Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 januari 2010, 18:08   #1541
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kun je me uileggen waarom die vetbetaalde directeur bang moet zijn voor zijn inkomen wanneer hij ergens aangifte( of klacht neerleggen) van doet?
Ik zie het verband niet, mij lijkt het logischer dat er gewoon besloten werd geen olie op het vuur te gieten, aangifte veranderd niets meer aan het incident,bovendien zijn ze in ziekenhuizen al wat gewoon...
Eberhard, kun je even antwoorden?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2010, 18:18   #1542
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Je hebt dus geen ideee waar het in het onderhavige geval over gaat.

Lees de draad even terug.

(Personeel van het ziekenhuis werd in het ziekenhuis bedreigd)
ik heb het wel gelezen, ik vind het dus ten zeerste onbeleefd van die mensen om ook maar te denken dat ze het recht hebben om dokters te gaan intimideren .
Maar anderzijds is het een uiting van hun verdriet en zijn reacties en emoties te begrijpen, alleen in onze cultuur sta je diegene die helpt niet naar het leven of trek je zijn vakkennis niet in twijfel, zeker niet in dit geval want, was hetzelfde in marocco gebeurd dan was de kans op overleiden nog een factor 10 hoger geweest
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2010, 20:02   #1543
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ik heb het wel gelezen, ik vind het dus ten zeerste onbeleefd van die mensen om ook maar te denken dat ze het recht hebben om dokters te gaan intimideren .
Maar anderzijds is het een uiting van hun verdriet en zijn reacties en emoties te begrijpen, alleen in onze cultuur sta je diegene die helpt niet naar het leven of trek je zijn vakkennis niet in twijfel, zeker niet in dit geval want, was hetzelfde in marocco gebeurd dan was de kans op overleiden nog een factor 10 hoger geweest
Ik denk dat het over dit verhaal gaat:

door Johan van den Dongen
BERGEN OP ZOOM - Artsen en verpleegkundigen van het Lievensberg-ziekenhuis in Bergen op Zoom zijn zo geïntimideerd door de familie van een Marokkaanse hartinfarctpatiënte, dat ze hun reanimatiepogingen voortzetten terwijl dat allang zinloos was.


De arts die de reanimatie vrijdag had geleid, voelde zich zelfs genoodzaakt het ziekenhuis via een sluiproute te verlaten. Bedreigde zorgmedewerkers zijn bang om aangifte te doen uit angst voor de Marokkaanse nabestaanden. De politie rukte tot drie keer toe uit voor het incident, maar besloot uiteindelijk uit het zicht van de familieleden te blijven om de gemoederen niet nog verder te verhitten. 's Ochtends verscheen de politie voor het eerst, toen ambulancepersoneel dat snel naar de woning van de vrouw was gekomen om haar op te halen, werd lastiggevallen. Aangekomen bij de afdeling spoedeisende hulp liep de situatie weer uit de hand. En ook op de afdeling intensive care kon het personeel zijn werk niet doen.

Bedreigen

"Al tijdens de eerste reanimatie kwamen leden van de familie verpleegkundigen en doktoren bedreigen, zodat zij in hun werk werden gehinderd", zegt een arts die getuige was van het incident en uit angst voor de familie anoniem wil blijven. "De vrouw is overleden. De artsen durfden onder druk van de familie niet de reanimatiepoging te staken. Toen dat uiteindelijk wel gebeurde, werd een van de artsen tegen de muur aan gedrukt en met de dood bedreigd."

Onrust

"Ondanks herhaaldelijke gesprekken wilde de familie niet tot bedaren komen", vervolgt de zorgverlener. "De hal was volgestroomd met familieleden en kennissen die de betrokken artsen en verplegend personeel stonden op te wachten. De politie was erbij, maar trad niet op. De betrokken familie heeft gezworen dat ze na de begrafenis van hun moeder in Marokko terugkomen om wraak te nemen." Volgens de politie is er op bepaalde momenten niet ingegrepen, omdat 'onze aanwezigheid meer onrust veroorzaakte dan kalmte'. "De familie wilde koste wat kost de afdeling intensive care binnen. Het werd met onze komst eigenlijk alleen maar onrustiger. Daarop werd besloten om weg te gaan, zodat de gemoederen tot bedaren konden komen", aldus een woordvoerster, die meldt dat er geen strafbare feiten zijn geconstateerd.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5...__.html?p=16,1
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2010, 23:12   #1544
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kun je me uileggen waarom die vetbetaalde directeur bang moet zijn voor zijn inkomen wanneer hij ergens aangifte( of klacht neerleggen) van doet?

