Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Heeft Tommelein nu meer kans om voorzitter te worden?
Bah neen, dat speelt niet mee 0 0%
Wel, ik denk van wel. 0 0%
Nope. Minder kans. 3 100,00%
Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 april 2020, 17:55   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard Tommelein en zijn pasjes om op het strand te mogen

Ik vroeg me af of zijn standpunt over het strand een invloed gaat hebben op zijn kansen om het tot voorzitter te schoppen.

Zijn de leden van de vld gevoelig aan "wie belastingen betaalt, moet van zeker rechten of voorrechten kunnen genieten" ?
Of zijn liberalen toch van het idee dat iedereen gelijk is, dat het strand van iedereen is, dat iedereen gelijke kansen moet hebben ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 18:51   #2
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Het gaat er niet om dat iedereen gelijke kansen 'moet' hebben; wel dat iedereen dezelfde rechten 'heeft' ...

Het strand valt onder de bevoegdheid van de Vlaamse Gemeenschap; en aldus heeft Bart Tommelein helemaal niets te zeggen over wie al dan niet méér recht zou hebben dan een ander om er te vertoeven.

Dat hij m.i. moeten weten. Volgens mij concentreert hij zich nu reeds op de komende gemeenteraadsverkiezingen, door bij deze de man van het Oostendse volk te zijn.

Gegokt, verloren, terug naar af.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 18:57   #3
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vroeg me af of zijn standpunt over het strand een invloed gaat hebben op zijn kansen om het tot voorzitter te schoppen.

Zijn de leden van de vld gevoelig aan "wie belastingen betaalt, moet van zeker rechten of voorrechten kunnen genieten" ?
Of zijn liberalen toch van het idee dat iedereen gelijk is, dat het strand van iedereen is, dat iedereen gelijke kansen moet hebben ...
Er gaat toch even over moeten nagedacht worden wat er moet gebeuren eens de lockdown op de stranden opgeheven wordt. Net zoals over andere zaken.
Ik kan mij niet voorstellen dat men in juli opeengepakt en zwetend op de stranden gaat liggen?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 19:22   #4
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.709
Standaard

Een "liberaal" die het over pasjes voor mede-Vlamingen heeft om de openbare ruimte te betreden.

Ik geloof zelfs niet dat Mr Vandelanotte dit zelfs maar zou DURVEN overwegen hebben.


I rest My Case


o ja,ik heb niet gestemd want de laatste tijd kan me het geen reet meer schelen wat er in die O-VLD nog gebeurt.(en dat was lange tijd een partij die op mijn "reserve" stond hoor!)Die partij moet er toch aan.

Laatst gewijzigd door kelt : 18 april 2020 om 19:26.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 19:36   #5
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Dit gaat het stemmen kosten, ik kan me niet voorstellen dat dit bij de liberale achterban op veel goedkeuring zal kunnen rekenen...
Goed voor Lachaert, dat opportunist Tommelein zulke stommiteiten formuleert.

ps : zie je wel dat je het kunt, een degelijke enquete opstellen ?

nu nog prins Laurent erbij en het is perfect !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2020, 19:39   #6
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Een "liberaal" die het over pasjes voor mede-Vlamingen heeft om de openbare ruimte te betreden.

Ik geloof zelfs niet dat Mr Vandelanotte dit zelfs maar zou DURVEN overwegen hebben.


I rest My Case


o ja,ik heb niet gestemd want de laatste tijd kan me het geen reet meer schelen wat er in die O-VLD nog gebeurt.(en dat was lange tijd een partij die op mijn "reserve" stond hoor!)Die partij moet er toch aan.
Er zijn nochtans ook niet-Tommeleinen die over toegangsbeperking spreken.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200416_04924221

Citaat:
Wellicht vakantie in eigen land, maar hoe vermijden we overvolle trekpleisters? “Wie op het strand wil, zal moeten reserveren”
Citaat:
In dat geval is er volgens de professor slechts één oplossing: de binnenlandse toeristische hotspots met hekjes en poorten afsluiten, en een beperkt aantal mensen via reservering toelaten om wachtrijen aan de ingangen te vermijden. “Als je dat niet doet, zal er ellende van komen, zeker met de ?*social distancing-regels”, zegt Van der Borg, die het massatoerisme in plaatsen zoals Venetië en Dubrovnik bestudeerde. “Je zag het ook in Wuhan toen het toerisme opnieuw ?*toegelaten werd. Daar had je meteen lange rijen op een bergpad, wat ook niet de bedoeling was.”
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2020, 13:03   #7
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

De oplossing van Tommelein is halfslachtig.
Burgemeester Lippens heeft op C'est pas tous les jours dimanche verklaard dat het best of wel een lock down blijft zoals het nu is tijdens de zomer, ofwel dat men de mensen "vrij" laat en alle maatregelen opheft.
Hij verwacht dat de federale overheid snel die knoop doorhakt.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2020, 15:58   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dit gaat het stemmen kosten, ik kan me niet voorstellen dat dit bij de liberale achterban op veel goedkeuring zal kunnen rekenen...
Goed voor Lachaert, dat opportunist Tommelein zulke stommiteiten formuleert.

ps : zie je wel dat je het kunt, een degelijke enquete opstellen ?

nu nog prins Laurent erbij en het is perfect !
De vorige keer had ik wat last van abstinentieverschijnselen.
Maar die sukkelaar uit Tervuren zal ik er niet rap bijhalen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2020, 16:02   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De oplossing van Tommelein is halfslachtig.
Burgemeester Lippens heeft op C'est pas tous les jours dimanche verklaard dat het best of wel een lock down blijft zoals het nu is tijdens de zomer, ofwel dat men de mensen "vrij" laat en alle maatregelen opheft.
Hij verwacht dat de federale overheid snel die knoop doorhakt.
Jouw post heeft (alweer) geen kloten belang in het raam van deze draad.

De verkiezing van de vld-voorzitter zal al lang voorbij zijn, als het probleem van de eventueel overvolle stranden zich zal aanbieden.

Heb je niets te melden over de kansen van Tommelein door zijn recentste mededelingen in de pers?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be