Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > DHL
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht.

 
 
Discussietools
Oud 14 september 2004, 13:50   #21
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Het is gewoon te zot voor woorden, ik snap trouwens niet waarom ge zo kortzichtig kunt zijn, !

ik zou het trouwens nog anders durven stellen, stel dat Zaventem in wallonie zou liggen, en het zou 20 000 waalse jobs kosten zou ik het even idioot vinden !

temeer daar niemand echt last heeft van die vliegers en dat die idiooten die er echt last van hebben, speciaal onder die luchthaven zijn komen wonen voor de goeiekope grond !

Dit is gewoon te zot voor woorden...

Als ge naast ne varkensstal gaat wonen moete toch ook nie gaan klagen dat het stinkt hé, !
Idd (en ik werk er al lang genoeg om het te weten). De luchthaven, staat er van in 1958 !!!. Al die "klagers" uit Steenokkerzeel, Tervuren, Nossegem..............zijn er NADIEN komen wonen, en kochten idd die gronden aan zeer aantrekkelijke prijzen. Zet een luchthaven in "de woestijn", en vijf jaar later, is er een "oase" rond, die op hun beurt kunnen beginnen klagen 8)
Pietje is offline  
Oud 14 september 2004, 13:55   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ik herinner er je graag aan dat de enige die hier schuldig zijn, de belachelijke plassers uit de vorige vlaamse regering zijn
90% van de vlamingen kon het geen barst schelen dat vluchten uit zaventem niet boven brussel vlogen, integendeel de meeste vonden het correct dat je zo weinig mogelijk mensen probeert te storen
de vlaamse regering heeft zich op een onwaarschijnlijk naieve manier een verlies/verlies positie gezet: jobs verliezen of hun gezicht verliezen
het lijkt er op dat het het ergste zal zijn: de jobs

het lijkt mij meer en meer dat vlaanderen niet in staat is een leidende rol te spelen in belgie
men stelt zich steeds op als slachtoffer, wat in deze context meer dan belachelijk is: probeert men de boel te sussen ipv te doen alsof dat de boze franstaligen hen weer een loer proberen te draaien, dat was er geen vuiltje aan de lucht geweest
Kijk het ging meer dan 50 jaar goed, dagelijkse vluchten, met machines die 10 keer lawaaiger waren dan degene die nu vliegen, geen mens die daarover kloeg.

Maar we zijn in het tijdperk der mietjes, begonnen ten tijde van paars 1 en alle sociale, linkse jan mijn klotens die denken dat ze interessant zijn beginnen te neuten over geluidsnormen en spreidingstoestanden, ...


Kijk iedereen heeft nut van die luchthaven, dus iedereen gaat er ook de last van dragen dus spreiden, ! en een bedrijf als DHL wegjagen omwille van een paar lullen van burgers die onder een luchthaven zijn gaan wonen en nu klagen dat er vliegers over hun dak scheren (bijlange nog zo erg nie als bv, in Oostende ) dat is gewoon onbegrijpelijk.

Als je land op Linate dan vliegde gewoon over woonwijken, ge vertrekt zelf naast ne woonwijk, ... Landende vliegtuigen op Deurne overvliegen ook de stad. In Amsterdam vliegen ze tussen de appartementsblokken, (allé er vlak over) maar hier moeten ze zonodig zagen en lullen over wa vliegerkes ...
Herr Flick is offline  
Oud 14 september 2004, 15:30   #23
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Noppes, Brussel ligt dwars en ook de rand-burgemeesters (bv burgemeester Kubla uit Waterloo) zijn hard bezig met tegenwerkmaneuvers.
De uitbreiding van DHL betekent nu eenmaal meer hinder voor Brussel en randgebieden, in het bijzonder voor de Europese villawijken aldaar. Precies het volkje dat de franskijonen willen slijmen met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen in 2006. De franstalige partijen kiezen allemaal voor electorale berekening, in het bijznder in de Vlaamse Rand, en niet voor jobs. En zoals u het goed zegt, wat kan hen 10.000 jobs schelen als de Vlaamse belastingbetaler toch steeds verplicht is de Waalse facturen bij te passen en de gevolgen van het Waals en Brussels wanbeleid te blijven financieren. U weet wel, dat wat zij 'solidarité' noemen.
ik stel dus vast dat vlaanderen op eigen initiatief heeft besloten dat het niet verder wil met DHL
het enige wat brussel zegt is: als jullie het niet langer de baten en de kosten willen willen, fijn, maar jullie zullen niet de baten hebben en wij de kosten

