Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Politieke uitspraken prins Filip
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story.

 
 
Discussietools
Oud 8 december 2004, 14:05   #181
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Aan de kant die Belgique als vijand beschouwt, niet het Waalse buurvolk.

Maar blijkbaar is voor cryptoflaminganten als jij het vooral een kwestie van 'wij versus de vuil walen'. Een heel simplistische visie, die wel aantoont hoe erg het gesteld is met het inhoudelijk karakter van het doorsnee vlaams 'nationalisme'.
Doe jij vooral uit de hoogte met het belerend vingertje over de doorsnee Vlaams nationalisten en binnen 50 jaar mag je het zoveelste sociaal-flamigantisch congres houden met 2 man en een paardekop over "hoe maken we Vlaanderen onafhankelijk"!
jan hyoens is offline  
Oud 8 december 2004, 14:12   #182
SethMoN
Provinciaal Statenlid
 
SethMoN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Locatie: Celles
Berichten: 696
Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Met dat excuus hebben ze indianen bijna uitgeroeid, pipo!
U weet heel goed Jan, dat indianen hier niet ter sprake doen. Het enige wat u tracht is uw belachelijke uitspraak over Walen te verdoezelen. Voor Vlaams-nationalisten als Pelgrim en vele andere op deze site kan ik respect opbrengen omdat ze tenminste op een degelijke manier kunnen debatteren.
__________________
"Iedereen weet dat de druppel opgaat in de oceaan, slechts weinigen weten dat de oceaan opgaat in de druppel." Kabir (1450-1510)
SethMoN is offline  
Oud 8 december 2004, 14:28   #183
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
U weet heel goed Jan, dat indianen hier niet ter sprake doen. Het enige wat u tracht is uw belachelijke uitspraak over Walen te verdoezelen. Voor Vlaams-nationalisten als Pelgrim en vele andere op deze site kan ik respect opbrengen omdat ze tenminste op een degelijke manier kunnen debatteren.
verdoezelen? Ik verdoezel helemaal niets! En dat jij als belgicist het goed kunt vinden met een zoetwaterflamingant als pelgrim kan ik goed verstaan! met die gasten mag je inderdaad geloven dat belgziek zal blijven bestaan!
jan hyoens is offline  
Oud 8 december 2004, 14:32   #184
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Zoetwaterflamingant!

ik ben wat nationalisme betreft waarschijnlijk stukken radicaler dan gij, groot aanhanger van een zelfverklaarde 'vlaamse' partij die ons land wilt uitverkopen aan de neoliberale mondiale machten.
Pelgrim is offline  
Oud 8 december 2004, 14:43   #185
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Zoetwaterflamingant!

ik ben wat nationalisme betreft waarschijnlijk stukken radicaler dan gij, groot aanhanger van een zelfverklaarde 'vlaamse' partij die ons land wilt uitverkopen aan de neoliberale mondiale machten.
Dat jij als communist radicaler bent dan ik wil ik wel geloven! Iedere tegenstander met zijn familie door een nekschot afmaken vind ik te ver gaan!8)
jan hyoens is offline  
Oud 8 december 2004, 14:46   #186
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Waar heb ik gezegd dat ik tegenstanders en hun families door een nekschot ga afmaken? Gebruik eens deftige argumenten aub.
Pelgrim is offline  
Oud 8 december 2004, 14:48   #187
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Waar heb ik gezegd dat ik tegenstanders en hun families door een nekschot ga afmaken? Gebruik eens deftige argumenten aub.
staaf jij dan maar wat je bedoeld met radicaler zijn dan mij? Je noemt jezelf communist en dan beweer je dat je op nationalistisch vlak radicaler bent dan ik! Ben je dan een nationaal-boljevist of iets in die soort?
jan hyoens is offline  
Oud 8 december 2004, 15:53   #188
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Geheel off topic, maar goed.

1: geef mij eens aan waar ik iets zeg van tegenstanders en hun families met een nekschot afmaken. Dat is toch een ferme beschuldiging.

2: Als nationalist kies ik voor een onafhankelijk en vooral soeverein Vlaanderen, dat niet langer met handen en voeten gebonden is aan de neoliberale dictaten van oa 'Europa', de VS, de WTO.

3: Ik wil de onstaat België afschaffen, dat geen bestaansreden meer heeft, niet het Waalse buurvolk gaan rotschelden, dat vooralsnog vier miljoen zielen telt en ook voor de Vlaamse onafhankelijke staat een belangrijke (economische) partner zal zijn.
Pelgrim is offline  
Oud 8 december 2004, 16:16   #189
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Geheel off topic, maar goed.

1: geef mij eens aan waar ik iets zeg van tegenstanders en hun families met een nekschot afmaken. Dat is toch een ferme beschuldiging.

2: Als nationalist kies ik voor een onafhankelijk en vooral soeverein Vlaanderen, dat niet langer met handen en voeten gebonden is aan de neoliberale dictaten van oa 'Europa', de VS, de WTO.