Omdat deze lieden (het zijn er negen jawel) allemaal ver boven de "Balkenende norm" verdienen en dit in Nederland nogal gevoelig ligt voor zover het om publiek geld gaat.

Het laatste wat deze mensen willen zijn schijnwerpers. (Het vorige bestuur kwam onder druk toen er bleek dat er tientallen patienten onnodig waren overleden op de hartafdeling.)
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2010, 00:20   #1545
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Omdat deze lieden (het zijn er negen jawel) allemaal ver boven de "Balkenende norm" verdienen en dit in Nederland nogal gevoelig ligt voor zover het om publiek geld gaat.

Het laatste wat deze mensen willen zijn schijnwerpers. (Het vorige bestuur kwam onder druk toen er bleek dat er tientallen patienten onnodig waren overleden op de hartafdeling.)
EN moet je uw inkomen zetten in die aangifte of zo ??
Die mensen willen vooral geen racistische reacties losweken, en proberen nog te wikken en te wegen volgens mij waar de grens ligt.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2010, 01:30   #1546
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Omdat deze lieden (het zijn er negen jawel) allemaal ver boven de "Balkenende norm" verdienen en dit in Nederland nogal gevoelig ligt voor zover het om publiek geld gaat.

Het laatste wat deze mensen willen zijn schijnwerpers. (Het vorige bestuur kwam onder druk toen er bleek dat er tientallen patienten onnodig waren overleden op de hartafdeling.)
Nou ja; je ziet toch zelf ook wel dat patienten die overlijden je inkomen in gevaar kan brengen omdat dit de schijnerpers op de kwaliteit van je instelling zet, maar daarom aangifte tegen relschoppers nog niet!
Niemand denkt daarbij; tjonge wat een puinhoop dat ziekenhuis, echter wel wanneer mensen er dood gaan wanneer dit vermeden had kunnen worden.
Je voorbeeld is denk ik slecht gekozen omdat er gene verband is tussen de feiten en wat je aanhaalt als oorzaak waarom aangifte of klacht niet zou gebeuren.
Trouwens mocht dit wel gebeuren, aangifte dus dan roep je vast dat het klootjesvolk bang is!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2010, 11:47   #1547
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Trouwens mocht dit wel gebeuren, aangifte dus dan roep je vast dat het klootjesvolk bang is!
Ik zou een ziekenhuisbestuurder die met 20.000/30.000 € per maand naar huis mag, niet snel onder klootjesvolk scharen.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 16:03   #1548
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

1) 07/01/2010 : 20'ger beeindigd relatie met schoten en ruzie.
2) 07/01/2010 : 4-tal betrokken bij vuurgevecht en carjacking
3) 07/01/2010 : Vechtpartij
4) 07/01/2010 : Jongerenbende
5) 07/01/2010 : Hele familie ingezet om schoolpersoneel fysiek aan te vallen
6) 07/01/2010 : Fraude
7) 14/01/2010 : Meervoudige autodieven.
8) 14/01/2010 : Vuurgevecht
9) 14/01/2010 : Cocaine dealen
10) 16/01/2010 : Vader vermoord eigen kind
11) 16/01/2010 : Diefstal
12) 16/01/2010 : 24-jarige autodief
13) 16/01/2010 : OCMW
14) 16/01/2010 : Moord in dancing.
15) 16/01/2010 : Zatlap maakt amok
16) 16/01/2010 : Moord op vriendin
17) 16/01/2010 : Nog een moord op vriendin
18) 18/01/2010 : Schietpartij
19) 18/01/2010 : 4 dieven
20) 18/01/2010 : Autodief
21) 18/01/2010 : terrorist
22) 19/01/2010 : Dievenbende, meerdere woninginbraken
23) 19/01/2010 : Autodief
24) 21/01/2010 : Prostitutie netwerken.
25) 21/01/2010 : Vechtpartij met bijl.
26) 22/01/2010 : Ontsn. gevangene-gewapende overval-schoten op politie.
27) 25/01/2010 : Rellen voor schietende crimineel.
28) 25/01/2010 : Rellen voor schietende crimineel.
29) 25/01/2010 : Combi bekogelt.
30) 26/01/2010 : Terroristen
31) 28/01/2010 : Leerlingen aangevallen door bendes
32) 31/01/2010 : Poging moord - gewapende overval - bendevorming

