Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 22 augustus 2017, 15:26   #181
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je kan aan een kar trekken, en je kan aan een kar duwen.
Als beide tegelijk gebeurt, dan lukt het al wat gemakkelijker.
Niet als ze aan dezelfde kant staan.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 22 augustus 2017, 19:59   #182
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Niet als ze aan dezelfde kant staan.
Da's diep filosofisch !
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 augustus 2017, 20:45   #183
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Blijkt dat zelfs kleuters radicaliseren, nochtans worden kinderen niet geboren met haat en moordlust.
>>> Dat horen, zien en voelen kleuters aan, kopiëren het onbewust door natuurlijke overlevingsdrang!

Worden ze ouder, klitten de meisjes, vrouwen samen in hun kamers. Klitten de jongens in bendes om hun angsten te overwinnen en zich sterk te voelen in groepsverband.

Het is algemeen geweten dat kleuters de gevoels- vibraties van hun moeder ervaren/registreren. Is moeder blij, verdrietig, bang de kleine ook.
Ik weet natuurlijk niet hoe de moeders zich thuis gedragen, blij, verdrietig, bang, feit is >> ze moeten onderdanig zijn en afstand houden tot afgescheiden functioneren van de mannen. Dat horen, zien en voelen kleuters aan, kleuter meisjes voelen wel degelijk aan en beseffen dat ze anders behandeld worden dan kleuter jongetjes, en omgekeerd! zelfs al beseffen de kleuters nog niet waarom!”

Ik heb nog nooit iemand met islam achtergrond spontaan zien lachen, steeds chagrijnig verzuurd kijkend, zowel mannen als vrouwen. Zelfs al stap je binnen in hun restaurant, nog steeds is het en stuntelige gemaakt uitsluitend commercieel glimlach.
Steeds lopen ze als geslagen honden bij, janken, klagen, schelden....en door het steeds meer dragen van die hoofddoeken is dit maken van afstand nog erger geworden. Waardoor de meeste van hen géén spontaan hebben met andersdenkenden dan islam. Steeds argwanend zijn! Wel dat er ervaart en kind. Dat zien en voelen kleuters aan .

Bovendien betalen die mensen géén TV kabel maar hebben parabool- TV en op de parabool TV word door VRT niet uitgezonden. Bijgevolg zien, horen de kleuter wat “gepreekt word in Erdogan TV” enz. Dus niet hoe het hier in België er aan toe gaat, maar terug steeds en constante vijandigheid tegen over het westen van uit hun thuisland islam denken. Dat horen, zien en voelen kleuters aan!

Zolang de islam niet terugkeert naar de originele islam “Allah God die vergeeft” maar deze van “Mohamed die nooit vergeeft” ideologie blijven volgen zal de algemene gevoels- beleving angst zijn en blijven. Zal de 1400 jarige oorlog tussen islam sektes verdergezet worden en zullen ze alle andersdenkenden dan hun familie sekte willen blijven vernietigen. Zelfs al leven ze in Irak enz, dan voelen de kleuters ook daar de spanning tussen soennieten en sjiieten. Dat horen, zien en voelen kleuters aan!
Dat horen, zien de kleuters van islam ouders, dat aanvoel maakt “het” verschil met alle andere, hun gedrag, houding...!

Daar komt boven op:
Ouders en familie van terroristen hebben het over martelaren die in handen gevallen zijn van haat prekers........
Ze vallen uit de lucht, begrijpen het niet na de gruweldaden van hun islam terroristen kinderen zeggen ze......
Overal het zelfde gedrag van ouders en familie van terroristen “Wir haben es nicht gewußt*“ Bloedbad Duitsland "Wij wisten het niet" Bloedbad BRUSSEL ”No lo sab�*amos” Bloedbad BARCELONA ”We did not know” Bloedbad LONDEN “Nous ne savions pas” Bloedbad PARIJS, NICE “Мы не знали”Bloedbad Rusland “Bilmiyorduk” Bloedbad Turkije
….T’ WAS TOCH ALTIJD ZO EEN BRAVEN, ze rookte niet, ze dronk niet...Deed alleen wat de Mohamed ideologie vroeg!!!!

Wil men dan toch gelovig zijn, OK goed, ieder hun mening.

Dat de islam aanhang dan terug keert naar de oorspronkelijke islam ± 30 verzen “Allah-God die vergeeft”
Zo niet zullen ze overal ter wereld in angst blijven leven, verzuurd zijn en blijven moorden, want het staat in het strijdboek van “Mohammed die nooit vergeeft”!


