Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 14 april 2017, 17:17   #101
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Als aanhanger van Cyriel Verschaeve zou je toch fantastisch moeten vinden?

Een harde streek heeft een harde leider nodig.
Ik heb respect voor Kadyrov omdat hij zijn land heeft kunnen bevrijden van de grootste pest op de wereld : salafistisch uitschot. En dat hij daarbij de bijl hanteerde vind ik eerder een pluspunt dan een nadeel. Het gaat tenslotte om een epidemie, en die roei je niet uit met aspirine en praatgroepen. Salafisme moet men fysiek elimineren, daar is geen alternatief voor.
Maar om een echt grote leider te zijn zou hij nu zijn land moeten richting democratie sturen. Zeer recent nog was er de aanklacht dat men homo's opsluit in concentratiekampen, marteling, moord...
En zijn reactie daarop was echt een dieptepunt : er zijn geen homo's in zijn land... Komaan, dan lul je op het niveau van een Ahmadinejad van Iran. Die zegt ook dat er geen homo's zijn in Iran.
Kadyrov mag zoiets niet toelaten, meelopen op het populisme van wat primair volk is geen goed recept voor de leider van een land.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 14 april 2017, 17:37   #102
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

tomm, jij komt van rusland en kent de gewoontes en de cultuur. Het is ook overduidelijk dat je veel landen hebt bezocht en dat je dat een breed zicht geeft. Maar ga me aub niet vertellen dat je dergelijke smeerlapperij kunt goedkeuren.... https://www.theguardian.com/world/20...anti-gay-purge
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 14 april 2017, 18:20   #103
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
tomm, jij komt van rusland en kent de gewoontes en de cultuur. Het is ook overduidelijk dat je veel landen hebt bezocht en dat je dat een breed zicht geeft. Maar ga me aub niet vertellen dat je dergelijke smeerlapperij kunt goedkeuren.... https://www.theguardian.com/world/20...anti-gay-purge
Ik geloof zulke zaken niet. Omdat ik al Tsjetsjeense homo's ben tegengekomen, zowel in Rusland als in België, en die waren helemaal niet zo onderdrukt.
En omdat zowat de hele Kaukasische homo-gemeenschap in Moskou zit.

Het gerucht werd verspreid door "novaya gazeta" zowat de lijfkrant van de pro-westerse oppositie in Rusland. Er bestaan simpelweg geen onafhankelijke bronnen over. In deze tijd van fake news en spanning met Rusland is het opletten geblazen.

Wat wel goed gedocumenteerd is zijn de aanvallen op gays in Oekraïne, een land met een pro-westerse en anti-Russische regering. Dat hoor je dan weer bijna niet in de westerse pers...

Recently, Ukraine’s LGBT community attempted to test the country’s new Western path by holding an equality festival in the city of L’viv. The outcome was deplorable: L’viv, which markets itself as the most European city in Ukraine, tried to prevent the festival by taking the organizers to court. When the roughly 70 participants gathered in a hotel, it was surrounded by a mob of 200-300 masked thugs chanting, “Kill, kill, kill,” at which point the attendants were evacuated by police.

When two men filmed themselves holding hands in Kiev last May, they were quickly assaulted by thugs. Last June, members of Right Sector (another far-right group with neo-fascist leanings) brutally ended a Pride parade in Kiev, injuring police and participants alike. Several LGBT activists told Western journalists that violence against the community has risen after the revolution.

The most disappointing response has been not of Ukraine, but of the West. Over the past two years, American and European leaders have vociferously condemned the homophobic policies of the Russian government of Vladimir Putin. When it comes to violence against the LGBT community in neighboring Ukraine, however, the West has been largely restrained.