3: Ik wil de onstaat België afschaffen, dat geen bestaansreden meer heeft, niet het Waalse buurvolk gaan rotschelden, dat vooralsnog vier miljoen zielen telt en ook voor de Vlaamse onafhankelijke staat een belangrijke (economische) partner zal zijn.
1. een geliefd middel van de communisten om hun tegenstanders op te ruimen!
2. utopisch
3. doe dat dan! wie houdt er u tegen?
jan hyoens is offline  
Oud 8 december 2004, 16:41   #190
SethMoN
Provinciaal Statenlid
 
SethMoN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Locatie: Celles
Berichten: 696
Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Waar heb ik gezegd dat ik tegenstanders en hun families door een nekschot ga afmaken? Gebruik eens deftige argumenten aub.
Laat hem Pelgrim, de man heeft terug stemmen in zijn hoofd .
__________________
"Iedereen weet dat de druppel opgaat in de oceaan, slechts weinigen weten dat de oceaan opgaat in de druppel." Kabir (1450-1510)
SethMoN is offline  
Oud 9 december 2004, 09:01   #191
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Laat hem Pelgrim, de man heeft terug stemmen in zijn hoofd .
Humor en belgicisen gaan duidelijk niet samen!8)
jan hyoens is offline  
Oud 9 december 2004, 09:32   #192
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

Stom van jullie! Spaar dat gekwebbel voor na de onafhankelijkheid.
jOOSt is offline  
Oud 9 december 2004, 11:45   #193
SethMoN
Provinciaal Statenlid
 
SethMoN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Locatie: Celles
Berichten: 696
Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Humor en belgicisen gaan duidelijk niet samen!8)
zoetwaterflamingant, dat moet pas humor op de bovenste plank zijn! Dat Jaques Vermeire daar nog niet op gekomen is.
Realisme en flaminganten gaan duidelijk ook niet echt samen.
__________________
"Iedereen weet dat de druppel opgaat in de oceaan, slechts weinigen weten dat de oceaan opgaat in de druppel." Kabir (1450-1510)
SethMoN is offline  
Oud 9 december 2004, 14:31   #194
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
1. een geliefd middel van de communisten om hun tegenstanders op te ruimen!
2. utopisch
3. doe dat dan! wie houdt er u tegen?
1. Zeg jij. Wijs me nu dan eens [size=3]concreet[/size] aan waar ik iets zeg van tegenstanders en hun families met een nekschot afmaken. Dat kan je niet he.

2. utopisch zeg je, welnu ik zeg dat uw 'onafhankelijk' neoliberaal Vlaanderen ook utopisch is want het zal nooit onafhankelijk zijn.

3. Mensen als jij misschien? Rechtse neoliberalen die niet liever doen dan wat lullen over de walen en de migranten omdat ze eigenlijk de essentie van den Belgique niet willen raken?
Pelgrim is offline  
Oud 9 december 2004, 14:40   #195
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
1. Zeg jij. Wijs me nu dan eens [size=3]concreet[/size] aan waar ik iets zeg van tegenstanders en hun families met een nekschot afmaken. Dat kan je niet he.

2. utopisch zeg je, welnu ik zeg dat uw 'onafhankelijk' neoliberaal Vlaanderen ook utopisch is want het zal nooit onafhankelijk zijn.

3. Mensen als jij misschien? Rechtse neoliberalen die niet liever doen dan wat lullen over de walen en de migranten omdat ze eigenlijk de essentie van den Belgique niet willen raken?
pfff, ik dacht dat je ondertussen door had dat ik gewoon de connectie maak tussen communisten en nekschoten!
En ik ben geen rechtse neoliberaal, djeezes!
jan hyoens is offline  
Oud 9 december 2004, 15:19   #196
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Welnu, zal ik dan even de connectie maken op zijn Yann's (en blijkbaar ook op zijn Jan's) :

Vlaams Belang => rechts nationalistisch => nazi => concentratiekampen.

Jij beschuldigt mij er onrechtstreeks van tegenstanders en hun families met een nekschot te willen afmaken, net zoals Yann en Carlos mij onrechtstreeks beschuldigen van een nazi te zijn.
Pelgrim is offline  
Oud 9 december 2004, 15:20   #197
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Je noemde de afschaf van de WTO utopisch. Je berust dus in het feit dat er een neoliberalisering gaande is. Dat maakt van jou een passieve neoliberaal.
Pelgrim is offline  
Oud 9 december 2004, 15:32   #198
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Welnu, zal ik dan even de connectie maken op zijn Yann's (en blijkbaar ook op zijn Jan's) :

Vlaams Belang => rechts nationalistisch => nazi => concentratiekampen.

Jij beschuldigt mij er onrechtstreeks van tegenstanders en hun families met een nekschot te willen afmaken, net zoals Yann en Carlos mij onrechtstreeks beschuldigen van een nazi te zijn.
Ik beschuldig u niet! Ik maakte gewoon een insinuatie door het feit dat je jezelf radicaler vindt dan mij en door het feit dat je uzelf een communist noem! Vandaar de verwijzing naar nekschoten! natuurlijk weet ik dat een salonrevolutionair als jij dit nooit zou doen! Tjonge, wat heb jij lange tenen!
jan hyoens is offline  
Oud 9 december 2004, 15:33   #199
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Je noemde de afschaf van de WTO utopisch. Je berust dus in het feit dat er een neoliberalisering gaande is. Dat maakt van jou een passieve neoliberaal.
nee een realist! Maar niets is blijvend!
jan hyoens is offline  
Oud 9 december 2004, 18:30   #200
janPieter
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2004
Berichten: 346
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Doe jij vooral uit de hoogte met het belerend vingertje over de doorsnee Vlaams nationalisten en binnen 50 jaar mag je het zoveelste sociaal-flamigantisch congres houden met 2 man en een paardekop over "hoe maken we Vlaanderen onafhankelijk"!
Nog nooit was de kloof tussen de vlamingen onderling zo groot als de dag van vandaag.
Belgisch gezinden en royalisten staan lijnrecht tegenover nationalistische en separatistische extremisten
Jaarlijks verlaten 3000 vlaamse behoudsgezinde families het vlaams grondgebied om zich in wallonie of elders te vestigen
Het word hier langzaam onleefbaar en gevaarlijk in dit land.
janPieter is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be