Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juni 2012, 20:55   #41
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.435
Standaard

Ik heb geen bezwaar met de verbetering van de doorstroming op afgebakende, doorgaande wegen – al dan niet gepaard gaande met verbreding van de wegen. Wel met idioot autogebruik zoals op de dag van vandaag waarbij men de auto te pas en te onpas neemt voor de kleinste afstanden. Vandaag in het nieuws; België Europees file kampioen … en dan wordt er fijntjes bij vermeld dat we de afgelopen 10 jaar spectaculair meer de wagen nemen, ook voor korte afstanden.
Het is aan de overheid om het kader te creëren opdat men de auto op een gepaste manier zou gebruiken door ingrepen in de infrastructuur met ontmoediging in steden door doodlopende straten, voetgangerszones, verkeersvrije straten, verkeersremmers, fiscale maatregelen enz in combinatie met uitbouw van infrastructuur voor alternatief verkeer ( fietsers, OV, enz ) zodat men een alternatief heeft. Mensen zullen dan wel vanzelf overstappen op alternatieven en degenen die zich hardnekkig vastbijten in hun autogewoonte kloten zichzelf dan maar wat.

De auto zal allicht evolueren naar kleinere, lichtere wagens met kleinere motoren en hybride aandrijving in tegenstelling tot de trend tot nog toe waarbij de wagens vooral in omvang toenamen, mede door de SUV rage overgewaaid uit de States.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 20:58   #42
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Das uw conclusie.
Niet zozeer mijn conclusie, dat is gewoon pure wiskunde. U weet wel; 1 + 1 = 2.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 21:35   #43
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik heb geen bezwaar met de verbetering van de doorstroming op afgebakende, doorgaande wegen – al dan niet gepaard gaande met verbreding van de wegen. Wel met idioot autogebruik zoals op de dag van vandaag waarbij men de auto te pas en te onpas neemt voor de kleinste afstanden. Vandaag in het nieuws; België Europees file kampioen … en dan wordt er fijntjes bij vermeld dat we de afgelopen 10 jaar spectaculair meer de wagen nemen, ook voor korte afstanden.
Welke bron ? Waar haal je het uit ?

En ik heb al een paar maal met cijfers aangetoond dat het fietsgebruik veel meer gestegen is als het totaal autogebruik (dat wslk relatief gedaald is in totaalkms). Vergeet ook de relatief grote aangroei van de Belgische bevolking niet (steeds meer voertuigen (incl fiets))

In 2007 werden overigens meer miljarden voertuigkms afgelegd als in 2010 en het zou me niet verwonderen (met de dure brandstofprijzen) dat 2011 ook niet meer als 2007 was. Dus het minder aantal kms compenseert het gestegen aantal auto´s nog nipt:

Citaat:
http://statbel.fgov.be/nl/statistiek...rkeer/afstand/

Afgelegde afstanden per type voertuig (in mrd voertuigen-km) (d)
2007 . 2008 . 2009 . 2010
98,79 97,46 98,23 98,68
Per ingeschreven personenwagen is het aantal kms/jaar sinds 2007 dus dalend:

Citaat:
Evolutie van het gemiddeld aantal jaarlijks afgelegde kilometer door de Belgische personenwagen (1970-2010)
Op Belgische wegen, door Belgische personenwagens (km)
1996 .<< .2007... 2008.... 2009... 2010 ... 2011
15.187<< 15.101 15.041 14.970 14.856 ... ?
Wat jij dus daar beweert klopt HELEMAAL niet volgens de offic. Belgische statistieken.

Je overdrijft sterk zoals gewoonlijk, ik vraag me alweer af waarom.

Dus meer files - tov 2007 - komen niet hoofdzakelijk door meer autoverkeer, want er worden officieel zelfs ietsiepietsie-minder totaal voertuigkms afgelegd in 2010.

Vraag maar liever eens de overheid waarom er meer files zijn als xx-jaren vroeger.

Zoals je ziet legde in 1996 de gemiddelde personenwagen 15.187 km af, in 2011: 14.856 km. Maw de Belgische overheid trekt zich weinig aan van de aangroei van de bevolking en hun recht op (auto)mobiliteit.

De provincies/gemeentes in de uithoeken van Vlaanderen groeien ook hoor, en die kunnen al helemaal niet zonder auto. Bepaalde Limburgse gemeentes (Kinrooi) hebben dikwijls de meeste auto´s per inwoner. Daar wil men zelfs de snelbussen afschaffen.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 21 juni 2012 om 22:03.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 22:32   #44
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

vervolg, nu weet ik waarom je overdrijft met die spectaculaire groei, ik hoorde het net op de Belgische mainstream (nieuws op één, Crevits...), eigenlijk onzin dus.