http://www.washingtonblade.com/2016/...ks-in-ukraine/

Zo*ryan Kis was sit*ting on a bench in the cen*tre of Kiev with his boyfriend on his lap when a group of teenagers came up to them, asked if they were “pa*tri*ots” and doused them in pepper spray.
tomm is offline  
Oud 14 april 2017, 18:49   #104
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb respect voor Kadyrov omdat hij zijn land heeft kunnen bevrijden van de grootste pest op de wereld : salafistisch uitschot. En dat hij daarbij de bijl hanteerde vind ik eerder een pluspunt dan een nadeel. Het gaat tenslotte om een epidemie, en die roei je niet uit met aspirine en praatgroepen. Salafisme moet men fysiek elimineren, daar is geen alternatief voor.
Maar om een echt grote leider te zijn zou hij nu zijn land moeten richting democratie sturen. Zeer recent nog was er de aanklacht dat men homo's opsluit in concentratiekampen, marteling, moord...
En zijn reactie daarop was echt een dieptepunt : er zijn geen homo's in zijn land... Komaan, dan lul je op het niveau van een Ahmadinejad van Iran. Die zegt ook dat er geen homo's zijn in Iran.
Kadyrov mag zoiets niet toelaten, meelopen op het populisme van wat primair volk is geen goed recept voor de leider van een land.
Concentratiekampen zijn mensonwaardig, maar ik kan een leider die niets heeft met de westerse waarden na de tweede wereldoorlog enkel waarderen.

Wij halen onze trots zowat uit het feit dat wij allerlei freaks op bootjes in latex pakjes laten dansen.
Nietzsche is offline  
Oud 14 april 2017, 18:56   #105
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik geloof zulke zaken niet. Omdat ik al Tsjetsjeense homo's ben tegengekomen, zowel in Rusland als in België, en die waren helemaal niet zo onderdrukt.
En omdat zowat de hele Kaukasische homo-gemeenschap in Moskou zit.

Het gerucht werd verspreid door "novaya gazeta" zowat de lijfkrant van de pro-westerse oppositie in Rusland. Er bestaan simpelweg geen onafhankelijke bronnen over. In deze tijd van fake news en spanning met Rusland is het opletten geblazen.

Wat wel goed gedocumenteerd is zijn de aanvallen op gays in Oekraïne, een land met een pro-westerse en anti-Russische regering. Dat hoor je dan weer bijna niet in de westerse pers...

Recently, Ukraine’s LGBT community attempted to test the country’s new Western path by holding an equality festival in the city of L’viv. The outcome was deplorable: L’viv, which markets itself as the most European city in Ukraine, tried to prevent the festival by taking the organizers to court. When the roughly 70 participants gathered in a hotel, it was surrounded by a mob of 200-300 masked thugs chanting, “Kill, kill, kill,” at which point the attendants were evacuated by police.

When two men filmed themselves holding hands in Kiev last May, they were quickly assaulted by thugs. Last June, members of Right Sector (another far-right group with neo-fascist leanings) brutally ended a Pride parade in Kiev, injuring police and participants alike. Several LGBT activists told Western journalists that violence against the community has risen after the revolution.

The most disappointing response has been not of Ukraine, but of the West. Over the past two years, American and European leaders have vociferously condemned the homophobic policies of the Russian government of Vladimir Putin. When it comes to violence against the LGBT community in neighboring Ukraine, however, the West has been largely restrained.

http://www.washingtonblade.com/2016/...ks-in-ukraine/

Zo*ryan Kis was sit*ting on a bench in the cen*tre of Kiev with his boyfriend on his lap when a group of teenagers came up to them, asked if they were “pa*tri*ots” and doused them in pepper spray.
Samenvatting: tomm denkt niet dat er homo's gemarteld worden in Tsjetsjeense gevangenissen, want hij kent Tsjetsjeense homoseksuelen.

Ik ben overtuigd !


Laatst gewijzigd door Nietzsche : 14 april 2017 om 18:56.
Nietzsche is offline  
Oud 14 april 2017, 23:57   #106
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Maar ga me aub niet vertellen dat je dergelijke smeerlapperij kunt goedkeuren....
ik geloof hem niet en hij zal de homovervolging in rusland en de bondgenoten, tem moord, zeker niet afkeuren
vergoelijken, minimaliseren, afzwakken en ultiem is het een Westers complot om Poetin zwart te maken.
altijd met de fantasie dat 'm er bijna woont

ik vraag me alleen af wat al die Russen doen die 15j geleden stonden te springen en feesten op Tatu, het bekendste Russische exportproduct tussen 2000 en 2010 was tenslotte een lesbokoppel.
1207 is offline  
Oud 15 april 2017, 11:05   #107
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Samenvatting: tomm denkt niet dat er homo's gemarteld worden in Tsjetsjeense gevangenissen, want hij kent Tsjetsjeense homoseksuelen.

