Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 februari 2005, 12:47   #41
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

goe gezegd hierboven!
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2005, 19:39   #42
DaBlacky
Europees Commissaris
 
DaBlacky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 7.169
Standaard

het is niet omdat iemand weinig heeft gepost, dat hij/zij ook weinig gelezen heeft.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2005, 20:38   #43
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Bericht aan kweethetwelenkweethetni

Ik heb zeer veel postings gelezen vooraleer ik mijn bericht geplaatst heb. Dat het er op dit forum "grof en ondermaats" aan toegaat heb ik helemaal niet gezegd, dat is een veralgemening die jij eraan geeft. Ik had een over een zeer kleine minderheid die bijzonder agressief debatteert. Ondertussen heb ik wel begrepen dat je volgens sommigen alleen mag spreken als je al heel veel postings geplaatst hebt, als beginneling hoor je te zwijgen. Wanneer je het toch riskeert ben je een zaag, een schoolmeestertje en iemand die "de heilige komt uithangen". En je les wordt gespeld op de toon van de openbare aanklager op een proces. Nog gelukkig dat je niet tegelijk rechter bent.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2005, 07:55   #44
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid
 
kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 oktober 2003
Berichten: 720
Standaard

Je mag niet alleen spreken als je veel postings hebt geplaatst.Maar je moet ook niet na de enkele keren dat je het forum hebt bezocht de mensen komen verwijten hooligans te zijn,of dat nu een kleine minderheid is of niet.Je kan als beginneling mss eens proberen om een tijdje te observeren en staat het je niet aan blijf je weg.Ik ben dan wel geen rechter maar ben wel recht door zee en zal niet rond de pot draaien.Dus op zen hooligans gezegd je bent een oude zagevent.
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2005, 14:15   #45
DaBlacky
Europees Commissaris
 
DaBlacky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 7.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kweethetwelenkweethetni
Je mag niet alleen spreken als je veel postings hebt geplaatst.Maar je moet ook niet na de enkele keren dat je het forum hebt bezocht de mensen komen verwijten hooligans te zijn,of dat nu een kleine minderheid is of niet.Je kan als beginneling mss eens proberen om een tijdje te observeren en staat het je niet aan blijf je weg.Ik ben dan wel geen rechter maar ben wel recht door zee en zal niet rond de pot draaien.Dus op zen hooligans gezegd je bent een oude zagevent.
Waaruit leid je af dat hij niet eerst geobserveerd heeft? Hij zei juist zelf dat hij het lang duurde eer hij zijn eerste bericht geplaatst heeft.

Weet je hoe ze zoiets noemen? Vooroordelen. Oftewel oordelen met een te kleine basis aan gegevens.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2005, 16:09   #46
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 12.386
Standaard

Ik vraag me af waarom iemand die 'net komt kijken' niet zijn mening over het forum zou mogen geven. Ik vind de reacties van een aantal mensen hier nogal arrogant, alsof enkel het aantal geposte berichten bepaald of je je mening mag geven over het forum.

Ik vind eigenlijk ook wel dat er wat strenger mag worden opgetreden door de moderatoren tegen mensen die niet normaal kunnen discussiëren. Het gaat dan niet om schelden, want dat wordt wel aangepakt, maar meer om het verzieken van discussies met nietszeggende of juist provocerende berichten. Ook dat is heel storend. Ik kan me dus best voorstellen dat dat voor nieuwe leden een onaangename verrassing is.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2005, 16:40   #47
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Bericht aan kweethetwelenkweethetni.

Ik kan je op één punt gelijkgeven. Mijn item was misschien te scherp geformuleerd.
Sommige forumgangers hebben er afkeurend maar op een correcte manier op gereageerd maar jij speelt tot driemaal toe hetzelfde plaatje af. Wie is hier feitelijk
een oude zagevent?
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2005, 17:00   #48
malinois
Gouverneur
 
malinois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2005
Berichten: 1.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Ik vraag me af waarom iemand die 'net komt kijken' niet zijn mening over het forum zou mogen geven. Ik vind de reacties van een aantal mensen hier nogal arrogant, alsof enkel het aantal geposte berichten bepaald of je je mening mag geven over het forum.

Ik vind eigenlijk ook wel dat er wat strenger mag worden opgetreden door de moderatoren tegen mensen die niet normaal kunnen discussiëren. Het gaat dan niet om schelden, want dat wordt wel aangepakt, maar meer om het verzieken van discussies met nietszeggende of juist provocerende berichten. Ook dat is heel storend. Ik kan me dus best voorstellen dat dat voor nieuwe leden een onaangename verrassing is.
Zo zie je maar dat ook een "Europees commissaris" met meer dan 6600 postings niet per se arrogant hoeft te zijn en nog wilt luisteren naar en begrip wilt hebben voor relatief nieuwe deelnemers.

Mooi zo, en nog maar eens: een thread om in te kaderen!
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2005, 17:04   #49
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Bericht aan DaBlacky en Dimitri.

Bedankt voor jullie positieve postings. Ze staven me in mijn overtuiging dat op dit forum de meerderheid van de deelnemers verwacht dat er op een constructieve manier gedebatteerd wordt.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2005, 23:27   #50
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Het vdab forum wordt heel streng gemodereerd. Je kan daar niet voluit gaan. Soms moet je de zaken scherp kunnen stellen. Ze hebben mij daar van het forum verbannen - oef. Maar wel politieke censuur.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be