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF20100131_015
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 16:43   #1549
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik denk dat het over dit verhaal gaat:

door Johan van den Dongen
BERGEN OP ZOOM - Artsen en verpleegkundigen van het Lievensberg-ziekenhuis in Bergen op Zoom zijn zo geïntimideerd door de familie van een Marokkaanse hartinfarctpatiënte, dat ze hun reanimatiepogingen voortzetten terwijl dat allang zinloos was.


De arts die de reanimatie vrijdag had geleid, voelde zich zelfs genoodzaakt het ziekenhuis via een sluiproute te verlaten. Bedreigde zorgmedewerkers zijn bang om aangifte te doen uit angst voor de Marokkaanse nabestaanden. De politie rukte tot drie keer toe uit voor het incident, maar besloot uiteindelijk uit het zicht van de familieleden te blijven om de gemoederen niet nog verder te verhitten. 's Ochtends verscheen de politie voor het eerst, toen ambulancepersoneel dat snel naar de woning van de vrouw was gekomen om haar op te halen, werd lastiggevallen. Aangekomen bij de afdeling spoedeisende hulp liep de situatie weer uit de hand. En ook op de afdeling intensive care kon het personeel zijn werk niet doen.

Bedreigen

"Al tijdens de eerste reanimatie kwamen leden van de familie verpleegkundigen en doktoren bedreigen, zodat zij in hun werk werden gehinderd", zegt een arts die getuige was van het incident en uit angst voor de familie anoniem wil blijven. "De vrouw is overleden. De artsen durfden onder druk van de familie niet de reanimatiepoging te staken. Toen dat uiteindelijk wel gebeurde, werd een van de artsen tegen de muur aan gedrukt en met de dood bedreigd."

Onrust

"Ondanks herhaaldelijke gesprekken wilde de familie niet tot bedaren komen", vervolgt de zorgverlener. "De hal was volgestroomd met familieleden en kennissen die de betrokken artsen en verplegend personeel stonden op te wachten. De politie was erbij, maar trad niet op. De betrokken familie heeft gezworen dat ze na de begrafenis van hun moeder in Marokko terugkomen om wraak te nemen." Volgens de politie is er op bepaalde momenten niet ingegrepen, omdat 'onze aanwezigheid meer onrust veroorzaakte dan kalmte'. "De familie wilde koste wat kost de afdeling intensive care binnen. Het werd met onze komst eigenlijk alleen maar onrustiger. Daarop werd besloten om weg te gaan, zodat de gemoederen tot bedaren konden komen", aldus een woordvoerster, die meldt dat er geen strafbare feiten zijn geconstateerd.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5...__.html?p=16,1