er was geen enkele reden om dit op de federale agenda te brengen
indien de vlaamse regering had aanvaard dat je nu eenmaal niet 1 miljoen mensen kan wakker houden ipv 50.000, dan hadden we nu geen probleem gehad
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 14 september 2004, 15:33   #24
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Kijk het ging meer dan 50 jaar goed, dagelijkse vluchten, met machines die 10 keer lawaaiger waren dan degene die nu vliegen, geen mens die daarover kloeg.

Maar we zijn in het tijdperk der mietjes, begonnen ten tijde van paars 1 en alle sociale, linkse jan mijn klotens die denken dat ze interessant zijn beginnen te neuten over geluidsnormen en spreidingstoestanden, ...


Kijk iedereen heeft nut van die luchthaven, dus iedereen gaat er ook de last van dragen dus spreiden, ! en een bedrijf als DHL wegjagen omwille van een paar lullen van burgers die onder een luchthaven zijn gaan wonen en nu klagen dat er vliegers over hun dak scheren (bijlange nog zo erg nie als bv, in Oostende ) dat is gewoon onbegrijpelijk.

Als je land op Linate dan vliegde gewoon over woonwijken, ge vertrekt zelf naast ne woonwijk, ... Landende vliegtuigen op Deurne overvliegen ook de stad. In Amsterdam vliegen ze tussen de appartementsblokken, (allé er vlak over) maar hier moeten ze zonodig zagen en lullen over wa vliegerkes ...
bovendien zijn het de inwijkelingen die hierover klagen
de mensen die in de streek geboren zijn, hebben nauwelijks klachten

ik vind het eigenlijk onwaarschijnlijk dat de vlaamse regering hierop ingegaan is
bij mijn vlaamse vrienden heb ik heel weinig begrip opgetekend voor de houding van de vlaamse regering
het leek wel alsof ze electorale winst voor het blok vreesden als ze hun bek niet open deden
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 14 september 2004, 15:38   #25
ICE-MAN
Parlementslid
 
ICE-MAN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Locatie: noordelijke ijszee (ferm fris zeetje)
Berichten: 1.867
Standaard

t'zou kunnen dat binnen afzienbare tijd, als DHL weg is uit Zaventem, het in Brussel wreed stillekes zou kunnen worden....... niks geluidsoverlast niet meer als die 19.000 die hun job zullen kwijt zijn den boel zullen platgeslagen hebben !
__________________
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen !
ICE-MAN is offline  
Oud 14 september 2004, 15:41   #26
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
t'zou kunnen dat binnen afzienbare tijd, als DHL weg is uit Zaventem, het in Brussel wreed stillekes zou kunnen worden....... niks geluidsoverlast niet meer als die 19.000 die hun job zullen kwijt zijn den boel zullen platgeslagen hebben !
dat ze maar beginnen op het martelarenplein dan
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 14 september 2004, 16:16   #27
ICE-MAN
Parlementslid
 
