Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Is de demografische euthanasie van Europa en Oost-Azië een goede zaak?
Ja 5 29,41%
Nee 12 70,59%
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 mei 2012, 18:05   #21
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
De zogenaamde ontvolking is een bijzonder slecht idee, meestal gesteund door etc
Niemand "eist" hier dat Europa ontvolkt hé. Ontvolking is een onomkeerbare trend.

De vraag is gewoon of u die trend van de Europese en de Oost-Aziatische demografische neergang goed of slecht vindt.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 18:24   #22
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Wat ga je doen als uw geld iets meer waard is ? Uw bankbiljetten opeten ?
Rijk willen worden is dan ook onnozel, he. Het wil zeggen dat je teveel gewonnen hebt, en er te weinig hebt van doorgeboerd. Als je rijk sterft, dan heb je niet genoeg ervan genoten. Ideaal sterf je met een berg schulden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 19:08   #23
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Vroeger sprak men over de vergrijzingstijdbom. Nu doorbreekt men het taboe en spreekt men simpelweg van de toekomstige ontvolking van Europa en Oost-Azië.

Vindt u die demografische euthanasie een goede zaak? Er zijn vele voordelen te bedenken.
Beste C2C,


mag ik je gerust stellen?

Goed dan zal ik je gerust stellen. En dat doe ik met je te verzekeren dat de Europese populatie NOOIT zal uitsterven. In Gods Naam, hoe komt u daar op? Dit lijkt me toch een vrij ondoordachte en nogal imbeciele stelling.

Wat wel is is dat ze zal stagneren. Zeker in verhouding met de bevolking in India en het Afrikaanse continent, waar de bevolking exploderen is. Het is veel beter dat de bevolking stagneert, dan dat ze explodeert. En ge"ef toch toe, C2C, in Europa is het toch vol genoeg? Laat het aub zo. En ik geloof sterk, dat eens de situatie in de arme regio's in India en £Afrika beter wordt, de mensen ook op een intelligente en ethische manier' aan gezinsplanning gaan doen, en niet verder als varkens en konijnen kweken.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!

Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 31 mei 2012 om 19:09.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 19:21   #24
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Vroeger sprak men over de vergrijzingstijdbom. Nu doorbreekt men het taboe en spreekt men simpelweg van de toekomstige ontvolking van Europa en Oost-Azië.

Vindt u die demografische euthanasie een goede zaak? Er zijn vele voordelen te bedenken.
"Ontvolking" van Europa!!!??? Soms vergeten dat er de voorbije drie decennia een massale immigratie is geweest van moslims? En dat die kweken als konijnen?
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 22:47   #25
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
"Ontvolking" van Europa!!!??? Soms vergeten dat er de voorbije drie decennia een massale immigratie is geweest van moslims? En dat die kweken als konijnen?
Het gaat over het "eigen volk".
Het zeer lage geboortecijfer bij onze vrouwen is een probleem. Om de welvaart te behouden is NU een gemiddeld geboortecijfer van 2,2 kinderen per vrouw vereist. Het valt te vrezen dat we dat niet halen.
De moslims hebben gemiddeld een "hoog" geboortecijfer. Keerzijde v.d. medaille: ze hebben een hoge werkloosheid.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 13:52   #26
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Beste C2C,
Goed dan zal ik je gerust stellen. En dat doe ik met je te verzekeren dat de Europese populatie NOOIT zal uitsterven. In Gods Naam, hoe komt u daar op? Dit lijkt me toch een vrij ondoordachte en nogal imbeciele stelling.
Maar u noemt dan toch vooral uzelf imbeciel, want als u goed kan lezen staat er in mijn openingspost nergens geschreven dat de Europese bevolking zal "uitsterven". Er is een groot verschil tussen demografische neergang (ontvolking - depopulation, demographic decline) en uitsterving.

Dus gewoon beter uw best doen tijdens het lezen. Want nu projecteert ge uw eigen ideeën op de mijne. Dat zegt meer over u, dan over mij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Wat wel is is dat ze zal stagneren.
Neen, ze zal niet stagneren, ze zal sterk verminderen. Dat is goed berekend door demografen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Zeker in verhouding met de bevolking in India en het Afrikaanse continent, waar de bevolking exploderen is. Het is veel beter dat de bevolking stagneert, dan dat ze explodeert. En ge"ef toch toe, C2C, in Europa is het toch vol genoeg? Laat het aub zo.
Dus ge vindt de ontvolking van Europa een goede zaak. Da's uw mening. Zoals die hier werd gevraagd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
En ik geloof sterk, dat eens de situatie in de arme regio's in India en £Afrika beter wordt, de mensen ook op een intelligente en ethische manier' aan gezinsplanning gaan doen, en niet verder als varkens en konijnen kweken.
Buiten de vulgariteit van uw woordenschat, weten we inderdaad dat de demografische transitie zich al hier en daar aan't inzetten is in Afrika.

