Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 september 2007, 20:42   #41
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Neen, neen, daar steekt wel wat waarheid in. We moeten af van die 'verengelsing' van het Nederlands.
Komaan zeg, hij gebruikte die woorden gewoon omdat ze de titel vormden van die beruchte RTBF-documentaire. Probeer voor één keer niet verzuurd over te komen.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 09:49   #42
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Komaan zeg, hij gebruikte die woorden gewoon omdat ze de titel vormden van die beruchte RTBF-documentaire. Probeer voor één keer niet verzuurd over te komen.

bedankt! Het onderwerp was geen thread (draad!) waard, ongelofelijk waar men zich mee bezighoudt. Het lijkt wel het opgestoken vingertje van de Groenen. 'Gij zult geen Engelsche taal gebruiken!'

cheers (schol)
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 09:55   #43
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Komaan zeg, hij gebruikte die woorden gewoon omdat ze de titel vormden van die beruchte RTBF-documentaire. Probeer voor één keer niet verzuurd over te komen.

Ik heb het niet zozeer over Filip Dewinter. Zo belangrijk is hij ook weer niet. Maar vele zogezegde flaminganten oreren over de zuiverheid van de Nederlandse taal en dat we Franse uitdrukkingen moeten vermijden, terwijl ze zelf onze taal verengelsen. Daarover gaat het.

Laatst gewijzigd door system : 17 september 2007 om 09:55.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 10:04   #44
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik heb het niet zozeer over Filip Dewinter. Zo belangrijk is hij ook weer niet. Maar vele zogezegde flaminganten oreren over de zuiverheid van de Nederlandse taal en dat we Franse uitdrukkingen moeten vermijden, terwijl ze zelf onze taal verengelsen. Daarover gaat het.
Ok, maar je vergelijkt twee verschillende dingen. Franse invloeden in het NL hadden (hebben) te maken met de vroegere overheersing van het Frans in Vlaanderen, terwijl de Engelse invloed veel breder en globaler is, vooral beïnvloed door de media. Volharding in het gebruik van Vlaamse woorden daar waar Engelse vertalingen opduiken, lijkt me de enige mogelijkheid...Tot rechts het weer wat voor het zeggen heeft in het onderwijs, natuurlijk
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 16:36   #45
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Ok, maar je vergelijkt twee verschillende dingen. Franse invloeden in het NL hadden (hebben) te maken met de vroegere overheersing van het Frans in Vlaanderen, terwijl de Engelse invloed veel breder en globaler is, vooral beïnvloed door de media. Volharding in het gebruik van Vlaamse woorden daar waar Engelse vertalingen opduiken, lijkt me de enige mogelijkheid...Tot rechts het weer wat voor het zeggen heeft in het onderwijs, natuurlijk
U redeneert naast de kwestie. Wat u zegt maakt dit niet veel uit als het om het uiteindelijk doel gaat. Het gaat hier om de taalzuiverheid.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2007, 16:41   #46
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U redeneert naast de kwestie. Wat u zegt maakt dit niet veel uit als het om het uiteindelijk doel gaat. Het gaat hier om de taalzuiverheid.
WELKE taalzuiverheid, en welke TAAL?
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2007, 16:48   #47
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris
 
jamás será vencido's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Locatie: Sociaal Europa
Berichten: 6.000
Standaard

En moest het dan nog een mooie taal zijn zoals het Frans dat hij zou gebruiken. Maar neen, het is dat verschrikkelijk lelijke Engels. Incroyable
__________________
jamás será vencido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2007, 17:00   #48
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Het valt mij op dat hij in zijn speeches graag gebruik maakt van Engelse termen, zoals in zijn laatste "Het is tijd voor de de drie b's: Bye Bye Belgium". Voor een extreme voorvechter van het Vlaams pakt hij het wel verkeerd aan. Wat vinden de Vlaams Belangers hiervan?
Wel merkwaardig dat hij de drie B's gebruikt... Men zegt wel eens over de Belgen dat zij een BBB-mentaliteit hebben: Bouffer, Baiser, Boire
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2007, 04:57   #49
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard franskiljons buiten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik heb het niet zozeer over Filip Dewinter. Zo belangrijk is hij ook weer niet. Maar vele zogezegde flaminganten oreren over de zuiverheid van de Nederlandse taal en dat we Franse uitdrukkingen moeten vermijden, terwijl ze zelf onze taal verengelsen. Daarover gaat het.
das muggenzifterij jong. Hij refereerde naar de naam van de RTBF reportage bye bye belgium.
Het is zo en niet anders. Vraag het hem anders zelf. Ocharme drie woordjes in het engels, komaan zeg. Denk je nu echt dat Dewinter zelf zo bekrompen is.
Franstaligen en Walen praten nog altijd voornamelijk frans en niet engels. al begrijp ik je argumentatie maar is volledig overdreven, er waren denk ik betere voorbeelden te vinden.
Om het met de woorden van Frieda Van Temsche te zeggen in het parlement:
"la belgique qu'elle crève. België barst"

