Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 oktober 2006, 14:08   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
Tiens, en ik die dacht dat er juist geen verwittiging was gegeven...
Neen, er werden onmiddellijk strafpunten uitgedeeld, en niet zuinig. Wie er al had kon daarmee het maximum bereikt hebben, en dus ook een permanente ban. Omdat degenen die deze vogeltjes posten doorgaans brave posters zijn is er echter 'no harm done'.
Om eerlijk te zijn, het zou erg zijn als zelfs een permanente ban op een politiek forum oorzaak kon zijn van een blijvend letsel, hé?

Wat mij hier opvalt is dat het altijd dezelfde moderator is die de hete kastanjes uit het vuur probeert te halen, én die zich tenminste de moeite doet om te reageren als er de forumdeelnemers iets zwaar op de maag ligt.
Het mag dan enkel zijn uit loyaliteit met de collega's, het getuigt tenminste van moed en eerlijkheid, en dat mag ook eens gezegd worden.
Als er dus iemand zijn eigen gezag niet ondergraven heeft, dan is het Peter Johan.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 15:46   #42
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht

Dat klopt, maar ik blijf erbij: no harm done.
U mag er echter naar eigen inzichten gevolgen aan vastknopen:
-verontwaardigd wegblijven
-met iets meer aandacht en zelfkritiek doorgaan, en uw politieke ideeën hier op een gefundeerde, volwassen wijze kenbaar maken, zonder persoonlijk te worden.

Peter Johan
Och ja, zo is het makkelijk natuurlijk. Wanneer je niet akkoord gaat met de moderatie moet je buigen of breken. Dat is wat u hier zegt. Een zeer gezonde ingesteldheid, moet ik zeggen!
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 15:47   #43
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Geachte,

Onder onvolwassen gedrag versta ik persoonlijk o.a.:
-een gekregen waarschuwing buiten proportie opblazen.
-louter prentjes posten die ofwel irrelevant zijn, ofwel toch enkel als doel hebben iemand te irriteren.
-van de moderatie steeds 100% onberispelijk gedrag eisen, doch zelf het geboden medium enkel gebruiken om te flooden, te spammen, te zagen en te klagen.....
-eindeloos blijven doorbomen over bagatellen, waar per slot van rekening niemand blijvend letsel van ondervindt

Dit lijstje is steeds voor uitbreiding vatbaar.

Peter Johan
Iemand irriteren? Dat is gewoonweg een belachelijk excuus! Laat mij dat illustreren met een voorbeeldje.

Op de meeste posts van de persoon om wie het hier allemaal om draait, wordt als antwoord de volgende smiley gezet:
Ik verving die door een vogeltje. Waarom is geen 'spam' en een vogel wel?
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 15:49   #44
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Willekeur?
U drukt zich nog zacht uit.
Het is stukken erger.
Kwaad opzet!
Een complot jegens u en uw gelijkgezinden.
Wanneer u nog iets ernstigs wenst te posten van politieke strekking, dan zou ik me stilaan haasten. We broeden immers op een onvoorstelbare pretexte om iedereen te bannen.


Inderdaad.
Een onbeschrijflijk gevoel.
Te koop voor 5$ per maand voor hosting, inclusief de forumsoftware.

Nog volwassener: fouten die toch geen verder gevolg hebben, negeren.

Ik heb persoonlijk geen zin om voor iedere vogeltjesposter individueel te gaan afwegen of ik hun punten moet annuleren, of omzetten in punten voor persoonlijke belediging of het saldo te verhogen voor combinatie spam + persoonlijke aanval. Daarvoor weegt heel de affaire mij té vederlicht.
Is het echt zo ondoenbaar om kleutergedrag, dat op kleuterwijze met 'slechte punten' bestraft werd, na te laten, en vervolgens ook de straf te relativeren?