ICE-MAN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Locatie: noordelijke ijszee (ferm fris zeetje)
Berichten: 1.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
dat ze maar beginnen op het martelarenplein dan
en dan de wetstraat ????????????? of direkt alles ??????????
__________________
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen !
ICE-MAN is offline  
Oud 14 september 2004, 16:21   #28
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
en dan de wetstraat ????????????? of direkt alles ??????????
laat het ons beperken tot die vervallen gebouwen op het martelarenplein, als waarschuwing aan het adres van de vlaamse regering

en misschien komt er iets moois in de plaats van die gebouwen dan
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 14 september 2004, 16:48   #29
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ten eerste, meer dan de helft van de eu-ambtenaren woont niet eens in brussel

ten tweede, je snapt niks van hoe wallonie zijn geld krijgt
als het bnp van belgie zakt of stagneert (wat bij het verlies van 19.000 jobs niet ondenkbaar is), zal wallonie automatisch MINDER geld krijgen

het lijkt mij dan ook dat je eerst de schuldige aanduidt en pas achteraf argumenten zoekt om die keuze te rechtvaardigen
ben je toevalling un flamingant?
Leer lezen beste.
De meeste eu-ambtenaren wonen in de rand, en die willen niet geconfronteerd worden door geluidshinder. U zal zich herinneren dat die eu-ers de FDF voor hun kar had gespannen om een hoop druk uit te oefenen om het spreidingsplan af te voeren. De waarde van hun villa's was immers in gevaar. En de FDF-ers maar schuimbekken over wat een geweldige kans dit was (is) : duizenden potentiële stemmen van evenveel niet-franstalige eu-ers die binnen gerijft kunnen worden als ze op maat bediend worden. Uit electorale berekening laat de de PS maar al te graag 10.000 jobs schieten.

Wallonië minder krijgen. Misschien wel, maar dat betekent dat de geldstromen vanuit Vlaanderen nog groter zullen worden. Immers de leefgelden en andere SZ-uitkeringen zijn niet geregionaliseerd. Het zal de Vlaamse belastingbetaler alweer zijn die de grotere groep chomeurs uit Waals-Brabant en Brussel zal mogen onderhouden.

Het lijkt erop dat u stront in uw ogen hebt.
Ben je toevallig franskiljoon? 8)
Spolpoel is offline  
Oud 14 september 2004, 16:52   #30
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

@ gm10:

Ik weet niet waar uw info zou halen, maar er klopt werkelijk de ballen van.

1. Vroeger was er spreiding: niemand die kloeg.

2. Toen kwam er een zekere madame Durant, en die besloot alles te concentreren boven een paar Vlaamse gemeenten, ten voordele van Brussel waar op dat moment geluidsnormen wettelijk werden goedgekeurd waardoor het de facto onmogelijk werd om Brussel te overvliegen.

3. Daartegen is DERMATE VEEL protest gekomen vanuit Vlaanderen dat Durant met haar billen bloot is moeten afdruipen om hopelijk -en daar staan zowat alle Vlamingen achter- nooit meer een ministerpost te krijgen.

4. Om uit het slop te raken stelde de nieuwe minister van verkeer, B. Anciaux, een nieuw spreidingsplan voor. Heel Vlaanderen akkoord. Wie echter niet? Brussel natuurlijk. Er moest fameuze bemiddeling komen (de route Onkelinckx), een zekere O. Mangain (u kent hem wel, niet toevallig een Brusselse politicus) schold Anciaux zelfs uit voor fascist, enz.

5. DHL maakte daarna bekend dat ze misschien nog gingen uitbreiden. Reactie van de betrokken Vlaamse partijen: BIAC maakt ineens een milieuvergunning op voor extra nachtvluchten; de Vlaamse regering geeft te kennen dat jobs doorwegen. Het is echter op FEDERAAL niveau waar de beslissing telkens wordt doorgeschoven.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 14 september 2004, 16:55   #31
de Vexille
Parlementsvoorzitter
 
de Vexille's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 2.430
Standaard

DHL heeft z'n beslissing reeds in juni genomen.
Ik heb daar enkele maanden geleden al op gewezen...

Nog een paar weken en alles wordt duidelijk.

