Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 mei 2024, 17:09   #1
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.503
Standaard Mededeling.

Ik ga mijn gras afrijden.

Dat gaat een groot half uur in beslag nemen.
Als ik me beperk tot de voorkant van mijn domein.

Komen de achterliggende landerijen ook nog aan bod (dat zal van het weer en -vooral- de goesting afhangen) dan mag je daar een goeie drie kwartier bijtellen.

U bent dus gewaarschuwd.
Paniek is nergens voor nodig.

Voor meer inlichtingen kan u zich wenden tot het secretariaat.

Hoogachtend.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2024, 17:31   #2
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.503
Standaard

Mijn excuses voor het uitstel maar nu ga ik er echt aan beginnen.

Al is de kans ondertussen klein dat ik de achterliggende landerijen ook nog aan ga pakken...
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2024, 18:05   #3
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.503
Standaard

Zoals voorspeld werd de voorzijde van het domein in een goei half uur netjes kort (stand 3,5) gereden.

Voor de achterzijde ontbreekt momenteel de goesting.
Misschien morgen, wie weet.
Meer nieuws volgt.
Don't call us, we'll call you.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2024, 18:10   #4
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.880
Standaard

https://www.knack.be/maaimeiniet/

Het is MeiMaaiNietMaand.

Sam Goris zong het al einde vorige eeuw.

Laat het .... .... .......
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2024, 18:18   #5
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
https://www.knack.be/maaimeiniet/

Het is MeiMaaiNietMaand.

Sam Goris zong het al einde vorige eeuw.

Laat het .... .... .......
Dus als Knack het zegt mag ik mijn gras niet maaien??

Ik zal het tegen mijn echtgenote zeggen.

Dat Knack nadien niet komt janken eh?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2024, 06:58   #6
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.957
Standaard

S.M.A.K.-directeur Van Cauteren in opspraak na klachten over toxisch leiderschap

Wat is dat toch in de cultuursector. De ene na de andere zaak komt er boven. Zou dat zijn omdat men er enkel blabla moet verkopen en belastinggeld zien te krijgen waardoor men elkaar van de troon probeert te stoten met het in opspraak brengen door beschuldigingen van toxisch leiderschap, aanranding, ... ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2024, 07:20   #7
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.727
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Dus als Knack het zegt mag ik mijn gras niet maaien??

Ik zal het tegen mijn echtgenote zeggen.

Dat Knack nadien niet komt janken eh?
Niet laten intimideren! Als je het nu een maand laat groeien heb je er 5 keer meer werk aan in juni.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2024, 08:18   #8
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
S.M.A.K.-directeur Van Cauteren in opspraak na klachten over toxisch leiderschap

Wat is dat toch in de cultuursector. De ene na de andere zaak komt er boven. Zou dat zijn omdat men er enkel blabla moet verkopen en belastinggeld zien te krijgen waardoor men elkaar van de troon probeert te stoten met het in opspraak brengen door beschuldigingen van toxisch leiderschap, aanranding, ... ?
Ik stel me ook altijd vragen bij dat 'toxisch leiderschap'...

Wat is dat precies? Vanaf wanneer is uwen baas gewoon 'ne moeilijke mens' en vanaf wanneer gaat het over 'toxisch leiderschap'?

Ik heb ook ooit voor bazen gewerkt waar maar amper mee samen te werken was maar dan bolde ik het gewoon ook snel weer af. Twee keer roepen en schelden en klaar. Ik ben geen hond. Maar ik heb er nooit aan gedacht die mensen aan te klagen ofzo.

In ieder geval: ik ben van mening dat mensen menswaardig behandeld moeten worden maar ik stel me toch vragen bij de heisa van tegenwoordig.

Ne moeilijke of onvriendelijke mens op de werkvloer zijn; is dat wettelijk verboden? Ik dacht het niet. Dus vraag ik me ook af wat zo'n mensen aangewreven wordt...

Ikzelf heb nogal een dik vel en zo'n dingen glijden dan ook snel van me af maar ik heb ook mensen gekend die werkelijk niets konden hebben. Zeg daar één keer iets tegen met een verheven stem en ze beginnen te bleiten.
Als zo'n mensen dan over toxisch leiderschap beginnen weet ik niet wat ik er van moet denken.