Niet alleen het ziekenhuispersoneel maar ook de schooldirecties en leraars mogen de druk van de islam voelen. De politie grijpt niet in want die hebben niet de juiste politieke druk om de haat van de islam te stoppen.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 17:11   #1550
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Niet alleen het ziekenhuispersoneel maar ook de schooldirecties en leraars mogen de druk van de islam voelen. De politie grijpt niet in want die hebben niet de juiste politieke druk om de haat van de islam te stoppen.
In de school waar mijn kinderen gaan zitten geen islamieten, ze kunnen daar niet volgen, het niveau is er blijkbaar te hoog.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 21:42   #1551
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ik zou een ziekenhuisbestuurder die met 20.000/30.000 € per maand naar huis mag, niet snel onder klootjesvolk scharen.
Kun je bewijzen dat dit inderdaad zo hoog is? En is wat je verdient de basis voor jou indeling tot klootjesvolk?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 22:25   #1552
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nou ja; je ziet toch zelf ook wel dat patienten die overlijden je inkomen in gevaar kan brengen omdat dit de schijnerpers op de kwaliteit van je instelling zet, maar daarom aangifte tegen relschoppers nog niet!
Niemand denkt daarbij; tjonge wat een puinhoop dat ziekenhuis, echter wel wanneer mensen er dood gaan wanneer dit vermeden had kunnen worden.
Je voorbeeld is denk ik slecht gekozen omdat er gene verband is tussen de feiten en wat je aanhaalt als oorzaak waarom aangifte of klacht niet zou gebeuren.
Trouwens mocht dit wel gebeuren, aangifte dus dan roep je vast dat het klootjesvolk bang is!
volgens mij als je dit artikel in de krant zet, trek je alleen maar nederlanders, want kijk allochtonen komen daar gegarandeerd slecht behandel buiten, en ze leggen de prioriteiten bijde bevolking die werkt en opbrengt. Dus best goeie economisch ingesteld houding vind ik toch.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 22:50   #1553
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kun je bewijzen dat dit inderdaad zo hoog is? En is wat je verdient de basis voor jou indeling tot klootjesvolk?
http://www.volkskrant.nl/archief_gra...alkenende-norm
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 23:00   #1554
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
nauw,dat is dan een mooie wedde dat die kerels opstrijken, geef ze maar een glaasje champagne van mij, daar kan ik ze alleen maar mee feliciteren. Ze verdienen meer dan de eerste minister, dus best aardig en dit voor een overheidsjobje...


Ik denk niet dat we inBelgie zo'n excessen hebben, tenzij ik mij weer volledig in de mist leef ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2010, 18:11   #1555
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De lonen van ziekenhuispersoneel in Holland hebben geen reet te maken met allochtonen criminaliteit in Belgie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2010, 18:14   #1556
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

1) 07/01/2010 : 20'ger beeindigd relatie met schoten en ruzie.
2) 07/01/2010 : 4-tal betrokken bij vuurgevecht en carjacking
3) 07/01/2010 : Vechtpartij
4) 07/01/2010 : Jongerenbende
5) 07/01/2010 : Hele familie ingezet om schoolpersoneel fysiek aan te vallen
6) 07/01/2010 : Fraude
7) 14/01/2010 : Meervoudige autodieven.
8) 14/01/2010 : Vuurgevecht
9) 14/01/2010 : Cocaine dealen
10) 16/01/2010 : Vader vermoord eigen kind
11) 16/01/2010 : Diefstal
12) 16/01/2010 : 24-jarige autodief
13) 16/01/2010 : OCMW
14) 16/01/2010 : Moord in dancing.
15) 16/01/2010 : Zatlap maakt amok
16) 16/01/2010 : Moord op vriendin
17) 16/01/2010 : Nog een moord op vriendin
18) 18/01/2010 : Schietpartij
19) 18/01/2010 : 4 dieven
20) 18/01/2010 : Autodief
21) 18/01/2010 : terrorist
22) 19/01/2010 : Dievenbende, meerdere woninginbraken
23) 19/01/2010 : Autodief
24) 21/01/2010 : Prostitutie netwerken.
25) 21/01/2010 : Vechtpartij met bijl.
26) 22/01/2010 : Ontsn. gevangene-gewapende overval-schoten op politie.
27) 25/01/2010 : Rellen voor schietende crimineel.
28) 25/01/2010 : Rellen voor schietende crimineel.
29) 25/01/2010 : Combi bekogelt.
30) 26/01/2010 : Terroristen
31) 28/01/2010 : Leerlingen aangevallen door bendes
32) 31/01/2010 : Poging moord - gewapende overval - bendevorming
33) 01/02/2010 : Geweldadige afpersingen

