Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 mei 2014, 00:28   #8541
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.624
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Zwaar water is goed genoeg.
En dat krijg je door?

( beetje terug scrollen )
Van alle waterstof is 0,015% deuterium.
Water is H2O.
Van alle watermoleculen zijn er op zijn best 0,015% zwaar water.
Een langdurig verblijf van gewone waterstof in een actieve lichtwater gekoelde kernractor waar de neutronen ferm in rondsjeezen geeft een lichte verhoging van de hoeveelheid deuterium in het koelwater.

De meest omvangrijke proef op het grootschalig fuseren van zware waterstofisotopen zonder Lithiumgebruik, was de Ivy Mike , en die gebruikte cryogeen deuterium en tritium . Zoals in superkoude vloeibare zware en superzware waterstof.

In de radioactieve soep van Fukushima's meltdowners ontbreek ik een paar dingen. Cryogeen deuterium/tritum of lithiumdeuteride in voldoende hoeveelheden om maar te starten.

Het feit dat de kernbrandstof gebruikt ook niet kan "nucleair ontploffen" laat ik even gevoegelijk buiten beschouwing.
Let wel, die kernbrandstof kan wel conventioneel miserie veroorzaken, net zoals een kilo vloeibaar staal in een vat met water een ferm spectakel zal opleveren.

Trouwens, als zwaar water dan toch zo gemakkelijk de lucht in gaat, waarom gebruiken ze het dan in het meest veilige type generatie 1 en 2 kernreactor, de CANDU? Daar is alle koelwater aanwezig zwaar water...
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 28 mei 2014 om 00:34.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 05:08   #8542
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

A
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Wie moeite doet en weet wat te zoeken kan zo goed als alles verifieren.
Ook via wiki trouwens.

Wie geen moeite wil doen ?
Waarom zou ik moeite doen om iets te proberen vinden waarvan ik aanneem dat het niet bestaat?
Kijk, als jij blijkbaar zo goed weet wat het is wat we zouden moeten vinden, waarom post je dan hier niet gewoon een link?

Wat belet je?
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 12:05   #8543
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dat capsuleke is om er mee te gooien.
Je hebt alles aanwezig om met een meltdown een H bom te maken.
uranium, plutonium, hitte, damp, stoom, druk en dan is het wachten op de knal als ontsteker.
Alles goed ingekapseld door tonnen aarde en rots....cspsule.
jij maakt daar toch een potje van hoor
Ten eerste zit er uranium in, maar welk nummerke, ik heb u al gezegd dat je naar de nummerkes moet kijken meer specifiek naar de nummerkes of het verrijkt is of niet, zo'n atoombom heeft ongeveer 85% verrijkt uranium nodig en niet 3%. In die reactor zit er geen 3%, maar uitgereageerd uranium zeg maar 1% verhoogd uraniumgehalte

inclusief bron, die jij blijkbaar niet begrijpt.
http://www.radioactiviteit.com/atoombom.html

Ten tweede zit die uranium in die atoombom in een bolleke, waar je nog een krachtige (probeer het woord krachtig goed in te schatten) explosie wordt gemaakt sterk genoeg om een 'implosie' te veroorzaken en die subkiritsche uraniummassa i ngang te krijgen naar kritisch niveau
en nog interessanter een omhulsel van beryllium om de neutronen maximaal op die uranium te concentreren.

Dus je zou moeten beginnen met al die uranium te verzamelen uit fukushima, en die 1% up te graden via ultracentrifuge naar 85%. Dan heb je in het geval van 100ton uranium 1% na veel werken 1 ton verrijkt uranium over. DIe 1 ton verrijkt uranium kun je dan in een grote stalen bal stoppen, en daar doe je dan een zeer krachtige explosie ontstaan die het uranium netjes op gang krijgt om uw atoombom te maken.

