Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 september 2016, 18:57   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard Van Besien beschuldigt De Wever, maar ... vergist zich (alweer).

Van Besien maakt van zijn gat: De Wever zou ook "contacten" met Piqueur gehad hebben. Van Besien wil daarover uitleg in de gemeenteraad.
Zo precies of een burgemeester mag enkel contacten hebben met de landlopers en bedelaars van zijn stad ...

In één adem beschuldigt men De Wever dan ook van het geven van een bouwvergunning aan de entourage van Piqueur, voor een hoogbouw.

Helaas helaas: heel die bouwvergunning is afgeleverd door de vorige coalitie.

Tijdens een contact met Piqueur heeft De Wever een cadeau gegeven aan Piqueur. Een foto. Van een gebouw van Piqueur ....
Een foto die De Wever zelf ook gekregen had ....


titel: ‘Piqueur enkel een foto cadeau gedaan’
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160902_02451405



Citaat:
Groen zal de Antwerpse burgemeester Bart De Wever (N-VA) bij de eerstvolgende gemeenteraad interpelleren over zijn contacten met Optima-toman Jeroen Piqueur. ‘Ik bezoek regelmatig bedrijven en ontmoet tal van ondernemers om naar hun visie te luisteren. Zo heb ik inderdaad Piqueur een keer ontmoet’, reageert De Wever.

In een interview zei Jeroen Piqueur afgelopen weekend dat hij niet alleen met Danïel Termont, maar ook met Bart De Wever rond de tafel heeft gezeten. ‘Bart De Wever heeft hier al gezeten en ik heb nog een cadeau van hem gekregen. Een maquette van onze torens naast het MAS’, zei de voormalige bankier.

Groen wil uitleg van de burgemeester en zal hem op 26 september interpelleren in de gemeenteraad. ‘De vorige kabinetschef van De Wever, Joeri Dillen, was helemaal verweven met het wereldje’, zegt fractieleider Wouter Van Besien. ‘Hij was immers topman bij Land Invest Group, een partner van Optima. Bovendien is er ook een vergunning door de stad geleverd voor hoogbouw aan de Tunnelplaats, tegen alle negatieve adviezen in. Die vergunning levert heel wat winst op voor Land Invest Group.’

‘Persoonlijke attentie’

De Wever zegt in een reactie dat de woontorens aan het Kattendijkdok volledig vergund werden onder het vorige bestuur. Optima trad daarbij op als makelaarsbedrijf. ‘Het klopt dat ik Piqueur een foto heb gegeven van de woontorens, die ik ooit zelf cadeau had gekregen’, zegt de burgemeester. ‘Dat was gewoon een persoonlijke attentie.’
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2016, 19:12   #2
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

De woontorens aan het Kattendijkdok zijn een ander project dan dat aan de Tunnelplaats.

De Wever antwoordt dus met een verwijzing naar een dossier waarin hem niks te verwijten valt terwijl de vraag van Van Besien over een ander project gaat.

Fishy...
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2016, 19:24   #3
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Van Besien maakt van zijn gat: De Wever zou ook "contacten" met Piqueur gehad hebben. Van Besien wil daarover uitleg in de gemeenteraad.
Zo precies of een burgemeester mag enkel contacten hebben met de landlopers en bedelaars van zijn stad ...

In één adem beschuldigt men De Wever dan ook van het geven van een bouwvergunning aan de entourage van Piqueur, voor een hoogbouw.

Helaas helaas: heel die bouwvergunning is afgeleverd door de vorige coalitie.

