Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2017, 17:56   #41
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Fred ja Thailand staat nog steeds op het programma maar zal voor iets later zijn, als ik wat in beter vaarwater zit, eerst wat reserve opbouwen, lol
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 18:03   #42
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Fred ja Thailand staat nog steeds op het programma maar zal voor iets later zijn, als ik wat in beter vaarwater zit, eerst wat reserve opbouwen, lol
Succes.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 18:03   #43
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Oulala Fred ik zie nu pas vh andere forum, Omg 5555555555555555555


Maar euh ik heb wel degelijk het plan naar daar te relocaten yep...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 19:43   #44
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
knokke zegt me echt niets, veel te chichi...
Nochtans zit knokke vol met mensen die hun rekeningen niet betalen.
Je zou er veel kunnen van leren.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 23:28   #45
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
schone badkamer
Och ,als Bemmeke daar de deur opentrekt verdwijnt die schimmel en co als de weerlicht door het venster,is de vloer in de living gelijk hersteld én de keuken terug compleet....

De vraag is, kan dat badkamersysteem Bemmekes overvloedig gebruik van toiletpapier wel aan een rato van 2 rollen per dag...

Over dat electrisch verwarmen hoeft ze zich géén zorgen te maken,14 graden putteke winter is juist genoeg warmte naar haar eigen zeggen,de schimmelvorming krijgt ze er gratis en voor niets bij...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 15:45   #46
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Och ,als Bemmeke daar de deur opentrekt verdwijnt die schimmel en co als de weerlicht door het venster,is de vloer in de living gelijk hersteld én de keuken terug compleet....

De vraag is, kan dat badkamersysteem Bemmekes overvloedig gebruik van toiletpapier wel aan een rato van 2 rollen per dag...

Over dat electrisch verwarmen hoeft ze zich géén zorgen te maken,14 graden putteke winter is juist genoeg warmte naar haar eigen zeggen,de schimmelvorming krijgt ze er gratis en voor niets bij...
Die keuken is toch geen probleem : ijskastje en gasfornuis kopen en dat is in orde. Zo een gootsteen heb ik ook nog lang gebruikt en dat gaat even goed als de moderne gootstenen. Voor een persoon alleen zijn 2 spoelbakken overbodige luxe.
De badkamer moet eens goed geschrobd worden. Ik kan niet goed zien wat die vloer is. Met een stuk linoleum erover is het te doen, denk ik.
In de living is zo te zien een ingemaakte kast, da's praktisch.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 17:28   #47
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik dacht dat je naar Thailand ging verkassen ?

Mijn broodje is hier in België bijna gebakken, binnen dit en afzienbare tijd verhuis ik dan ook definitief naar Thailand (Bangkok om precies te zijn). Ik heb ondemeer het plan om daar als een local te leven, 't is te zeggen dat ik me met 100 € alles zie doen op vlak van huisvesting, eten, water en electriciteit (geen clim, enkel de fan opzetten). Een extra 100 € besteed ik dan aan wat met vertier te maken heeft i.e. internet, vervoer, eventuele uitstapjes, naar de markt/shops om wat nicknacks en zo te kopen. Dan een andere extra 100 € voor m'n visa runs en onvoorziene uitgaven zoals medische kosten en zo... In totaal zo'n 300 € dus, please don't shoot me maar ik vind dat als de locals het kunnen, ik daar evengoed in staat zou moeten zijn. After all zijn er zelfs bij die het met minder moeten doen zoals ik reeds in andere topics duidelijk maakte.

