Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 mei 2004, 13:11   #1
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

En ik weet dat mijn verhaal eentonig klinkt, beste lezer, maar de zoekfunctie werkt nog altijd niet


Could not obtain post ids

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near ') AND f.forum_id = p.forum_id AND f.forum_id NOT IN (70) AND u.user_id = p.post' at line 3

SELECT p.post_id FROM phpbb_posts p, phpbb_forums f, phpbb_users u WHERE p.post_id IN () AND f.forum_id = p.forum_id AND f.forum_id NOT IN (70) AND u.user_id = p.poster_id AND u.username LIKE 'Everytime'

Line : 502
File : /home/politics/web/forum.politics.be/search.php




Als ik zoek op "Everytime" als auteur, met "RWF" als zoekterm, krijg ik een foutmelding. Zoek ik op "FDF", krijg ik ook een foutmelding.

Forumgoden, waarom werkt die zoekfunctie niet meer? Vroeger was er toch geen probleem?
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 13:21   #2
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

We hebben helaas nog geen tijd gehad om de zoekfunctie aan een onderzoek te onderwerpen.
Vroeger werkte het inderdaad, maar sinds enige tijd gebruiken we een gescheiden zoekdatabase, en blijkbaar vertoont dat systeem nogal wat kinderziektes.

Pas na de verkiezingen zal er weer tijd te over zijn om bvb. de zoekfunctie eens te bestuderen, maar tot dan is er helaas geen tijd daarvoor.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 13:44   #3
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
We hebben helaas nog geen tijd gehad om de zoekfunctie aan een onderzoek te onderwerpen.
Vroeger werkte het inderdaad, maar sinds enige tijd gebruiken we een gescheiden zoekdatabase, en blijkbaar vertoont dat systeem nogal wat kinderziektes.

Pas na de verkiezingen zal er weer tijd te over zijn om bvb. de zoekfunctie eens te bestuderen, maar tot dan is er helaas geen tijd daarvoor.
Tja, de hoofdsite kent in een kiesperiode idd wel een drukke periode zeker?
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 13:54   #4
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
We hebben helaas nog geen tijd gehad om de zoekfunctie aan een onderzoek te onderwerpen.
Vroeger werkte het inderdaad, maar sinds enige tijd gebruiken we een gescheiden zoekdatabase, en blijkbaar vertoont dat systeem nogal wat kinderziektes.

Pas na de verkiezingen zal er weer tijd te over zijn om bvb. de zoekfunctie eens te bestuderen, maar tot dan is er helaas geen tijd daarvoor.
Tja, de hoofdsite kent in een kiesperiode idd wel een drukke periode zeker?
De verkiezingssite slorpt behoorlijk wat tijd op nu ja
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be