Neven gesprek:
Oja het VB heeft zijn argumenten steeds harder gebracht om aanhoort en het verschil te maken met de anderen. Net zoals Extreme Links nu ook doen om in te bunkeren tegen PS/sp.a.
Het cordon was niet het gevolg van de argumentatie van VB. Het cordon is er gekomen onder de druk van PS, cdH, MR... Franstaligen om zo de meerderheid van de Vlamingen te minderen. Door het cordon werden zoveel duizenden stemmen van de Vlaming onbruikbaar en konden de Franstaligen ondanks hun % minderheid meer gewicht in de schaal werpen.
Net zoals de Vlaamse persoonlijke stem ook minder waard is dan en Franstalige, ook al om het % minderheid van de Franstaligen op te krieken. En de staatsgreep Wallon- Brussel om uitbreiding van Franstalig gebied te bevorderen, dus ook weer meer kans om verminderen van meerderheid percentage van de Vlamingen, en ook dat lieten de Vlaamse partijen toe!
Dat de Vlaamse partijen het cordon toelieten was enkel en alleen maar om hun eigen electorale partij belangen veilig te stellen.
Nog steeds stellen de zogezegd “Vlaamse partijen” CD&V, SP.A, Agalev-Groen, open VLD meer belang in het federale van het sjoemel merk Belgie, en verkopen Vlaanderen heel makkelijk om hun zitjes in de federale!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline  
Oud 23 augustus 2017, 00:36   #184
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Blijkt dat zelfs kleuters radicaliseren, nochtans worden kinderen niet geboren met haat en moordlust.
>>> Dat horen, zien en voelen kleuters aan, kopiëren het onbewust door natuurlijke overlevingsdrang!
........................
X 2
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline  
Oud 23 augustus 2017, 02:04   #185
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Da's diep filosofisch !
Maar wel realistischer dan zich gedragen als 'Candide'.
Uitreksel uit de realiteit van een politiek 'bewuste' sjerp uit je bredere groep politiekers:
Citaat:
De burgemeester (van Vilvourre) vraagt zich ook af hoe Abdelbaki Es Satty ongestoord Europa kon rondreizen. "Het is immers niet zo dat hij onbesproken was. Hij was al eerder veroordeeld en er waren aanwijzingen dat hij contacten had met mensen die betrokken waren bij vroegere aanslagen. Bovendien hoor ik van Spaanse media dat de Spaanse overheid zou geprobeerd hebben hem uit te wijzen. Dat is allemaal zeer bedenkelijk en er blijven nog veel vragen onbeantwoord."
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 23 augustus 2017, 05:53   #186
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Mij valt het op dat onder andere op de radio geen woord meer wordt gezegd over deze islamitische peuters in Ronse. Stel u voor dat het 'extreemrechtse' peuters waren geweest, men had heel de week professoren, sociale werkers, groene en rode politiekers opgevoerd om het enorme probleem te bespreken. Nu is het oorverdovend stil.

Ik moet nog geregeld terugdenken aan die selfie-hoofddoek, die foto's nam tijdens een VB-manifestatie. Zij werd in de media opgevoerd als een heldin. Tot het uitkwam dat zij geen 'problemen' had met de holocaust. Binnen de kortste keren werd zij terug afgevoerd.

Worden de linkse rakkers het echt nooit beu om steeds op hun bek te gaan?

De linkse rakkers hebben ondertussen een zodanig dikke eeltlaag op hun gezicht dat ze het niet meer voelen als ze op hun bek gaan.
Hypochonder is offline  
Oud 23 augustus 2017, 05:56   #187
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat is inderdaad het enige grappige aspect van het blok : dat er nog steeds schlemielen zijn die geloven dat die partij "flamingant" is...
Gewoon een uithangbord om het profiel ietwat te fatsoeneren. Want het draait maar rond één thema : racisme.
Vergelijk het met de VS : daar zegt men ook niet dat men lid is van de ku klux klan, maar dat men lid is van alt-right.
Zoals gewoonlijk negeert u weer het onderwerp van dit topic: uw buren en hun kinderen radicaliseren zienderogen maar mijnheer begint weer over het VB en de flaminganten te lullen. Steek maar mooi je kop in het zand.
Hypochonder is offline  
Oud 23 augustus 2017, 06:01   #188
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Het katholieke onderwijs beschikt Als ze merken dat moslimkinderen radicaliseren over het zgn 'netwerk islamexperten' dat ze kunnen inschakelen.
Heeft iemand een idée wat dat inhoudt?
Mindset is offline  
Oud 23 augustus 2017, 06:25   #189
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Het katholieke onderwijs beschikt Als ze merken dat moslimkinderen radicaliseren over het zgn 'netwerk islamexperten' dat ze kunnen inschakelen.
Heeft iemand een idée wat dat inhoudt?
Ik heb eigenlijk nooit goed begrepen waarom de moslims allemaal kiezen voor het katholieke onderwijs?