Tijdens een contact met Piqueur heeft De Wever een cadeau gegeven aan Piqueur. Een foto. Van een gebouw van Piqueur ....
Een foto die De Wever zelf ook gekregen had ....


titel: ‘Piqueur enkel een foto cadeau gedaan’
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160902_02451405

In de draad "Optima wordt beter aangepakt dan onder zeveraarke Crombez" maakte ik reeds melding van de Antwerpse connectie. (reactie 93)
Maar de partijslaafjes van de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie sloten de ogen bij zoveel oneerlijke beschuldigingen aan het adres van hun idool, die....nu zelf moet toegeven dat hij Jeroen Piqueur heeft ontmoet, en mogelijk zelfs op zijn plezier boot heeft gezeten
Gaat de onderzoekscommissie nu ook Dewever oproepen en verhoren onder ede ?
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2016, 20:08   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.420
Standaard

Onderzoeken tot op het bot!

Desnoods moet BDW zelf een klacht neerleggen tegen zichzelf, zo kan hij zijn onschuld bewijzen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2016, 21:43   #5
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.233
Standaard

effe de procureur bellen en een videofilmpje in elkaar steken
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 08:16   #6
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Onderzoeken tot op het bot!

Desnoods moet BDW zelf een klacht neerleggen tegen zichzelf, zo kan hij zijn onschuld bewijzen.
Daar zal hij al wel een e-mail voor gedaan hebben naar zijn vriendje Herman Dams
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 08:23   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
I
...
Gaat de onderzoekscommissie nu ook Dewever oproepen en verhoren onder ede ?
Een dikke proficiat !
Een commissie van de gemeenteraad van Gent aanraden om de burgemeester van Antwerpen op te roepen ....

Waar gaan we naar toe met dit forum ? De viswijven van Oostende discuteren zuiverder op de graat. (grappig hé)

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 08:41   #8
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Een dikke proficiat !
Een commissie van de gemeenteraad van Gent aanraden om de burgemeester van Antwerpen op te roepen ....

Waar gaan we naar toe met dit forum ? De viswijven van Oostende discuteren zuiverder op de graat. (grappig hé)

.
Volgt een afgeschreven forum woordvoerder dan het nieuws niet meer zo goed, dat deze niet weet dat er ook nog een Commissie Financiën in het federale parlement een onderzoek aan het voeren is ivm Optima ?
Die gele brillen toch

8-7-2016
Sinds gisteren loopt er in de kamer een onderzoekscommissie naar de bank Optima. Voorzitter daarvan is Eric Van Rompuy (CD&V).
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 10:19   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Volgt een afgeschreven forum woordvoerder dan het nieuws niet meer zo goed, dat deze niet weet dat er ook nog een Commissie Financiën in het federale parlement een onderzoek aan het voeren is ivm Optima ?
Die gele brillen toch

8-7-2016
Sinds gisteren loopt er in de kamer een onderzoekscommissie naar de bank Optima. Voorzitter daarvan is Eric Van Rompuy (CD&V).
Ach zo ... en voert die commissie dan een onderzoek naar contacten met burgemeesters ?
Nie zievere hey, de verwijzing was overduidelijk naar de nieuwe bleitsmoel Termont in de commissie van de Gentse gemeenteraad.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 10:25   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De woontorens aan het Kattendijkdok zijn een ander project dan dat aan de Tunnelplaats.

De Wever antwoordt dus met een verwijzing naar een dossier waarin hem niks te verwijten valt terwijl de vraag van Van Besien over een ander project gaat.

Fishy...
Is het niet voldoende als het gaat over gelijkaardige dossiers met gelijkaardige beoordelingscomponenten (negatief advies van de ambtenarij, maar overruling door de politiek wegens matchen met gewenste stadsontwikkeling) ?

Daarbij, wat wil Van Bescheten en wat wil Groen feitelijk: wonen in steden in nieuwe energiezuinige en ruimtebesparende woningen, of in villa's in de bossen ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 15:07   #11
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ach zo ... en voert die commissie dan een onderzoek naar contacten met burgemeesters ?
Nie zievere hey, de verwijzing was overduidelijk naar de nieuwe bleitsmoel Termont in de commissie van de Gentse gemeenteraad.