Ik ben overtuigd !

Ik weet het niet. Maar de bron is verdacht. En iedere holebi in Tsjetsjenië verhuist naar Moskou of andere grote steden waar er een grote homo scene bestaat. Sommige "bekende Russen" zijn openlijke homo's. In Tsjetsjenië zal het wel niet zo fijn zijn om homo te zijn, maar in grote steden is er geen probleem.
Toch wel vreemd dat Boris Johnson zijn afkeer uitspreekt over de "mishandeling", terwijl hij beste maatjes is met de Golf-tirannen, die homo's de kop afsnijden en daar ook openlijk voor uitkomen.




Laatst gewijzigd door tomm : 15 april 2017 om 11:22.
tomm is offline  
Oud 15 april 2017, 11:52   #108
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
ik geloof hem niet en hij zal de homovervolging in rusland en de bondgenoten, tem moord, zeker niet afkeuren
vergoelijken, minimaliseren, afzwakken en ultiem is het een Westers complot om Poetin zwart te maken.
altijd met de fantasie dat 'm er bijna woont

ik vraag me alleen af wat al die Russen doen die 15j geleden stonden te springen en feesten op Tatu, het bekendste Russische exportproduct tussen 2000 en 2010 was tenslotte een lesbokoppel.


A few days ago Valery Leontiev, the famous Russian pop-singer, recognized as a first openly gay-acting singer in the USSR, has given an interview to the "AIF" newspaper. Among the other things he has discussed the gay issue in Russia and has made rather frank admission.

AIF: "The rumors on your homosexuality have appeared long ago before the gay culture became trendy. Nevertheless, neither that time nor now have you made any statements."

Valery Leontiev: "Having always declared "I'm not gay", I've now decided to leave this question open. Although not denying the rumors, as is bored, I never declare it like Boris Moiseev. As to the propaganda of gay culture, I think it will soon go by. Gays live all over the world and make no bombastic fuss about it (except that yearly gay parades). The homosexuality has been decriminalized not long ago, so I believe the people haven't enjoyed the sexual freedom to the full."


http://english.gay.ru/news/rainbow/2003/12/19-10553.htm


https://www.youtube.com/watch?v=TJlP5REbhAs

https://www.youtube.com/watch?v=ToP5QqAdCLU

Al dat gezwets dat Rusland homofoob zou zijn is zwaar opgeklopt. Er zijn homo's en ze leiden gewoon hun leven, daar hebben ze geen parades waar venten met pluimen in hun gat rondlopen voor nodig.
Om terug te keren naar Egypte, ook daar een massa homo's, misschien ook wel omdat meisjes en jongens dikwijls gescheiden worden en mannen pas kunnen trouwen als ze in de 30 zijn en genoeg geld gespaard hebben.

Moskou: Die homo's worden zwaar onderdrukt hé

https://www.youtube.com/watch?v=Cwc02wl-JXw

Het Westen heeft nog steeds de ergerlijke neiging om zich als de morele behoeder van de wereld op te stellen, terwijl de hypocrisie er van afdruipt.
Rusland, Egypte, China, Turkije en tal van andere landen hebben daar genoeg van. Elk land moet zelf beslissen hoe ze met zulke zaken omgaan, ze hebben daarbij geen ex-koloniale schoonmoeder nodig die met het vingertje zwaait.

Laatst gewijzigd door tomm : 15 april 2017 om 11:56.
tomm is offline  
Oud 15 april 2017, 12:30   #109
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=JW4q1kdyFps

De bron is "novaya gazeta", dat is de enige bron... en niet bepaald onbevooroordeeld...

