Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 27 mei 2012, 22:52   #1
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard Mod's Willekeur onaanvaardbaar

Ik trek me terug uit forum, omdat ik geen permban wil opgelegd krijgen van een mod als Pontifex die mij al twee keer bevestigd heeft dat hij daartoe de forumreglementen opzij schuift.

Ik vind dat forumleden zich moeten verzetten tegen een dergelijke willekeur.
Vandaag treft het mij, morgen jullie.
eno2 is offline  
Oud 27 mei 2012, 23:09   #2
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Maak geen overhaaste beslissingen, Eno.
Koenraad Noël is offline  
Oud 28 mei 2012, 00:06   #3
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik trek me terug uit forum, omdat ik geen permban wil opgelegd krijgen van een mod als Pontifex die mij al twee keer bevestigd heeft dat hij daartoe de forumreglementen opzij schuift.

Ik vind dat forumleden zich moeten verzetten tegen een dergelijke willekeur.
Vandaag treft het mij, morgen jullie.

Beste,

Ik verkies om inbreuken tegen het forumreglement per PB af te handelen, maar als u de zaak publiek wil behandelen, kan dat ook.
Ik ga er principieel van uit dat forumgebruikers volwassen mensen zijn, in staat tot een normaal gesprek, let alone hier en daar een uitschuiver.
Mijn ervaring leert me dat sommigen daar helaas problemen mee hebben, gezien het hoge aantal terechte meldingen van forummisbruik waar ze bij betrokken zijn.
Er staat ons een hulpmiddel ter beschikking om hardleerse lastpakken te corrigeren, ja zelfs te straffen: het BP-systeem.
Ik wil dit liever niet te gebruiken wegens het in mijn ogen immens hoge kleuterschoolgehalte ervan.
Ik vind het meestal opportuun om de forumgebruikers even te laten betijen, en geen banpunten te geven, in de hoop dat het om eenmalige uitschuivers gaat.
Als klachten blijven binnenlopen, dan nog verkies ik de forumgebruiker in kwestie per PB op zijn misdragingen te wijzen, weerom zonder banpunten aan te wrijven.
Als de overlast echt te groot wordt, en de terechte meldingen werkelijk beginnen aan te tikken, dan gooi ik er de (verwittigde!) gebruiker gewoon af.
Of ik dat BP-systeem al dan niet gebruik, heeft dus niks te maken met het opzijschuiven van het forumreglement.
Ik vind het hele forumgebeuren echt niet belangrijk genoeg om een massa tijd te investeren in het corrigeren, en berispen van lastpakken, een hoop knip en puzzelwerk te verrichten, en bovendien nog een strafpuntenspelletje te spelen.

Wat betreft uw specifieke geval: een hele tijd geleden was uw forumgedrag door vele gebruikers terecht in negatieve zin opgemerkt, en heb ik u verwittigd.
Ten tijde van de clanoorlog werd u als dubbelnick gespot, iets waarvoor u niet berispt werd.
Het gedrag zelf van uw dubbelnick was ook niet echt stichtend, of verrijkend voor het forum, en u kreeg in de betreffende draad het verzoek om het niet te laten escaleren, andermaal zonder strafmaatregels.
Toen er recent weer meerdere terechte meldingen binnenliepen, nam ik toch weer de moeite om u te verzoeken uw gedrag aan te passen, in plaats van u simpelweg te bannen en van alle problemen verlost te zijn.
Als klap op de vuurpijl start u ook nog eens een draad om kritiek op de moderatie te geven, mij te beschuldigen van willekeur, en op te roepen tot verzet.
Wanneer ik dus het BP-systeem (wat u verkeerdelijk voor een reglement houdt) niet hanteer, is het echt wel héél duidelijk in uw voordeel.
Maar ik heb er uiteraard geen probleem mee wanneer u zichzelf bant, als u overigens terecht van oordeel bent dat uw gedrag het forumleven niet ten goede komt.

Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 28 mei 2012, 02:06   #4
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
[color="Red"]
Beste,

Ik verkies om inbreuken tegen het forumreglement per PB af te handelen,
De initiële dreiging met permban in januari was meteen publiek. Ik heb dat publiekelijke als een belediging ervaren. Permbandreiging publiekelijk voor zulk een futiliteit als het verplaatsen van wat draden naar K&K was ook beledigend... voor mijn intelligentie




Citaat:
maar als u de zaak publiek wil behandelen, kan dat ook.


Niet echt
Want jullie hebben de slotjes
En zowat iedere draad hier is op slot (zoals mijn vorige draad, zonder repliek overigens)


Citaat:
Ik ga er principieel van uit dat forumgebruikers volwassen mensen zijn, in staat tot een normaal gesprek, let alone hier en daar een uitschuiver.
Mijn ervaring leert me dat sommigen daar helaas problemen mee hebben, gezien het hoge aantal terechte meldingen van forummisbruik waar ze bij betrokken zijn.

Jij bepaalt zelf wat terecht is en wat niet. Je bent dus aanklager en jury. Ik voor mij gebruik het RD al niet meer sinds november 2011, omdat teveel terechte rd's (volgens mij dan terecht) zonder gevolg blijven - aangezien sommige mods mij als een trol behandelen. Zo ben ik natuurlijk wel overgeleverd aan de RD's van anderen, terwijl zij van mij dan weer niets te vrezen hebben. Ik zet de seriéle bully's op de negeerlijst en laat de mods met rust.



Citaat:
Er staat ons een hulpmiddel ter beschikking om hardleerse lastpakken te corrigeren, ja zelfs te straffen: het BP-systeem.
Ik wil dit liever niet te gebruiken wegens het in mijn ogen immens hoge kleuterschoolgehalte ervan.
Ik vind het meestal opportuun om de forumgebruikers even te laten betijen, en geen banpunten te geven, in de hoop dat het om eenmalige uitschuivers gaat.
Als klachten blijven binnenlopen, dan nog verkies ik de forumgebruiker in kwestie per PB op zijn misdragingen te wijzen, weerom zonder banpunten aan te wrijven.
Als de overlast echt te groot wordt, en de terechte meldingen werkelijk beginnen aan te tikken, dan gooi ik er de (verwittigde!) gebruiker gewoon af.


Het uitschakelen van het BP systeem bij het modereren is onaanvaardbaar en levert de forummers volledig over aan jouw dictatoriale willekeur. Terwijl elke forummer van zijn kant wel geacht wordt het reglement te respecteren, doe jij dat ostentatief niet. Dat is niet alleen prepotent, het is omnipotent.

Er is geen bezwaar tegen contacten per PM. Afhankelijk van de inhoud natuurlijk. Dreigen met permban voor futiliteiten is er ver over. Ook per PM. Ook per PM.

Er zijn ook mods die niet weten wat beleefdheid is in een PM. Ik heb het nu niet over jou.


Citaat:
Of ik dat BP-systeem al dan niet gebruik, heeft dus niks te maken met het opzijschuiven van het forumreglement.

Ik daag iedereen uit om hiervan de logica in te zien
Jij schuift het forumreglement opzij bij het modereren, de forummers moeten het wel blijven respecteren.

Citaat:
Ik vind het hele forumgebeuren echt niet belangrijk genoeg om een massa tijd te investeren in het corrigeren, en berispen van lastpakken, een hoop knip en puzzelwerk te verrichten, en bovendien nog een strafpuntenspelletje te spelen.


Ik ben bijna geneigd mijn kandidatuur te stellen als mod hier uit compassie. Hoe ontzettend dat er blijkbaar geen vrijwilligers kunnen gevonden worden om deze zware taak volgens de regels uit te voeren. Nu begrijp ik dat ik het slachtoffer wordt van een korter en sneller (en dodelijker) weggetje.

