Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 14 juni 2004, 16:36   #41
The Agitator
Burger
 
The Agitator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychodad

Ik geloof ten zeerste dat Etienne Vermeersch wel degelijk kan bewijzen dat de Vlaams Blok kopstukken 20 jaar geleden naar bijeenkomsten met Nazi-symbolen gingen.
Wie maalt er nu in 's hemelsnaam om hetgeen "zotten Tienne" uit zijn nek lult. Ik heb gisteren smakelijk gelachen met de manier waarop deze omhoog gevallen frustro zich zo opwond.

@ Psychodad: Vermeersch heeft nog niet zo lang geleden de kans gehad om te bewijzen dat het Blok zou gefundeerd zijn op een nazistisch verleden. Weet je wat onze witte ridder meebracht naar de studio als "ultieme bewijsmateriaal"? Een dubieus kopietje waar met veel moeite een hakenkruis op te herkennen was...

Nu moet je afbeeldingen van swastika's in z'n context bekijken.

1. Bleek dat de afbeelding er louter informatief was ingezet. Op die manier kan je dus alle schrijvers van historische werken over het Derde Rijk of zelfs auteurs van schoolboeken als nazi's bestempelen.

2. Bleek dat het totaal geen Vlaams Blok of Vlaams Blok-gelieerde propaganda betrof.

Conclusie: Vermeersch is een zielig, gefrustreerd ventje. De "moraalfilosoof" is nooit helemaal met zichzelf in het reine gekomen na zijn atheïstische ommekeer die er kwam toen hij bijna bij de patertjes was ingetrokken...
Pater en het Blok: een slechte combinatie, nietwaar Leman? 8)

Aan allen diegenen die denken dat Vermeersch kan bewijzen dat het Blok vol nazi's zit: [size=7]WAAROM TOONT HIJ ZIJN BEWIJSMATERIAAL DAN NOOIT?[/size]
The Agitator is offline  
Oud 14 juni 2004, 17:48   #42
El Conquistador
Vreemdeling
 
El Conquistador's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "Sufragette"`
Klingon, dat wil zeggen dat 75% van de Vlamingen wel beschaamd is..
Sufragette, ik ben toevallig iemand van die 75% Vlamingen die niet op het Blok hebben gestemd, en ik ben wel fier om Vlaming te zijn. Stop dus met die veralgemeningen. Ze zijn op niets gebaseerd.
__________________
Waalse vrienden, laten we scheiden.
El Conquistador is offline  
Oud 14 juni 2004, 18:18   #43
psychodad
Partijlid
 
psychodad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2003
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DSCH
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychodad
Benieuwd of het Vlaams Blok ook maar iets zal zeggen over de toch zware (en terechte) beschuldigingen.

Ik geloof ten zeerste dat Etienne Vermeersch wel degelijk kan bewijzen dat de Vlaams Blok kopstukken 20 jaar geleden naar bijeenkomsten met Nazi-symbolen gingen.

Voor mijn part mag de openbare omroep Vermeersch een forum geven waarop hij uitgebreid zijn beweringen mag staven. En het Vlaams Blok in dezelfde studio waar ze direct nadien uitgebreid mogen repliceren.

U denkt toch niet dat Vermeersch zich zou laten doen door dewinter! U kent de man wellicht niet goed. Hij zou er moes van maken.

Dewinter gaat volledig ten onder als hij het inhoudelijk (!) moet opnemen tegen Vermeersch.
Ik denk dat je dus mijn post misbegrepen hebt. Uit de optiek dat Dewinter zware klappen zal krijgen, wil ik Vermeersch wel dat forum geven. Het is nodig dat het Vlaams Blok onmiddellijk commentaar kan geven om hen extra te confronteren.
psychodad is offline  
Oud 14 juni 2004, 18:20   #44
psychodad
Partijlid
 
psychodad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2003
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zorro
WAT 20 jaar geleden of langer is gebeurd, is VANDAAG niet aan de orde!!
Anders kan men de sp ook verbieden met al hun diefstallen en verbrandingen en moorden.

Dat zou je nog kunnen volhouden, moesten de kopstukken nog dingen uit het verleden willen afzweren. Maar dat gebeurt gewoon weg niet, het zijn nog steeds fascisten, maar dan met veel dekmantels.
psychodad is offline  
Oud 14 juni 2004, 20:41   #45
DSCH
Vreemdeling
 
DSCH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychodad
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DSCH


U denkt toch niet dat Vermeersch zich zou laten doen door dewinter! U kent de man wellicht niet goed. Hij zou er moes van maken.