Dat is in een zeer tribale samenleving als Tsjetsjenië nu en dan eens homo's vermoord worden door hun familie zal wel zo zijn, dat bevestigde een Tsjetsjeense homo die ik vroeger als collega had me. Tsjetsjeense homo's willen maar een ding: zo vlug mogelijk hun dorp verlaten voor Moskou of nog beter West-Europa. Tegen hun familie zeggen ze dat ze "de ware" nog niet gevonden hebben, zo was het trouwens ook in België tot enkele decennia geleden.
In elke post-sovjet stad heb je wel een club voor homo's of lesbo's, behalve in Kiev want daar werd die club recent platgebrand. Dat hoor je dan weer niet op tv...

Wat Egypte betreft, homo's worden lastig gevallen door de politie, maar toch is het wijdverbreid en vrij openlijk. Onlangs in het vliegtuig zag ik een recente Egyptische film waarin gealludeerd werd op homoseksualiteit.

Laatst gewijzigd door tomm : 15 april 2017 om 12:38.
tomm is offline  
Oud 15 april 2017, 20:24   #110
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Al dat gezwets dat Rusland homofoob zou zijn is zwaar opgeklopt.
dat homosexualiteit strafbaar is in Rusland past niet in je kraam en negeer je dus.
OF weet je niet, of ben je vergeten, of hebben je talloze Russische homosexuele vrienden toen je er woonde je vergeten te vertellen?
1207 is offline  
Oud 15 april 2017, 22:59   #111
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
dat homosexualiteit strafbaar is in Rusland past niet in je kraam en negeer je dus.
OF weet je niet, of ben je vergeten, of hebben je talloze Russische homosexuele vrienden toen je er woonde je vergeten te vertellen?
Homoseksualiteit is niet strafbaar in Rusland, anders dan in veel westerse vriendjes als Saudi-Arabië. Homoseks ook niet.
Toen ik er woonde had ik daar allemaal geen besef van als 11 jarige.
Homo's kunnen gewoon hun ding doen. Je mag homoseks niet aanmoedigen bij kinderen, dat lijkt mij logisch... Kinderen moeten hun eigen seksualiteit ontdekken, lijkt mij de logica zelve...

De rest is westerse propaganda en leugens.

Laatst gewijzigd door tomm : 15 april 2017 om 23:02.
tomm is offline  
Oud 16 april 2017, 05:06   #112
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Homoseksualiteit is niet strafbaar in Rusland, a.
serieus?

door over kinderen te beginnen kun je het uiteraard weer niet laten om homoseksualiteit en pedofilie op 1 hoop te gooien. Leef je echt nog ergens in de middeleeuwen?

de Russische wet spreekt over propaganda, uiteraard ongedefinieerd, zodat zelfs een walt-disney film problematisch is,

het is dus strafbaar en elk geweld en elke agressie tegen homo's wordt door de overheid getolereerd, Maar er is geen probleem in Rusland en elke mens wordt in z'n waarde gelaten want de stoere Russische man is perfect in het reine met z'n eigen sexualiteit

Gelukkig is er in Rusland niets aan de hand en is het allemaal propaganda en leugens van homosexuele mannen want de homosexuale Wereld heeft in 2017 blijkbaar maar 1 bestaansreden, Poetin zwart maken

Laatst gewijzigd door 1207 : 16 april 2017 om 05:08.
1207 is offline  
Oud 16 april 2017, 08:32   #113
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

1207


Citaat:
door over kinderen te beginnen kun je het uiteraard weer niet laten om homoseksualiteit en pedofilie op 1 hoop te gooien. Leef je echt nog ergens in de middeleeuwen?
Citaat:
de Russische wet spreekt over propaganda, uiteraard ongedefinieerd, zodat zelfs een walt-disney film problematisch is,
Propaganda kan niet, en kinderen zijn onschuldig en dat moet zo blijven. Ik zie geen probleem met deze wet. Wat 2 volwassenen in hun slaapkamer doen, daar heeft de staat geen zaken mee.

Citaat:
het is dus strafbaar en elk geweld en elke agressie tegen homo's wordt door de overheid getolereerd,
Dat klopt natuurlijk niet. Agressie kan niet.

