Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 11 april 2012, 17:19   #21
TaAlveriFikateuR
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 februari 2012
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Jammer dat ze de boel maar laten betijen... De kwaliteit van dit forum gaat zienderogen achteruit.
Ja, erg te moeten vaststellen dat het forum zienderogen achteruit gaat. Je zal misschien ooit nog andere virtuele vriendjes moeten zoeken.
TaAlveriFikateuR is offline  
Oud 11 april 2012, 17:36   #22
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Jammer dat ze de boel maar laten betijen... De kwaliteit van dit forum gaat zienderogen achteruit.
De kwaliteit van het forum houdt rechtstreeks verband met de kwaliteit van de bijdragen die de forummers plaatsen. Alle forummers.

Ten tweede, en ik heb een tijdje geleden iemand anders ook al eens uitgenodigd om dat te doen, mag je altijd eens in de archieven gaan grasduinen. De "gouden jaren" van het forum hebben nooit bestaan: een hoop cafépraat met hier en daar eens een interessante en intelligente post en verder veel gekreft en ambras. Zo gaat dat met fora. En niemand voelt zichzelf aangesproken, het zijn alleen de anderen die onzin verkopen. Zo gaat dat met cafépraat.
Steve_M is offline  
Oud 11 april 2012, 17:38   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
De kwaliteit van het forum houdt rechtstreeks verband met de kwaliteit van de bijdragen die de forummers plaatsen. Alle forummers.

Ten tweede, en ik heb een tijdje geleden iemand anders ook al eens uitgenodigd om dat te doen, mag je altijd eens in de archieven gaan grasduinen. De "gouden jaren" van het forum hebben nooit bestaan: een hoop cafépraat met hier en daar eens een interessante en intelligente post en verder veel gekreft en ambras. Zo gaat dat met fora. En niemand voelt zichzelf aangesproken, het zijn alleen de anderen die onzin verkopen. Zo gaat dat met cafépraat.
Merk jij de laatste tijd geen neerwaartse spiraal, Steve? "Gouden tijden" is misschien wat overdreven, maar er was toch ooit wel een tijd dat er minder gescholden en getrolld werd door hardnekkige dubbelnickers...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 11 april 2012, 17:53   #24
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Merk jij de laatste tijd geen neerwaartse spiraal, Steve? "Gouden tijden" is misschien wat overdreven, maar er was toch ooit wel een tijd dat er minder gescholden en getrolld werd door hardnekkige dubbelnickers...
Er was ooit een tijd dat linkies minder last hadden van kritische dubbelnickers die het op hun gemunt hebben..dat is alles..

Enja de moderatie blinkt uit in afwezigheid, maar dat vind ik zelfs positiever dan de selectieve moderaties van één links-extremistisch geval...
Eigenzinnig is offline  
Oud 11 april 2012, 18:01   #25
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Merk jij de laatste tijd geen neerwaartse spiraal, Steve? "Gouden tijden" is misschien wat overdreven, maar er was toch ooit wel een tijd dat er minder gescholden en getrolld werd door hardnekkige dubbelnickers...
Ik weet het niet, misschien heb ik wel een goede filter en lees ik gewoon over zulke posts heen. Een en ander heeft wellicht te maken met een grotere polarisering in de samenleving en de verharding van het politieke discours, maar ik vind niet noodzakelijk dat de moderatie daarin moet tussenkomen. Een kleine selectie halve garen zijn ook onvermijdelijk, meestal worden die dan uiteindelijk toch wel eens geband als ze echt over de schreef gaan.

Een zekere forummoeheid is volgens mij ook verantwoordelijk voor de verschraling van het forum. Op een gegeven moment haken de mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in een discussie af, maar dat komt volgens mij minder door de dubbelnicks en scheldende idioten, maar vooral door de aanwezigheid van een beperkte groep politieke activisten die hier alleen zitten om een agenda te promoten en verder vooral iedere discussie willen doen ontsporen of rekken (afhankelijk van hoe goed of slecht het onderwerp in hun kraam te pas komt) om hun ideeën zo vaak mogelijk te kunnen herhalen of in een poging iemand een ban aan te naaien. Voor alle duidelijkheid: zulke figuren vind je aan beide zijden van de ideologische breuklijn.
Steve_M is offline  
Oud 11 april 2012, 18:02   #26
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
De kwaliteit van het forum houdt rechtstreeks verband met de kwaliteit van de bijdragen die de forummers plaatsen. Alle forummers.