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...&PostCode=1070
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 10:56   #1557
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dit is Vlaanderen; kun je aantonen dat dit hier ook zo is???
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 11:31   #1558
NOEKIE
Schepen
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
In de school waar mijn kinderen gaan zitten geen islamieten, ze kunnen daar niet volgen, het niveau is er blijkbaar te hoog.
Arme grimbergen mee willen doen met de multicul. Zijn straf was wel heel erg zwaar. In onze school ook geen moslims te bespeuren. Het is er te streng en te moeilijk. Joepi !
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 11:33   #1559
NOEKIE
Schepen
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
1) 07/01/2010 : 20'ger beeindigd relatie met schoten en ruzie.
2) 07/01/2010 : 4-tal betrokken bij vuurgevecht en carjacking
3) 07/01/2010 : Vechtpartij
4) 07/01/2010 : Jongerenbende
5) 07/01/2010 : Hele familie ingezet om schoolpersoneel fysiek aan te vallen
6) 07/01/2010 : Fraude
7) 14/01/2010 : Meervoudige autodieven.
8) 14/01/2010 : Vuurgevecht
9) 14/01/2010 : Cocaine dealen
10) 16/01/2010 : Vader vermoord eigen kind
11) 16/01/2010 : Diefstal
12) 16/01/2010 : 24-jarige autodief
13) 16/01/2010 : OCMW
14) 16/01/2010 : Moord in dancing.
15) 16/01/2010 : Zatlap maakt amok
16) 16/01/2010 : Moord op vriendin
17) 16/01/2010 : Nog een moord op vriendin
18) 18/01/2010 : Schietpartij
19) 18/01/2010 : 4 dieven
20) 18/01/2010 : Autodief
21) 18/01/2010 : terrorist
22) 19/01/2010 : Dievenbende, meerdere woninginbraken
23) 19/01/2010 : Autodief
24) 21/01/2010 : Prostitutie netwerken.
25) 21/01/2010 : Vechtpartij met bijl.
26) 22/01/2010 : Ontsn. gevangene-gewapende overval-schoten op politie.
27) 25/01/2010 : Rellen voor schietende crimineel.
28) 25/01/2010 : Rellen voor schietende crimineel.
29) 25/01/2010 : Combi bekogelt.
30) 26/01/2010 : Terroristen
31) 28/01/2010 : Leerlingen aangevallen door bendes
32) 31/01/2010 : Poging moord - gewapende overval - bendevorming
33) 01/02/2010 : Geweldadige afpersingen

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...&PostCode=1070

Bewonderingswaardig initiatief van je.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2010, 15:35   #1560
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

1) 07/01/2010 : 20'ger beeindigd relatie met schoten en ruzie.
2) 07/01/2010 : 4-tal betrokken bij vuurgevecht en carjacking
3) 07/01/2010 : Vechtpartij
4) 07/01/2010 : Jongerenbende
5) 07/01/2010 : Hele familie ingezet om schoolpersoneel fysiek aan te vallen
6) 07/01/2010 : Fraude
7) 14/01/2010 : Meervoudige autodieven.
8) 14/01/2010 : Vuurgevecht
9) 14/01/2010 : Cocaine dealen
10) 16/01/2010 : Vader vermoord eigen kind
11) 16/01/2010 : Diefstal
12) 16/01/2010 : 24-jarige autodief
13) 16/01/2010 : OCMW
14) 16/01/2010 : Moord in dancing.
15) 16/01/2010 : Zatlap maakt amok
16) 16/01/2010 : Moord op vriendin
17) 16/01/2010 : Nog een moord op vriendin
18) 18/01/2010 : Schietpartij
19) 18/01/2010 : 4 dieven
20) 18/01/2010 : Autodief
21) 18/01/2010 : terrorist
22) 19/01/2010 : Dievenbende, meerdere woninginbraken
23) 19/01/2010 : Autodief
24) 21/01/2010 : Prostitutie netwerken.
25) 21/01/2010 : Vechtpartij met bijl.
26) 22/01/2010 : Ontsn. gevangene-gewapende overval-schoten op politie.
27) 25/01/2010 : Rellen voor schietende crimineel.
28) 25/01/2010 : Rellen voor schietende crimineel.
29) 25/01/2010 : Combi bekogelt.
30) 26/01/2010 : Terroristen
31) 28/01/2010 : Leerlingen aangevallen door bendes
32) 31/01/2010 : Poging moord - gewapende overval - bendevorming
33) 01/02/2010 : Geweldadige afpersingen
34) 02/02/2010 : Man steekt vrouw neer, mishandelde vrouw al lang.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ekelberg.dhtml

35) 02/02/2010 : Stelend duo.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-Belgie.dhtml
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 2 februari 2010 om 15:38.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be