.
Nee schoofje, jij "Nie zievere" want als je kan lezen zal dit heel veel duidelijkheid moeten brengen bij jou, tenminste als jij die duidelijkheid WIL lezen !

wo 06/07/2016
De Kamercommissie Financiën heeft unaniem de oprichting goedgekeurd van een onderzoekscommissie naar het faillissement van Optima Bank. De plenaire Kamer moet nu nog het licht op groen zetten. Dat gebeurt normaal gezien donderdag.
Het was SP.A-Kamerlid Peter Vanvelthoven die met de steun van de PS als eerste een voorstel had ingediend voor een onderzoekscommissie. Die moest zich toespitsen op het functioneren van de toezichthouders en de Bijzondere Belastinginspectie (BBI) bij de controle op de bank Optima.

De meerderheidspartijen N-VA, CD&V, Open VLD en MR hadden amendementen ingediend om de opdracht van de commissie te verbreden. Ook Groen had amendementen ingediend. Alle voorstellen zijn vandaag in een consensustekst gegoten, die unaniem werd goedgekeurd.

De oorzaken van het faillissement zullen onderzocht worden, net als de eventuele belangenvermengingen tussen de Optima Groep en haar componenten enerzijds en openbare besturen en publieke mandatarissen anderzijds. Er is ook vastgelegd dat de commissie de lopende gerechtelijke en andere onderzoeken naar Optima niet mag hinderen.

De commissie zal uit zeventien leden bestaan en zal tot uiterlijk eind maart 2017 werken.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2706068
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 20:44   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Daar zijn er die het verschil niet kennen tussen 'belangenvermenging' en 'contacten' ...

In ieder geval stellen we vast dat tot op heden enkel in Gent een burgemeester door zijn eigen gemeenteraad op de rooster gelegd wordt, nadat die iets had met "op een boot gezeten in Cannes of daar ergens ...".

Weerd 'u maar lijk een duiveltje in een wijwatervat.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 22:06   #13
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
In de draad "Optima wordt beter aangepakt dan onder zeveraarke Crombez" maakte ik reeds melding van de Antwerpse connectie. (reactie 93)
Maar de partijslaafjes van de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie sloten de ogen bij zoveel oneerlijke beschuldigingen aan het adres van hun idool, die....nu zelf moet toegeven dat hij Jeroen Piqueur heeft ontmoet, en mogelijk zelfs op zijn plezier boot heeft gezeten
Gaat de onderzoekscommissie nu ook Dewever oproepen en verhoren onder ede ?
Iemand ontmoeten en op diens plezierboot zitten, daar is imho niets mis mee, net zoals er niets mis mee is om De Wever te ondervragen in een onderzoekscommissie indien daar nood aan is. Waar ik wel een immens groot probleem mee heb, is burgemeesters die in hun raad van bestuur duidelijk en eenduidig op leugens betrapt worden (en dan nog niet eens het goed fatsoen hebben om het af te bollen). Wat mij betreft is een Termont geen burgemeester meer van Gent maar iemand die bewust zijn collega's voorliegt en mogelijk bedriegt. Mijn gevoel ivm Termont, alle tekens, alle persberichten duiden in één mogelijke richting: die is zo schuldig als maar kan zijn. Ik vermoed dat hij beseft dat hij alles mooi heeft afgedekt maar bibbert en beeft onder de immense druk dat er toch iets of iemand op de voorgrond treedt. Waarom anders akkoord gaan met een commissie om dan even een advocaat in te huren die meldt dat de commissie niet bevoegd is?
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2016, 08:45   #14
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Iemand ontmoeten en op diens plezierboot zitten, daar is imho niets mis mee, net zoals er niets mis mee is om De Wever te ondervragen in een onderzoekscommissie indien daar nood aan is. Waar ik wel een immens groot probleem mee heb, is burgemeesters die in hun raad van bestuur duidelijk en eenduidig op leugens betrapt worden (en dan nog niet eens het goed fatsoen hebben om het af te bollen). Wat mij betreft is een Termont geen burgemeester meer van Gent maar iemand die bewust zijn collega's voorliegt en mogelijk bedriegt. Mijn gevoel ivm Termont, alle tekens, alle persberichten duiden in één mogelijke richting: die is zo schuldig als maar kan zijn. Ik vermoed dat hij beseft dat hij alles mooi heeft afgedekt maar bibbert en beeft onder de immense druk dat er toch iets of iemand op de voorgrond treedt. Waarom anders akkoord gaan met een commissie om dan even een advocaat in te huren die meldt dat de commissie niet bevoegd is?
Is dat alles dan al bewezen ? Want bij MIJN weten zijn deze woorden nog nooit in de mond genomen, zelfs niet door zijn grootste tegenstander in Gent Siegfried Bracke.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2016, 08:51   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Is dat alles dan al bewezen ? Want bij MIJN weten zijn deze woorden nog nooit in de mond genomen, zelfs niet door zijn grootste tegenstander in Gent Siegfried Bracke.
Ik denk dat de grootste tegenstanders van Termont actueel de gewone leden, militanten en kiezers van zijn eigen sossenpartij zijn. Omdat dezen zich afvragen waarom hun 'eenvoudige' burgemeester zo vaak naar Cannes moest gaan spelevaren, om er te leren hoe en waar er grotere appartementen gebouwd mochten worden en wel tussen welke vormen van groene pleinen in Gent.