Dus waar en wanneer jij daar ooit een kritische massa gaat vinden die vanzelf gaat ontsteken en ontbranden ? Weet ik niet, maar in elk geval de manier waarop jij dat beschrijft is elke uraniummijn een potentiele waterstofbom, terwijl dat in feite gewoonweg niet kan
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 12:08   #8544
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Wie moeite doet en weet wat te zoeken kan zo goed als alles verifieren.
Ook via wiki trouwens.

Wie geen moeite wil doen ?
hmm... mambo verstaat heen cynische humor

Laatst gewijzigd door brother paul : 28 mei 2014 om 12:09.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 21:28   #8545
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
jij maakt daar toch een potje van hoor
Ten eerste zit er uranium in, maar welk nummerke, ik heb u al gezegd dat je naar de nummerkes moet kijken meer specifiek naar de nummerkes of het verrijkt is of niet, zo'n atoombom heeft ongeveer 85% verrijkt uranium nodig en niet 3%. In die reactor zit er geen 3%, maar uitgereageerd uranium zeg maar 1% verhoogd uraniumgehalte

inclusief bron, die jij blijkbaar niet begrijpt.
http://www.radioactiviteit.com/atoombom.html

Ten tweede zit die uranium in die atoombom in een bolleke, waar je nog een krachtige (probeer het woord krachtig goed in te schatten) explosie wordt gemaakt sterk genoeg om een 'implosie' te veroorzaken en die subkiritsche uraniummassa i ngang te krijgen naar kritisch niveau
en nog interessanter een omhulsel van beryllium om de neutronen maximaal op die uranium te concentreren.

Dus je zou moeten beginnen met al die uranium te verzamelen uit fukushima, en die 1% up te graden via ultracentrifuge naar 85%. Dan heb je in het geval van 100ton uranium 1% na veel werken 1 ton verrijkt uranium over. DIe 1 ton verrijkt uranium kun je dan in een grote stalen bal stoppen, en daar doe je dan een zeer krachtige explosie ontstaan die het uranium netjes op gang krijgt om uw atoombom te maken.

Dus waar en wanneer jij daar ooit een kritische massa gaat vinden die vanzelf gaat ontsteken en ontbranden ? Weet ik niet, maar in elk geval de manier waarop jij dat beschrijft is elke uraniummijn een potentiele waterstofbom, terwijl dat in feite gewoonweg niet kan
En het is nochtans zo simpel allemaal.
Wie wil kan het zo aflezen o.a. via wiki zelfs.
Inclusief het proces tot en met .
Je hebt maar 3 zaken nodig en alle 3 zijn er.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 28 mei 2014 om 21:39.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 21:37   #8546
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
A

Waarom zou ik moeite doen om iets te proberen vinden waarvan ik aanneem dat het niet bestaat?
Kijk, als jij blijkbaar zo goed weet wat het is wat we zouden moeten vinden, waarom post je dan hier niet gewoon een link?

Wat belet je?
En geef me eens een goede reden waarom ik op mijn beurt moeite zou doen?
Jullie zijn de experts en vinden zelf niks?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 21:43   #8547
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Van alle waterstof is 0,015% deuterium.
Water is H2O.
Van alle watermoleculen zijn er op zijn best 0,015% zwaar water.
Een langdurig verblijf van gewone waterstof in een actieve lichtwater gekoelde kernractor waar de neutronen ferm in rondsjeezen geeft een lichte verhoging van de hoeveelheid deuterium in het koelwater.

De meest omvangrijke proef op het grootschalig fuseren van zware waterstofisotopen zonder Lithiumgebruik, was de Ivy Mike , en die gebruikte cryogeen deuterium en tritium . Zoals in superkoude vloeibare zware en superzware waterstof.

In de radioactieve soep van Fukushima's meltdowners ontbreek ik een paar dingen. Cryogeen deuterium/tritum of lithiumdeuteride in voldoende hoeveelheden om maar te starten.u

Het feit dat de kernbrandstof gebruikt ook niet kan "nucleair ontploffen" laat ik even gevoegelijk buiten beschouwing.
Let wel, die kernbrandstof kan wel conventioneel miserie veroorzaken, net zoals een kilo vloeibaar staal in een vat met water een ferm spectakel zal opleveren.

