Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 september 2007, 15:37   #1
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard Vlaams Belang start actie tegen islamisering België

ANTWERPEN - De Vlaams- nationalistische partij Vlaams Belang is donderdag de campagne 'Stop islamisering' begonnen. Het startschot voor deze campagne werd in Antwerpen gegeven, omdat deze stad volgens voorman Filip Dewinter een van de steden is die het meeste "lijdt onder de invloed van moslims".

"We verzetten ons niet tegen de individuele godsdienstbeleving, maar wel tegen de toenemende islamisering", aldus Dewinter. De toename van moskeeën, Koranscholen en islamitische culturele centra tast het Vlaamse karakter van de steden aan, aldus Dewinter.
Vlaams Belang stelt dat de islam anders is dan andere religies. "De islam is een veroveringsgodsdienst. Zodra de islam ergens voldoende sterk is, duldt ze geen andere manier van leven naast zich", voorspelt de partij.
Om dat te voorkomen stelt Vlaams Belang onder meer voor om de immigratie te stoppen en geen staatssubsidie meer te geven aan de gevreesde godsdienst.

bron: nu.nl

Ik dacht altijd dat Dewinter Wilders te radikaal vond tav de Islam. Wellicht hebben beide voormannen iets met elkaar besproken?

Wilders:
Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien. Ook moeten ze niet luisteren naar de imam. Dat zegt fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) dinsdag in een interview met Dagblad De Pers.

Volgens hem staan er ''genoeg verschrikkelijke dingen'' in het heilige boek van moslims. Wilders stelt opnieuw dat de islam een gewelddadige religie is. ''Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen'', zegt hij over de profeet die wordt beschouwd als de grondlegger van de islam.

De politicus wil mensen erop wijzen dat de islam het ''grootste gevaar is dat ons bedreigt''. Andere partijen vermijden dergelijke thema's volgens hem.

''Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel'', aldus Wilders, die eerder al z'n vrees uitsprak voor een 'tsunami van islamisering in Nederland'.

Wilders: ''Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken!''

Bron: Planet Internet
__________________

Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 20 september 2007 om 15:39.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 16:49   #2
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
ANTWERPEN - De Vlaams- nationalistische partij Vlaams Belang is donderdag de campagne 'Stop islamisering' begonnen. Het startschot voor deze campagne werd in Antwerpen gegeven, omdat deze stad volgens voorman Filip Dewinter een van de steden is die het meeste "lijdt onder de invloed van moslims".

"We verzetten ons niet tegen de individuele godsdienstbeleving, maar wel tegen de toenemende islamisering", aldus Dewinter. De toename van moskeeën, Koranscholen en islamitische culturele centra tast het Vlaamse karakter van de steden aan, aldus Dewinter.
Vlaams Belang stelt dat de islam anders is dan andere religies. "De islam is een veroveringsgodsdienst. Zodra de islam ergens voldoende sterk is, duldt ze geen andere manier van leven naast zich", voorspelt de partij.
Om dat te voorkomen stelt Vlaams Belang onder meer voor om de immigratie te stoppen en geen staatssubsidie meer te geven aan de gevreesde godsdienst.

bron: nu.nl

Ik dacht altijd dat Dewinter Wilders te radikaal vond tav de Islam. Wellicht hebben beide voormannen iets met elkaar besproken?

Wilders:
Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien. Ook moeten ze niet luisteren naar de imam. Dat zegt fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) dinsdag in een interview met Dagblad De Pers.

Volgens hem staan er ''genoeg verschrikkelijke dingen'' in het heilige boek van moslims. Wilders stelt opnieuw dat de islam een gewelddadige religie is. ''Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen'', zegt hij over de profeet die wordt beschouwd als de grondlegger van de islam.

De politicus wil mensen erop wijzen dat de islam het ''grootste gevaar is dat ons bedreigt''. Andere partijen vermijden dergelijke thema's volgens hem.

''Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel'', aldus Wilders, die eerder al z'n vrees uitsprak voor een 'tsunami van islamisering in Nederland'.

Wilders: ''Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken!''

