:20.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:19   #242
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Trappen wij op je gefrustreerde ego dat een (mogelijks klein) aantal van die geïmporteerden intelligenter, ijveriger, socialer .... zijn dan jij ?
Dat spijt me niet, want dat kan me geen kloten schelen.

Ik oordeel liefst op bewezen feiten, en niet op bla bla ...
dat impliceert dat ik veel verwijt aan de partijen die de snelbelgwet invoerden, aan de partijen die zelfs nu nog te slap ageren ... evenzeer als aan die ene partij die overdrijft aan de andere kant.

.
Neen, waarom?

Leg eens uit waar je dat vandaan haalt.

Stoere quote hoor, daar niet van, maar verder niet meer dan wat nekgeklets.

Tuurlijk zijn er intelligente moslims.
Sociale moslims, ijverige moslims.
En er zullen er niet gewoon een paar dat allemaal meer zijn dan mij, maar als je het mij vraagt zelfs een heuse hoop.

So what, grapjurk?

Wat heeft dat te maken met het feit dat Europa momenteel kreunt onder de terreur van moslims, het feit dat politiek correct dit probeert te minimaliseren en het feit dat ik graag élke salafist Europa uit zou willen zien geflikkerd worden?

Deel je eigenaardige kronkels met me...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 23 juli 2016 om 12:20.
Nierika is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:20   #243
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De waarheid heeft haar rechten, of niet?
Natuurlijk, maar wat is de waarheid, wat ze ons vertellen is dat de waarheid of een zoethoudertje, ik weet het niet.
alberto is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:20   #244
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Waarom richt die vrouw haar wapen op haar collega?
Nee hoor, die is pokemon aan het spelen en gaat pokkeballen naar haar collega gooien, in de uitgebreide realiteit. LOL
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 23 juli 2016 om 12:21.
zonbron is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:22   #245
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
1 januari : aanslag Tel Aviv,2 doden,IS
1 januari : aanslag op restaurant in Kaboel,2 doden,IS
1 januari : aanslag Mogadishu,3 doden,Al-Shabaab
3 januari : aanslag Tikrit,20 doden, IS
4 januari : aanslag Kaboel,minstens 10 doden,Taliban
7 januari : bomexplosie in Zlitan,minstens 50 doden en honderden gewonden,IS
7 januari : aanslag in Egypte/Caïro,1 dode, IS
8 januari : 3 toeristen neergestoken in het Egyptische Hurghada,IS
11 januari : aanslag op Bagdad (winkelcentrum),18 doden en 50 gewonden,IS
12 januari : bomexplosie Istanbul,11 doden,IS
13 januari : aanslag op een moskee in Noord-Kameroen,Boko Haram
13 januari : bomexplosie Pakistaans consulaat in Jalalabad,2 doden,Taliban
14 januari : aanslag in Jakarta/Indonesië,7 doden,IS
15 januari : 180 soldaten gedood op een Keniaanse legerbasis,IS
16 januari : bomexplosies in Deir-Es-Sor (Syrische provincie),300 doden,IS
17 januari : jawel...wéér Jalalabad,minstens 14 doden. Weer de taliban...
18 januari : zelfmoordaanvallen in Mayo Tsanga,minstens 5 doden,Boko Haram
20 januari : aanslag in het noordwesten van Pakistan,20 doden,taliban
21 januari : bomaanslag naast de piramiden in Gizeh,6 politieagenten en 3 burgers gedood,IS
21 januari : dubbele zelfmoordaanslag op een hotel plus restaurant in Mogadishu,minstens 20 doden,Al-Shabaab
27 januari : aanslag door een geradicaliseerde Nederlander op de president van Yemen met 7 doden tot gevolg,IS
31 januari : aanslag in Dalori met 85 doden en 135 gewonden,Boko Haram
31 januari : twee zelfmoordaanslagen bij het Tsjaadmeer,3 levens verloren,86 mensen verwond,Boko Haram
31 januari : drievoudige aanslag in Damascus,minstens 45 doden en 110 gewonden,IS
...
de andere maanden zijn quasi identiek ...Islam is vrede !
Aangezien het vooral Islamieten zijn die omkwamen hebben de "hate mongers" onder ons een fantastische maand gekend
Turven en bijna elke dag flink feest en veel bier
Een extra rondje: Vluchtelingen opgejaagd door IS en bij de grens afgeknald door Turkse militairen

Laatst gewijzigd door Adrian M : 23 juli 2016 om 12:26.
Adrian M is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:23   #246
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ach ja, er zijn vast ook wel arabieren te vinden in Papoea Nieuw-Guinea ook, JIJ maakt hier een idiote classificatie die er volledig om draait dat hij Iranier is. (waarbij je impliciet de link wil leggen met moslimterrorisme uiteraard).