Citaat:
Wat betreft uw specifieke geval: een hele tijd geleden was uw forumgedrag door vele gebruikers terecht in negatieve zin opgemerkt, en heb ik u verwittigd.
Mijn problemen komen niet van bp op andere gebruikers, maar van mijn vroegere huisbaas, die klacht neerlegde, en door Maarten gehonoreerd werd met 5bp voor privacy overtreding. Dat leverde mijn een ban op. Onterecht, want van die klacht is natuurlijk verder niets in huis gekomen.
Citaat:
Ten tijde van de clanoorlog werd u als dubbelnick gespot, iets waarvoor u niet berispt werd.
Tuurlijk niet.In die tijd was dubbelnicken nog toegelaten. (als je de periode van het schaduwforum bedoelt)


Citaat:
Het gedrag zelf van uw dubbelnick was ook niet echt stichtend, of verrijkend voor het forum
Die eisen kan je misschien invoeren in het door jou opzij geschoven forumreglement bij het modereren.

Citaat:
, en u kreeg in de betreffende draad het verzoek om het niet te laten escaleren, andermaal zonder strafmaatregels.
Ik kreeg niets persoonlijk, iedereen in het algemeen kreeg die eenmalige waarschuwing via een mod -tussenkomst in de draad. En die ging niet over escaleren, maar over het respecteren van het forumreglement, en dat heb ik gedaan



Citaat:
Toen er recent weer meerdere terechte meldingen binnenliepen
,
Ja seriële bully's rodedriehoeken gewoonlijk ook serieel. In het reglement is dat een reden om ze bp te geven, aangezien ze de ban van iemand willen veroorzaken. En bp kreeg ik ook al niet bij die vele rodedriehoeken. Dat zegt ook al veel.

Citaat:
nam ik toch weer de moeite om u te verzoeken uw gedrag aan te passen, in plaats van u simpelweg te bannen en van alle problemen verlost te zijn.
Heb je het nu weer over die publieke permbandreiging?
Het is waar dat je me zelfs niet 1 bp gaf, dat zou voldoende geweest zijn voor een tweede ban. Bedankt daarvoor.



Citaat:
Als klap op de vuurpijl start u ook nog eens een draad om kritiek op de moderatie te geven, mij te beschuldigen van willekeur, en op te roepen tot verzet.

Ja, en terecht zo
Want mij willekeurig permbannen zonder de bijbehorende bp, dat is montagnard taktiek. Voor zij die minder bekend zijn met jacobijnse toestanden: Robespierre-gedrag



Citaat:
Wanneer ik dus het BP-systeem (wat u verkeerdelijk voor een reglement houdt) niet hanteer, is het echt wel héél duidelijk in uw voordeel.
Hola, ik heb liever bp volgens het reglement dan jouw willekeur van een permban, dat is toch duidelijk in mijn voordeel, of niet soms?
[quote]
Citaat:
Maar ik heb er uiteraard geen probleem mee wanneer u zichzelf bant, als u overigens terecht van oordeel bent dat uw gedrag het forumleven niet ten goede komt.

Ik ben helemaal niet van dat oordeel, maar als jouw opvatting over mijn forumwaarde majoritair is, zie ik niet in waarom ik nog bijdragen zou leveren voor forum. Ik heb al preventief sinds jouw eerste publieke dreiging met een permban
in januari al geen draden meer geplaatst, behalve twee in S&M de laatste dagen.



Ik concludeer dat je mij gespaard hebt voor een tweede ban, maar mij al twee keer bedreigde met een permaban zonder verhaal. Ik vind dat wat sterk voor een paar naar K&K verplaatste draden en voor wat flooding die normalitair 2 bp oplevert. De rodedriehoekjes van anderen moet je maar stuk per stuk beoordelen en niet in groep. Ikzelf zal NOOIT MEER rodedriehoekjes opsturen om jou geen overlast te bezorgen, zoals ik al sinds november 2011 doe.

