Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 29 januari 2011, 14:13   #1
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard Rubriek "Integratie en Immigratie" is erg vervuild

VISIE VAN EEN VREEMDELING

Er zijn verschillende politieke partijen en stromingen; o.a. islamisme;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Politie...eke_stromingen
-
Laten we even correct redeneren; er is maar één (maar de hoeveelheid speelt daar eigenlijk geen rol) partij - Het Vlaams Belang, die islamisme boycot.
-
Zelfs in de islamitische landen zijn er politieke partijen die islamisme boycotten. Laten ze doen wat ze willen. Maar als de rubriek PARTIJPOLITIEK EN STROMINGEN onvoldoende is voor een aantal forumleden op politics.be, maak aub een rubriek INTEGRATIE EN IMMIGRATIE met onder-rubrieken (sub-rubrieken);
[1] ISLAMISME en/of misschien ISLAMOFOBIE
(het woord "islamofobie" werd letterlijk uitgesproken door de partijvoorzitter en het is het kern-imago van de partij) zodat die mensen (de partij-sympathisanten) op hun gemak thema's kunnen creëren en discuteren over islam-kwesties.

Ikzelf ben een vreemdeling en gedurende mijn verblijf in België heb ik nooit gezien, gehoord, gevoeld of geweten dat die partij (of ex-Vlaams Blok) iets (een klein iets) gedaan heeft voor integratie van de vreemdelingen. Waarom moeten ze de rubriek INTEGRATIE EN IMMIGRATIE vervuilen met zo veel haat en demagogie? Die rubriek betreft zeker niet de islam of islamofobie en zeker niet het Vlaams Belang-blabla.
-
[2] INTEGRATIE
Het is hier geen commerciële website en er is geen sprake van "klanten"; "meerderheid van nicknames" of "leden"... Er zijn o.a. veel vreemdelingen die op verschillende manieren worden doorverwezen naar de website politics.be. Niemand is verplicht om overal (onder bijna elk thema) het programma en beleid van de islam-haters te lezen. Als u de sub-rubriek INTEGRATIE maakt en als een thema of een post totaal niks te maken heeft met integratie, en als er sprake is van islam, moet het forumreglement voor zulke gevallen gebruikt kunnen worden.
-
[3] MIGRATIE/EMIGRATIE
In deze sub-rubriek kan men over migratie/emigratie praten. Zo zal iedereen, volgens mij, gemakkelijker kunnen communiceren en discuteren.
Alvast bedankt!
QuasiX is offline  
Oud 29 januari 2011, 14:18   #2
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Islamfobie lijkt me niet zo'n goede titel: een fobie is een psychologische aandoening die middels therapie kan worden verholpen.

En wat doe je dan met je topic?
COCHINILLO is offline  
Oud 29 januari 2011, 14:44   #3
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

De beerput loopt over, zoals ik reeds zei.
Flanelcondoom is offline  
Oud 29 januari 2011, 15:10   #4
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
...fobie is een psychologische aandoening die middels therapie kan worden verholpen...
Goed idee; stuur misschien een handgeschreven brief per post naar F.D. Iemand moet het toch beginnen!? Hoe meer zulke brieven hij krijgt hoe meer hij ervan overtuigd zal zijn dat hij psychologische (of, indien nodig, ook psychiatrische) behandeling dient te ondergaan...

Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 januari 2011 om 15:15.
QuasiX is offline  
Oud 29 januari 2011, 15:15   #5
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Goed idee; stuur misschien een handgeschreven brief per post naar F.D. Iemand moet het toch beginnen!? Hoe meer zulke brieven hij krijgt hoe meer hij ervan overtuigd zal zijn dat hij psychologische behandeling dient te ondergaan...
heb je enige therapeuten die je in jouw naam wil aanbevelen? Ik neem aan dat de ziekenkas de kosten volledig gaat terugbetalen? Misschien inclusief een reisje naar het grootste islamland ter wereld, nl. Indonesie? allemaal op kosten van de ziekenkas, want die zieke mensen die aan islamofobie lijden moeten toch ook geholpen worden nietwaar? Je zou bijna denken dat ze gediscrimineerd worden.
COCHINILLO is offline  
Oud 29 januari 2011, 15:18   #6
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
heb je enige therapeuten die je in jouw naam wil aanbevelen? [1] Ik neem aan dat de ziekenkas de kosten volledig gaat terugbetalen? [2] Misschien inclusief een reisje naar het grootste islamland ter wereld, nl. Indonesie? [3] allemaal op kosten van de ziekenkas, want die zieke mensen die aan islamofobie lijden moeten toch ook geholpen worden nietwaar? Je zou bijna denken dat ze gediscrimineerd worden.
[1] persoonlijke aanval
[2] heeft niks te maken met het thema
[3] haat, discriminatie, racisme
QuasiX is offline  
Oud 29 januari 2011, 15:19   #7
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
heb je enige therapeuten die je in jouw naam wil aanbevelen? Ik neem aan dat de ziekenkas de kosten volledig gaat terugbetalen? Misschien inclusief een reisje naar het grootste islamland ter wereld, nl. Indonesie? allemaal op kosten van de ziekenkas, want die zieke mensen die aan islamofobie lijden moeten toch ook geholpen worden nietwaar? Je zou bijna denken dat ze gediscrimineerd worden.
Ik ben blij dat je mij helpt om iedereen aan te tonen dat ik de waarheid vertel (openingspost).
QuasiX is offline  
Oud 29 januari 2011, 15:40   #8
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Goed idee; stuur misschien een handgeschreven brief per post naar F.D. Iemand moet het toch beginnen!? Hoe meer zulke brieven hij krijgt hoe meer hij ervan overtuigd zal zijn dat hij psychologische (of, indien nodig, ook psychiatrische) behandeling dient te ondergaan...
wat een groffe belediging...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 29 januari 2011, 16:16   #9
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
wat een groffe belediging...
In het thema (openingspost) beweer ik dat F.D. letterlijk gezegd heeft dat hij een islamofoob is *. Daarna reageert Cochinillo dat een fobie dient behandeld te worden door een psycholoog (en het is waar **), en ik zeg tegen Cochinillo, dat als ze zo veel zorgen over de gezondheidstoestand van F.D. maakt, kan ze zeker een brief per post naar F.D sturen.
-
Wie heb ik beledigd? Graag een adequaat antwoord.
-
* Bron: Wikipedia
Citaat:
"Er is geen sprake van vreemdelingenhaat, maar als het dan toch absoluut een fobie moet zijn, dan maar islamofobie. Ja, ik ben bang van de islam.", F.D.
-
** Bron: Wikipedia (categorie: Fobie | Psychische aandoening)

Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 januari 2011 om 16:36.
QuasiX is offline  
Oud 29 januari 2011, 17:17   #10
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Subrubrieken zijn niet nodig.
Wie problemen heeft met "den beerput" blijft er gewoon weg.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 29 januari 2011, 17:22   #11
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Subrubrieken zijn niet nodig.
Wie problemen heeft met "den beerput" blijft er gewoon weg.
F.D. en zijn sympathisanten hebben problemen met islam. En ze gaan niet weg. Ze beweren dat ze niet tegen alle vreemdelingen zijn, maar wel tegen islam. Uiteraard moeten ze mijn voorstel voor de onder-rubriek islamisme normaal gezien (ik herhaal: NORMAAL gezien) ondersteunen; als dan niet; is er dan toch wel sprake van vreemdelingenhaat.
QuasiX is offline  
Oud 29 januari 2011, 17:30   #12
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
F.D. en zijn sympathisanten hebben problemen met islam. En ze gaan niet weg.
Wie moet er weggaan?
Moeten wij weggaan?
Heeft u een probleem met de vrijheid van meningsuiting?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ze beweren dat ze niet tegen alle vreemdelingen zijn, maar wel tegen islam. Uiteraard moeten ze mijn voorstel voor de onder-rubriek islamisme normaal gezien (ik herhaal: NORMAAL gezien) ondersteunen; als dan niet; is er dan toch wel sprake van vreemdelingenhaat.
Wat een rare conclusie trekt u hier weer he.

"Het bewijs is geleverd, ze haten alle vreemdelingen, want ze willen geen subrubrieken."

Werkelijk alle onzin is goed om bepaalde personen zwart te maken he?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 29 januari 2011, 17:33   #13
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Wie moet er weggaan?
Moeten wij weggaan?
Heeft u een probleem met de vrijheid van meningsuiting?
Het was je voorstel om weg te blijven.


Citaat:
Wat een rare conclusie trekt u hier weer he.
Het is normaal dat het voor u raar klinkt.

Citaat:
"Het bewijs is geleverd, ze haten alle vreemdelingen, want ze willen geen subrubrieken."
En ik wil subrubrieken.

Citaat:
Werkelijk alle onzin is goed om bepaalde personen zwart te maken he?
Niemand kan iemand anders zwart maken. Iedereen maatkt zichzelf zwart (Aristoteles)

Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 januari 2011 om 17:34.
QuasiX is offline  
Oud 29 januari 2011, 17:37   #14
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

En de onzin blijft maar komen.