Die Link gaat niet op, dat is het punt.
Je haatposts zijn beledigend en horen in feite niet thuis op dit forum, als je wil moslimbashen, ga dan naar stormfront.org bij je vriendjes, daar ga je vast veel bijval krijgen.
Tien procent van Iran is soennitisch. Dat zijn er 8 miljoen.

Je hoeft heus niet over Papoea te leuteren in een onhandige poging om je onkundige opmerking over het niet bestaan van Iraanse soennieten te maskeren.

Jongen toch..
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:24   #247
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Natuurlijk, maar wat is de waarheid, wat ze ons vertellen is dat de waarheid of een zoethoudertje, ik weet het niet.
De waarheid die gaan ze vanaf nu mooie verdoezelen ... om iedereen kalm te houden.. .. de zeikerds ... " van hoger hand Michel & Ambon zullen wel s' avonds de fabeltjes krant komen voor lezen en ons in slaap proberen te wiegen... de zakkenwassers ,,

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 23 juli 2016 om 12:26.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:28   #248
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De waarheid heeft haar rechten, of niet?
Welke waarheid?
De jouwe?

Ik zou in jouw geval mijn teut houden, zoals je hier van in het begin van dit topic meteen over moslimbashen kreette en terzelfdertijd stevig grossierde in leugens door de stelling dat de dader een extreem-rechtse blanke betrof als een zekerheid naar voren te schuiven, terwijl het uiteindelijk om een moslim blijkt te gaan met roots in Iran.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:31   #249
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
De waarheid die gaan ze vanaf nu mooie verdoezelen ... om iedereen kalm te houden.. .. de zeikerds ... " van hoger hand Michel & Ambon zullen wel s' avonds de fabeltjes krant komen voor lezen en ons in slaap proberen te wiegen... de zakkenwassers ,,
Gewoon eerst het groot vuil buitenzetten, dan de lastposten aanpakken en dezelfde remedie indien het niet lukt. Nadien zal de rest wel volgen.

Ik durf te wedden dat wannneer er een groep buitengezet wordt de rest het signaal wel zal begrijpen. Op dat moment keert de rust terug, niet eerder.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:31   #250
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En daarom kom je je zure gal hier spuwen in een draad over een schietpartij die NIETS met Islam of IS te maken heeft?

Ben je zo geobsedeerd of verblind door haat?
Dan spijt me dat voor je.
Hoe weet u dat zo zeker? Omdat dat niet in uw extreemlinks oikofoob kraampje past?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 juli 2016 om 12:33.
Lukkas is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:32   #251
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er BESTAAN geen Iraanse Salafisten overigens, Iraniers zijn Sjiiten, Salafisten zijn allemaal Sunni.

Je vindt dat vast allemaal heel erg jammer, je had echt gehoopt dat het een IS-strijder of tenminste een 'echte' (sunni) moslim was he?

Get a life.
Als het geen IS gek is dan maakt dat de zaak eigenlijk veel en veel erger, nu is eigenlijk elke moslim een potentieel gevaar aan het worden , gewoon door de diep ingewortelde haat tegenover andere culturen en religies die er door eeuwen heen met de paplepel is ingegaan in de islamkindjes .
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 23 juli 2016 om 12:33.
Argusx43 is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:34   #252
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De kans is toch groot dat het toevallig (weer) een moslim is die een terreurdaad pleegt?
Ja, moslims hebben inderdaad een veel grotere kans om dader (of slachtoffer) te zijn van terreur, dat klopt.

Maar volgens alles wat we nu weten lijkt het erop dat dit een (wraak?-)actie was van een gepeste leerling met psychologische problemen die een beetje wapengek op de koop toe was.