Bron: Planet Internet
Hypocriet natuurlijk. Eens je de vrijheid van godsdienstbeleving erkent, zoals FDW staande houdt, dan impliceert dat automatisch dat de nodige riten in de voorziene ruimte (kerk, synagoge, moskee of werkplaats) kunnen worden verricht. Idem voor het lezen van de nodige lectuur (koran, bijbel talmoed of Communistisch Manifest). Idem voor het onderricht volgen over de geloofstellingen etc.
maw FDW geeft nogf wem een formeel recht, maar weigert elke invulling aan dat recht te geven.

Laatst gewijzigd door driewerf : 20 september 2007 om 17:06.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 16:56   #3
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bokkerijder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2005
Berichten: 805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Hypocriet natuurlijk. Eens je de vrijheiod van godsdienstbeleving erkent, zoals FDW staande houdt, dan impliceert dat automatisch dat de nodige riten in de voorziene ruimte (kerk, synagoge, moskee of werkplaats) kunnen worden verricht. Idem voor het lezen van de nodige lectuur (koran, bijbel talmoed of Communistisch Manifest). Idem voor het onderricht volgen over de geloofstellingen etc.
maw FDW geeft nogf wem een formeel recht, maar weigert elke invulling aan dat recht te geven.
RELIGIE IS EEN KWAAL

NATIONALISME IS EEN PEST
__________________
http://www.denar.be
http://www.iwa-ait.org/
GEEN RFID IN MIJN LIJF !!!
Bokkerijder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:10   #4
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkerijder Bekijk bericht
RELIGIE IS EEN KWAAL

NATIONALISME IS EEN PEST
Ik zou toch een verschil willen maken tussen eng-nationalisme en patriotsme.
Net zoals ik een verschil maak tussen oprechte moslims en extremistische moslimfanaten of zij die zich achter de Islam verschuilen.
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:11   #5
Bokkerijder
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bokkerijder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2005
Berichten: 805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Ik zou toch een verschil willen maken tussen eng-nationalisme en patriotsme.
Net zoals ik een verschil maak tussen oprechte moslims en extremistische moslimfanaten of zij die zich achter de Islam verschuilen.
goed, ik maak een uitzonderingske voor Meervoud en SFL en V-SB

verder denk ik dat nationalisme een pest is en religie een kwaal
__________________
http://www.denar.be
http://www.iwa-ait.org/
GEEN RFID IN MIJN LIJF !!!
Bokkerijder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:13   #6
Don Quichote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 juni 2003
Berichten: 3.350
Standaard

Voorspelbare reactie van het Vb.

In Brussel wordt je in mekaar getimmerd door de politie als je Vlaming bent en enige kritiek op de moslimmentaliteit hebt.
Dat weten we onderhand al.

Nu gaan we dat eens uittesten in Vlaanderen.

De zaak warm houden.
Heel intelligent van het VB , vind ik.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:14   #7
Eisie
Burger
 
Eisie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2006
Berichten: 108
Standaard als de ene hypocriet is is de andere het ook !

[quote=driewerf;2945221]Hypocriet natuurlijk. Eens je de vrijheiod van godsdienstbeleving erkent, zoals FDW staande houdt, dan impliceert dat automatisch dat de nodige riten in de voorziene ruimte (kerk, synagoge, moskee of werkplaats) kunnen worden verricht. Idem voor het lezen van de nodige lectuur (koran, bijbel talmoed of Communistisch Manifest). Idem voor het onderricht volgen over de geloofstellingen etc.
maw FDW geeft nogf wem een formeel recht, maar weigert elke invulling aan dat recht te geven.[/quote

De Winter heeft geen probleem met geen enkele godsdienst niet met het
Jodendom , niet met protestanten , Boedisten of noem maar gelijk welke
godsdient.

Het is alleen de Islam die verklaart zeer duidelijk bij monde van Imans
die de andere godsdienten of de atheisten voor baarlijke duivels
voorstellen aan hun moskeegangers .

Is een islamiet alleen is hij de meest vriendelijke persoon , zijn ze met
velen willen ze het westen treffen .
Vele brave moslims zijn enkel LATENT een gevaar . De Imans en zelfs
een duizendtal moslims (wordt zojuist op het journaal gemeld) met oorlogservaring kunnen deze brave achterban zeer snel ophitsen .