Citaat:
Maar er is geen probleem in Rusland en elke mens wordt in z'n waarde gelaten want de stoere Russische man is perfect in het reine met z'n eigen sexualiteit
Dat wordt hier nergens beweerd. Hier zijn er ook problemen.

Citaat:
Gelukkig is er in Rusland niets aan de hand en is het allemaal propaganda en leugens van homosexuele mannen want de homosexuale Wereld heeft in 2017 blijkbaar maar 1 bestaansreden, Poetin zwart maken.
niemand beweert dat. Ik denk dat Poetin de homoseksuelen in het Midden-Oosten een dienst bewijst door de islamitische fanatici er van de macht te houden.
tomm is offline  
Oud 16 april 2017, 09:17   #114
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Propaganda kan niet,
dit gaat verder dan gewone propaganda
als ik in Moskou zeg dat homoseksualiteit bestaat krijg ik een boete


Citaat:
en kinderen zijn onschuldig en dat moet zo blijven.
kinderen ontdekken ooit hun sexualiteit en 10-20% is homo/ bisexueel
als zij hun geaardheid niet kunnen bespreken met iemand heb je als maatschappij een probleem, als je bestraft kunt worden daarvoor ben je verkeerd bezig

Citaat:
Ik zie geen probleem met deze wet.
ik, had niets anders verwacht

Citaat:
Dat klopt natuurlijk niet. Agressie kan niet.
toch gebeurt dit maar ook hier ga je in totale struisvogel kop in het zand ontkenning. perfect logisch wat jou betreft

Citaat:
Hier zijn er ook problemen.
hier is homosexualiteit niet illegaal/strafbaar en hier wordt je vervolgd als je een homo in het ziekenhuis klopt.
de problemen hier met homo's, pa die het niet accepteert, zijn natuurlijk van een andere orde. In tsjetsjeniË worden homo's gefolterd en je enige verdedigig is complot, propaganda, iedereen is tegen Poetin, hier zijn ook mensen onvriendelijk tegen homo's..

de kern vd zaak blijf je negeren
1207 is offline  
Oud 16 april 2017, 09:32   #115
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

1207

Citaat:
dit gaat verder dan gewone propaganda
als ik in Moskou zeg dat homoseksualiteit bestaat krijg ik een boete
Dat mag U gerust zeggen, zelfs Poetin ontkent dat nergens.
Alleen mag U geen gay pride organiseren. IS dat zo erg?



Citaat:
kinderen ontdekken ooit hun sexualiteit en 10-20% is homo/ bisexueel
als zij hun geaardheid niet kunnen bespreken met iemand heb je als maatschappij een probleem, als je bestraft kunt worden daarvoor ben je verkeerd bezig
Kinderen zullen dat heus niet met een volwassene bespreken, en de gay pride is ook niet van die aard om hen goed te doen voelen. Kinderen moeten in alle onschuld kunnen opgroeien. Homoseksuelen hebben altijd bestaan en zullen altijd bestaan.


Citaat:
toch gebeurt dit maar ook hier ga je in totale struisvogel kop in het zand ontkenning. perfect logisch wat jou betreft
Hier worden gays ook soms in elkaar geslagen. Als je rondvraagt bij de gemiddelde moslim in België zul je nog homofobere geluiden horen dan in Rusland.

Citaat:
de problemen hier met homo's, pa die het niet accepteert, zijn natuurlijk van een andere orde.
Dezelfde problemen zie je in Rusland.

Citaat:
In tsjetsjeniË worden homo's gefolterd en je enige verdedigig is complot, propaganda, iedereen is tegen Poetin, hier zijn ook mensen onvriendelijk tegen homo's..
Dat beweert een gazet. Daarom nog geen feit.



Citaat:
de kern vd zaak blijf je negeren.
De kern van de zaak is dat dit fenomeen nu eenmaal minder sociaal aanvaard is in Oost-Europa en de voormalige Sovjet-Unie. Maar het bestaat er ook, en homo's kunnen in hun slaapkamer doen wat ze willen.
Waarom gay-prides en al dat opzichtig gedoe?