Religie lijkt op geen enkel punt de oorzaak of aanleiding hiervan, net zoals bij andere schietpartijen in de VS of eerder in Duitsland (Winnenden, 2009 : https://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_van_Winnenden )

De recuperatie van deze schietpartij door moslimhaters als Nierika is verwerpelijk.
parcifal is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:38   #253
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Hoe weet u dat zo zeker? Omdat dat niet in uw extreemlinks oikofoob kraampje past?
't Is voor één keer een falling down-scenario en links roept gelijk "zie je wel". Dat triomfalisme is hoogst ongepast: je reinste politieke recuperatie én de aanslagen van het voorbije half jaar waren duidelijk gebaseerd op de islam.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:40   #254
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Ja dat komt er dan van, de algemene verwarring, neem het hem niet kwalijk ... iedereen lijkt ervan te weten dagelijkse kost schieten ,moorden, hakken, bijlen ,messen , geweren, ect... je zou voor minder beginnen denken te dwalen ...
de vuile muilekoek is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:40   #255
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Als het geen IS gek is dan maakt dat de zaak eigenlijk veel en veel erger, nu is eigenlijk elke moslim een potentieel gevaar aan het worden , gewoon door de diep ingewortelde haat tegenover andere culturen en religies die er door eeuwen heen met de paplepel is ingegaan in de islamkindjes .
Pittige en juiste analyse. Het feit dat zij bijvoorbeeld nog steeds allergisch zijn aan ridderkostuums en rode kruisen, spreekt boekdelen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 juli 2016 om 12:41.
Lukkas is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:40   #256
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Als het geen IS gek is dan maakt dat de zaak eigenlijk veel en veel erger, nu is eigenlijk elke moslim een potentieel gevaar aan het worden , gewoon door de diep ingewortelde haat tegenover andere culturen en religies die er door eeuwen heen met de paplepel is ingegaan in de islamkindjes .
Ik mis de verschrikte moslims, moslims die het gevaar inzien. In Duitsland hebben een paar Turkse politiekers zich terzake geuit, twee jaar geleden en dat was het dus. Nadien radiostilte.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:42   #257
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ja, moslims hebben inderdaad een veel grotere kans om dader (of slachtoffer) te zijn van terreur, dat klopt.

Maar volgens alles wat we nu weten lijkt het erop dat dit een (wraak?-)actie was van een gepeste leerling met psychologische problemen die een beetje wapengek op de koop toe was.

Religie lijkt op geen enkel punt de oorzaak of aanleiding hiervan, net zoals bij andere schietpartijen in de VS of eerder in Duitsland (Winnenden, 2009 : https://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_van_Winnenden )

De recuperatie van deze schietpartij door moslimhaters als Nierika is verwerpelijk.
Er valt niks te recuperen. Het is dagelijkse kost.
Overal ter wereld vermoorden moslims mensen in naam van hun religie.

Het salafisme moet verdwijnen.

Dat een ongeïnformeerd geval als jij me een moslimhater noemt boeit me niet.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:43   #258
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja dat komt er dan van, de algemene verwarring, neem het hem niet kwalijk ... iedereen lijkt ervan te weten dagelijkse kost schieten ,moorden, hakken, bijlen ,messen , geweren, ect... je zou voor minder beginnen denken te dwalen ...
Zij zijn niet verward. Ze zijn verdwaald.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:44   #259
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Hoe weet u dat zo zeker? Omdat dat niet in uw extreemlinks oikofoob kraampje past?
Omdat dat de informatie is die naar buiten wordt gebracht door de Duitse Politie, omdat Jihadisten normaliter geen zelfmoord plegen, omdat Ali Sonboly zelf de reden voor zijn daad heeft gegeven?

Allez ja, misschien was hij ooit in de buurt van een moskee, dat kan, maakt dat hem een moslimterrorist in jouw ogen? Vast wel, tja. Dat is dan uw extreemrechtse kraampje zeker?
parcifal is offline  
Oud 23 juli 2016, 12:46   #260
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Er valt niks te recuperen. Het is dagelijkse kost.
Overal ter wereld vermoorden moslims mensen in naam van hun religie.

Het salafisme moet verdwijnen.

Dat een ongeïnformeerd geval als jij me een moslimhater noemt boeit me niet.
Dat kan allemaal best zijn, maar jouw ridicule optreden hier in deze draad is pure recuperatie en moslimhaat verspreiden op basis van een daad die (zover we nu weten) NIETS met religie te maken heeft.

Gelieve op te krassen en ergens anders uw vuilnis te deponeren aub.
Duidelijk?

Laatst gewijzigd door parcifal : 23 juli 2016 om 12:46.
parcifal is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be