Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 16 maart 2015, 19:58   #41
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik gebruik die andere nickname niet meer.
Ik heb in het lang en in het breed uitgelegd waarom ik van naam verandert ben. Ik heb de moderatie trouwens zelf op de hoogte gebracht.
Beste,

Uw reden om een dubbelnick aan te nemen was gegrond, en daarom heb ik dat na overleg dan ook toegestaan, temeer daar u afzag van het gebruik van uw vorige.

Citaat:
Volgens mij mag een dubbelnick, het mag alleen niet om een ban te omzeilen.
Indien ik geband zou worden (is altijd mogelijk) dan worden mijn twee nicks gebannen.
Ik ben té lang té tolerant geweest aangaande het door elkaar gebruiken van dubbelnicks.
Aangezien dat meermaals voor overlast zorgde, sta ik het nu niet meer toe.
Niet om een ban te omzeilen, maar ook niet voor de lol.
Discussies over politiek voeren, is hier het hoofddoel, en daarbij zijn charades met dubbelnicks totaal overbodig.

Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 16 maart 2015, 20:00   #42
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
tip van een "ancien": niets beloven wat je niet kan uitvoeren....
Beste,

Mijn dankbaarheid voor uw gouden tip kent geen grenzen.


Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 17 maart 2015, 06:45   #43
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Een allochtoon die hier nog maar pas binnen is in dit Belgisch paradijs van sociale voorzieningen, al onmiddellijk dezelfde rechten geven als iemand, een autochtoon, die hier al jaren woont. Verkeerd bezig want dat veroorzaakt wrevel bij de anciens.
O ja? Is dat zo?

Die anciens hebben jou dat verteld? Wie zijn die anciens dan zoal wel?

Op basis van wat wordt iemand een ancien? Een louter willekeurig aantal jaren actief? Of misschien een louter willekeurig aantal posts? Een combinatie van beiden?

Vergeleken met jou ben ik een ancien super-de-luxe. Mag ik nu pleiten dat jij je mond dient te houden? Tot net zolang ik beslis dat jij jezelf ook tot de anciens mag rekenen?

Zomaar wat vragen uit de losse pols. Stof genoeg om even over na te denken, me dunkt.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline  
Oud 17 maart 2015, 07:38   #44
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Uw reden om een dubbelnick aan te nemen was gegrond, en daarom heb ik dat na overleg dan ook toegestaan, temeer daar u afzag van het gebruik van uw vorige.


Ik ben té lang té tolerant geweest aangaande het door elkaar gebruiken van dubbelnicks.
Aangezien dat meermaals voor overlast zorgde, sta ik het nu niet meer toe.
Niet om een ban te omzeilen, maar ook niet voor de lol.
Discussies over politiek voeren, is hier het hoofddoel, en daarbij zijn charades met dubbelnicks totaal overbodig.

Pontifex
OK, is duidelijk.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 17 maart 2015, 07:49   #45
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Mijn dankbaarheid voor uw gouden tip kent geen grenzen.


Pontifex.
graag gedaan. ik ben meestal niet zo genereus.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 17 maart 2015, 09:45   #46
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Uw reden om een dubbelnick aan te nemen was gegrond, en daarom heb ik dat na overleg dan ook toegestaan, temeer daar u afzag van het gebruik van uw vorige.


Ik ben té lang té tolerant geweest aangaande het door elkaar gebruiken van dubbelnicks.
Aangezien dat meermaals voor overlast zorgde, sta ik het nu niet meer toe.
Niet om een ban te omzeilen, maar ook niet voor de lol.
Discussies over politiek voeren, is hier het hoofddoel, en daarbij zijn charades met dubbelnicks totaal overbodig.

Pontifex
ow zekerst !
en allemaal zo zonder dat ge de behoefte voelde om het forumreglement heraan aan te passen ?!?

goe bezig ... hoe kunnen posters nu weten wat mag en ni mag ??

aan vakantie toe mss ?
Anna List is offline  
Oud 17 maart 2015, 10:03   #47
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.163
Standaard

Mijn heksie perfeksie zou ook wel willen meepraten op dit forum.
Als dat maar niet gezien wordt als een dubbelnick.

nb: ook zij is lid van de partaai.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online  
Oud 17 maart 2015, 13:15   #48
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
O ja? Is dat zo?

Die anciens hebben jou dat verteld? Wie zijn die anciens dan zoal wel?

Op basis van wat wordt iemand een ancien? Een louter willekeurig aantal jaren actief? Of misschien een louter willekeurig aantal posts? Een combinatie van beiden?