Dat strookt toch niet met hun 'leer?'

Of mis ik daar even iets waar ik geen rekening met gehouden heb.

Keer op keer hoor ik tijdens mijn schrijven toch maar weer die Elvis zingen van: Return to sender!!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 augustus 2017 om 06:26.
Universalia is offline  
Oud 23 augustus 2017, 09:31   #190
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Als volwassenen doen wat die peuters doen hangt hun een racisme vervolging te wachten.
De oplossing is dus heel simpel; de ouders zijn aansprakelijk en bijgevolg vervolg je de ouders op hun aanspraak voor racisme.

Ze zullen hun kleutkleuters daarna wel een ander refrein leren.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline  
Oud 23 augustus 2017, 09:36   #191
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik heb eigenlijk nooit goed begrepen waarom de moslims allemaal kiezen voor het katholieke onderwijs?

Dat strookt toch niet met hun 'leer?'

Of mis ik daar even iets waar ik geen rekening met gehouden heb.

Keer op keer hoor ik tijdens mijn schrijven toch maar weer die Elvis zingen van: Return to sender!!
Intimidatie. Je moet je wil niet opdringen aan gelijkdenkenden maar aan andersdenkenden. Idem voor hun aansluiting bij CM en ACV en hun keuze voor een Christelijk geïnspireerd ziekenhuis.
TREBRON is offline  
Oud 23 augustus 2017, 09:40   #192
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Ik heb één van die gehoofddoekte madammen horen zeggen dat die kleuters dat niet bij hun ouders en familie zien maar op Internet en op TV.
Onze kleuters mogen naar dergelijk internet niet kijken, waarom die van hun wel?
Is dat op de Arabische satelietzenders dat dergelijke TV programma's uitgezonden worden? Op onze zenders zie ik zoiets niet.
TREBRON is offline  
Oud 23 augustus 2017, 09:45   #193
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik heb één van die gehoofddoekte madammen horen zeggen dat die kleuters dat niet bij hun ouders en familie zien maar op Internet en op TV.
Onze kleuters mogen naar dergelijk internet niet kijken, waarom die van hun wel?
Is dat op de Arabische satelietzenders dat dergelijke TV programma's uitgezonden worden? Op onze zenders zie ik zoiets niet.
Ik zou er maar geen taalstrijd over starten, noch over de origine van jouw TV programma's, noch over het waarom of wat die van hen wel mogen.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 23 augustus 2017, 09:50   #194
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik heb eigenlijk nooit goed begrepen waarom de moslims allemaal kiezen voor het katholieke onderwijs?

Dat strookt toch niet met hun 'leer?'

Of mis ik daar even iets waar ik geen rekening met gehouden heb.
Het katholiek onderwijs evolueert richting Islam onderwijs.
Ze zijn daar de zaak aan het overpakken, enkel nog de naam veranderen.

Citaat:
Katholiek onderwijs wil start van schooljaar uitstellen wegens Offerfeest
alberto is offline  
Oud 23 augustus 2017, 10:24   #195
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Ik vind de term 'radicaliserende kleuters' lachwekkend, want onmogelijk.

Juister is, volgens mij: 'taalgebruik en gedrag van kleuters verraden radicaliserende ouders'.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 23 augustus 2017, 14:53   #196
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind de term 'radicaliserende kleuters' lachwekkend, want onmogelijk.

