Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 oktober 2010, 15:42   #1
AAA
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Locatie: Het 'echte' Nederland.
Berichten: 164
Standaard Peiling Synovate: Herenigingsplannen VL-NL niet populair onder de Nederlanders

Maar weinig Nederlanders willen Vlaanderen erbij hebben


10/09 Slechts twee op de tien Nederlanders willen Vlaanderen bij Nederland voegen. Dat blijkt uit een onderzoek van Synovate Nederland onder 1.000 Nederlanders.


Nederlanders zien weinig in een splitsing van Vlaanderen en Wallonië in twee onafhankelijke staten (slechts 14% is hiervoor gewonnen). Ze zien meer in een voortzetting van België of in een opdeling van België tussen Nederland en Frankrijk.

Ruim een derde van de Nederlanders vindt dat België moet blijven bestaan. Een andere 32% had geen mening over de problematiek in België.

Ik vond dit artikel een maand geleden terug op de internetpagina van de Gazet Van Antwerpen. Als ik de Vlaamse reactie lees verbaas ik mij erover dat die Heel-Nederlanders hier blijkbaar niet even in de realiteit kunnen leven:



36/36
jan zonder vrees ANTWERPEN, 11 september '10 om 15:31 Ongepast?

en is dan toch nog 14% slimme nederlanders in de wereld

ID=722277 / GEBRUIKER=95547

35/36
François Nuyts ANTWERPEN, 11 september '10 om 13:37 Ongepast?

Het enige dat we gemeen hebben îs , dat we momenteel allebei zonder regering zitten !

ID=722196 / GEBRUIKER=980770

34/36
Docter Wijs BRUGGE, 11 september '10 om 13:04 Ongepast?

Vlaanderen niet bij Nederland? Daar gaat onze kans om ooit de wereldbeker voetbal te winnen

ID=722168 / GEBRUIKER=340951

33/36
donders bart ANTWERPEN, 11 september '10 om 12:21 Ongepast?

nogmaals....vlaanderen bij Duitsland! Bitte bitte

ID=722107 / GEBRUIKER=868639

32/36
Robby Simons ESSEN, 11 september '10 om 12:14 Ongepast?

Nogtans kan je nergens in Zeeuws Vlaanderen komen als Vlaming zonder te horen dat de meeste Zeeuwen zich meer Vlaming voelen dan Nederlander, en dat deze allen dromen van één Vlaanderen... Verder hoeft voor mij Belgie ook niet weg te vallen maar eigen autonomie is een must..; op die manier mag het mij part terug een Benelux worden ... we zouden veel sterker staan binnen Europa... maar wel zoals het moet met eigen inkomsten, belastingen en uitgaven!!!!

ID=722096 / GEBRUIKER=485330

31/36
Serge Amsterdam AMSTERDAM, 11 september '10 om 11:58 Ongepast?

Maar goed ook. De diamantsector en de haven houden Vlaanderen in een zéér comfortabele positie. Dus als het ergste dat men nu op tafel (gedachte) heeft om te splitsen mij goed. Zijn we meteen van dat gezeik af bij iedere verkiezing.

ID=722085 / GEBRUIKER=338925

30/36
Ernest De Bodt MERKSEM, 11 september '10 om 11:36 Ongepast?

Vreemd, als verantwoordelijke /vertegenwoordiger voor een Belgische brouwerij , mocht ik jaren terug het clienteel in NL , bezoeken .Toen wist men al wel de gang van zaken en vond men mij de sympathieke Belg . Het kwam er enkel op aan om de Belgische toestanden een beetje toe te lichten , dat er anders gereageerd werd in de gebieden boven de moerdijk , dan beneden de moerdijk is best tebegrijpen .Onbekend is onbemind ...

ID=722049 / GEBRUIKER=182120

29/36
Robin Heyvaerts KONTICH, 11 september '10 om 11:12 Ongepast?

Ik heb het al gezegd en zeg het nog eens: Vlaanderen heeft niet zo veel gemeent met Nederland. Enkel de taal, en dan nog, is hetzelfde. Op cultuur en religieus vlak zijn de verschillen tussen Vlaanderen en Nederland veel groter dan het geval is tussen Nederland en Duitsland en wij Vlamingen met Frankrijk (Bourgondische levenstijl). Zeeuws-Vlaanderen zou liever bij Vlaanderen horen dan bij Zeeland. Naar mijn gevoel zijn Vlamingen niet meer dan Fransen die toevallig Nederlands praten.