Vergeleken met jou ben ik een ancien super-de-luxe. Mag ik nu pleiten dat jij je mond dient te houden? Tot net zolang ik beslis dat jij jezelf ook tot de anciens mag rekenen?

Zomaar wat vragen uit de losse pols. Stof genoeg om even over na te denken, me dunkt.
Esperanza. Je zou toch moeten weten dat iemand met een staat van dienst, anciënniteit, prestaties, zonder scrupules aan de deur kan worden gezet. Je maakt je toch geen illusies, neem ik aan. In cyberspace bestaan er geen anciens. Met een click besta je niet meer.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 17 maart 2015, 17:48   #49
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Esperanza. Je zou toch moeten weten dat iemand met een staat van dienst, anciënniteit, prestaties, zonder scrupules aan de deur kan worden gezet. Je maakt je toch geen illusies, neem ik aan. In cyberspace bestaan er geen anciens. Met een click besta je niet meer.
Ik denk dat Esperanza de cynische toer opging, hoor...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 17 maart 2015, 18:58   #50
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik denk dat Esperanza de cynische toer opging, hoor...
zou kunnen
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 17 maart 2015, 23:12   #51
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ow zekerst !
en allemaal zo zonder dat ge de behoefte voelde om het forumreglement heraan aan te passen ?!?

goe bezig ... hoe kunnen posters nu weten wat mag en ni mag ??

Beste,

Ik ben er quasi zeker van dat niemand ooit het reglement leest dat hij aanvinkt bij registratie.
En voor de meeste deelnemers alhier is dat eigenlijk niet eens nodig,
want ze zijn matuur genoeg om zonder dwang van bovenaf te begrijpen waarvoor een site genaamd 'Discussieforum Politics.be' hen aangeboden wordt.
Bovendien zijn ze volwassen genoeg om te weten hoe ze zich op een discussieforum dienen te gedragen en dit zonder dagelijkse voorlezing uit een of ander reglement.
Voor de minderheid die een discussie forum als een kindertuin ziet om hun jannestreken bot te vieren en hun frustraties te ventileren al dan niet met behulp van dubbelnicks, is een reglement trouwens overbodig: ze zijn toch niet van plan om er zich aan te houden.
Maar als u echt zonodig een zinnetje uit het bestaande reglement als houvast nodig heeft, om mijn optreden tegen forumverziekers allerhande te rechtvaardigen dan zal ik u de moeite van het aanklikken en zoeken besparen:

De moderatie behoudt zich het recht voor om

om welke reden dan ook discussies te verwijderen, te wijzigen, te verplaatsen of te sluiten; en
om welke reden dan ook accounts van gebruikers te beëindigen, te verwijderen of op een andere manier onbereikbaar te maken.



Pontifex





Pontifex is offline  
Oud 18 maart 2015, 03:04   #52
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik denk dat Esperanza de cynische toer opging, hoor...
De kunst van het begrijpend lezen. Het is inderdaad niet aan iedereen gegeven. Gelukkig zijn er uitzonderingen.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline  
Oud 18 maart 2015, 08:50   #53
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht

Beste,

Ik ben er quasi zeker van dat niemand ooit het reglement leest dat hij aanvinkt bij registratie.
En voor de meeste deelnemers alhier is dat eigenlijk niet eens nodig,
want ze zijn matuur genoeg om zonder dwang van bovenaf te begrijpen
waarvoor een site genaamd 'Discussieforum Politics.be' hen aangeboden wordt.
Bovendien zijn ze volwassen genoeg om te weten hoe ze zich op een discussieforum dienen te gedragen en dit zonder dagelijkse voorlezing uit een of ander reglement.
Voor de minderheid die een discussie forum als een kindertuin ziet om hun jannestreken bot te vieren en hun frustraties te ventileren al dan niet met behulp van dubbelnicks, is een reglement trouwens overbodig: ze zijn toch niet van plan om er zich aan te houden.
Maar als u echt zonodig een zinnetje uit het bestaande reglement als houvast nodig heeft, om mijn optreden tegen forumverziekers allerhande te rechtvaardigen dan zal ik u de moeite van het aanklikken en zoeken besparen:

De moderatie behoudt zich het recht voor om

om welke reden dan ook discussies te verwijderen, te wijzigen, te verplaatsen of te sluiten; en
om welke reden dan ook accounts van gebruikers te beëindigen, te verwijderen of op een andere manier onbereikbaar te maken.