Op 10 jaar steeg het aantal afgelegde kms hooguit 10 % (volgens statistieken) als men dat spectaculair meer noemt (rekening houdend met de economische groei en transitverkeer in de EU en vooral de bevolkingsgroei in Be) amai zeg. Wie weet is het hooguit 2 %...
Citaat:
2000: 90,04 mrd voertuig kms
2010 : 98,68 mrd
= 9,6 % méér
Citaat:
Bevolkingsaangroei: per 1 jan
2000: 10.239.085
2011: 11.000.000 afgerond
http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...69042-3136.art
= ~ 8 % méér.
of 1,6 �* 2 % stijging...

kijk dit noem ik bvb een significante stijging:
Citaat:
http://www.brusselnieuws.be/artikel/...-meer-fietsers

Die laatste doelstelling, een echte modal shift, is nog lang niet bereikt. Maar vier procent van de verplaatsingen in Brussel gebeurt met de fiets. Toch gaat het de goede richting uit. Het aantal fietsers stijgt nu al voor de twaalfde keer op rij, sinds het Fietsobservatorium (Pro Velo) met tellen is begonnen. Gemiddeld bedraagt die stijging dertien procent. Vorig jaar bedroeg de stijging zestien procent.

De evolutie van het fietsverkeer de afgelopen jaren. De cijfers geven de gemiddelden en totalen aan op zestien meetpunten.

Wetstraat: teveel om tellen
Vooral over wat langere tijd gezien levert dat spectaculaire cijfers op. Zo is aan de Vlaamse Poort en de Schaarbeekse Poort tussen 2005 en 2010 het aantal fietsers met 130 procent gestegen; aan de Van Praetbrug is het aantal fietsers in die periode zelfs verdrievoudigd. In de Wetstraat is het aantal fietsers verdubbeld, en daar wérd al veel gefietst sinds er een fietspad ligt. Nu wordt daar zoveel gefietst – tot zeshonderd fietsers per uur tijdens de spits op een dag in maart 2010 –, dat het onmogelijk is geworden om nog manueel te tellen. Er is intussen een automatische teller geïnstalleerd. Ten westen van het kanaal (Anderlecht, Molenbeek, Jette, Laken) is de fiets beduidend minder populair.

Voor het eerst zijn ook de Villo-fietsers geteld. Omdat de Villo-huurfietsen nog niet overal in Brussel beschikbaar zijn, valt hier moeilijk een alomvattende conclusie uit te trekken, maar in de buurten waar Villo actief is, rijdt zo’n tien procent met een gehuurde fiets. De stijging van het fietsgebruik is dus vermoedelijk ook aan Villo te danken.

Vrouwen
Heikel blijft de man-vrouwverdeling. In 2010 was van de 12.466 getelde fietsers zeventig procent van het mannelijke geslacht. Vrouwen springen in Brussel dus merkelijk minder snel op de fiets
Maar ik vrees dat er meer inwoners in Brussel per jaar bijkomen als er fietsers überhaupt zijn... namelijk ca. 14000 inwoners elk jaar...
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ti...4985062813.htm
Van 2010 tot 2020 zal de totale Brusselse bevolking toenemen van 1.088.138 tot 1.230.611, een stijging met ongeveer 13 percent. De bevolking in Brussel groeit meer dan dubbel zo snel als in Vlaanderen en Wallonië. Dat is het gevolg van migratiestromen en van een geboortegolf onder de jonge Brusselse bevolking.

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...niet-aan.dhtml
http://www.mo.be/artikel/tegen-2020-...170000-brussel
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 21 juni 2012 om 22:52.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 23:20   #45
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ze mogen nog eens terugkomen om die groene NIMBY keutels eens een ferm lesje te leren.
Dat had ik nu ook vanaf de 1ste seconde verondersteld. Vreemd. Anderzijds heb ik in een andere draad al eens bewezen (of althans volgens sommigen enkel trachten te bewijzen) dat groen in het geheel niet voor het behoud van het milieu is. Erger zelfs, groen is voorstander van van het vernietigen van het milieu. Groen is voorstander van maximum pollutie, vervuiling enz.. Ik heb wel gezegd dat het mogelijk is dat ze te dom zijn en in feite niet weten waarmee ze bezig zijn. Dus wat Mortsel betreft kan een weldenkende mens enkel besluiten dat zo'n geklungel enkel mogelijk is met groen en rood.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 juni 2012 om 23:28.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 23:31   #46
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Ha, maar ik kom regelmatig "kijken" in Mortsel & Edegem hoor.
Te voet zal het je misschien wel lukken. Het is wel de bedoeling dat je met de wagen enkele kilometers uit de omgeving van Mortsel blijft.