Laatst gewijzigd door Internaut : 24 september 2007 om 04:58. Reden: overtreden veranderd naar overdreven
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2007, 21:17   #50
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
das muggenzifterij jong. Hij refereerde naar de naam van de RTBF reportage bye bye belgium.
Het is zo en niet anders. Vraag het hem anders zelf. Ocharme drie woordjes in het engels, komaan zeg. Denk je nu echt dat Dewinter zelf zo bekrompen is.
Franstaligen en Walen praten nog altijd voornamelijk frans en niet engels. al begrijp ik je argumentatie maar is volledig overdreven, er waren denk ik betere voorbeelden te vinden.
Om het met de woorden van Frieda Van Temsche te zeggen in het parlement:
"la belgique qu'elle crève. België barst"
ah ja die van die nazistische moordenaarsfamilie...
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2007, 23:55   #51
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
ah ja die van die nazistische moordenaarsfamilie...
Gij hebt echt een probleem, he?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 08:41   #52
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Gij hebt echt een probleem, he?
Als hij niet oppast, een probleem met het gerecht! Als deze uitspraak onder mevrouw van Temsche haar neus komt, en ze dient klacht in, kan dat een héél dure affaire worden.

De slinksen zijn voor NIKS beschaamd, dat is duidelijk, alles mag gezegd worden over wat ze dénken dat naar rechts ruikt. Maar durf maar eens een opmerking te maken over hun islamvriendjes... Ik denk dat die in de faze van Katholiekenhaat zijn blijven steken, en niet meer beseffen dat ze eigenlijk tegen GODSDIENST vochten...
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 22:06   #53
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Als hij niet oppast, een probleem met het gerecht! Als deze uitspraak onder mevrouw van Temsche haar neus komt, en ze dient klacht in, kan dat een héél dure affaire worden.

De slinksen zijn voor NIKS beschaamd, dat is duidelijk, alles mag gezegd worden over wat ze dénken dat naar rechts ruikt. Maar durf maar eens een opmerking te maken over hun islamvriendjes... Ik denk dat die in de faze van Katholiekenhaat zijn blijven steken, en niet meer beseffen dat ze eigenlijk tegen GODSDIENST vochten...
Die nazistische moordenaarsfamilie heeft slechts één recht: te zwijgen. De moordenaar zelf is eigenlijk zelf een slachtoffer, gebrainwasht als hij was door de pathologische moordenaarsideologie van zijn familie en partij.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 22:08   #54
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Gij hebt echt een probleem, he?
Ik heb geen probleem, neen. Zij hebben een probleem, want zij hangen een racistische moordenaarsideologie aan en voeren moorden uit.

Gij hebt overigens ook een probleem, want gij luistert naar muziek van de Zillertaler Türkenjäger, die dezelfde moordenaarsideologie propageren.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 27 september 2007 om 22:09.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 23:15   #55
sn00py
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Berichten: 1.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Gij hebt echt een probleem, he?
Ik denk dat hij er hopen heeft.

zijn beste vriend,
Sn00py
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 21:24   #56
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Het valt mij op dat hij in zijn speeches graag gebruik maakt van Engelse termen, zoals in zijn laatste "Het is tijd voor de de drie b's: Bye Bye Belgium". Voor een extreme voorvechter van het Vlaams pakt hij het wel verkeerd aan. Wat vinden de Vlaams Belangers hiervan?
komt van de nepuitzending van de RTBF...

komt verstaanbaar over in de Europese media...

Engels is de tweede taal in België...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 22:20   #57
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
En moest het dan nog een mooie taal zijn zoals het Frans dat hij zou gebruiken. Maar neen, het is dat verschrikkelijk lelijke Engels. Incroyable
Gelieve post nr. 41 te bekijken, linkse medeburger.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2007, 05:57   #58
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
ah ja die van die nazistische moordenaarsfamilie...
hola pas op met wat je hier zegt kerel
Je lijkt me viesgezind, ook wel slecht gezind genoemd. Je kent dat wel met het verkeerde been uit bed gestapt zijn maar dan dagelijks. Die frustratie, die agressie, die irritaties, kortom je bent verzuurd jong.
Je zit echt wel met een probleem, één of andere stoornis zoveel moge duidelijk zijn.