Trouwens, als zwaar water dan toch zo gemakkelijk de lucht in gaat, waarom gebruiken ze het dan in het meest veilige type generatie 1 en 2 kernreactor, de CANDU? Daar is alle koelwater aanwezig zwaar water...
Er is wel een heel groot verschil in een accident en een gecontroleerde fusie?
Je wil de 2 niet door elkander gooien in een normaal proces of het is garantie fout.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 21:48   #8548
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
hmm... mambo verstaat heen cynische humor
Al iets terug gevonden van "Bravo"?
Of gaan we het bewust negeren omdat dan jullie volledige " bewezen" hypothese van H.ook vervalt?
En hoe zich daar weeral uit te lullen dan?
Patrick gaat het eens uitleggen misschien?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 28 mei 2014 om 21:51.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 22:01   #8549
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.624
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Er is wel een heel groot verschil in een accident en een gecontroleerde fusie?
Je wil de 2 niet door elkander gooien in een normaal proces of het is garantie fout.
Alsof je iets kan laten fuseren wat er niet is.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 22:40   #8550
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Alsof je iets kan laten fuseren wat er niet is.
Au fond maakt het niet eens verschil. Maar de kans dat het niet fuseert bij een immense ontploffing en hitte is zo goed als nihil.
Tenzij u nu net het ultieme hittebestendige omhulsel uitgevonden hebt?
Wat natuurlijk een enorme vooruitgang zou zijn in kernfusie....want ze zoeken zoiets.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 28 mei 2014 om 22:59.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 23:10   #8551
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.624
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Au fond maakt het niet eens verschil. Maar de kans dat het niet fuseert bij een immense ontploffing en hitte is zo goed als nihil.
Tenzij u nu net het ultieme hittebestendige omhulsel uitgevonden hebt?
Wat natuurlijk een enorme vooruitgang zou zijn in kernfusie....want ze zoeken zoiets.
De kans dat gewone waterstof gaat fuseren bij een conventionele explosie is nihil. Zelfs zuiver lithiumdeuteride wil dat niet.

En een hittebestendig omhulsel. Da's het hele eieren eten. Voor zover ik weet zijn er wat keramische materialen gebaseerd op metaaloxides die boven de 5000°C uitgeraken. Helaas is de starttemperatuur voor "normale" kernfusie enkele miljoenen graden.

Vandaar dat men werkt met magnetische velden om het fuserende materiaal van de materiele wanden van zo'n fusiereactor weg te houden.

Er is gewoon geen enkele materie die niet in plasma veranderd in kontakt met een fusiekern.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 23:37   #8552
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De kans dat gewone waterstof gaat fuseren bij een conventionele explosie is nihil. Zelfs zuiver lithiumdeuteride wil dat niet.

En een hittebestendig omhulsel. Da's het hele eieren eten. Voor zover ik weet zijn er wat keramische materialen gebaseerd op metaaloxides die boven de 5000°C uitgeraken. Helaas is de starttemperatuur voor "normale" kernfusie enkele miljoenen graden.

Vandaar dat men werkt met magnetische velden om het fuserende materiaal van de materiele wanden van zo'n fusiereactor weg te houden.

Er is gewoon geen enkele materie die niet in plasma veranderd in kontakt met een fusiekern.
Zwaar water is zo gewonnen uit gewoon water mits verdamping. En bij meltdown is daar echt geen gebrek aan.

En als je het verschil tussen weten en echt weten ook eens wil weten?
Dan moet je zo'n badge met toegang zien te versieren.
Krijg je meteen een rits gewapende bewakers rond je.