PS: Let alone= laat staan

Laatst gewijzigd door eno2 : 28 mei 2012 om 02:29.
eno2 is offline  
Oud 28 mei 2012, 02:46   #5
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
[b][color="Black"]
En zowat iedere draad hier is op slot (zoals mijn vorige draad, zonder repliek overigens)
Enig idee waarom? Speelt machtwellust de moderatie parten of staat er ergens een afdoende uitleg te lezen voor deze massasluiting van (recente; ga naar pagina 11 of zo en je ziet wat ik bedoel) draden.

Zonder forum geen discussies voor de forummers, maar zonder forummers is er eveneens geen discussie en heb je een leeg forum. Wederzijds respect tussen forummers en moderatie is daarom gewenst.

P.S. Ik had eigenlijk op een duidelijke stellingname van de moderatie rond persmededelingen gehoopt, maar die draad is nu ook gesloten, zonder dat de mist is opgeklaard. Acht het zijn ook maar mensen hé.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 mei 2012 om 02:51.
Johan Bollen is offline  
Oud 28 mei 2012, 07:23   #6
mkb
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 30 juli 2011
Berichten: 2.492
Standaard

De hoeveelste dramatische exit is dit ondertussen?
Tot over een week, eno.
mkb is offline  
Oud 28 mei 2012, 08:15   #7
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Enig idee waarom? Speelt machtwellust de moderatie parten of staat er ergens een afdoende uitleg te lezen voor deze massasluiting van (recente; ga naar pagina 11 of zo en je ziet wat ik bedoel) draden.

Zonder forum geen discussies voor de forummers, maar zonder forummers is er eveneens geen discussie en heb je een leeg forum. Wederzijds respect tussen forummers en moderatie is daarom gewenst.

P.S. Ik had eigenlijk op een duidelijke stellingname van de moderatie rond persmededelingen gehoopt, maar die draad is nu ook gesloten, zonder dat de mist is opgeklaard. Acht het zijn ook maar mensen hé.
Beste,

Het forum Suggesties en Mededelingen is er niet echt om discussie te voeren. De bedoeling is dat er politieke discussies gevoerd worden in de andere subfora. Om overzicht te behouden wordt hier dus af en toe een draad gesloten wanneer we ofwel de suggestie implementeerden, ofwel beslisten er niets mee te (kunnen) doen.

Wat betreft respect: voor mezelf heb ik daar helemaal geen behoefte aan. Ik grijp enkel in wanneer gebruikers het reglement of mekaar niet respecteren. Als zulks tot gevolg heeft dat er minder gebruikers zijn: het zij zo. Liever twee debaters die op normale wijze discussie houden dan honderd schelders, flooders, trolls, dubbelnicks, querulanten, etc.

Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 28 mei 2012, 08:58   #8
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
De hoeveelste dramatische exit is dit ondertussen?
Tot over een week, eno.
Iedereen gebruikt de middelen die hij heeft, niet En als gewone forummer zijn die quasi nihil.

Of ik me nu nog langer blootstel en verdwijn of niet,

dat is niet belangrijk.

Belangrijker is, dat het forum niet bruikbaar is onder condities van willekeur of dat in elk geval niet hoort te zijn.

Dit is wat ik wou zeggen en het is gezegd, zowel publiek als persoonlijk.
eno2 is offline  
Oud 28 mei 2012, 09:02   #9
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Beste,

Het forum Suggesties en Mededelingen is er niet echt om discussie te voeren
[/b].
Jammer. Er wordt so wie so dan toch discussie gevoerd en dat valt niet te betreuren


Citaat:
De bedoeling is dat er politieke discussies gevoerd worden in de andere subfora.
Het ene sluit het andere niet uit

Citaat:
Om overzicht te behouden wordt hier dus af en toe een draad gesloten wanneer we ofwel de suggestie implementeerden, ofwel beslisten er niets mee te (kunnen) doen.
Af en toe is een zwaar eufemisme, haast alle draden worden gesloten, zoniet alle, in S&M.