Yep Thailand here I come!! )))))))
Als u hier dan toch geen toekomst heeft, wilt u dan ook stoppen met onze samenleving te vergiftigen met uw linkse ideeën?
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 17:32   #48
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Als ik me maar kan wassen.. da's het voornaamste duh.
Inderdaad, het ziet er behoorlijk uit. Ik vind dat men ofwel arm ofwel rijk moet leven, het heeft alle twee zijn charme, alleen er tussenin, dat is saai. Elke morgen wandelen en ontbijten op het strand, dat is het schoon leven. Geniet ervan!
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 18:29   #49
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Inderdaad, het ziet er behoorlijk uit. Ik vind dat men ofwel arm ofwel rijk moet leven, het heeft alle twee zijn charme, alleen er tussenin, dat is saai. Elke morgen wandelen en ontbijten op het strand, dat is het schoon leven. Geniet ervan!
Zit je niet liever in je bos ?
Nog iets : "het ziet er behoorlijk uit..."
Hallo ? De schimmel raast door die badkamer anno 1960, de "ingebouwde kast" is gewoon een goedkoop gordijn dat in de plaats is gekomen van de ongetwijfeld vernielde deuren van wat ooit een kast was, de vloer is waardeloos, de verwarming idem, de foto's zijn handig getrokken om het ruimtelijk gevoel te vergroten. De keuken is onbestaande, een rotversleten dampkap van dertig jaar geleden, geen fornuis...
Hoe zit het met warm water in de 'badkamer' ? Als de geiser in dezelfde staat is als de dampkap : blijf daar weg, je speelt met je leven. CO-vergiftiging door minderwaardige badkamergeisers zijn een realiteit.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 18:38   #50
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zit je niet liever in je bos ?
Nog iets : "het ziet er behoorlijk uit..."
Hallo ? De schimmel raast door die badkamer anno 1960, de "ingebouwde kast" is gewoon een goedkoop gordijn dat in de plaats is gekomen van de ongetwijfeld vernielde deuren van wat ooit een kast was, de vloer is waardeloos, de verwarming idem, de foto's zijn handig getrokken om het ruimtelijk gevoel te vergroten. De keuken is onbestaande, een rotversleten dampkap van dertig jaar geleden, geen fornuis...
Hoe zit het met warm water in de 'badkamer' ? Als de geiser in dezelfde staat is als de dampkap : blijf daar weg, je speelt met je leven. CO-vergiftiging door minderwaardige badkamergeisers zijn een realiteit.
Heb je als kind nooit in het hooi geslapen of je met koud water gewassen in een tobbe? Dat is geen luxe, maar het maakt het leven wel attractief. Je kan gelukkig zijn en goed leven met zeer weinig. De zee is niet mijn ding, ik zit inderdaad liever in veld en bos, maar ik versta dat sommige mensen daartoe zijn aangetrokken. Als je elke dag op het strand kan leven, dan maakt de staat van de woning toch niet zoveel uit?
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 18:57   #51
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

schimmel? (ik zie er althans geen)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 18:58   #52
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zit je niet liever in je bos ?
Nog iets : "het ziet er behoorlijk uit..."
Hallo ? De schimmel raast door die badkamer anno 1960, de "ingebouwde kast" is gewoon een goedkoop gordijn dat in de plaats is gekomen van de ongetwijfeld vernielde deuren van wat ooit een kast was, de vloer is waardeloos, de verwarming idem, de foto's zijn handig getrokken om het ruimtelijk gevoel te vergroten. De keuken is onbestaande, een rotversleten dampkap van dertig jaar geleden, geen fornuis...
Hoe zit het met warm water in de 'badkamer' ? Als de geiser in dezelfde staat is als de dampkap : blijf daar weg, je speelt met je leven. CO-vergiftiging door minderwaardige badkamergeisers zijn een realiteit.
mja.......
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 18:59   #53
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Pandareus die vloer is geen probleem, leg ik een mat/tapijt over en klaar is kees
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 19:05   #54
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ach wassen doe je gewoon in de zee.
En pipi en kaka ook maar meteen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 19:05   #55
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Pandareus die vloer is geen probleem, leg ik een mat/tapijt over en klaar is kees
waarom geen zand? Breng het strand in huis, nog zo rustgevend
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 19:06   #56
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

lol
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 19:24   #57
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Fred ja Thailand staat nog steeds op het programma maar zal voor iets later zijn, als ik wat in beter vaarwater zit, eerst wat reserve opbouwen, lol
wat reserve bij elkaar stelen en profiteren zeker
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 19:26   #58
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Z Als de geiser in dezelfde staat is als de dampkap : blijf daar weg, je speelt met je leven. CO-vergiftiging door minderwaardige badkamergeisers zijn een realiteit.
maar als dat meiske daar nu wil gaan wonen, waarom ben jij daar dan toch zo tegen?

Laat ze toch doen!

En bembem, vergeet vooral niet om de dampkap en de geiser tegelijk aan te zetten hé
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!



Laatst gewijzigd door Eduard Khil : 26 juni 2017 om 19:31.
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be