Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2017, 19:54   #1
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard Heeft de Italiaanse regering een deal gesloten met Libische smokkelbazen ?

Volgens De Standaard heeft de Italiaanse regering een deal gesloten met Libische smokkelbazen. Die Libische mensensmokkelaars worden door de Italiaanse geheime dienst betaald om migranten tegen te houden, zo schrijft de krant. Het bericht werpt een ander licht op de opdrogende migratiestroom in de Middellandse Zee. Bogdan Vanden Berghe van 11.11.11 ziet in het bericht een bevestiging van de signalen dat Italië samenwerkt met "dubieuze regimes en milities".
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 20:13   #2
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Volgens De Standaard heeft de Italiaanse regering een deal gesloten met Libische smokkelbazen. Die Libische mensensmokkelaars worden door de Italiaanse geheime dienst betaald om migranten tegen te houden, zo schrijft de krant. Het bericht werpt een ander licht op de opdrogende migratiestroom in de Middellandse Zee. Bogdan Vanden Berghe van 11.11.11 ziet in het bericht een bevestiging van de signalen dat Italië samenwerkt met "dubieuze regimes en milities".
11.11.11 die ontstaan is in de jaren 1960 daarvan herinner ik mij een van hun eerste acties, de eenmalige “Hulp voor de hongersnood in China, werd omschreven als hulp voor de >>chinees-kes<<”. Eenmalig!! omdat China niet toestond dat het christelijk tot ONS links koloniaal gedrag “wij gaan het hen leren” opgedrongen werd en steeds verbonden werd aan het al of niet krijgen van hulp!

China werd sinds de jaren ‘60 ook steeds meer in en wurggreep gehouden, zonder hulp blijkt het land nu economisch sterk te staan en de sterkst groeiend economie te hebben!

Terwijl wij hier alleen nog schulden blijken te bezitten! Geen geld meer hebben om energiecentrales te bouwen, geen geld meer hebben voor wegen infrastructuur, de pensioen gelden opgesoupeerd zijn en de meubelen, zelfs de kerncentrales die eigendom waren van het volk verkocht werden. Welk land verkocht zijn energie voorziening, liet toe dat strategische energievoorziening waar de mens gans de geschiedenis voor vocht, hier door paars gewoon verpast werden….om nadien het geld op te souperen!!

Idem met de gelden die de mensen behulpzaam en goedhartig storten aan onder andere 11.11.11. Wat hebben “DE GOEDE WERKEN” in werkelijkheid met dat geld zichtbaar gerealiseerd.

De plaatselijke machthebbers verrijkt? Multinationals gelukkig gemaakt? Henzelf en schoon onbelast jobke bezorgd? Met voor den TV een beetje voedsel hulp voor uitgemergelde kinderen ..... die dan eens de filmploeg weg was, meestal nog gestolen werd door plaatselijke krijgsheren enz.

De ellende kwam jaarlijks terug en met het christelijk en nadien links koloniaal gedrag “WIJ GAAN HET HEN LEREN” bleken de landen zelfs steeds armer te worden, hun leefgebied steeds meer vervuild en leeg geroofd.

Niets, maar dan ook niets werd geïnvesteerd in wegen, energie en watervoorziening, enz. infrastructuur dat de maatschappij uiteindelijk zelfvoorzienend kon maken. Die hen hielp uit het dal te kruipen zoals China op eigen houtje moest doen, en er in slaagde omdat koloniaal gedrag “WIJ GAAN HET HEN LEREN” met leegtuig effect er niet toegelaten werd. OOOH het westen was kwaad dat er géén inmenging mocht zijn.....!!!!

Feit is de honderden miljarden doorheen de jaren zijn WEG, verdwenen en de resultaten nihil oeps?????

Wel is de algemene situatie zo verslecht dat de mensen vluchten van hun thuisland en met zen allen naar EU willen om te overleven…..WAREN de honderden miljarden doorheen de jaren door de mensen behulpzaam en goedhartig gestort werden in opbouwende infrastructuren geïnvesteerd geworden zijn. Zouden ze daar elkaar meer dan waarschijnlijk NIET uitmoorden om te kunnen overleven, zouden ze meer dan waarschijnlijk niet vluchten en hun familie moeten verlaten!

