Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > DHL
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht.

 
 
Discussietools
Oud 16 september 2004, 13:30   #61
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
maar ik stel verheugd vast dat je eindelijk inziet wat het belnag van brussel in deze is
Waaruit heb je dat kunnen afleiden dan?

Uit het feit dat het Brussselaars zijn die dwarsliggen in verband met DHL?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 16 september 2004, 13:34   #62
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Waaruit heb je dat kunnen afleiden dan?

Uit het feit dat het Brussselaars zijn die dwarsliggen in verband met DHL?
Ja.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 16 september 2004, 13:52   #63
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Ze doen maar.
DHL lijkt mij nog een grotere splijtzwam voor Belgique te zullen worden dan BHV.

Ik zal mijn voorspelling dus nog maar eens bevestigen.
Nog één verkiezing en bijbehorende regeringsvorming te gaan....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 16 september 2004, 14:11   #64
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
het lijkt mij economischer om DHL in de ardennen onder te brengen, da's iets makkelijker dan een hele stad te verhuizen
Tuurlijk. U bent dan ook een economisch "genie" dat grote transportknooppunten zo ver mogelijk van de bewoonde wereld wilt leggen, zodanig dat daarna nog evenveel camions, treinen, ... nodig zijn om alles van the middle of nowhere naar de eindgebruiker te brengen

PS: nooit aan gedacht zeker dat voor de werkgelegenheid te voorzien van DHL, er een hele stad mee moet verhuizen naar de Ardennen?

Citaat:
alternatief kunnen we ook gewoon zaventem sluiten
of België splitsen

Citaat:
maar ik stel verheugd vast dat je eindelijk inziet wat het belnag van brussel in deze is
Au contraire. Het belang van de Brusselse politici (niet van Brussel zelf natuurlijk, daarin vergist u zich schromelijk) staat al veel langer vast. Het is dan ook zeer te verwonderen dat u deze thread startte met als stelling dat het Vlaanderen zou zijn die dwars ligt. Ik stel dan ook verheugd vast dat je eindelijk inziet dat het weer eens Vlaanderen is die voor de Belgische financiën moet opdraaien.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 16 september 2004, 14:36   #65
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
De enige reden waarom er zoveel gebakkelei mogelijk is is door het feit dat er uberhaupt gewesten best�*�*n, die zelf hun geluidsnormen mogen regelen. Maar dat men zich met onze staatsstructuur in de eigen voeten heeft geschoten, is al langer bekend. In een unitaire staat had DHL al lang zekerheid kunnen hebben, want het is in het belang van alle Belgen dat zij blijft.

Echter, het ligt nu volledig bij Leterme en zijn ploeg om het bedrijf initieel zekerheid te geven. Die doen dat niet, uit angst voor de Vlaamse randbewoners (btw, de grootste mekkeraars zijn de Nederlandstaligen daar). Deze terughoudendheid is enkel en alleen op het conto van de Nederlandstalige politici te schrijven, die u verkozen heeft.
Een klassiek staaltje BUB-demagogie, ook wel Vlamingenhaat, feitenvervalsing en geschiedvervalsing genoemd.
En dan zijn die BUB-jongens verbaasd dat ze bij de verkiezingen slechts de stem van een handvol alzheimer-oudstrijders en dementerende bejaarden kunnen vergaren. Soort zoekt soort. 8)
Spolpoel is offline  
Oud 16 september 2004, 14:55   #66
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Een klassiek staaltje BUB-demagogie, ook wel Vlamingenhaat, feitenvervalsing en geschiedvervalsing genoemd.
En dan zijn die BUB-jongens verbaasd dat ze bij de verkiezingen slechts de stem van een handvol alzheimer-oudstrijders en dementerende bejaarden kunnen vergaren. Soort zoekt soort. 8)
Niet overdrijven hé: er waren ook een percentage Creuzveld-Jacobbers bij.
Dezen werden dan ook prompt uitgenodigd in de o zo talrijke Bubbel-denktanks.
Fieseler is offline  
Oud 16 september 2004, 14:57   #67
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Tuurlijk. U bent dan ook een economisch "genie" dat grote transportknooppunten zo ver mogelijk van de bewoonde wereld wilt leggen, zodanig dat daarna nog evenveel camions, treinen, ... nodig zijn om alles van the middle of nowhere naar de eindgebruiker te brengen
en dat komende van het genie (kuch) dat de bewoonde wereld naar de onbewoonde wereld wil verhuizen

Citaat:
PS: nooit aan gedacht zeker dat voor de werkgelegenheid te voorzien van DHL, er een hele stad mee moet verhuizen naar de Ardennen?
toch niet, gewoon zorgen dat er een weg en treinverbinding naar pakweg luik is


Citaat:
of België splitsen
of vlaanderen splitsen
als westvlaming moet ik niks hebben van antwerpenaren, ze spreken niet eens mijn taal of doen alsof ze mij niet begrijpen

Citaat:
Au contraire. Het belang van de Brusselse politici (niet van Brussel zelf natuurlijk, daarin vergist u zich schromelijk) staat al veel langer vast. Het is dan ook zeer te verwonderen dat u deze thread startte met als stelling dat het Vlaanderen zou zijn die dwars ligt. Ik stel dan ook verheugd vast dat je eindelijk inziet dat het weer eens Vlaanderen is die voor de Belgische financiën moet opdraaien.
Ik stel graag vast dat je inziet dat je een blunder van formaat postte. Ik laatje dan ook graag de illusie dat je tegengescoord hebt.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 16 september 2004, 16:17   #68
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

gm10: uw initiële poging om grappig/spitant over te komen is al sinds een paar dagen verzand in een nietszeggend tegenstribbelen. Ik zou -moest ik u zijn- de eer aan mezelf houden.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 16 september 2004, 16:27   #69
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
gm10: uw initiële poging om grappig/spitant over te komen is al sinds een paar dagen verzand in een nietszeggend tegenstribbelen. Ik zou -moest ik u zijn- de eer aan mezelf houden.
bwa, de repliek van iemand die op zijn smoel gegaan is

die is meestal een tegenpoging om mij op mijn bek te doen gaan
zeker van jou komende, jij blundert altijd en behalve die ene keer slaag je er nooit in om iets terug te doen

het valt me ook op dat jij terug moet vallen naar het persoonlijke niveau
is dit omdat je argumenten op zijn, of omdat je nu eenmaal liever op de man speelt?
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 16 september 2004, 17:43   #70
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Hoeveel % van de woningen zijn rond de luchthaven gebouwd en gekocht door mensen terwijl de luchthaven er al lang stond? Men wist toen al dat er geluidsoverlast was é, dan hadden ze maar niet allemaal daar moeten gaan wonen.
DHL moet er komen ondanks alles of we kunnen binnenkort 75% van ons loon afgeven om de werklozen en de werkzoekenden te onderhouden é.
illwill is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be