Er zijn mensen die tegen de multikul in het algemeen zijn.
Het grootste probleem in die multikul is de islam.
Het is met andere woorden 1 pot nat.
Subrubrieken zijn dan ook complete onzin en een poging om de rubriek kapot te maken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 29 januari 2011, 17:40   #15
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
En de onzin blijft maar komen.

Er zijn mensen die tegen de multikul in het algemeen zijn.
Het grootste probleem in die multikul is de islam.
Het is met andere woorden 1 pot nat.
Subrubrieken zijn dan ook complete onzin en een poging om de rubriek kapot te maken.
Dat kun je onder 1 thema "Multicul" onder de sub-rubriek "Integratie" praten en niet in elk thema. Subrubrieken zijn nu de enige oplossing.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 januari 2011 om 17:41.
QuasiX is offline  
Oud 29 januari 2011, 17:40   #16
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
En de onzin blijft maar komen.

Er zijn mensen die tegen de multikul in het algemeen zijn.
Het grootste probleem in die multikul is de islam.
Het is met andere woorden 1 pot nat.
Subrubrieken zijn dan ook complete onzin en een poging om de rubriek kapot te maken.
De rubriek moet dan ook kapot. En de fulminerende forummers moeten worden gebannen. Het is al goed op weg met de bans van Eigenzinnig, circe, Grimbergen en Sus Iratus.
Flanelcondoom is offline  
Oud 29 januari 2011, 17:48   #17
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
De rubriek moet dan ook kapot. En de fulminerende forummers moeten worden gebannen. Het is al goed op weg met de bans van Eigenzinnig, circe, Grimbergen en Sus Iratus.
Als u problemen heeft met de vrijheid van meningsuiting dan moet u maar wegblijven van een politiek forum. Er is niemand die u verplicht om in "den beerput" te komen discussiëren.

Er zal altijd kritiek zijn op de multikul en vooral op de islam. Het heeft geen zin om die mensen te censureren of te bannen. Dat maakt zo een mensen enkel maar radicaler in hun overtuiging.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 29 januari 2011, 17:59   #18
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Als u problemen heeft met de vrijheid van meningsuiting dan moet u maar wegblijven van een politiek forum. Er is niemand die u verplicht om in "den beerput" te komen discussiëren.

Er zal altijd kritiek zijn op de multikul en vooral op de islam. Het heeft geen zin om die mensen te censureren of te bannen. Dat maakt zo een mensen enkel maar radicaler in hun overtuiging.
Moest iemand problemen hebben met de vrijheid van meningsuiting zou hij/zij je verbieden te praten (net als jij het doet; je zegt "weg blijven"). Het gaat alleen over een voorstel om Islamisme, Integratie, en Immigratie appart te bekijken. En het is een mening (gegrond); heb je problemen met de vrijheid van meningsuiting?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 januari 2011 om 18:01.
QuasiX is offline  
Oud 29 januari 2011, 18:03   #19
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Moest iemand problemen hebben met de vrijheid van meningsuiting zou hij/zij je verbieden je te praten.
Kijk eens naar het lijstje van Flanelcondoom.
Die mensen hebben een ban.
Het is ze dus verboden om te praten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Het gaat alleen over een voorstel om Islamisme, Integratie, en Immigratie appart te bekijken. En het is een mening (gegrond); heb je problemen met de vrijheid van meningsuiting?
Jij mag die mening geven ja.
Ik mag dan ook mijn mening over uw mening geven.

U heeft het niet hoog op met de rubriek "Integratie en immigratie", het is dus bijzonder verdacht dat u zogenaamde "verbeteringen" wil aanbrengen. Stop aub de hypocrisie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 29 januari 2011, 18:10   #20
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Kijk eens naar het lijstje van Flanelcondoom.
Die mensen hebben een ban.
Het is ze dus verboden om te praten.
Je vergist je. Het is verboden om de forumregels te overtreden. En het is verboden om de wetgeving te overtreden.


Citaat:
Jij mag die mening geven ja.
Ik mag dan ook mijn mening over uw mening geven.
Dat is de bedoeling. Alleen op die manier kan ik bewijzen dat er een HEEL GROTE misverstand bestaat tussen de vreemdelingen en de vb-ers die (de vb-ers en hun partij), zoals ik reeds gezegd heb, TOTAAL niks gedaan hebben voor Integratie van vreemdelingen, maar ze blijven alle vreemdelingen boycotten.

Citaat:
U heeft het niet hoog op met de rubriek "Integratie en immigratie", het is dus bijzonder verdacht dat u zogenaamde "verbeteringen" wil aanbrengen. Stop aub de hypocrisie.
Leg eens uit wat is dus bijzonder VERDACHT! Het woord "verdacht" gebruikt men zomaar niet; er is een uitleg voor nodig.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 29 januari 2011 om 18:12.
QuasiX is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be