Pontifex





voor supermod te zijn van een discussieforum, is dat eigenlijk een bijzonder zwakke argumentatie.

maar soit.
Anna List is offline  
Oud 18 maart 2015, 14:04   #54
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
voor supermod te zijn van een discussieforum, is dat eigenlijk een bijzonder zwakke argumentatie.

maar soit.
Beste,

Waar haalt u het vandaan dat ik hier argumenteer?
Ik deel simpelweg mee hoe de zaken op dit forum behoren te verlopen.

Dit platform wordt gratis aangeboden aan volwassen mensen om over politiek te discussiëren.
Het doelpubliek heeft daarvoor geen reglement of moderatie nodig.
Wie zijn politieke ideeën niet op een normale, volwassen manier kan verwoorden, behoort niet tot het doelpubliek, en die gaat er uit.
Dat behoeft echt geen argumentatie, dat is hoe de mensen die het forum bekostigen, het wensen te runnen, niet meer, niet minder.

Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 18 maart 2015, 14:41   #55
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Waar haalt u het vandaan dat ik hier argumenteer?
Ik deel simpelweg mee hoe de zaken op dit forum behoren te verlopen.

Dit platform wordt gratis aangeboden aan volwassen mensen om over politiek te discussiëren.
Het doelpubliek heeft daarvoor geen reglement of moderatie nodig.
Wie zijn politieke ideeën niet op een normale, volwassen manier kan verwoorden, behoort niet tot het doelpubliek, en die gaat er uit.
Dat behoeft echt geen argumentatie, dat is hoe de mensen die het forum bekostigen, het wensen te runnen, niet meer, niet minder.

Pontifex.
lol
Anna List is offline  
Oud 18 maart 2015, 18:02   #56
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht

Beste,

Ik ben er quasi zeker van dat niemand ooit het reglement leest dat hij aanvinkt bij registratie.
En voor de meeste deelnemers alhier is dat eigenlijk niet eens nodig,
want ze zijn matuur genoeg om zonder dwang van bovenaf te begrijpen waarvoor een site genaamd 'Discussieforum Politics.be' hen aangeboden wordt.
Bovendien zijn ze volwassen genoeg om te weten hoe ze zich op een discussieforum dienen te gedragen en dit zonder dagelijkse voorlezing uit een of ander reglement.
Dat klopt in grote mate. Als een mens dat allemaal moet lezen, en dan nog onthouden, is de lol eraf. Dus meestal volstaat de regel doe normaal dat is al gek genoeg.
DeProf_eet is offline  
Oud 18 maart 2015, 18:11   #57
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

allez kijk.

Rookie is op dit ogenblik de langst aanwezig forummer (26/3/2002) maar heeft slechts 2492 berichten.

De volgende in rij is Antoon (2 September 2002 ---->33.707 )

Groentje (12 September 2002 ----> 5.056 )

Maddox (25 September 2002 ----> 31.046)

Op welke manier ga je de ancienniteit berekenen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 18 maart 2015, 19:55   #58
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
allez kijk.

Rookie is op dit ogenblik de langst aanwezig forummer (26/3/2002) maar heeft slechts 2492 berichten.

De volgende in rij is Antoon (2 September 2002 ---->33.707 )

Groentje (12 September 2002 ----> 5.056 )

Maddox (25 September 2002 ----> 31.046)

Op welke manier ga je de ancienniteit berekenen?
Maar zelfs als een berekeningswijze gevonden zou worden, kan ancienniteit toch geen een vrijbrief zijn voor het overtreden van de forumregels; het zijn toch net de anciens hier die het best (zouden moeten) weten waar de krijtlijnen staan? Als ze dat na meer dan 10 jaar of 20.000 posts nog niet doorhebben...
Wapper is offline  
Oud 18 maart 2015, 23:01   #59
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.764
Standaard

Ik mis Nietzsche.
TheFourHorsemen is offline  
Oud 18 maart 2015, 23:16   #60
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Maar zelfs als een berekeningswijze gevonden zou worden, kan ancienniteit toch geen een vrijbrief zijn voor het overtreden van de forumregels;
En waarbij het meest door de vingers zou moeten gekeken worden. Zo gaat dat toch in het echte leven ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
het zijn toch net de anciens hier die het best (zouden moeten) weten waar de krijtlijnen staan? Als ze dat na meer dan 10 jaar of 20.000 posts nog niet doorhebben...
Ze zullen het wel ergens weten, maar de macht van de gewoonte ..
DeProf_eet is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be