Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 21 januari 2015, 22:31   #101
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wel, ik veronderstel dan toch dat die mensen ook hun stem hebben laten weerklinken en dat we dus ook een echo ervan zullen te horen hebben gekregen in de media.

Graag een bron dus.

Ga eens spreken met winkelhouders in Mongkok of Tsim Tsa Tsui of eender welke ondernemer of zakenman in HK of zelfs mensen die gewoon gaan werken en wiens inkomen afhangt van de inkomsten van hun bedrijf. Kus mijn kloten met uw media, hier ben ik de bron.
Gipsy is offline  
Oud 21 januari 2015, 22:46   #102
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ga eens spreken met winkelhouders in Mongkok of Tsim Tsa Tsui of eender welke ondernemer of zakenman in HK of zelfs mensen die gewoon gaan werken en wiens inkomen afhangt van de inkomsten van hun bedrijf. Kus mijn kloten met uw media, hier ben ik de bron.
Uw reactie is die van iemand die geen gelijk heeft maar het niet wil toegeven.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 22 januari 2015, 10:35   #103
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U maakt ongetwijfeld een grapje... Als er nu een iemand is onder de recentste pausen waar het etiket "wereldvreemde bejaarde" nu echt niet op kleeft, is het wel de huidige paus.

Een man van het volk. Ook nu nog steeds.
Het moraalbarbarisme van de katholieke kerk zit niet in de paus,
maar in de curie en het Vaticaan.
Daarom is het onbegrijpelijk dat Europa ,een godsdienststaatje ,
dat geen democratie en vrijheid kent, dat vrouwen en homo's discrimineert, gedoogt door diplomatieke betrekkingen te onderhouden.
Europa handelt hiermee tegen haar eigen waarden in, om een godsdienst met barbaarse moraal te bevoordelen.
Moslims dienen zich te houden aan de wetten van de rechtstaat ,
dat geldt ook voor christenen ,joden en andere religies .
cato is offline  
Oud 22 januari 2015, 10:58   #104
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Het moraalbarbarisme van de katholieke kerk zit niet in de paus,
maar in de curie en het Vaticaan.
Daarom is het onbegrijpelijk dat Europa ,een godsdienststaatje ,
dat geen democratie en vrijheid kent, dat vrouwen en homo's discrimineert, gedoogt door diplomatieke betrekkingen te onderhouden.
Europa handelt hiermee tegen haar eigen waarden in, om een godsdienst met barbaarse moraal te bevoordelen.
Moslims dienen zich te houden aan de wetten van de rechtstaat ,
dat geldt ook voor christenen ,joden en andere religies .
Oei, een aanval op de RKK en haar politieke volgelingen.
Een aanval op de instelling die spreekt over broederlijk delen, gelijkheid, rechtvaardigheid en 1001 andere sociale ongelijkheden als verderfelijk verklaard, maar zelf de grootste overtreder van haar standpunten is.
Een instelling die een enorm vermogen bezit, maar toch door de nazi's, die tegen de RKK waren, met rust werd gelaten.
Deze nazi's roofden over kunstschatten, maar lieten die van de RKK in kerken en kloosters wel ongemoeid.
Het is zelfs bedenkelijk te noemen, dat van die RKK, wel laag geplaatste priesters door de nazi's vervolgd en vermoord werden, maar dat de hoger geplaatsten vrij konden bewegen binnen het 3de rijk.
Jantje is offline  
Oud 22 januari 2015, 11:51   #105
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waarom dan wel?
Wel dat lees je in het volgende zinnetje van mijn reply. Ik zal het anders nog eens herhalen. Omdat hij qua sexualiteit er een moraliteit op na houdt die heel erg laakbaar is. De houding van de Kerk met betrekking tot voorbehoedsmiddelen heeft al heel wat mensenleed veroorzaakt en deze Paus doet daar nog steeds aan mij. Dat is barbaars.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online  
Oud 22 januari 2015, 12:34   #106
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wel, ik veronderstel dan toch dat die mensen ook hun stem hebben laten weerklinken en dat we dus ook een echo ervan zullen te horen hebben gekregen in de media.

Graag een bron dus.

Ik ga gemiddeld 4 keer per jaar naar Hong Kong. Ik spreek niet met studenten maar met andere ondernemers en mensen die rechtstreeks schade ondervonden va de zware blokkages eind verleden jaar. Ook mensen die gewoon gaan werken en die vrezen voor hun financiele toekomst. Het is trouwens op aandringen van de bedrijven en commerciele groepen dat de overheid met de grote opkuis is begonnen. Er waren beelden te zien trouwens waar winkeliers razend op de manifestanten kloppen en hun kamp afbreken.

De manifestaties zijn hoofdzakelijk onder impuls van studenten. Ik meen te verstaan dat u ook in het onderwijs zit. Jullie hebben geen flauw idee wat het is te moeten knokken in de privé.
Gipsy is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be