Juister is, volgens mij: 'taalgebruik en gedrag van kleuters verraden radicaliserende ouders'.
Kan allemaal wel zijn, maar wat gaat de NVA, als regeringspartij, er aan doen? Infiltranten sturen naar de peuterscholen?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 augustus 2017 om 15:02.
Lukkas is offline  
Oud 23 augustus 2017, 15:11   #197
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Kan allemaal wel zijn, maar wat gaat de NVA, als regeringspartij, er aan doen? Infiltranten sturen naar de peuterscholen?
daiwa is offline  
Oud 23 augustus 2017, 15:17   #198
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Verklaar u nader.
Een eerdere post van mij in dit topic:

Citaat:
Dat is een grote misvatting. Hetgeen we nu allemaal meemaken, daar heeft het VB al jarenlang voor gewaarschuwd. Dat werd allemaal weggelachen. Een partij die in de eerste plaats opkomt voor haar eigen bevolking wordt in dit land geboycot, want zoiets past niet in de linkse multiculturele maatschappij. Het links crapuul zegt schaamteloos: ander volk eerst. Dus zuivere volksverraders, in mijn ogen nog vele malen erger dan het vermeend racisme van het VB. Trouwens heeft u over die jaren heen al bruinhemden in het straatbeeld zien marcheren? Dat was toch het stokpaardje van links om het VB te demoniseren.

Ik heb het al meermaals gezegd op dit forum: als het VB niet had bestaan, zat de NVA nu in een cordon en werden zij beschuldigd van racisme. Ze vinden altijd een stok om te slaan. VB racisten? Heeft u weet van VB-ers die om de haverklap hoofddoeken molesteren of verkrachten? Neen het komt steeds van de kant van extreemlinks, links en de islam. Brothers in arms zeg maar. Betogingen van het VB verlopen bijna altijd sereen, tot de linkse bende komt tegenbetogen met het nodige geweld.

Ik vind dat de NVA op een laffe manier aan politiek doet. Zij hebben schrik om op de gevoelige teentjes te trappen van de traditionele volksverraders. Maar diezelfde volksverraders blijven stokken in de wielen steken van de NVA. Als de NVA het lef heeft, trekken zij de stekker uit de regering. Op naar nieuwe verkiezingen. Het is de moment: PS en SPA liggen op apegapen.

De gemiddelde West-Europeaan is een lafbek en bang van zijn eigen schaduw. Bang om racist te worden genoemd. Wat dat is het klassieke scheldwoord van de linkse bende. Weet u wanneer men de rechtse tot extreemrechtse partijen een kans gaat geven? Op het moment dat het kalf zo goed als verzopen is en dat Jan Modaal letterlijk op de vlucht moet voor de islamitische terreur. Wanneer de autochtone bevolking gewoonweg gemolesteerd gaat worden op straat of zelfs in huis, wanneer de jacht op ongelovigen open zal zijn?

Het volk kiest zijn leiders. Hetgeen er nu allemaal gebeurt, daar heeft het volk zelf voor verkozen. Behalve degenen die op het VB hebben gestemd.

Ik vraag mij af wat de NVA zou doen, wanneer zij samen met het VB, de meerderheid zouden halen. Wat denkt u, Andev?

Ik deel zeer dikwijls uw mening, maar aangaande het VB merk ik afkeer en haatgevoelens. Er zijn veel brave huisvaders die op het VB stemmen, die bang zijn voor de toekomst van hun kinderen en kleinkinderen. Iets waar de linkse bende totaal niet van wakker ligt. Links (daar horen ook uw coalitiepartners bij) wil gewoon onze normen en waarden vernietigen, ten voordele van de import. Echte volksverraders dus.

Er zijn enkele NVA politiekers waar ik wel respect voor heb: Zumal en Francken. Zumal in de eerste plaats. Maar ik vind het erg de BDW zich steeds tussen de coulissen verschuilt: hij zou het voortouw moeten nemen en de regering moeten leiden. Ik vind hem eerder een platbroek, die af en toe in het nieuws komt om het vuur op te poken en dan weer verdwijnt. Beetje zielig en laf.
Daarbij komt nog het feit dat hij niet met het VB wil praten, maar wel met volksverraderspartij zoals CD&V in bed kruipt.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 augustus 2017 om 15:19.
Lukkas is offline  
Oud 23 augustus 2017, 15:56   #199
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Dat is allemaal niets nieuws. Het kan 20 jaar geleden zijn dat een vrouw die ik ken me vertelde over de last die ze met haar kleinzoon had. Haar dochter was getrouwd met een moslim en zij moest soms op het kind van een vijftal jaar letten. Ze zegde dat het kind onhandelbaar was en haar arrogant met valse ogen (zoals moslims kunnen) aankeek en weigerde naar haar te luisteren. Op die ouderdom was ze voor hem al een minderwaardige vrouw. Ze zei "il a déj�* les yeux méchants et méprisants qu'ils ont"

Idem toen mijn zoon al iets ouder naar een collège ging. Alle dagen kwam hij naar huis en iedere was het Kadir heeft dit of dat gedaan. De leraars hadden de geen vat op en men durfde hem niet buiten gooien. Tot hij de leraar een harde stomp in de maag gaf en teken deed met zijn vinger dat hij hem de keel ging oversnijden en de dag nadien een mes ging meebrengen. En dit was geen bruine school maar een elite collège (enfin vroegere jaren toch). Tegenwoordig laten ze alles overal binnen.