ID=722031 / GEBRUIKER=343646

28/36
r m ESSEN, 11 september '10 om 11:06 Ongepast?

Als vlaanderen en wallonie ieders hun eigen weg gaan mag wallonie doen wat ze willen maar vlaanderen naar nederland neen bedankt.

ID=722021 / GEBRUIKER=377238

27/36
Gilbert Andries MECHELEN, 11 september '10 om 10:42 Ongepast?

Welke Vlaming wil bij Nederland? Van de overheersing der franstaligen schakelen we dan over op deze van de Hollanders (één voordeel: ze proberen ons niet te verfransen). Vlaanderen onafhankelijk.

ID=722008 / GEBRUIKER=264863

26/36
margot Thiesen Margot MORTSEL, 11 september '10 om 09:46 Ongepast?

De Nederlanders weten niets over de staat Belgie.Als je met hun in gesprek komt denken ze dat wij helemaal tweetalig zijn en ons nederlands zo maar in de scholen bijleren omdat de hoofdtaal toch frans is.Als je dan toch met ze praat, vragen ze je (Is dat nou belgisch wat je praat?)Het is een raar volkje die van de vlaamse kultuur niets weten

ID=721983 / GEBRUIKER=189623

25/36
WILFRIED RAES BRASSCHAAT, 11 september '10 om 09:42 Ongepast?

Het is wederkerig

ID=721982 / GEBRUIKER=85240

24/36
Frans Wouters ANTWERPEN, 11 september '10 om 09:15 Ongepast?

Met andere woorden, Nederland gaat even beslissen wat er met België moet gebeuren. Maar beseft Nederland ook dat een onafhankelijk Vlaanderen, na eeuwenlang onder een Franstalige knoet te hebben gelegen, wel eens helemaal Niet bij Nederland wilt horen, om daar onder de knoet te moeten liggen. En besef wel dat ik Nederland op zowel politiek als sociaal gebied, beter vind dan wat hier in het huidige België gebeurt!

ID=721969 / GEBRUIKER=338448

23/36
François Nuyts ANTWERPEN, 11 september '10 om 08:37 Ongepast?

Ik denk dat het merendeel van de Vlamingen dat ook niet wïl .

ID=721946 / GEBRUIKER=980770

22/36
Frans Kwick BRECHT, 11 september '10 om 08:31 Ongepast?

Op mij moeten de Nederlanders zeker niet rekenen. Dat is het ergste wat Vlaanderen zou kunnen overkomen, bij Nederland gevoegd te worden. Een rijke cultuur wisselen met een kaas-cultuur dat is het einde.

ID=721943 / GEBRUIKER=469885

21/36
anton van wamelen OEDELEM, 11 september '10 om 08:31 Ongepast?

Als 'ollander' meer dan 30 jaar wonende in Vlaanderen, ben ik van deze plek op aarde gaan houden. De verschillen zijn duidelijk, de Rotterdammers zijn meer recht toe, recht aan, terwijl de Vlaming zich meer op de vlakte houdt, en geef ze soms, geen ongelijk. De zaak van het opsplitsen van België, er bestaat eigenlijk niet zoiets', is meer het opdelen van 3 afzonderlijke staten binnen Europa. Zo zijn er meer die zelfstandig willen zijn. Brussel zou dan als afzonderlijke staat kunnen fungeren als in de VS, een soort Washington D.C., Brussel DC dus...

ID=721942 / GEBRUIKER=388124


Ik denk dat de Baarle werkgroep nog véééél werk aan de winkel heeft:
AAA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 16:06   #2
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 december 2008
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 19.249
Standaard

en wie vroeg die peiling?
een belgische instelling.

in 2008 was er een peiling van NTS-NIPO met een héél ander resultaat:
- 60 % voor een fusie
- 80 % voor meer samenwerking.

maw welke peiling zou het dichtst bij de waarheid zitten?
of gaan we een referendum organiseren?
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 16:14   #3
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

In dit soort gevallen is de vraagstelling ook heel belangrijk. Als je aan mij vraagt "wat vind jij dat er met Belgie moet gebeuren?" dan is mijn antwoord "dat mogen ze zelf weten", weet niet/geen antwoord dus. Een vraag als "hoe zou je op een fusie tussen Vlaanderen en Nederland reageren" zou ik met "positief" (of "zeer positief" beantwoorden. Maar goed, dat heb ik in het vorige topic over deze peiling ook al gezegd.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 16:17   #4
AAA
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Locatie: Het 'echte' Nederland.
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
en wie vroeg die peiling?
een belgische instelling.

in 2008 was er een peiling van NTS-NIPO met een héél ander resultaat:
- 60 % voor een fusie
- 80 % voor meer samenwerking.

maw welke peiling zou het dichtst bij de waarheid zitten?
of gaan we een referendum organiseren?