Dewinter gaat volledig ten onder als hij het inhoudelijk (!) moet opnemen tegen Vermeersch.
Ik denk dat je dus mijn post misbegrepen hebt. Uit de optiek dat Dewinter zware klappen zal krijgen, wil ik Vermeersch wel dat forum geven. Het is nodig dat het Vlaams Blok onmiddellijk commentaar kan geven om hen extra te confronteren.

Ik ga hier zelfs niet op reageren. Sinds wanneer heeft VB inhoud?
__________________
La politique est un domaine où il faut constamment choisir entre deux gaffes.
Loi politique de Morley
DSCH is offline  
Oud 14 juni 2004, 20:51   #46
justme
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Agitator
Aan allen diegenen die denken dat Vermeersch kan bewijzen dat het Blok vol nazi's zit: [size=7]WAAROM TOONT HIJ ZIJN BEWIJSMATERIAAL DAN NOOIT?[/size]
Hij heeft al meermaals in teeveestudio's gezeten met brieven en documenten van dewinter en co.

Reactie blok: "haha" , einde discussie... tjah
justme is offline  
Oud 14 juni 2004, 21:41   #47
Fab
Partijlid
 
Geregistreerd: 21 april 2004
Berichten: 243
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Fab
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychodad
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zorro
WAT 20 jaar geleden of langer is gebeurd, is VANDAAG niet aan de orde!!
Anders kan men de sp ook verbieden met al hun diefstallen en verbrandingen en moorden.

Dat zou je nog kunnen volhouden, moesten de kopstukken nog dingen uit het verleden willen afzweren. Maar dat gebeurt gewoon weg niet, het zijn nog steeds fascisten, maar dan met veel dekmantels.
Doe zo voor jongen, doe vooral zo voort!
Waarschijnlijk zullen we dit jaar met z'n allen nog eens naar de stembus mogen en dan (mede door gasten zoals jij, waarvoor dank) er nog een pak stemmen meer zijn voor de enige echte democratische partij van Vlaanderen!
Fab is offline  
Oud 14 juni 2004, 21:48   #48
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Niet enkel de reactie van Vermeersch was nogal azijnerig. Op een moment dat het Vlaams Blok 24 % van de stemmen haalt, slaagt Kristien Hemmerechts er verdomme in om dan maar te pleiten voor positieve discriminatie van migranten. Leren ze nu ECHT niets ? Moet je die arrogantie nu echt met een ijskrabber van hun smoelen krabben ?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 14 juni 2004, 21:50   #49
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychodad


Dat zou je nog kunnen volhouden, moesten de kopstukken nog dingen uit het verleden willen afzweren. Maar dat gebeurt gewoon weg niet, het zijn nog steeds fascisten, maar dan met veel dekmantels.
Doe zo voor jongen, doe vooral zo voort!
Waarschijnlijk zullen we dit jaar met z'n allen nog eens naar de stembus mogen en dan (mede door gasten zoals jij, waarvoor dank) er nog een pak stemmen meer zijn voor de enige echte democratische partij van Vlaanderen!
De Vlaamse verkiezingen zijn voor een legislatuur. Dus de volgende Vlaamse verkiezingen zijn pas over 5 jaar en daar helpt het vallen van die regering niet aan. De federale kan wel worden herverkozen als die regering zou vallen.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 14 juni 2004, 21:50   #50
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DSCH
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychodad
Dewinter gaat volledig ten onder als hij het inhoudelijk (!) moet opnemen tegen Vermeersch.
Ik denk dat je dus mijn post misbegrepen hebt. Uit de optiek dat Dewinter zware klappen zal krijgen, wil ik Vermeersch wel dat forum geven. Het is nodig dat het Vlaams Blok onmiddellijk commentaar kan geven om hen extra te confronteren.
Ik ga hier zelfs niet op reageren. Sinds wanneer heeft VB inhoud?
Sinds ze reeds 12 verkiezingen op een rij gewonnen hebben en nu de grootste partij van België geworden zijn.
luc broes is offline  
Oud 14 juni 2004, 22:02   #51
Fab
Partijlid
 
Geregistreerd: 21 april 2004
Berichten: 243
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Fab
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab

Doe zo voor jongen, doe vooral zo voort!
Waarschijnlijk zullen we dit jaar met z'n allen nog eens naar de stembus mogen en dan (mede door gasten zoals jij, waarvoor dank) er nog een pak stemmen meer zijn voor de enige echte democratische partij van Vlaanderen!
De Vlaamse verkiezingen zijn voor een legislatuur. Dus de volgende Vlaamse verkiezingen zijn pas over 5 jaar en daar helpt het vallen van die regering niet aan. De federale kan wel worden herverkozen als die regering zou vallen.
Zou? Ben er vrij zeker van dat Leterme zal 'inbreken'
Fab is offline  
Oud 14 juni 2004, 22:07   #52
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker

De Vlaamse verkiezingen zijn voor een legislatuur. Dus de volgende Vlaamse verkiezingen zijn pas over 5 jaar en daar helpt het vallen van die regering niet aan. De federale kan wel worden herverkozen als die regering zou vallen.
Zou? Ben er vrij zeker van dat Leterme zal 'inbreken'
Ik hoop van niet. In godsnaam... laat de VLD daar door Di Rupo op hun kop krijgen zodat de CD&V op Vlaams niveau kan doen wat ze willen.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 14 juni 2004, 22:28   #53
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Niet enkel de reactie van Vermeersch was nogal azijnerig. Op een moment dat het Vlaams Blok 24 % van de stemmen haalt, slaagt Kristien Hemmerechts er verdomme in om dan maar te pleiten voor positieve discriminatie van migranten. Leren ze nu ECHT niets ? Moet je die arrogantie nu echt met een ijskrabber van hun smoelen krabben ?
Terwijl Hemmerechts zelf nu net in een wereld je leeft waarin de REPUTATIE een belangrijke rol speelt. Welk boek Kristien ook uitbrengt, niemand zal het in zijn hoofd halen om er echt negatief over te recenseren. M.A.W. Hemmerechts geniet van haar verleden ( reputatie ), andere jongere schrijvers moeten hier tegen op boksen.

Persoonlij vind ik dit niet erg, het is alleen hypocriet van Hemmerechts
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 14 juni 2004, 22:32   #54
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Niet enkel de reactie van Vermeersch was nogal azijnerig. Op een moment dat het Vlaams Blok 24 % van de stemmen haalt, slaagt Kristien Hemmerechts er verdomme in om dan maar te pleiten voor positieve discriminatie van migranten. Leren ze nu ECHT niets ? Moet je die arrogantie nu echt met een ijskrabber van hun smoelen krabben ?
Terwijl Hemmerechts zelf nu net in een wereld je leeft waarin de REPUTATIE een belangrijke rol speelt. Welk boek Kristien ook uitbrengt, niemand zal het in zijn hoofd halen om er echt negatief over te recenseren. M.A.W. Hemmerechts geniet van haar verleden ( reputatie ), andere jongere schrijvers moeten hier tegen op boksen.

Persoonlij vind ik dit niet erg, het is alleen hypocriet van Hemmerechts
Mij gaat het er eerder om dat ze daarna weer staan te jammeren en huilebalken dat het blok weer wint. Je kan het oneens zijn over de oplossing voor een rechts stemmend Vlaanderen, maar een extreem-links beleid is het in elk geval al niet !
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 14 juni 2004, 22:41   #55
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader

Terwijl Hemmerechts zelf nu net in een wereld je leeft waarin de REPUTATIE een belangrijke rol speelt. Welk boek Kristien ook uitbrengt, niemand zal het in zijn hoofd halen om er echt negatief over te recenseren. M.A.W. Hemmerechts geniet van haar verleden ( reputatie ), andere jongere schrijvers moeten hier tegen op boksen.

Persoonlij vind ik dit niet erg, het is alleen hypocriet van Hemmerechts
Mij gaat het er eerder om dat ze daarna weer staan te jammeren en huilebalken dat het blok weer wint. Je kan het oneens zijn over de oplossing voor een rechts stemmend Vlaanderen, maar een extreem-links beleid is het in elk geval al niet !
juist, het volk is dit hippie-beleid blijkbaar beu.
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 15 juni 2004, 03:31   #56
Thor
Provinciaal Statenlid
 
Thor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2003
Locatie: Kortrijk
Berichten: 771
Standaard

Citaat:
Doe zo voor jongen, doe vooral zo voort!
Waarschijnlijk zullen we dit jaar met z'n allen nog eens naar de stembus mogen en dan (mede door gasten zoals jij, waarvoor dank) er nog een pak stemmen meer zijn voor de enige echte democratische partij van Vlaanderen!
Fab,
Je hebt meer niveau dan je gemidelde partijgenoten/geestesverwanten.
Daarom ga ik je een geheimpje verklappen:
KIJK UIT WAAR JE OM WENST,AL WAS HET MAAR OMDAT DE WENS KAN UITKOMEN

Ooit wist Karel Dillen te vertellen dat (en ik citeer letterlijk) "Het VB is de erfgenaam van de collaborateurs van 40/45"

Wil je echt dat jouw VB ooit een meerderheid haalt?
Zeker van?