Oh !! en ik heb zelfs sedert een jaar of 10 geen wagen meer, maar toch alle begrip voor de inwoners van Mortsel en omgeving. Wat mijn mening normaal gesproken toch iets neutraler zou moeten maken.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 juni 2012 om 23:34.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2012, 23:37   #47
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ten gronde is het misschien interessant op te merken dat de N1 en de N10 gewestwegen zijn en dus onder de bevoegdheid van de Vlaamsche regering vallen, in dit geval Hilde Crevits. Het gemeentebestuur heeft daar niets over te zeggen, spijtig genoeg...
Die Crevits is nu ook niet bepaald een groot licht.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 01:39   #48
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Enkel ontmoedigen door maatregelen in de infrastructuur en van financiële aard gecombineerd met het aantrekkelijker maken van alternatieven kunnen een kentering brengen.
En dat is nu juist wat in heel de wereld bewezen is dat het niet lukt, en ondertussen een extreem zware tol eist voor het milieu, ookal omdat er geen alternatieven geboden worden. Groene en rode partijen zijn daarom nefast voor het milieu en de ekonomie. Hoeveel decennia moeten we trouwens nog wachten op die kentering ? 20 - 30 jaar ? Hoelang is men al bezig met automobilistje pesten ?

Wat betreft dat laatste hoeft men maar te kijken naar de ex-winkelstraat St.Kathelijnevest Antwerpen waar de laatse jaren zowat alle winkeliers hun deuren hebben moeten sluiten wegens het afschaffen van de parkeerplaatsen en het heraanleggen van de trambedding.

Ze hebben misschien wel een goede bedoeling maar zijn te dom en achterlijk om te beseffen dat de manier waarop ze het willen realiseren niet de juiste is en alleen maar wrevel en agressie en teloorgang van het milieu in de hand werkt.

En dan verwijs ik tussendoor nog maar eens hoe dat men in Antwerpen de synchronistie van de lichten op de leien en de kleine ring zodanig en moedwillig heeft afgesteld dat je voor elk verkeerslicht word opgehouden. Doorstroming staat niet in het woordenboek van de verantwoordelijken, maar is vervangen door pesten, ontraden enz...

En nogmaals ik heb nog zelfs geen wagen maar wel ogen in mijn kop. Hun obsessie om de mensen te ontraden gaat zo ver dat ze zelfs niet beseffen dat ook het openbaar vervoer op die manier opgehouden word, weze het tram of bus.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 22 juni 2012 om 01:41.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 04:45   #49
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik heb geen bezwaar met de verbetering van de doorstroming op afgebakende, doorgaande wegen – al dan niet gepaard gaande met verbreding van de wegen. Wel met idioot autogebruik zoals op de dag van vandaag waarbij men de auto te pas en te onpas neemt voor de kleinste afstanden. Vandaag in het nieuws; België Europees file kampioen … en dan wordt er fijntjes bij vermeld dat we de afgelopen 10 jaar spectaculair meer de wagen nemen, ook voor korte afstanden.
Het is aan de overheid om het kader te creëren opdat men de auto op een gepaste manier zou gebruiken door ingrepen in de infrastructuur met ontmoediging in steden door doodlopende straten, voetgangerszones, verkeersvrije straten, verkeersremmers, fiscale maatregelen enz in combinatie met uitbouw van infrastructuur voor alternatief verkeer ( fietsers, OV, enz ) zodat men een alternatief heeft. Mensen zullen dan wel vanzelf overstappen op alternatieven en degenen die zich hardnekkig vastbijten in hun autogewoonte kloten zichzelf dan maar wat.

De auto zal allicht evolueren naar kleinere, lichtere wagens met kleinere motoren en hybride aandrijving in tegenstelling tot de trend tot nog toe waarbij de wagens vooral in omvang toenamen, mede door de SUV rage overgewaaid uit de States.
Stop dan met tegengas geven als er mensen zijn die protesteren tegen het HALVEREN van de beschikbare rijwegen.
__________________

Laatst gewijzigd door Travis66 : 22 juni 2012 om 04:46.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 08:08   #50
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Stop dan met tegengas geven als er mensen zijn die protesteren tegen het HALVEREN van de beschikbare rijwegen.
Halveren van de beschikbare wegen leid tot de zoveelste "poging" tot ontmoediging (waarvan reeds over de hele wereld duidelijk bewezen is dat het niet werkt), frustratie, meer agressie, meer pollutie (want het verkeer blijft meer en in tijd gezien langer op een bepaalde plaats/oppervlakte hangen - daar hangt natuurlijk ook weer een financieel plaatje aan). Er is minder "door"-stroming.