DE enorm gefrekwenteerde paralleldraad van S&M "K&K banmededelingen " is ook gesloten. Tijdelijk. Wanneer ga je hem terug openen?
Citaat:
Wat betreft respect: voor mezelf heb ik daar helemaal geen behoefte aan.
Respect is in alle communicatie gewenst, ook tussen mod en gebruiker. Het is zelfs de geest zelf van van het forumreglement.

Citaat:
Ik grijp enkel in wanneer gebruikers het reglement of mekaar niet respecteren.
Jij greep in met een publieke dreiging tot permban vanwege het verplaatsen van een paar draden van mij naar K&K, waarvan ik 1 verplaatsing zelf gevraagd had. Zulke verplaatsingen zijn een pure subjectieve depreciatie van Mod over de inhoud van de draad en hebben niks met het forumreglement te maken (meestal op aangifte van seriële bully's).

Citaat:
Als zulks tot gevolg heeft dat er minder gebruikers zijn: het zij zo. Liever twee debaters die op normale wijze discussie houden dan honderd schelders, flooders, trolls, dubbelnicks, querulanten, etc.

Dat is niet de moderatie-politiek.
Het is ook niet consistent met jouw niet-hanteren van het forumreglement bij het moderen. Voor het gemak verwijder je ze liever fulminant op louter arbitraire gronden a la tête du client ipv het progressief systeem te gebruiken dat een echte verworvendheid van Politics.be forum was op gebied van een minimum aan gelijkberechtiging. Jammer. Dit schaadt het forum.

Laatst gewijzigd door eno2 : 28 mei 2012 om 09:28.
eno2 is offline  
Oud 28 mei 2012, 09:08   #10
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Belangrijker is, dat het forum niet bruikbaar is onder condities van willekeur of dat in elk geval niet hoort te zijn.
Beste,

Probeer om op een normale wijze hier te discussiëren, liefst over politiek, of nauw verwante onderwerpen.
Vermijd schelden, trollen, flooden, metadiscussie, gemopper naar de moderatie toe, clanwars enkel om anderen geband te krijgen... etc.
U zal plots merken dat u absoluut geen last meer hebt van 'condities van willekeur' die u dit forum en het beheer toeschrijft.

Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 28 mei 2012, 09:28   #11
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Probeer om op een normale wijze hier te discussiëren, liefst over politiek, of nauw verwante onderwerpen.
Vermijd schelden, trollen, flooden, metadiscussie, gemopper naar de moderatie toe, clanwars enkel om anderen geband te krijgen... etc.
U zal plots merken dat u absoluut geen last meer hebt van 'condities van willekeur' die u dit forum en het beheer toeschrijft.

Pontifex.
Ik zal zien wat ik doe, maar ik ben het vertrouwen kwijt aangezien mijn krediet op is
eno2 is offline  
Oud 28 mei 2012, 09:30   #12
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door eno2 : 28 mei 2012 om 09:30.
eno2 is offline  
Oud 28 mei 2012, 10:04   #13
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik zal zien wat ik doe, maar ik ben het vertrouwen kwijt aangezien mijn krediet op is
De meest uiteenlopende kredieten te verkrijgen bij banken, krantenwinkels en benzinestations. Nachtwinkels ook.
Ke Nan is offline  
Oud 28 mei 2012, 12:15   #14
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
DE enorm gefrekwenteerde paralleldraad van S&M "K&K banmededelingen " is ook gesloten. Tijdelijk. Wanneer ga je hem terug openen?
Beste,

Die bewuste draad werd door de betrokken 'clans' enkel nog gebruikt om respectievelijk te klagen, of te gloriëren.
Ik zie dus geen enkele reden om die nog te openen, het heeft met de essentie van dit forum niets te maken.


Citaat:
Jij greep in met een publieke dreiging tot permban vanwege het verplaatsen van een paar draden van mij naar K&K, waarvan ik 1 verplaatsing zelf gevraagd had. Zulke verplaatsingen zijn een pure subjectieve depreciatie van Mod over de inhoud van de draad en hebben niks met het forumreglement te maken (meestal op aangifte van seriële bully's).
Als u een andere, betere forumindeling wenst, waarop u zelf de plaatsing bepaalt, dan kan u met identieke gratis forumsoftware als politics.be een eigen forum beginnen, volledig naar uw wensen op maat gesneden.
U mag er hier zelfs eenmalig een reclame voor posten.