Frieda zetelt niet meer en vind het zelf verschrikkelijk wat er gebeurde.
Hans zelf heeft ook zijn spijt geuit. Het was dus een zelfmoordpoging, waarbij hij hoopte neergeschoten te worden door de politie wat dus niet gebeurde.
Op de één of andere manier vond hij niet het lef zich door zijn hoofd te schieten en zit hij nu dus levenslang vast. Zijn grootvader was inderdaad ne zwarte maar jij spreekt van familie, dat is iets helemaal anders. Wat met de grootmoeder, de vader van Hans ?

Er plegen dagelijks wat mensen zelfmoord, spijtig genoeg is er daar een deel van, die andere mensen meesleurt. Hans was zo iemand. Hij schoot dat blanke kind neer omdat ze aan het huilen was en Hans niet wou dat dit kind later met een trauma zou zitten omdat zij haar moeder zag neergeschoten worden.
Hoe dan ook een echte racist, idealist of neo nazi is hij volgens alle anderen niet. Hij heeft het verknald door een blank individu neer te schieten volgens B&H.

Feit is dat het een gestoorde moordenaar is en gans dit forum dit afkeurt, dus op dat vlak zitten wij VB'ers en jij op dezelfde golflengte, namelijk: verschrikkelijk wat er gebeurt is en we keuren het volledig af.
Als je al allochtonen moet beginnen haten omdat ze je plaagden, dan heb je nooit een ideologische boodschap want dat duidt dan op haat en agressie en dat is de bedoeling niet. Deze mensen zijn meestal degene die 10 jaar later overstappen naar het andere kamp, op het forum kennen we er zo een aantal.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 19:00   #59
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
hola pas op met wat je hier zegt kerel
Je lijkt me viesgezind, ook wel slecht gezind genoemd. Je kent dat wel met het verkeerde been uit bed gestapt zijn maar dan dagelijks. Die frustratie, die agressie, die irritaties, kortom je bent verzuurd jong.
Je zit echt wel met een probleem, één of andere stoornis zoveel moge duidelijk zijn.

Frieda zetelt niet meer en vind het zelf verschrikkelijk wat er gebeurde.
Hans zelf heeft ook zijn spijt geuit. Het was dus een zelfmoordpoging, waarbij hij hoopte neergeschoten te worden door de politie wat dus niet gebeurde.
Op de één of andere manier vond hij niet het lef zich door zijn hoofd te schieten en zit hij nu dus levenslang vast. Zijn grootvader was inderdaad ne zwarte maar jij spreekt van familie, dat is iets helemaal anders. Wat met de grootmoeder, de vader van Hans ?

Er plegen dagelijks wat mensen zelfmoord, spijtig genoeg is er daar een deel van, die andere mensen meesleurt. Hans was zo iemand. Hij schoot dat blanke kind neer omdat ze aan het huilen was en Hans niet wou dat dit kind later met een trauma zou zitten omdat zij haar moeder zag neergeschoten worden.
Hoe dan ook een echte racist, idealist of neo nazi is hij volgens alle anderen niet. Hij heeft het verknald door een blank individu neer te schieten volgens B&H.

Feit is dat het een gestoorde moordenaar is en gans dit forum dit afkeurt, dus op dat vlak zitten wij VB'ers en jij op dezelfde golflengte, namelijk: verschrikkelijk wat er gebeurt is en we keuren het volledig af.
Als je al allochtonen moet beginnen haten omdat ze je plaagden, dan heb je nooit een ideologische boodschap want dat duidt dan op haat en agressie en dat is de bedoeling niet. Deze mensen zijn meestal degene die 10 jaar later overstappen naar het andere kamp, op het forum kennen we er zo een aantal.
Iedereen weet dat het het racistische gedachtengoed is dat hem heeft aangezet tot moord. Punt, andere lijn.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2007, 19:38   #60
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard Filip Dewinter schaamt zich voor het Vlaams Belang?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Iedereen weet dat het het racistische gedachtengoed is dat hem heeft aangezet tot moord. Punt, andere lijn.
Inderdaad
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be