Conclusie vind ik het hypocriet van 11.11.11. beschuldigende vinger te wijzen naar Italië die volgens hen overeenkomsten afsloten met corrupten……...wat hebben 11.11.11. en Co zelf altijd gedaan? Waar zijn al de honderden miljarden naartoe??????

Dus wij moeten hier en ginder stoppen met het hypocriete met het christelijk en nadien links koloniaal gedrag “WIJ GAAN HET HEN LEREN”

Ginder zelf wegen bouwen, hospitaal bouwen, scholen bouwen.... blijvende infrastructuur zelf uit de grond stampen net zoals de Chinezen nu met succes in Afrika doen. En zeker niet gemakzuchtig geld geven aan macht wellustelingen die er hun eigen zakken mee vullen.

Ok!!!! China heeft er natuuuuurlijk zen agenda mee... maar de bevolking kan toch ook overwegen beschikken die er vroeger niet waren! Langs die wegen zelf iets ondernemen en uitbouwen!
Hoe zijn anders steden langs de Romeinse heerwegen en in de VS enz. ontstaan die voor welvaart zorgden???

Zoals dat chinees-ke ooit zei, “hoe de kat muizen vangt speelt geen rol als ze maar muizen vangt!!! Ik bedoel hopelijk is de actie van Italië en misschien U het begin van echte hulp voor zij die de hulp nodig hebben, hulp in hun regio, hun leefgebied zodat ginder en leefbare maatschappij opgebouwd kan worden.
Gaan de gelden niet naar parasiterende bloedzuigers met banden aan multinationals en wapen leveranciers zoals steeds in het verleden.

PS.
China is momenteel en handel-land geworden en laat de mensen en bedrijven wat vrijer, de vraag is? Is het NIET, om nadien alles weer te annexeren ( zoals ze Hongkong steeds meer in hun Dictatoriale DNA wurggreep aan het nemen zijn) om de partij sterker te maken en vat te hebben over gans de wereld en zo hun Dictatoriale DNA droom wereldwijd uit te bouwen?

Voor alle duidelijkheid ben ik in onze regio tegen Links met hun dictatoriaal DNA, die MNBS, Post, school, intercommunales, staat en stad benoemde bedienden enz. misbruiken om hen op te zetten tegen midden en rechts om hun Linkse doel te bereiken “alles AAN en VOOR de staat” gecontroleerd door >> vakbonden die overgaan naar soorten KGB, Stasi << met gedwongen eenheidsworst burgeres en bedrijven als uiteindelijk gevolg! Gelet op de voorbeelden, Links dat steeds leid naar Dictatuur DNA naar repressie en armoede voor de bevolking. Links, Die privé zowel de mens als de bedrijven alleen zien om ze leeg te zuigen om hun bv links benoemde beschermelingen te begunstigen om te kopen, in hun Links streven naar almacht.

Ik verkies hier een maatschappij waar de burger en de bedrijven “verantwoordelijk zijn voor hun daden, voor zich zelf met respect willen instaan en er dan ook mogen van genieten van wat ze bereikt hebben”
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 31 augustus 2017 om 20:21.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 21:29   #3
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Volgens De Standaard heeft de Italiaanse regering een deal gesloten met Libische smokkelbazen. Die Libische mensensmokkelaars worden door de Italiaanse geheime dienst betaald om migranten tegen te houden, zo schrijft de krant. Het bericht werpt een ander licht op de opdrogende migratiestroom in de Middellandse Zee. Bogdan Vanden Berghe van 11.11.11 ziet in het bericht een bevestiging van de signalen dat Italië samenwerkt met "dubieuze regimes en milities".
Ik heb bogdan vdb gezien in débat met francken. Ofwel wordt hij steenrijk met zijn 3x11 en is hij een ongelofelijk grote hoer, ofwel is hij een méga naievekloot en is hij een ongelofelijk grote hoer.

Laatst gewijzigd door Mindset : 31 augustus 2017 om 21:29.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be