The Government classifies nuclear weapons information in various ways and maintains a number of different clearances to control access to it.
National Security Information (NSI)
: Information relating to U.S. foreign relations or military policy that requires protection against unauthorized disclosure and that has been determined to be classified in conformity with presidential executive order.

Unclassified Controlled Nuclear Information (UCNI)

: Used by the DOE to prevent the unauthorized dissemination of unclassified information on physical security for special nuclear material, critical installations, and equipment.

Restricted Data (RD)

: All data concerning the design, manufacture, and use of nuclear weapons; the production of special nuclear material; and the use of special nuclear material in the production of energy. According to the Atomic Energy Act, RD can be declassified as long as there is no "undue risk" to national security.

Formerly Restricted Data (FRD)

: Information relating to the military use of nuclear weapons protected under joint agreements by the DOE and DOD and information that the DOE has removed from the Restricted Data category. The two agencies protect it as classified national security information; in any releases to foreign governments, FRD are treated as restricted data. Declassification requires a determination that release of the information will not cause unreasonable risk to national security.

Q Sensitive

: The highest clearance for access to Restricted Data. "Q Sensitive" provides individuals with access to the most sensitive categories of special nuclear materials (SNM) — those materials that are most readily weaponized, such as plutonium, uranium-233 or uranium-235. Individuals with this clearance have access to nuclear weapons design, manufacture, and use data. When working with this information, they have armed guards nearby because disclosure "could cause exceptionally grave danger to the nation." These individuals routinely have access to national security information and top secret formerly restricted data.

Q Nonsensitive

: Individuals holding this clearance have access to less sensitive types of SNM. Individuals working with Q non-sensitive clearances also have armed guards stationed nearby.

L Clearances

: Individuals with L clearances have access to secret national security information as well as confidential RD and secret formerly restricted data.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 23:48   #8553
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.624
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

0.015% van alle water is zwaar water.

Voor een fusiereactie is een zware concentratie nodig.
Stel dat er 10000 ton water aanwezig is. Dan kan men na verdamping van alle gewoon water 1.5 ton zwaar water overhouden.

Helaas werkt het zo niet. Om zwaar water door middel van verdamping te scheiden van gewoon water zijn vele cycli nodig. Net zoals het scheiden van U238 en U235 tot atoombomkwaliteit U235 vele duizenden cycli door centrifuges nodig. (daarom dat plutonium zo leuk is voor atoombommen, dat kan men chemisch scheiden uit gebruikte brandstofstaven)
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2014, 23:54   #8554
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
0.015% van alle water is zwaar water.

Voor een fusiereactie is een zware concentratie nodig.
Stel dat er 10000 ton water aanwezig is. Dan kan men na verdamping van alle gewoon water 1.5 ton zwaar water overhouden.

Helaas werkt het zo niet. Om zwaar water door middel van verdamping te scheiden van gewoon water zijn vele cycli nodig. Net zoals het scheiden van U238 en U235 tot atoombomkwaliteit U235 vele duizenden cycli door centrifuges nodig. (daarom dat plutonium zo leuk is voor atoombommen, dat kan men chemisch scheiden uit gebruikte brandstofstaven)
Hoeveel water er nodig is om een stevige knal te krijgen dat weet ik nu eens niet. Dat zit in "classified nuclear information" allicht.
En ik heb geen clearance.

Heb dat wel gehad..maar toch geen voldoende clearance. Er waren nog een paar vakjes rood op mijn nochtans vrij groene badge.