Want er lopen nog een paar "erfgenamen van het Verzet van 40/45" rond.
En wij zullen er echt niet zoveel woorden aan vuil maken als Filosoof en consoorten..........

Als je héél erg véél geluk hebt dan mogen jullie mee regeren en dan kunnen jullie jezelf ophangen.
Als je ooit alléén kan regeren,ben je er geweest.
Beloofd!
__________________
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin
Thor is offline  
Oud 15 juni 2004, 07:23   #57
xmordan
Burgemeester
 
xmordan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: arm belgie
Berichten: 536
Standaard

Ben je ook racist als je 1 miljoen mensen beschimpt en uitmaakt voor nazi's alleen omdat ze het wanbeleid van de traditionele partijen beu zijn???

Volgens huisfilosoof Vermeersch ben je racist als je een bepaalde bevolkingsgroep uitsluit omwille van huidskleur of andere uiterlijke kenmerken.
Wel Etienne mij kan het niet schelen of die kutmarokaantjes bruin, geel, of zelfs groen zijn. Maar ik vind het wel een probleem dat ze weer eens mijn autoradio gestolen hebben en mijn moeder voor hoer hebben uitgemaakt. Welkom in één van onze grootsteden.
__________________
Als je maar politiek correct denkt...
xmordan is offline  
Oud 15 juni 2004, 07:51   #58
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Terwijl Hemmerechts zelf nu net in een wereld je leeft waarin de REPUTATIE een belangrijke rol speelt. Welk boek Kristien ook uitbrengt, niemand zal het in zijn hoofd halen om er echt negatief over te recenseren. M.A.W. Hemmerechts geniet van haar verleden ( reputatie ), andere jongere schrijvers moeten hier tegen op boksen.
Persoonlij vind ik dit niet erg, het is alleen hypocriet van Hemmerechts
Mij gaat het er eerder om dat ze daarna weer staan te jammeren en huilebalken dat het blok weer wint. Je kan het oneens zijn over de oplossing voor een rechts stemmend Vlaanderen, maar een extreem-links beleid is het in elk geval al niet !
In een democratie bepaalt het volk de politiek. Als Vlaanderen rechts stemt moet een rechtse politiek gevoerd worden.
"de oplossing voor een rechts stemmend Vlaanderen". Wat een prietpraat. Hier moet niets opgelost worden. De wil van het volk moet uitgevoerd worden.
luc broes is offline  
Oud 15 juni 2004, 08:18   #59
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Mij gaat het er eerder om dat ze daarna weer staan te jammeren en huilebalken dat het blok weer wint. Je kan het oneens zijn over de oplossing voor een rechts stemmend Vlaanderen, maar een extreem-links beleid is het in elk geval al niet !
In een democratie bepaalt het volk de politiek. Als Vlaanderen rechts stemt moet een rechtse politiek gevoerd worden.
"de oplossing voor een rechts stemmend Vlaanderen". Wat een prietpraat. Hier moet niets opgelost worden. De wil van het volk moet uitgevoerd worden.
als ik de reacties van de meesten mag geloven dan stemt toch nog steeds 75% van de Vlamingen 'extreem-links' .. Is dat dan niet de wil van het Volk ?
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline  
Oud 15 juni 2004, 08:37   #60
khaled
Schepen
 
Geregistreerd: 14 juli 2003
Berichten: 461
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
In een democratie bepaalt het volk de politiek. Als Vlaanderen rechts stemt moet een rechtse politiek gevoerd worden.
"de oplossing voor een rechts stemmend Vlaanderen". Wat een prietpraat. Hier moet niets opgelost worden. De wil van het volk moet uitgevoerd worden.
als ik de reacties van de meesten mag geloven dan stemt toch nog steeds 75% van de Vlamingen 'extreem-links' .. Is dat dan niet de wil van het Volk ?
Dus een stem voor CD&V - NV-A is ook al extreem links....




Meer dan 50% van de Vlamingen heeft zich uitgesproken voor een rechtse regering. En dan zitter er zelfs bij de VLD nog idioten die denken dat ze eigenlijk rechts gestemd hebben....
__________________
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise!
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be