Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 15 juni 2004, 15:51   #41
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Voor Die-Hard Belgicisten zoals gij die in hun wereld blijven kan ik het begrijpen...
Laten we met z'n allen wat vriendelijker voor elkaar zijn
Patriot! is offline  
Oud 15 juni 2004, 16:08   #42
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Hahahaha... Wat voor een "kloefkapper" is die Yammine eigenlijk?!? Om het Vlaams-nationalisme het "zwakste punt" van het Vlaams Blok te noemen moet je echt wel "braindead" zijn! Het is net -zoals Frank Vanhecke in het kopstukkendebat zei- het communautaire dat in sterke mate heeft bijgedragen tot de VB-overwinning door in de laatste week voor de verkiezingen de miljardendiefstal van Vlaanderen naar Wallonië aan te klagen!
Guderian is offline  
Oud 15 juni 2004, 18:05   #43
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Gud, hij spreekt wel voor 0,18% van de kiezers, dus dimmen he
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline  
Oud 15 juni 2004, 21:22   #44
The Agitator
Burger
 
The Agitator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Het Vlaams Blok wil een einde maken aan België, het opsplitsen en verdelen en de Koning onttronen.
Oh nee!

Daar ligt nu eens elke doorsnee Vlaming wakker van. Met zulke propaganda kan je misschien met moeite twee demente taarten van 70 jaar overtuigen die elke dag het royalty-nieuws in de Story lezen... 8)
The Agitator is offline  
Oud 15 juni 2004, 21:39   #45
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Eén front tegen separatisme

Ongeacht het feit of er nu twee maal op amper één jaar verkiezingen waren, en ondanks de schandalige mediaboycot die onze partij te beurt valt, gaan we er op vooruit. In onze hoofdstad behaalde de partij 1%, voor het eerst in haar jonge bestaan. Deze gouden kaap werd ook in Elsene, Ukkel, St-Jans-Molenbeek, Zaventem en, jawel, in Halle overschreden. In St-Gilis en St-Joost-ten-Node behaalden we zelfs 2% van de stemmen, gezien onze (voorlopig) nog beperkte financiële middelen een waar huzarenstukje. Maar deze verkiezingen gaan er feitelijk niet om dat onze partij nu bijna 15.000 kiezers heeft en dat we daarmee de grootste, democratische partij zijn in het noorden die geen parlementaire vertegenwoordiger heeft.


Deze verkiezingen gaan ook niet over de kiesdrempel die de groenen haalden in het Vlaams gewest of de stagnering van de Christen-democraten en de achteruitgang van de liberalen (al is over de assymetrische coalities, een nefaste bijwerking van ons “federalisme”, het laatste woord nog niet gezegd). Deze verkiezingen gaan over het feit dat een extreem-rechtse partij de grootste partij is geworden in Vlaanderen met een fabelachtige score van 980.000 stemmen. Deze kiezers zijn eerbare mensen, die “de politici” beu zijn en een alternatief willen. De Belgische Unie begrijpt de verzuchtingen van deze kiezers en reikt er vandaag de hand naar uit, zeggende dat het Vlaams Blok géén oplossing is. Het Vlaams Blok wil een einde maken aan België, het opsplitsen en verdelen en de Koning onttronen.


Onze politici moeten gaan beseffen dat ze het Vlaams Blok moeten bestrijden op hun allerzwakste punt: het Vlaams-nationalisme. Hetzelfde Vlaams-nationalisme van de N-VA. De Belgische Unie loopt, als enige, het Vlaams Blok niet achterna in zijn separatisme en nationalisme. Op een dag zullen wij daarom doorbreken, in een breed front tegen separatisme, nationalisme en racisme. Onze democratie is zeer sterk, maar een democratie heeft nood aan goede democraten om haar te verdedigen. Vandaag zeggen wij meer dan ooit: ze bestaan en ze zitten in onze beweging!

Bruno YAMMINE
Heerlijk, die bombastische, archaïsche, inhoudsloze BUB propaganda die alle voeling met de realiteit mist.

Zelfs over de verkiezingsuitslag moet men al liegen!!! 1151 stemmen op 453.732 noemt men al 1%, terwijl een normale mens 0,25% op zijn rekenmachientje krijgt.

Zelfs in de stad Brussel (om een tweede leugen te voorkomen) halen ze even veel stemmen als een oude Nintendo Entertainment System kleuren heeft: 256, op 59.243 geeft dat 0,43%.

En dat terwijl de Brusselaars bekend staan als de grootste belgicisten.

Al na 2 dagen begint de leugenpropaganda van de BUB weer... Hebben ze dan niets geleerd uit die twee bakken die ze aan mij moeten?
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 16 juni 2004, 09:51   #46
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Zelfs in de stad Brussel (om een tweede leugen te voorkomen) halen ze even veel stemmen als een oude Nintendo Entertainment System: 256, op 59.243 geeft dat 0,43%.

En dat terwijl de Brusselaars bekend staan als de grootste belgicisten.
hehe, ik ben blijkbaar dan toch niet de enige die dat zegt.

Het bewijst dat het Belgicisme van de BUB passé is.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline  
Oud 16 juni 2004, 18:24   #47
El Conquistador
Vreemdeling
 
El Conquistador's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Berichten: 62
Standaard

"Die hard nationalisten" zoals ik hebben wel een maatschappelijke achterban, 38 parlementsleden vertegenwoordigen mijn seperatistische stem. "Mijn wereld" zoals u dat zo denigrerend noemt, staat dus een stuk dichter bij de realiteit dan uw wereld, maar het unitarisme welig tiert.
__________________
Waalse vrienden, laten we scheiden.
El Conquistador is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be