Zou Patrick daar geen toegang tot hebben?
Of zouden ze allemaal rood staan?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 29 mei 2014 om 00:13.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2014, 00:19   #8555
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.624
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Hoeveel water er nodig is om een stevige knal te krijgen dat weet ik nu eens niet. Dat zit in "classified nuclear information" allicht.
Met water krijg je alleen een waterstofgas explosie. Geen fusiereactie. Da's nu eenmaal een gevolg van de chemische reactie van water met gloeiend metaal, water ontleed dan in watersfof en zuurstof. Niks nucleair geclassificeerd aan.
Om een fusiereactie te verkrijgen op aarde heb je zware en superzware waterstof nodig, of lithium en genoeg snelle neutronen. En een atoombom als ontsteker.
Citaat:
En ik heb geen clearance.
Voor wat had je geen clearance?
Citaat:
Heb dat wel gehad..maar toch geen voldoende clearance. Er waren nog een paar vakjes rood op mijn nochtans vrij groene badge.
rare badges dat jij gezien hebt, lijkt meer op een teststrip voor de PH waarde.
Citaat:
Zou Patrick daar geen toegang tot hebben?
Kans bestaat;
Citaat:
Of zouden ze allemaal rood staan?
Het zijn er allemaal nucleaire zombies.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2014, 00:32   #8556
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Met water krijg je alleen een waterstofgas explosie. Geen fusiereactie. Da's nu eenmaal een gevolg van de chemische reactie van water met gloeiend metaal, water ontleed dan in watersfof en zuurstof. Niks nucleair geclassificeerd aan.
Om een fusiereactie te verkrijgen op aarde heb je zware en superzware waterstof nodig, of lithium en genoeg snelle neutronen. En een atoombom als ontsteker.

Voor wat had je geen clearance?

rare badges dat jij gezien hebt, lijkt meer op een teststrip voor de PH waarde.

Kans bestaat;

Het zijn er allemaal nucleaire zombies.
Tja?

Clearance is een toegangscode die je krijgt.
In de vorm van een badge.

Nu voor echt gevoelige informatie krijg je natuurlijk ook speciale badges en escorte.

En die krijg je zeer zeker niet in een gewone plant of in een univ.
Ook op internet niet.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2014, 05:31   #8557
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.624
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Tja?

Clearance is een toegangscode die je krijgt.
In de vorm van een badge.
Oh, en ik maar denken dat je het over een dosimeterbadge aan't leuteren was.
Citaat:
Nu voor echt gevoelige informatie krijg je natuurlijk ook speciale badges en escorte. En die krijg je zeer zeker niet in een gewone plant of in een univ.
Ook op internet niet.
Dat blijkt wel uit het Pakistaanse atoomwapenprogramma.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2014, 09:27   #8558
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Oh, en ik maar denken dat je het over een dosimeterbadge aan't leuteren was.

Dat blijkt wel uit het Pakistaanse atoomwapenprogramma.
Van Pakistan weet ik niets.
Maar het is zo en je kan dat zelf controleren, dat het specifieke deel nodig voor bewapening en na "ongelukken" om veiligheids redenen niet beschikbaar is.
Om verstaanbare reden .

Je kan dus nooit een volledig schrijven en voor publicatie uitgeven.
Dat is niet toegestaan.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2014, 15:58   #8559
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er zit wel iets in. Tenslotte passen we ons vermaak ook aan aan de natuur. We gaan naar het strand in de zomer, en we gaan skieen in de winter. Stel je voor dat ze het strand moesten opwarmen in de winter om lekker in de zee te kunnen, en dat ze een reuzendiepvries moeten bouwen om in augustus de bergtoppen te bevriezen ....
Een ander, bestaand voorbeeld van dat laatste: een skipiste in Dubai: ten top gedreven decadentie: in een straal van enkele honderden kms creperen er dagelijks mensen van armoede.... Dit is een van de efficienties van het louter denken in termen van kortstondig geldgewin...
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2014, 17:50   #8560
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
En het is nochtans zo simpel allemaal.
Wie wil kan het zo aflezen o.a. via wiki zelfs.
Inclusief het proces tot en met .
Je hebt maar 3 zaken nodig en alle 3 zijn er.
Begrijp jij het verschil tussen die twee uraniums ? Tussen die twee soorten waterstofatomen ? Begrijp jij wel hoe je dat moet vinden zo'n verrijkte elementen, en hoe je die kunt maken ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be