Wanneer men de twee profeten vergelijkt in hun retoriek heb je het volgende:

Christus over de overspelige vrouw : wie zonder zonde is werpe de eerste steen

Mohamed over een overspelige vrouw die een kind had : als het kind niet
meer bij de vrouw drink , stenig haar dan !

De Christelijke kerk heeft ondertussen al geleerd van fouten in het verleden
hiermee bedoel ik dat pausen of kardinalen nog zelden of helemaal niet
oproepen tot geweld . De Imans daarentegen ??

Ik voel zeker geen haat tegenover gelovige moslims zij zijn net zo goed
slachtoffer van haatzaaiende kerkelijke leiders die hun ideeen halen uit
de Koran
Eisie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:27   #8
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Ik zou toch een verschil willen maken tussen eng-nationalisme en patriotsme.
Net zoals ik een verschil maak tussen oprechte moslims en extremistische moslimfanaten of zij die zich achter de Islam verschuilen.
Je hoeft maar wereldwijd rond te kijken om je conclusies te trekken, maar als je gaat zitten wachten tot ook in eigen land je bevooroordeeld gedroom van "vreedzaamheid" wordt afgestraft, is het te laat. Libanon nadert de voltooiïngsfase, in minder dan 100 jaar van modern land naar totaal verval.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:31   #9
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkerijder Bekijk bericht
goed, ik maak een uitzonderingske voor Meervoud en SFL en V-SB

verder denk ik dat nationalisme een pest is en religie een kwaal
Andersom, lijkt mij, maar hoe dan ook beide onaangenaam; democratie kent helaas geen verdediging tegen "vreedzame" overname en daardoor krijgt nationalisme een kans.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:34   #10
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

[quote=Eisie;2945278]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Hypocriet natuurlijk. Eens je de vrijheiod van godsdienstbeleving erkent, zoals FDW staande houdt, dan impliceert dat automatisch dat de nodige riten in de voorziene ruimte (kerk, synagoge, moskee of werkplaats) kunnen worden verricht. Idem voor het lezen van de nodige lectuur (koran, bijbel talmoed of Communistisch Manifest). Idem voor het onderricht volgen over de geloofstellingen etc.
maw FDW geeft nogf wem een formeel recht, maar weigert elke invulling aan dat recht te geven.[/quote

De Winter heeft geen probleem met geen enkele godsdienst niet met het
Jodendom , niet met protestanten , Boedisten of noem maar gelijk welke
godsdient.

Het is alleen de Islam die verklaart zeer duidelijk bij monde van Imans
die de andere godsdienten of de atheisten voor baarlijke duivels
voorstellen aan hun moskeegangers .

Is een islamiet alleen is hij de meest vriendelijke persoon , zijn ze met
velen willen ze het westen treffen .
Vele brave moslims zijn enkel LATENT een gevaar . De Imans en zelfs
een duizendtal moslims (wordt zojuist op het journaal gemeld) met oorlogservaring kunnen deze brave achterban zeer snel ophitsen .

Wanneer men de twee profeten vergelijkt in hun retoriek heb je het volgende:

Christus over de overspelige vrouw : wie zonder zonde is werpe de eerste steen

Mohamed over een overspelige vrouw die een kind had : als het kind niet
meer bij de vrouw drink , stenig haar dan !

De Christelijke kerk heeft ondertussen al geleerd van fouten in het verleden
hiermee bedoel ik dat pausen of kardinalen nog zelden of helemaal niet
oproepen tot geweld . De Imans daarentegen ??

Ik voel zeker geen haat tegenover gelovige moslims zij zijn net zo goed
slachtoffer van haatzaaiende kerkelijke leiders die hun ideeen halen uit
de Koran
De koran is niet onduidelijk; o.a 5:51 en geheel hoofdstuk 9 zijn onwrikbare (en op veel andere plaatsen in de koran terugkerende) beloften aan (anders)Denkenden.