Citaat:
Dat is niet de moderatie-politiek.
Het is ook niet consistent met jouw niet-hanteren van het forumreglement bij het moderen. Voor het gemak verwijder je ze liever fulminant op louter arbitraire gronden a la tête du client ipv het progressief systeem te gebruiken dat een echte verworvendheid van Politics.be forum was op gebied van een minimum aan gelijkberechtiging. Jammer. Dit schaadt het forum.
Wat ik hierboven i.v.m. forum-indeling postte, geldt eveneens voor het geval u een andere moderatiewijze prefereert.


Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 28 mei 2012, 12:31   #15
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Die bewuste draad werd door de betrokken 'clans' enkel nog gebruikt om respectievelijk te klagen, of te gloriëren.
Ik zie dus geen enkele reden om die nog te openen, het heeft met de essentie van dit forum niets te maken.
Misschien kan het handig zijn om een topic in S&M te starten voor de banmedelingen waarin enkel admins kunnen posten? Indien mogelijk ook de banreden en banduur erbij, want daarnaar vragen was zo'n beetje de voornaamste interactiviteit met de mods in het verleden.
Koenraad Noël is offline  
Oud 28 mei 2012, 12:36   #16
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Èén opmerking in heel deze jeremiade is ergens wel terecht.
Mods zij jury, rechter en beul.
De vraag is of een omstandiger systeem waarin deze zaken van elkaar gescheiden worden wel doenbaar is...

Misschien, analoog aan de beoordelingen van proffesors en docenten door studenten, een jaarlijkse bevraging van de posters?
Gezien de georganiseerde aanvallen op sommige personen hier door clubjes van tegenstanders best niet bindend
Meer als beoordelingsinstrument?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 28 mei 2012, 12:43   #17
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Misschien kan het handig zijn om een topic in S&M te starten voor de banmedelingen waarin enkel admins kunnen posten? Indien mogelijk ook de banreden en banduur erbij, want daarnaar vragen was zo'n beetje de voornaamste interactiviteit met de mods in het verleden.
Beste,

Persoonlijk ben ik er geen voorstander van. Het lijkt me een zaak tussen moderatie en gebande. Ik zou het aanvoelen als een soort schending van privacy.

Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 28 mei 2012, 12:47   #18
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Èén opmerking in heel deze jeremiade is ergens wel terecht.
Mods zij jury, rechter en beul.
De vraag is of een omstandiger systeem waarin deze zaken van elkaar gescheiden worden wel doenbaar is...
Beste,

Dat is onvermijdelijk op een forum.
U bent te gast en geniet faciliteiten op een internetsite die gefinancierd wordt door derden.
Logisch dat zij de baas blijven in alle opzichten.



Citaat:
Misschien, analoog aan de beoordelingen van proffesors en docenten door studenten, een jaarlijkse bevraging van de posters?
Gezien de georganiseerde aanvallen op sommige personen hier door clubjes van tegenstanders best niet bindend
Meer als beoordelingsinstrument?
U geeft zelf reeds de reden waarom dit geen goed idee is.
Wie het forum betaalt, bepaalt het beleid.
Daar zal niet snel verandering inkomen.

Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 29 mei 2012, 05:27   #19
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Wat een klaagzang! Man, man, man!

Ik ga mezelf eens wat strafpunten geven wegens het plaatsen van een toepasselijke illustratie :
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Etiam si omnes, ego non.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 29 mei 2012 om 05:28.
Esperanza is offline  
Oud 29 mei 2012, 08:21   #20
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Persoonlijk ben ik er geen voorstander van. Het lijkt me een zaak tussen moderatie en gebande. Ik zou het aanvoelen als een soort schending van privacy.

Pontifex
Oh, oké. Geen probleem.
Koenraad Noël is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be