Het is evident als men crapuul over zich laat walsen men er de gevolgen moet van dragen.
Gipsy is offline  
Oud 23 augustus 2017, 19:25   #200
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat is allemaal niets nieuws. Het kan 20 jaar geleden zijn dat een vrouw die ik ken me vertelde over de last die ze met haar kleinzoon had. Haar dochter was getrouwd met een moslim en zij moest soms op het kind van een vijftal jaar letten. Ze zegde dat het kind onhandelbaar was en haar arrogant met valse ogen (zoals moslims kunnen) aankeek en weigerde naar haar te luisteren. Op die ouderdom was ze voor hem al een minderwaardige vrouw. Ze zei "il a déj�* les yeux méchants et méprisants qu'ils ont"

Idem toen mijn zoon al iets ouder naar een collège ging. Alle dagen kwam hij naar huis en iedere was het Kadir heeft dit of dat gedaan. De leraars hadden de geen vat op en men durfde hem niet buiten gooien. Tot hij de leraar een harde stomp in de maag gaf en teken deed met zijn vinger dat hij hem de keel ging oversnijden en de dag nadien een mes ging meebrengen. En dit was geen bruine school maar een elite collège (enfin vroegere jaren toch). Tegenwoordig laten ze alles overal binnen.

Het is evident als men crapuul over zich laat walsen men er de gevolgen moet van dragen.
Ik beschreef het al eerder gisteren 20.45 #183
Blijkt dat zelfs kleuters radicaliseren, nochtans worden kinderen niet geboren met haat en moordlust.
>>> Dat horen, zien en voelen kleuters aan, kopiëren het onbewust door natuurlijke overlevingsdrang! Het is algemeen geweten dat kleuters de gevoels- vibraties van hun moeder ervaren/registreren. Is moeder blij, verdrietig, bang de kleine ook.

Ik beschreef ook: Zolang de islam niet terugkeert naar het originele geloof (ook al twee versies) 30 tot 35 verzen originele islam, deze waar “ALLAH-GOD vergeeft” maar kiezen voor “Mohamed die nooit vergeeft” die begin 1900 in Egypte met nog meer repressie regels aangevuld werd tot huidige koran, zal de repressie, zal de verzuurde angst psychose met de paplepel gevoederd blijven worden. >>> Dat horen, zien en voelen kleuters aan

Voor hun veiligheid willen ze allemaal naar Duitsland, Nederland, België, zweden….Waarom?? lopen ze zelfs hier in België dag in dag uit “allemaal” met messen rond! Door de Mohamed repressie lopen ze dag en nacht angstig rond. Daarom zijn hun reactie voor het minste steeds vijandig en explosief. Eisen ze respect maar functioneren alleen in groep! >>> Dat horen, zien en voelen kleuters aan

“Mohamed die nooit vergeeft” en de repressie die na zen dood in de machtsstrijd nog werd verfijnd door Soennieten aanhang aan de ene kant en sjiieten aan de andere kant om de almacht van enkelen werd zo en ideologie met zware repressie wetten en regels die al 1400 jaar van geboorte tot zelfs “tot na de dood” hun leven gijzelt met angst psychose. >>> Dat horen, zien en voelen kleuters aan

Daar komt boven op:
Ouders en familie van terroristen hebben het steeds over “martelaren” die in handen gevallen zijn van haat prekers.....…
Toch raar de vrouwen die in de islam struktuur niet te zeggen hebben, waar niet naar geluisterd worden verkondigen dan plots zonder aanwezigheid van mannen. Wat dus inhoud zonder waarde….compleet uit de lucht vallend, het total niet begrijpend na de bloederige moordende gruweldaden van hun islam terroristen kinderen zeggen ze...…

Overal het zelfde gedrag “Wir haben es nicht gewußt*“ Bloedbad Duitsland "Wij wisten het niet" Bloedbad BRUSSEL ”No lo sab�*amos” Bloedbad BARCELONA ”We did not know” Bloedbad LONDEN “Nous ne savions pas” Bloedbad PARIJS, NICE “Мы не знали”Bloedbad Rusland “Bilmiyorduk” Bloedbad Turkije
….T’ WAS TOCH ALTIJD ZO EEN BRAVEN, ze rookte niet, ze dronk niet… Deed alleen wat de “Mohamed die nooit vergeeft” vroeg!!!!