Christenen worden verondersteld volgelingen van christus = Jezus/Joshe = Isa te zijn die TEGEN geweld was (nieuwe testament); moeten dus geacht worden altijd te hebben geweten dat zij fout zaten door in oude tijden als moslims tekeer te gaan. Moh / de koran gebieden geweld tegen (anders)Denkenden.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 20 september 2007 om 17:38.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:38   #11
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
ANTWERPEN - De Vlaams- nationalistische partij Vlaams Belang is donderdag de campagne 'Stop islamisering' begonnen. Het startschot voor deze campagne werd in Antwerpen gegeven, omdat deze stad volgens voorman Filip Dewinter een van de steden is die het meeste "lijdt onder de invloed van moslims".
Je zou denken dat die schoft wel een toontje lager zou zingen nadat hij eens flink op z'n gore bek werd getimmerd in Brussel, maar je hebt je rug nog niet gekeerd, of hij staat alweer een grote muil op te zetten... Bekijk dat eens: die goorlap heeft toch ècht een smoel op ijzeren poetrellen op scheef te plooien...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:44   #12
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je zou denken dat die schoft wel een toontje lager zou zingen nadat hij eens flink op z'n gore bek werd getimmerd in Brussel, maar je hebt je rug nog niet gekeerd, of hij staat alweer een grote muil op te zetten... Bekijk dat eens: die goorlap heeft toch ècht een smoel op ijzeren poetrellen op scheef te plooien...
Zelfs als jij gelijk zou hebben met die scheldwoordachtige termen, blijft het toch jammer dat de man de waarheid spreekt.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:45   #13
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je zou denken dat die schoft wel een toontje lager zou zingen nadat hij eens flink op z'n gore bek werd getimmerd in Brussel, maar je hebt je rug nog niet gekeerd, of hij staat alweer een grote muil op te zetten... Bekijk dat eens: die goorlap heeft toch ècht een smoel op ijzeren poetrellen op scheef te plooien...
wow, wat een argumentatie.

Je weet toch dat mensen met een andere seksuele voorkeur het eerste slachtoffer zullen zijn wanneer de moslims het hier voor het zeggen hebben?
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:46   #14
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Zelfs als jij gelijk zou hebben met die scheldwoordachtige termen, blijft het toch jammer dat de man de waarheid spreekt.
Hij spreekt helemaal niet de waarheid. Hoe kom je daar bij?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:47   #15
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
wow, wat een argumentatie.

Je weet toch dat mensen met een andere seksuele voorkeur het eerste slachtoffer zullen zijn wanneer de moslims het hier voor het zeggen hebben?
Bullshit van de hoogste graad. "DE" moslims bestaan namelijk helemaal niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:48   #16
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Bullshit van de hoogste graad. "DE" moslims bestaan namelijk helemaal niet.
Dat klopt, DE moslims bestaan niet, toch zijn er een aantal elementen die alle moslims binden, en virulente afkeer van homofilie is daar één van...
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 20 september 2007 om 17:49.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:50   #17
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Dat klopt, DE moslims bestaan niet, toch zijn er een aantal elementen die alle moslims binden, en virulente afkeer van homofilie is daar één van...
Zoals ik al zei: bullshit van de hoogste graad.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:54   #18
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je zou denken dat die schoft wel een toontje lager zou zingen nadat hij eens flink op z'n gore bek werd getimmerd in Brussel, maar je hebt je rug nog niet gekeerd, of hij staat alweer een grote muil op te zetten... Bekijk dat eens: die goorlap heeft toch ècht een smoel op ijzeren poetrellen op scheef te plooien...
Praat erover met uw arts
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:55   #19
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
wow, wat een argumentatie.

Je weet toch dat mensen met een andere seksuele voorkeur het eerste slachtoffer zullen zijn wanneer de moslims het hier voor het zeggen hebben?
Blijkbaar heeft hij dit inderdaad nog steeds niet in het snuitje. Ik veronderstel dat Raf de eerste zal zijn die zich in een burka zal hullen - kwestie van iets beter te kunnen gaan zweefvliegen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 17:58   #20
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Ze zijn voor godsdienstvrijheid hoor, maar niet als het over de islam gaat...
Hypocrisie ten top, maar dat is natuurlijk niets nieuws.
Politiegeweld vinden ze ook fantastisch zolang het maar niet tegen hen gebruikt wordt.

Laatst gewijzigd door Edina : 20 september 2007 om 17:58.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be