Laatst gewijzigd door tomm : 16 april 2017 om 09:34.
tomm is offline  
Oud 16 april 2017, 10:48   #116
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik weet het niet. Maar de bron is verdacht. En iedere holebi in Tsjetsjenië verhuist naar Moskou of andere grote steden waar er een grote homo scene bestaat. Sommige "bekende Russen" zijn openlijke homo's. In Tsjetsjenië zal het wel niet zo fijn zijn om homo te zijn, maar in grote steden is er geen probleem.
Toch wel vreemd dat Boris Johnson zijn afkeer uitspreekt over de "mishandeling", terwijl hij beste maatjes is met de Golf-tirannen, die homo's de kop afsnijden en daar ook openlijk voor uitkomen.



Hypocrisie is de politiek nooit vreemd, maar om dit verhaal als compleet verzonnen weg te zetten is nergens op gebaseerd. Verder haal je nu ook niet echt valide argumenten aan.
Nietzsche is offline  
Oud 16 april 2017, 10:51   #117
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
1207



Dat mag U gerust zeggen, zelfs Poetin ontkent dat nergens.
Alleen mag U geen gay pride organiseren. IS dat zo erg?





Kinderen zullen dat heus niet met een volwassene bespreken, en de gay pride is ook niet van die aard om hen goed te doen voelen. Kinderen moeten in alle onschuld kunnen opgroeien. Homoseksuelen hebben altijd bestaan en zullen altijd bestaan.




Hier worden gays ook soms in elkaar geslagen. Als je rondvraagt bij de gemiddelde moslim in België zul je nog homofobere geluiden horen dan in Rusland.



Dezelfde problemen zie je in Rusland.



Dat beweert een gazet. Daarom nog geen feit.





De kern van de zaak is dat dit fenomeen nu eenmaal minder sociaal aanvaard is in Oost-Europa en de voormalige Sovjet-Unie. Maar het bestaat er ook, en homo's kunnen in hun slaapkamer doen wat ze willen.
Waarom gay-prides en al dat opzichtig gedoe?
Precies. In Belgie is homofobie vooral aanwezig onder de uitheemse bevolking, in Rusland in de Inheemse bevolking.

Dat is nu juist een essentieel verschil.
Nietzsche is offline  
Oud 16 april 2017, 11:00   #118
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
1207
Dat mag U gerust zeggen, zelfs Poetin ontkent dat nergens.
Alleen mag U geen gay pride organiseren. IS dat zo erg?
dat walt disney films niet mogen wegens een dansend mannetje is eigenlijk wel erg.
n

Citaat:
Kinderen zullen dat heus niet met een volwassene bespreken,
niet als je 15j lang hoort dat het crimineel gedrag is, je boetes riskeert, ineengeklopt kunt worden, gestigmatiseerd zult worden, ...
dan wordt het lastig om uit de kast te komen.

Citaat:
. Kinderen moeten in alle onschuld kunnen opgroeien. Homoseksuelen hebben altijd bestaan en zullen altijd bestaan.
en waaruit concludeer je dat kinderen hun onschuld verliezen als ze naar een homohuwelijk gaan van bekenden? Waarvoor moet je kinderen beschermen volgens jou?


Citaat:
Hier worden gays ook soms in elkaar geslagen.
het fundamentele verschil is dat homo's hier beschermd worden en in Rusland nog een straf erboven op krijgen.
ben je zo blind dat je dat niet ziet? of moet je echt het zonlicht blijven ontkennen?

Citaat:
De kern van de zaak is dat dit fenomeen nu eenmaal minder sociaal aanvaard is in Oost-Europa en de voormalige Sovjet-Unie.
neen, dat ze het ontkennen, criminaliseren, homo's vogelvrij verklaren is het probleem.
dat jij continu kinderen erbij sleurt en homoseksualiteit en pedofilie tegen elke prijs op 1 lijn wilt zetten is een probleem. jij bewijst dat er inderdaad altijd idioten zullen zijn die een probleem met homo's hebben.