Bierset komt hoe dan ook niet in de plannen voor. De Walenaars zijn ofwel ongelofelijk achterlijk, ofwel hebben ze een heel andere agenda (wat waarschijnlijker is).
__________________
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font]
de Vexille is offline  
Oud 14 september 2004, 17:00   #32
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Leer lezen beste.
De meeste eu-ambtenaren wonen in de rand, en die willen niet geconfronteerd worden door geluidshinder. U zal zich herinneren dat die eu-ers de FDF voor hun kar had gespannen om een hoop druk uit te oefenen om het spreidingsplan af te voeren. De waarde van hun villa's was immers in gevaar. En de FDF-ers maar schuimbekken over wat een geweldige kans dit was (is) : duizenden potentiële stemmen van evenveel niet-franstalige eu-ers die binnen gerijft kunnen worden als ze op maat bediend worden. Uit electorale berekening laat de de PS maar al te graag 10.000 jobs schieten.

Wallonië minder krijgen. Misschien wel, maar dat betekent dat de geldstromen vanuit Vlaanderen nog groter zullen worden. Immers de leefgelden en andere SZ-uitkeringen zijn niet geregionaliseerd. Het zal de Vlaamse belastingbetaler alweer zijn die de grotere groep chomeurs uit Waals-Brabant en Brussel zal mogen onderhouden.

Het lijkt erop dat u stront in uw ogen hebt.
Ben je toevallig franskiljoon? 8)
1. Opnieuw, wie heeft dit op de agenda gezet? Somers & co. De Walen hadden daar niks mee te zien.

2. Ik zie niet in hoe vlaanderen en zal in slagen met meer chomeurs de chomeurs van wallonie om te draaien. Ik dacht dat dit net een deel van de geldstroom uitmaakte.

3. Spreiding? Vroeger? Is dat zo? Ik woonde 10 jaar terug in Brussel, en merkte al evenveel van nachtvluchten als 2 jaar terug.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 14 september 2004, 17:00   #33
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
DHL heeft z'n beslissing reeds in juni genomen.
Ik heb daar enkele maanden geleden al op gewezen...

Nog een paar weken en alles wordt duidelijk.

Bierset komt hoe dan ook niet in de plannen voor. De Walenaars zijn ofwel ongelofelijk achterlijk, ofwel hebben ze een heel andere agenda (wat waarschijnlijker is).
ofwel zijn de vlamingen onwaarschijnlijk paranoide
wat nog het meest waarschijnlijk is
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 14 september 2004, 17:02   #34
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Het lijkt erop dat u stront in uw ogen hebt.
Ben je toevallig franskiljoon? 8)
Neen, Vlaming. Je eerste stelling is dus wellicht correct
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 14 september 2004, 18:18   #35
Henry
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 augustus 2003
Berichten: 526
Standaard

Charles Picqué wil de nachtvluchten niet over Brussel omdat dan de waarde van de huizen zou kunnen verminderen. "200 jobs" zijn voor hem dat niet waard.


DHL heeft groot gelijk van te verhuizen.
We kunnen alleen maar hopen dat dit dossier de ogen zal openen van veel Vlamingen. De Waalse politiek is voor geen meter geïnteresseerd in goed bestuur of jobs. Het is een maffiose bende die alleen¨maar geld en macht wil.

Het wordt tijd dat Vlaanderen het kankergezwel wegsnijdt.
__________________
Quousque tandem abutere, politici Walloniae, patientia nostra?
Henry is offline  
Oud 14 september 2004, 18:37   #36
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henry
Charles Picqué wil de nachtvluchten niet over Brussel omdat dan de waarde van de huizen zou kunnen verminderen. "200 jobs" zijn voor hem dat niet waard.
blijkbaar heb je er problemen mee dat picque in het belang van bxl denkt
nu weet je hoe de walen zich moeten voelen als een vlaamse politicus weer eens oppert dat het in bgelang van vlaanderen is dat men dit of dat regionaliseert

Citaat:
DHL heeft groot gelijk van te verhuizen.
idd, Vlaanderen kan het niet aan

Citaat:
We kunnen alleen maar hopen dat dit dossier de ogen zal openen van veel Vlamingen. De Waalse politiek is voor geen meter geïnteresseerd in goed bestuur of jobs. Het is een maffiose bende die alleen¨maar geld en macht wil.