Ten tweede, en ik heb een tijdje geleden iemand anders ook al eens uitgenodigd om dat te doen, mag je altijd eens in de archieven gaan grasduinen. De "gouden jaren" van het forum hebben nooit bestaan: een hoop cafépraat met hier en daar eens een interessante en intelligente post en verder veel gekreft en ambras. Zo gaat dat met fora. En niemand voelt zichzelf aangesproken, het zijn alleen de anderen die onzin verkopen. Zo gaat dat met cafépraat.
Ja, akkoord.
Maar de invasie van overbruggingnicks, gescheld, (aanzet tot) geruzie, persoonlijke aanvallen,...heb ik nog niet zo erg en ongemodereerd geweten.
artisjok is offline  
Oud 11 april 2012, 18:02   #27
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Er was ooit een tijd dat linkies minder last hadden van kritische dubbelnickers die het op hun gemunt hebben..dat is alles..
Ja? Wanneer was dat? Ik zit hier sinds 2005 en ik kan me dat niet herinneren, dus het lijkt me sterk dat jij dat zou hebben meegemaakt aangezien je hier nog maar sinds 2009 zit.
Steve_M is offline  
Oud 11 april 2012, 18:20   #28
TaAlveriFikateuR
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 februari 2012
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, akkoord.
Maar de invasie van overbruggingnicks, gescheld, (aanzet tot) geruzie, persoonlijke aanvallen,...heb ik nog niet zo erg en ongemodereerd geweten.
Ik ook niet. Het is erg, erg, erg. Het is allemaal de schuld van de N-VA! Het is een complot!
TaAlveriFikateuR is offline  
Oud 11 april 2012, 18:37   #29
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ja? Wanneer was dat? Ik zit hier sinds 2005 en ik kan me dat niet herinneren, dus het lijkt me sterk dat jij dat zou hebben meegemaakt aangezien je hier nog maar sinds 2009 zit.
...7 jaar ancienniteit tov 3 jaar...in werkervaring is dat 2 keer ne dikke blue...

Sinds Akira haar activiteiten heeft afgebouwd heeft een bepaalde strekking meer 'last'...enfin evenveel last als de rest..
Eigenzinnig is offline  
Oud 11 april 2012, 18:54   #30
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Jammer dat ze de boel maar laten betijen... De kwaliteit van dit forum gaat zienderogen achteruit.
Misschien is het kif-kif forum meer je ding.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?

Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 11 april 2012 om 18:54.
Karel Martel B is offline  
Oud 11 april 2012, 19:08   #31
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Merk jij de laatste tijd geen neerwaartse spiraal, Steve? "Gouden tijden" is misschien wat overdreven, maar er was toch ooit wel een tijd dat er minder gescholden en getrolld werd door hardnekkige dubbelnickers...
ja, die duizend-en-één homotopics, dat waren nogal eens hoogstaande discussies!
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 11 april 2012, 19:15   #32
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Jammer dat ze de boel maar laten betijen... De kwaliteit van dit forum gaat zienderogen achteruit.
Ik zou eerder denken dat het succes van jouw gedachtengoed op dit forum zienderogen achteruit gaat. Dat zal zo wel zijn reden hebben zeker?
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline  
Oud 11 april 2012, 19:25   #33
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Misschien is het kif-kif forum meer je ding.
eender welk forum waar deze sublieme keiknappe intellectueel echt naar waarde geschat wordt...
Eigenzinnig is offline  
Oud 11 april 2012, 19:35   #34
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik zou eerder denken dat het succes van jouw gedachtengoed op dit forum zienderogen achteruit gaat. Dat zal zo wel zijn reden hebben zeker?
Nog één die komt ruzie zoeken.
artisjok is offline  
Oud 11 april 2012, 19:47   #35
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik zou eerder denken dat het succes van jouw gedachtengoed op dit forum zienderogen achteruit gaat. Dat zal zo wel zijn reden hebben zeker?
zoekt ge boel jongen !?

ik heb u gemeld zulle!!!!..stukje ruziestoker...
Eigenzinnig is offline  
Oud 11 april 2012, 20:03   #36
mkb
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 30 juli 2011
Berichten: 2.492
Standaard

Ik heb iedereen hier die het niet met mij eens is ge'd.
mkb is offline  
Oud 11 april 2012, 20:50   #37
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
...7 jaar ancienniteit tov 3 jaar...in werkervaring is dat 2 keer ne dikke blue...

Sinds Akira haar activiteiten heeft afgebouwd heeft een bepaalde strekking meer 'last'...enfin evenveel last als de rest..
Dat begint me dus echt te storen ze, die overdreven obsessie voor 1 moderator. Het moet zijn dat die dat goed doet...
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 11 april 2012, 20:54   #38
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Dat begint me dus echt te storen ze, die overdreven obsessie voor 1 moderator. Het moet zijn dat die dat goed doet...
+1
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline  
Oud 11 april 2012, 20:54   #39
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Merk jij de laatste tijd geen neerwaartse spiraal, Steve? "Gouden tijden" is misschien wat overdreven, maar er was toch ooit wel een tijd dat er minder gescholden en getrolld werd door hardnekkige dubbelnickers...
Dat is ook mijn idee.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline  
Oud 11 april 2012, 20:55   #40
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Dat begint me dus echt te storen ze, die overdreven obsessie voor 1 moderator. Het moet zijn dat die dat goed doet...
Of het moet zijn dat die zo partijdig is dat haar acties bijna voorspelbaar zijn...een wagen waarvan alleen het linkerwiel 'goed' draait vliegt onverbiddelijk uit de bocht..
Eigenzinnig is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be