“Mohamed die nooit vergeeft” is dan ook heel duidelijk en sekte: Sekten hebben wat dat betreft een slechte naam, zij hebben er een handje van om zulke exclusieve toewijding van hun leden te eisen. Een sekte is een groep die zich centreert rondom een geloof of overtuiging, en zich distantieert van andersdenkenden mensen met andere levens of geloofsovertuigingen.


Mohamed volgelingen zijn zo geïndoctrineerd dat ze net als vee en brandende stalling in lopen, ze steeds weer de repressie van Mohamed opzoeken al word het hun dood en dan zijn het in alle omstandigheden “martelaars”.

De financieel sterke Scientology sekte word Zwaar gecontroleerd en zelfs bestreden! Wie in de handen zit van Scientology sekte geraakt er nog moeilijk uit, idem islam!
Maar extreem Saoedi‘s mogen overal ter wereld HUN repressie versie van de islam uitzaaien!?!?.Alle islam machthebbers willen hun macht versterken via de repressie strijdboek van Mohamed. Zie ook moslimbroeder soenniet Erdogan.

Mormonen, quakers kleden zich anders, leven anders maar hebben niet de machtswellust drang om iedereen te onderwerpen, alle andersdenkenden dan hun sekte te vermoorden!

De algemene gevoels- beleving van “Mohamed die nooit vergeeft” met repressie en sharia zal angst, zijn en blijven.
>>> Dat horen, zien en voelen kleuters aan, kopiëren het onbewust door natuurlijke overlevingsdrang! Waardoor en peuter zich verzet tegen de juf in de kleuterklas, ze worden geleerd dat en vrouw ondergeschikt is. Ze zien het thuis dat mama, zus, tante niet bij hun mag zitten als “de mannen op bezoek zijn” Ze zien en horen het in hun moedertaal op parabool TV zenders van Erdogan enz.

Zolang de islam niet terugkeert naar het originele geloof, de originele islam, deze waar “ALLAH-GOD vergeeft” maar kiezen voor “Mohamed die nooit vergeeft” zal de repressie, Zal de 1400 jarige oorlog tussen islam sektes verdergezet worden en zullen ze alle andersdenkenden dan hun familie sekte willen vernietigen. Waardoor alles wat wij doen ze als vijandig ervaren.

Ten gevolge van “Mohamed die nooit vergeeft” zal de repressie, leven zelfs kleuters al met angst, Worden ze ouder, moeten meisjes, vrouwen samen klitten en worden ze verwezen naar “hun” plaats, hun kamers onder sluiers ....
Klitten de jongens in bendes om hun angsten te overwinnen en zich sterk te voelen in groepsverband.
Stoer doen tegen andersdenkenden zoals in het strijdboek staat. Met stenen werpen doen ze in Israël, Brussel… Tot andersdenkenden / politie uitdagen om hen aanteraken om zich dan te laten vallen om schade te kunnen eisen, terwijl de vrienden het “bewijs” opgenomen hebben met hun gsm en het dan op internet zetten als bewijs hoe slecht en agressief de andersdenkende zijn!

Ondanks alles wil de 7% islam in België dat 93% andersdenkenden hen speciaal behandelen en zelfs exclusieve voorrechten geven. Dat hun “Mohamed die nooit vergeeft” repressie en sharia wetten en regels onze levenssfeer verziekt in de verzuurde angst spychoze waar zij in leven.

Willen ze en geloof, kunnen ze niet zonder, mij goed daar heb ik geen probleem me. Maar dan Géén Euro-islam, niet weer en sekte er bij om de 1400 jarige oorlog verder te zetten! Maar gewoon terug naar het origineel waar GOD vergeeft zou al veel oplossen, zouden de baby’s niet verstikt worden al van in hun moeders buik.

Bovendien hebben we hoge nood aan einde van schizofrene toestanden, dubbele nationaliteit en volledige scheiding van kerk/moskee/synagoge en STAAT! Zodat onze wetten en regels, normen en waarden niet kunnen vertroebeld worden door geloof gevoelsmatige bewegingen.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 23 augustus 2017 om 19:43.
epicurist_dirk is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be