Het wordt tijd dat Vlaanderen het kankergezwel wegsnijdt.
kom kom, ik ben ook geen fan van het VB maar dit gaat me wat te ver
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 14 september 2004, 18:55   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
DHL heeft z'n beslissing reeds in juni genomen.
Ik heb daar enkele maanden geleden al op gewezen...

Nog een paar weken en alles wordt duidelijk.

Bierset komt hoe dan ook niet in de plannen voor. De Walenaars zijn ofwel ongelofelijk achterlijk, ofwel hebben ze een heel andere agenda (wat waarschijnlijker is).
Juni. De maand van de verkiezingen dus.
Moest het daarom stil blijven tot nu?

Bierset komt niet in de plannen voor van DHL.
En er is daar zoveel plaats plus goede wil van de plaatselijke politici om de boel een steuntje te geven???

De Walenaars zijn dus niet achtelijk maar ze hebben een andere agenda.

Heeft het iets met een ezelsstamp te maken omdat ze beseffen hoe laat het intussen is?

Of denken ze echt dat ze in Vlaanderen nog veel langer gaan kunnen zaaien wat ze enkel voor zichzelf wensen te oogsten?

Als de kunstmatige droogte blijft aanhouden zal er anders niet gek veel meer te oogsten zijn.

Niet voor de Vlamingen maar evenmin voor de 'Walenaars'.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 september 2004 om 18:55.
Knuppel is offline  
Oud 14 september 2004, 19:03   #38
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
blijkbaar heb je er problemen mee dat picque in het belang van bxl denkt
Dus een verdwijnen van jobs in Zaventem is in het belang van Brussel? Rare redenering. Ik dacht nochtans dat vele van de jobs van DHL werd ingenomen door ongeschoold personeel, en laten ze daar net in Brussel een koppel te veel van hebben. Brussel heeft trouwens een werkloosheidscijfer om U tegen te zeggen. In het belang van Brussel dus?

Citaat:
nu weet je hoe de walen zich moeten voelen als een vlaamse politicus weer eens oppert dat het in bgelang van vlaanderen is dat men dit of dat regionaliseert
Mooi omdraaien van de feiten. Een meer waarheidsgetrouwe boutade zou eerder iets zijn in de richting van: "nu weet je nogmaals hoe de vlamingen zich moeten voelen omdat een waals politicus niet verder ziet dan zijn populistische neus lang is omdat hij weer eens alle lusten wilt zonder dat er lasten tegenover kunnen staan".

idd, Vlaanderen kan het niet aan


kom kom, ik ben ook geen fan van het VB maar dit gaat me wat te ver[/quote]
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 15 september 2004, 09:42   #39
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Dus een verdwijnen van jobs in Zaventem is in het belang van Brussel? Rare redenering. Ik dacht nochtans dat vele van de jobs van DHL werd ingenomen door ongeschoold personeel, en laten ze daar net in Brussel een koppel te veel van hebben. Brussel heeft trouwens een werkloosheidscijfer om U tegen te zeggen. In het belang van Brussel dus?
ik ben biezonder verrast dat je niet snapt wat in het belang van brussel is: nachtrust natuurlijk

Citaat:
Mooi omdraaien van de feiten. Een meer waarheidsgetrouwe boutade zou eerder iets zijn in de richting van: "nu weet je nogmaals hoe de vlamingen zich moeten voelen omdat een waals politicus niet verder ziet dan zijn populistische neus lang is omdat hij weer eens alle lusten wilt zonder dat er lasten tegenover kunnen staan".
je zit er alweer naast

denk er nog eens over na
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 15 september 2004, 09:50   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.315
Standaard

Citaat:
ik ben biezonder verrast dat je niet snapt wat in het belang van brussel is: nachtrust natuurlijk
Die krijgen ze

meer dan hun lief is zelfs

als Vlaanderen letterlijk aan de grond zit

en niet langer meer in staat is het hoge onderhoudsgeld voor het

eigen volk van Onckelinxks en co op te hoesten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 september 2004 om 09:50.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be