Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 september 2006, 16:06   #1
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard Subdraden

Het valt me op dat bepaalde topics hier jarenlang hopeloos lang kunnen worden. Hier heb ik geen problemen mee, maar draden, zoals "De Nieuwe Wereldorde" zijn al bijna niet meer te volgen.
Vaak zijn deze discussies oeverloos over en weer geklets tussen voor- en tegenstanders, believers en non-believers.
Het zou me leuk lijken moest er voor deze topics een soort van subdraad bestaan, waarin de pro's en contra's meteen de vinden zijn en waardoor je niet eeuwig naar posten moet liggen zoeken of ontmoedigd raakt om nog een draad te beginnen lezen.
Gewoon kwestie van de boel overzichtelijker te houden, lijkt me dit voor bepaalde onderwerpen zinniger dan 10 topics over hetzelfde, of 1 hopeloos lange, onoverzichtelijke draad.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 19:23   #2
benarty
Burger
 
Geregistreerd: 16 september 2006
Berichten: 177
Standaard

Je noemt daar nu wel een onderwerp dat eigenlijk de moeite niet is om volledig te lezen. het ontaard op een welles nietes spelletje.

En als split je die inderdaad in twee, dan nog zit je met een lange lijst per subdraad. Trouwens, wil je acht alles volgen moet je beide toch lezen en dus kom je weer terecht bij...alle berichten.
benarty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2006, 13:40   #3
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Er zijn inderdaad "recordonderwerpen" - dat is een variatie op een techniek
om over eenzelfde onderwerp steeds onder een andere invalshoek nieuwe draden te spinnen. De lange draad heeft hierbij een voordeel van volledigheid,
de korte draden spammen eigenlijk zelf heel het forum vol. "Vreemdelingenproblematiek" en "communautaire kwesties" lijken dikwijls de enige politieke problemen te zijn die voor de forummers de moeite waard zijn.
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be