Peter Johan
En dat is wel een 'volwassen' post?
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 15:50   #45
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Geachte,

Ik bedank u voor uw begrip.
In orde. I kzet geen vogeltjes meer. Ik zal in het vervolg de posten in kwestie 'klootzak' of 'argumentloze nitwit' noemen. Dan krijg ik nog een waarschuwingspunt minder
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 21:06   #46
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

De Groene Halsbandparkiet (in werkelijkheid een forse papegaai) lijkt mij een goeie smiley.
Deze losgebroken exoten vormen een groeiende bedreiging voor inheemse vogelsoorten en vooral voor de Spechten.

http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...rkiet&where=nl
http://www.downloads.nl/cgi-bin/meta...kiet&where=img
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halsbandparkiet


Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 5 oktober 2006 om 21:13.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 07:17   #47
Peter Johan
Parlementslid
 
Peter Johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 1.956
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Och ja, zo is het makkelijk natuurlijk. Wanneer je niet akkoord gaat met de moderatie moet je buigen of breken.
Geachte,

Ik moet u feliciteren met het diepe inzicht dat u via deze kwestie verworven hebt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
In orde. I kzet geen vogeltjes meer. Ik zal in het vervolg de posten in kwestie 'klootzak' of 'argumentloze nitwit' noemen. Dan krijg ik nog een waarschuwingspunt minder
Dit antwoord geeft dan weer nog blijk van gebrek aan kennis terzake.

U mag weldegelijk vogeltjes posten:
-in Koetjes en Kalfjes, zelfs zonder relevantie, doch zonder het oogmerk te pesten
-óók in andere forum-katernen, wanneer ze een onderbouwd artikel illustreren

Andere posters beledigen is steeds strijdig met de forum-etiquette die wij hier gerespecteerd wensen te zien. Wanneer u voor dit weliswaar kleine vergrijp niet aangeklaagd wordt, dan hou ik er me ook niet mee bezig. Als er terecht over geklaagd wordt, dan gaat u er uit, conform uw eerdere inzicht, hetwelke u leerde dat de moderatie baas in eigen huis is.

Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 07:21   #48
Peter Johan
Parlementslid
 
Peter Johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 1.956
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Iemand irriteren? Dat is gewoonweg een belachelijk excuus! Laat mij dat illustreren met een voorbeeldje.

Op de meeste posts van de persoon om wie het hier allemaal om draait, wordt als antwoord de volgende smiley gezet:
Ik verving die door een vogeltje. Waarom is geen 'spam' en een vogel wel?
Geachte,

U mag mensen irriteren door politieke ideeën te ontwikkelen dewelke strijdig zijn met hun eigen opvattingen.
U mag eveneens mensen irriteren door hun politieke ideeën aan te vechten.
Die irritatie is een mogelijk gevolg van de aard van een politiek forum.

U mag echter de forumdeelnemers niet irriteren d.m.v. beledigingen, en u mag de moderatie niet irriteren door spammen en flooden met inhoudsloze post.

Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2006, 12:29   #49
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
want één zwaluw maakt de lente niet.
*kutsmiley*
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 11:03   #50
Peter Johan
Parlementslid
 
Peter Johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 1.956
Standaard

@Ornithogen en andere funposters,


Om de goede sfeer op het forum te bevorderen, en om te bewijzen dat de moderatoren geen harteloze roofvogels zijn die azen op jullie goede punten en forumkredieten, hebben we na rijp beraad beslist om voor iedereen, incluis de ergste boosdoeners, het opgelopen saldo aan waarschuwingspunten in de vogelaffaire om te zetten in punten voor flooding, het herhaaldelijk plaatsen van inhoudsloze postings (2p)
Uiteraard voorzie ik het protest dat er dan wel meerdere posters een strafje dienen op te lopen, wat enigszins correct is. Voorlopig gaan we er echter van uit dat er in tegenstelling met de recente 'vogeltjesdans' geen sprake is van pesterig gedrag of kwaad opzet.
Mag ik de verongelijkten die hun saldo aangepast wensen, vragen om hier even hun naam te melden?

Dank bij voorbaat
Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 12:43   #51
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

van Maerlant

Bedankt.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 7 oktober 2006 om 13:04.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be