En d�*t maakt Termont en zijn advocaat zo zenuwachtig ...

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2016, 12:46   #16
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik denk dat de grootste tegenstanders van Termont actueel de gewone leden, militanten en kiezers van zijn eigen sossenpartij zijn. Omdat dezen zich afvragen waarom hun 'eenvoudige' burgemeester zo vaak naar Cannes moest gaan spelevaren, om er te leren hoe en waar er grotere appartementen gebouwd mochten worden en wel tussen welke vormen van groene pleinen in Gent.

En d�*t maakt Termont en zijn advocaat zo zenuwachtig ...

.
Ik denk persoonlijk eerder dat je die zenuwachtigheid bij de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie en haar voorzitter moet gaan zoeken, want het is geen toeval dat een zelfverzekerde Jeroen Piqueur net nu in de zevende dag te gast is en was, en ......dat hij ook de naam Dewever noemde . .
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2016, 16:20   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Ik denk persoonlijk eerder dat je die zenuwachtigheid bij de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie en haar voorzitter moet gaan zoeken, want het is geen toeval dat een zelfverzekerde Jeroen Piqueur net nu in de zevende dag te gast is en was, en ......dat hij ook de naam Dewever noemde . .
Het hek was helemaal van de dam geweest, mocht de zelfverzekerde ook nog gezegd hebben: "en ik ken Jan Jambon ..." ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2016, 16:43   #18
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het hek was helemaal van de dam geweest, mocht de zelfverzekerde ook nog gezegd hebben: "en ik ken Jan Jambon ..." ?

.
Maar wat niet is kan wel nog komen . .
Want noem mij één reden waarom Piqueur plots de naam Dewever laat vallen ?
Mogelijk een schot voor de boeg ?
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2016, 21:29   #19
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Maar wat niet is kan wel nog komen . .
Want noem mij één reden waarom Piqueur plots de naam Dewever laat vallen ?
Mogelijk een schot voor de boeg ?
Alle oplichters goochelen met grote namen ...

't Zijn maar pineuten die daar in trappen (als ge verstaat wat ik bedoel).

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2016, 02:17   #20
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Is dat alles dan al bewezen ? Want bij MIJN weten zijn deze woorden nog nooit in de mond genomen, zelfs niet door zijn grootste tegenstander in Gent Siegfried Bracke.
Je kan er toch niet naast kijken dat Termont bij het uitbreken van de zaak Optima de ene leugen na de andere kwam vertellen?
Waarom al die leugens als hij toch niets te verbergen heeft?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be