Synovate is een Nederlands onderzoeksbureau.. Niets "Belgisch" aan dus.

Laatst gewijzigd door AAA : 19 oktober 2010 om 16:18.
AAA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 16:59   #5
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Altijd een persoon die ons een Franse mentaliteit toewijst.
__________________
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen:
elk kreeg een tong, maar weinigen verstand.
Disticha Catonis

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 19 oktober 2010 om 17:06.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 17:03   #6
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: Leiden, Lage Landen
Berichten: 11.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AAA Bekijk bericht
Synovate is een Nederlands onderzoeksbureau.. Niets "Belgisch" aan dus.
dit is al uitgebreid bediscussieerd op dit forum en er is toen geconcludeerd dat de vraagstelling en beantwoording niet geschikt was om Groot-Nederlandse of Intra-Belgische conclusies aan te verbinden.
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 17:59   #7
koppijn
Minister-President
 
koppijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: a'pen
Berichten: 4.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AAA Bekijk bericht

Ruim een derde van de Nederlanders vindt dat België moet blijven bestaan.
Dan had Jules Destrée toch ongelijk als hij zij:« Sire, Vous régnez sur deux peuples. Il y a en Belgique, des Wallons et des Flamands ; il n'y a pas de Belges. »
De echte Belgicisten bevinden zich bij onze Noorderburen!!!
__________________
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal
koppijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 19:11   #8
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AAA Bekijk bericht
Maar weinig Nederlanders willen Vlaanderen erbij hebben


10/09 Slechts twee op de tien Nederlanders willen Vlaanderen bij Nederland voegen. Dat blijkt uit een onderzoek van Synovate Nederland onder 1.000 Nederlanders.


Nederlanders zien weinig in een splitsing van Vlaanderen en Wallonië in twee onafhankelijke staten (slechts 14% is hiervoor gewonnen). Ze zien meer in een voortzetting van België of in een opdeling van België tussen Nederland en Frankrijk.

Ruim een derde van de Nederlanders vindt dat België moet blijven bestaan. Een andere 32% had geen mening over de problematiek in België.

Ik vond dit artikel een maand geleden terug op de internetpagina van de Gazet Van Antwerpen. Als ik de Vlaamse reactie lees verbaas ik mij erover dat die Heel-Nederlanders hier blijkbaar niet even in de realiteit kunnen leven:



Ik denk dat de Baarle werkgroep nog véééél werk aan de winkel heeft:
Beste AAA, je vergist je schromelijk als je (samen met andere Belgicisten en lijders aan "Olland-allergie" op dit forum) denkt dat wie hier op deze site zich uit als sympathisant van een toenadering tussen Nederland en Vlaanderen, automatisch moeten beschouwd worden als rotsvaste believers in een Grootnederlandse éénheidsstaat. Wat dat betreft sta ik, en ook anderen, met beide voetjes op de grond.

Waar ik wél van overtuigd ben (en waar ik ook helemaal achter sta) is dat een Vlaanderen dat veel meer dan nu op eigen benen kan staan en niet meer vastgeklist zit aan l'état franco-wallobrux, automatisch op allerlei vlakken nauwer zal samenwerken met Nederland. Het probleem op dit ogenblik is dat een aantal Vlamingen nog opgescheept zit met een mentale handicap, een soort syndroom: de door la Belgique geïnduceerde ant-Nederland allergie. Maar dat komt wel in orde, net zoals die betere samenwerking met Nederland.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 21:36   #9
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Ouwe koek.
Als de Hollanders geen profijt zien haken ze massaal af.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 22:27   #10
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: Leiden, Lage Landen
Berichten: 11.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ouwe koek.
Als de Hollanders geen profijt zien haken ze massaal af.
over ouwe koek gesproken
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 15:40   #11
AAA
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Locatie: Het 'echte' Nederland.
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Waar ik wél van overtuigd ben (en waar ik ook helemaal achter sta) is dat een Vlaanderen dat veel meer dan nu op eigen benen kan staan en niet meer vastgeklist zit aan l'état franco-wallobrux, automatisch op allerlei vlakken nauwer zal samenwerken met Nederland. Het probleem op dit ogenblik is dat een aantal Vlamingen nog opgescheept zit met een mentale handicap, een soort syndroom: de door la Belgique geïnduceerde ant-Nederland allergie. Maar dat komt wel in orde, net zoals die betere samenwerking met Nederland.
Samenwerking wel maar hereniging nooit. Of je moest het gehele Vlaamse grondgebied platwalsen en opnieuw beginnen.