Citaat:
Waarom gay-prides en al dat opzichtig gedoe?
dus de tekenfilm van Walt-disney is een gaypride opkomst/tocht waar je kinderen voor moet beschermen?

straf en mooi hoe je het zonlicht blijft ontkennen en volledig in cognitieve dissonantie dichtklapt.

Laatst gewijzigd door 1207 : 16 april 2017 om 11:01.
1207 is offline  
Oud 18 april 2017, 03:58   #119
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

1207

Citaat:
]dat walt disney films niet mogen wegens een dansend mannetje is eigenlijk wel erg.
In de ex-Sovjet landen heb je homo's en lesbo's bij de vleet. Net als je bij ons swingers hebt, en fistfuckers. Moet dat daarom perse in een film voor kinderen?



Citaat:
niet als je 15j lang hoort dat het crimineel gedrag is, je boetes riskeert, ineengeklopt kunt worden, gestigmatiseerd zult worden, ...
dan wordt het lastig om uit de kast te komen.
Ook Putin heeft vrienden die openlijk gay zijn. Dat klopt allemaal niet. De boodschap in Rusland is dat de hetereoseksuele relatie nog steeds de meest gebruikelijke is.




Citaat:
en waaruit concludeer je dat kinderen hun onschuld verliezen als ze naar een homohuwelijk gaan van bekenden? Waarvoor moet je kinderen beschermen volgens jou?
Een homohuwelijk daar had ik het niet over, wel de gay pride.

Citaat:
het fundamentele verschil is dat homo's hier beschermd worden en in Rusland nog een straf erboven op krijgen.
ben je zo blind dat je dat niet ziet? of moet je echt het zonlicht blijven ontkennen?
Welke straf er boven op ? enig voorbeeld?


Citaat:
dat jij continu kinderen erbij sleurt en homoseksualiteit en pedofilie tegen elke prijs op 1 lijn wilt zetten is een probleem. jij bewijst dat er inderdaad altijd idioten zullen zijn die een probleem met homo's hebben.
Ik heb echt geen probleem met homo's zelfs minder dan de gemiddelde Belg.

Citaat:
dus de tekenfilm van Walt-disney is een gaypride opkomst/tocht waar je kinderen voor moet beschermen?
Stel nu dat een tekenfilm afbeeldt dat over anale seks gaat. Zwaar taboe nog steeds bij het gemiddelde Belgische gezin.

Citaat:
straf en mooi hoe je het zonlicht blijft ontkennen en volledig in cognitieve dissonantie dichtklapt.
Het Westen is gewoon extreem hypocriet, dat hebben ze ondertussen in Oekraïne al lang door.
tomm is offline  
Oud 18 april 2017, 06:46   #120
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
In de ex-Sovjet landen heb je homo's en lesbo's bij de vleet. Net als je bij ons swingers hebt, en fistfuckers. Moet dat daarom perse in een film voor kinderen?
erm, kun je mij eens het fistfuckergehalte in the beauty and the beast uitleggen? het criminele, het strafbare, het onschuld afpakkende, ...

Citaat:
Ook Putin heeft vrienden die openlijk gay zijn.
yep en de ayatollahs in Iran ook zeker

Citaat:
Een homohuwelijk daar had ik het niet over, wel de gay pride.
tja, daar gaat het natuurlijk niet over.
homoseksualiteit in z'n totaliteit is strafbaar, in tsjetsjenië worden homo's tegenwoordig gefolterd en publiekelijk opgejaagd.
gelukkig allemaal propaganda en leugens zeker

Citaat:
Stel nu dat een tekenfilm afbeeldt dat over anale seks gaat.
dat noemen ze porno, naast de kwestie maw
als de scene in die film volgens jou hardcore porno is dan moet je toch echt wel het ballet opdoeken, mannelijke dansers zijn toch veel explicieter in hun homopropaganda

Citaat:
Het Westen is gewoon extreem hypocriet,
kan best zijn maar dat betekent niet dat homosexualiteit niet strafbaar is

dat jij enkel aan porno, pedofilie en gayprides denkt als je over homoseksualiteit praat is natuurlijk interessant/veelzeggend
1207 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be