En dan kom ik nog uit een wat 'hardere' sector dan de cultuursector. Bouw en industrie. Daar gaat het er al snel stevig aan toe.

Toch raar allemaal.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2024, 08:22   #9
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Niet laten intimideren! Als je het nu een maand laat groeien heb je er 5 keer meer werk aan in juni.
Ja, daar hebben ze het nooit over eh?
Je moet je gras met dit weer eens een maand laten staan... Regen, zon, regen, zon,....

Je laat nu je gras tot een halve meter hoog groeien, dat kruipt vol beestjes en volgende maand gaan die er allemaal aan omdat je er met de bosmaaier door moet.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2024, 09:08   #10
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik stel me ook altijd vragen bij dat 'toxisch leiderschap'...

Wat is dat precies? Vanaf wanneer is uwen baas gewoon 'ne moeilijke mens' en vanaf wanneer gaat het over 'toxisch leiderschap'?

Ik heb ook ooit voor bazen gewerkt waar maar amper mee samen te werken was maar dan bolde ik het gewoon ook snel weer af. Twee keer roepen en schelden en klaar. Ik ben geen hond. Maar ik heb er nooit aan gedacht die mensen aan te klagen ofzo.

In ieder geval: ik ben van mening dat mensen menswaardig behandeld moeten worden maar ik stel me toch vragen bij de heisa van tegenwoordig.

Ne moeilijke of onvriendelijke mens op de werkvloer zijn; is dat wettelijk verboden? Ik dacht het niet. Dus vraag ik me ook af wat zo'n mensen aangewreven wordt...

Ikzelf heb nogal een dik vel en zo'n dingen glijden dan ook snel van me af maar ik heb ook mensen gekend die werkelijk niets konden hebben. Zeg daar één keer iets tegen met een verheven stem en ze beginnen te bleiten.
Als zo'n mensen dan over toxisch leiderschap beginnen weet ik niet wat ik er van moet denken.

En dan kom ik nog uit een wat 'hardere' sector dan de cultuursector. Bouw en industrie. Daar gaat het er al snel stevig aan toe.

Toch raar allemaal.
Inderdaad, ik heb er ook zo een paar "lastige" gehad, meestal waren die gewoon veeleisend. Ik toonde daar dan begrip voor, en kon met die gasten door een deur. Dus als dien directeur het weer eens in zijne kop had, stuurden ze mij naar daar. Op den duur ben ik zelf nog bij die mens thuis een paar problemen gaan oplossen.

Sommigen hebben een wat andere benadering nodig.

Ene was echter gewoon krapuul, hij heeft het nooit bij mij gewaagd, maar gewoon mensen belachelijk maken waar anderen bij zaten. Ik zat daar als consultant, maar had die zo tegen mij moeten doen, ik had mijn valies gepakt en hem met zijn shitzooi laten zitten.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2024, 10:00   #11
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Inderdaad, ik heb er ook zo een paar "lastige" gehad, meestal waren die gewoon veeleisend. Ik toonde daar dan begrip voor, en kon met die gasten door een deur. Dus als dien directeur het weer eens in zijne kop had, stuurden ze mij naar daar. Op den duur ben ik zelf nog bij die mens thuis een paar problemen gaan oplossen.

Sommigen hebben een wat andere benadering nodig.

Ene was echter gewoon krapuul, hij heeft het nooit bij mij gewaagd, maar gewoon mensen belachelijk maken waar anderen bij zaten. Ik zat daar als consultant, maar had die zo tegen mij moeten doen, ik had mijn valies gepakt en hem met zijn shitzooi laten zitten.
Uiteindelijk straffen zo'n mensen zichzelf want goede werknemers gaan daar gewoon lopen.
Ik ken hier in't dorp zo'n paar werkgevers. Redelijk goei job, goed betaald, goei voorwaarden maar nen baas waar niet mee te redeneren valt.
Zij staan dan ook altijd in de VDAB-lijst met openstaande vacatures als ik op mijn postcode selecteer.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be