Laatst gewijzigd door AAA : 20 oktober 2010 om 15:40.
AAA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 15:44   #12
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 december 2008
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 19.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AAA Bekijk bericht
Samenwerking wel maar hereniging nooit. Of je moest het gehele Vlaamse grondgebied platwalsen en opnieuw beginnen.
dat is jouw mening, maar niet deze van alle Vlamingen.
als het er toch van komt, wat ga je dan doen?

Laatst gewijzigd door Shadowke : 20 oktober 2010 om 15:44.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 16:29   #13
Cunning linguist
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.523
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AAA Bekijk bericht
Samenwerking wel maar hereniging nooit. Of je moest het gehele Vlaamse grondgebied platwalsen en opnieuw beginnen.
Stoere woorden zonder onderbouwing beteken niet meer dan de klank van een schijtend paard. Voor zover ik kan oordelen, heb je tot nu niet meer op dit forum geproduceerd dan de standaard set belgicistisch-Vlaams-particularistisch clichés. Heel zwak. Gaap!

Laatst gewijzigd door Cunning linguist : 20 oktober 2010 om 16:34.
Cunning linguist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 16:56   #14
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ouwe koek.
Als de Hollanders geen profijt zien haken ze massaal af.
En gelijk hebben ze. Dat is van Vlaamse kant niet anders. Keurige rekeningen maken de beste vrienden. Dat zijn ze bij uw francofoontjes nog steeds niet gewoon. Vandaar dat ze zich zo "choqués" vertoonden toen er door BDW omtrent de onderhandelingen een duidelijke tekst werd openbaar gemaakt.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 17:01   #15
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AAA Bekijk bericht
Samenwerking wel maar hereniging nooit. Of je moest het gehele Vlaamse grondgebied platwalsen en opnieuw beginnen.
Je staat er blijkbaar erg emotioneel tegenover (hereniging "nooit"). De aard van jouw reactie zegt veel. Je behoort duidelijk ook bij de pipo's die, hoe vriendelijk ze door een Nederlander ook worden aangesproken, altijd maar weer brutaal, boers en enggeestig reageren. Zwaar behept met een minderwaardigheidscomplex.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 17:43   #16
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Altijd een persoon die ons een Franse mentaliteit toewijst.
Wat is dat, 'een Franse mentaliteit', en wat is daar mis mee?

Eerlijk gezegd, als ik zie hoe de Fransen een ruggengraat durven tonen tegen de plannen van Sarkozy, als ik de Franse wijsgerige traditie (nouveaux philosophes even terzijde gelaten) vergelijk met de oppervlakkige Angelsaksische, of de relatief sterke kritische stroming t.a.v. het atlanticisme en het zionisme in Frankrijk vergelijk met de volgzaamheid van de Nederlandse beleidskringen (die weliswaar daardoor minder hypocriet zijn in hun daden), dan betrap ik mezelf alvast wel eens op de hoop dat Vlamingen wat meer op Fransen zouden gelijken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.

Laatst gewijzigd door Burkide : 20 oktober 2010 om 18:01.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 17:46   #17
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AAA Bekijk bericht
Of je moest het gehele Vlaamse grondgebied platwalsen
Geen nood, daar zorgt de regering-Peeters wel voor. De werken hebben voorlopig wel wat vertraging opgelopen ter hoogte van Doel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 17:47   #18
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je staat er blijkbaar erg emotioneel tegenover (hereniging "nooit"). De aard van jouw reactie zegt veel. Je behoort duidelijk ook bij de pipo's die, hoe vriendelijk ze door een Nederlander ook worden aangesproken, altijd maar weer brutaal, boers en enggeestig reageren. Zwaar behept met een minderwaardigheidscomplex.
U hanteert nogal veel het woord 'pipo'. Of de poster nu een 'pipo' is of niet, ik ben het volledig met hem eens.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 17:54   #19
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U hanteert nogal veel het woord 'pipo'. Of de poster nu een 'pipo' is of niet, ik ben het volledig met hem eens.
Hoe zou het anders kunnen? Maar dat heeft geen belang.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2010, 17:59   #20
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Hoe zou het anders kunnen? Maar dat heeft geen belang.
Het zou zeker anders kunnen. Maar deze realiteit ontsnapt u blijkbaar.
system is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be