In elk geval voor zover het ontradingseffect al "iets" werkt heeft het in elk geval meer na- dan voordelen, waar ik dus enigszins toegeef dat er een klein alhoewel verwaarloosbaar effect is.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 22 juni 2012 om 08:14.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 08:38   #51
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Halveren van de beschikbare wegen leid tot de zoveelste "poging" tot ontmoediging (waarvan reeds over de hele wereld duidelijk bewezen is dat het niet werkt), frustratie, meer agressie, meer pollutie (want het verkeer blijft meer en in tijd gezien langer op een bepaalde plaats/oppervlakte hangen - daar hangt natuurlijk ook weer een financieel plaatje aan). Er is minder "door"-stroming.

In elk geval voor zover het ontradingseffect al "iets" werkt heeft het in elk geval meer na- dan voordelen, waar ik dus enigszins toegeef dat er een klein alhoewel verwaarloosbaar effect is.
Ik kan uw twee paragrafen niet met elkaar rijmen. In de eerste geef je toe dat ontraden niet werkt en som je de nadelen op.
En in de tweede zijn er wel voordelen en zijn de nadelen verwaarloosbaar?
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 16:43   #52
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Ik kan uw twee paragrafen niet met elkaar rijmen. In de eerste geef je toe dat ontraden niet werkt en som je de nadelen op.
En in de tweede zijn er wel voordelen en zijn de nadelen verwaarloosbaar?
Dat is dan een onvergeeflijke fout van mij. Laten we zeggen dat ik enkel nadelen zie. Gelukkig dat ik geen automobilist meer ben.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 19:36   #53
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Dat had ik nu ook vanaf de 1ste seconde verondersteld. Vreemd. Anderzijds heb ik in een andere draad al eens bewezen (of althans volgens sommigen enkel trachten te bewijzen) dat groen in het geheel niet voor het behoud van het milieu is. Erger zelfs, groen is voorstander van van het vernietigen van het milieu. Groen is voorstander van maximum pollutie, vervuiling enz.. Ik heb wel gezegd dat het mogelijk is dat ze te dom zijn en in feite niet weten waarmee ze bezig zijn. Dus wat Mortsel betreft kan een weldenkende mens enkel besluiten dat zo'n geklungel enkel mogelijk is met groen en rood.
De groenen zijn inderdaad die mensen die de grootste voorstanders zijn van de bevolkingsexplosie in West-Europa. En veel, zoniet de meeste problemen vandaag, zijn afgeleiden van die overbevolking, in de eerste plaats de milieuproblemen.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 19:44   #54
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Dat is dan een onvergeeflijke fout van mij. Laten we zeggen dat ik enkel nadelen zie. Gelukkig dat ik geen automobilist meer ben.
Waar is den tijd dat het nog een plezierige gedachte was om eens een uitstapje met de auto gaan te doen. Het idee dat je ergens heen moet met de auto doet je tegenwoordig soms al wanhopig worden... zoals toen ik gewoon van Berchem naar Lier wilde.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 19:54   #55
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Ze mogen nog eens terugkomen om die groene NIMBY keutels eens een ferm lesje te leren.
Sukkels als jij verdienen niet beter dan van twee uur in de file te staan om Mortsel door te komen.

Ik stem alvast voor.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 19:56   #56
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Kom es ne keer kijken he, dan wete waarom
Ik heb in Mortsel gewoond en steun het feit dat jij er file moet doen volledig.

Als het u niet aanstaat, kunt ge er beter wegblijven.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 19:57   #57
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Sukkels als jij verdienen niet beter dan van twee uur in de file te staan om Mortsel door te komen.

Ik stem alvast voor.
Aha, jij bent dus zo'n stuk Mortsels crapuul.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 20:00   #58
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Maar dan niet uit de lucht komen vallen over verhoogde aggressiviteit in het verkeer he.
Goh, daar zijn oplossingen voor hoor.

__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 20:03   #59
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Mortsel uithongeren. Misschien geen slecht idee.
Blijf er uit weg, sukkel. Mortsel heeft u niet nodig.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2012, 20:07   #60
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Sorry, de miserie van Mortsel. Pira (Groen) omdat ze achterlijk is (zijn). Stevaerts (SPA) omdat hij persoonlijk voordeel zag.
En de inwoners omdat ze eindelijk weer een minimum aan veiligheid hebben.

Als ik van Pira was, zou ik er trouwens tanks zetten in plaats van plastieken paaltjes.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be