Maar uiteindelijk is de vraag niet of veel kinderen hebben goed of slecht is. De vraag is welk samenlevingsmodel beter is.

Het is duidelijk dat de voorkoloniale Afrikaanse samenlevingsvorm duurzaam is, en onze modernistische vorm is dat niet. Zoveel is duidelijk.

Vergeet niet dat de Afrikaanse bevolking vóór de kolonisering zeer klein was. Het is pas met de halfslachtige modernisering dat er een bevolkingsexplosie volgde. Heel die omwenteling is onze fout.

We bezien dat vandaag als een "fout", want het modernistische samenlevingsmodel is gewoon niet duurzaam. Het zorgt voor de vernietiging van de planeet.

Het Westerse samenlevingsmodel is, in zijn huidige vorm, wellicht het meest imbeciele dat ooit bestond.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 15:08   #27
Aligator
Minister
 
Aligator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Locatie: moeras
Berichten: 3.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Rijk willen worden is dan ook onnozel, he. Het wil zeggen dat je teveel gewonnen hebt, en er te weinig hebt van doorgeboerd. Als je rijk sterft, dan heb je niet genoeg ervan genoten. Ideaal sterf je met een berg schulden.
Werk gewoon genoeg om van te leven, en breng uw tijd niet door met te werken om rijk te worden. Want die mensen die rijk willen worden, zoeken dan ook mogelijkheden om �*ndere mensen voor hun kar te spannen, en in hun plaats te laten werken, want anders kunnen ze niet rijk worden. Uw rijk worden gaat dus automatisch gepaard met uitbuiting van anderen.
Dat is slecht.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 15:19   #28
Aligator
Minister
 
Aligator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Locatie: moeras
Berichten: 3.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Het gaat over het "eigen volk".
Het zeer lage geboortecijfer bij onze vrouwen is een probleem. Om de welvaart te behouden is NU een gemiddeld geboortecijfer van 2,2 kinderen per vrouw vereist. Het valt te vrezen dat we dat niet halen.
De moslims hebben gemiddeld een "hoog" geboortecijfer. Keerzijde v.d. medaille: ze hebben een hoge werkloosheid.
Ideaal gezien zou elke autochtone vrouw twee of drie kinderen moeten baren, en terzelfdertijd moet de immigratie stop gezet worden.
Er zij nu genoeg vreemdelingen binnengestroomt om zoals C2C wil, onze genenpoel wat te verversen. Degenen die reeds hier zijn kunnen in enkele generaties geassimileerd worden, en volledig opgaan in onze genenpoel. Wel moet men die dan beletten zich enkel onder hun eigen soort voort te planten. Daarom moeten zij niet enkel in onze genen, maar ook in onze cultuur opgaan. Exotische godsdiensten en ander gezwets moeten daarom verdwijnen.
Met 2 �* 3 kinderen per familie is onze overleving als ras gegarandeerd, en als er wat minder volk in Europa rondloopt kan dat enkel beter zijn voor ons. Dan hebben we meer plaats, en vervuilen we minder.
Het ideaal zou met evenveel zijn in Europa als ten tijde van het Romeinse rijk ( ongeveer 60 miljoen mensen in het gehele Romeinse imperium, Noord Afrika inbegrepen ). Maar dat is niet haalbaar natuurlijk. Net genoeg kinderen maken om niet te verdwijnen is de boodschap. En dat telt voor �*lle volkeren op aarde.
Anders lopen we binnenkort op de koppen.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 22:32   #29
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Neen, ze zal niet stagneren, ze zal sterk verminderen. Dat is goed berekend door demografen.
Om de bevolking te doen verminderen zou iedereen gemiddeld 1 kind mogen hebben, of minder, maar dit is niet het geval. Er worden nog steeds meerdere kinderen per persoon geboren. Zo dus zal de Europese bevolking niet zo snel verminderen. Ze vergroot zelfs door migratie.
Citaat:


Dus ge vindt de ontvolking van Europa een goede zaak. Da's uw mening. Zoals die hier werd gevraagd.
Voor mij is het vooral goed dat de bevolking niet explodeert, zoals in Afrika en India wel het geval is. Met zware armoede tot gevolg.
Citaat:

Buiten de vulgariteit van uw woordenschat, weten we inderdaad dat de demografische transitie zich al hier en daar aan't inzetten is in Afrika.

Maar uiteindelijk is de vraag niet of veel kinderen hebben goed of slecht is. De vraag is welk samenlevingsmodel beter is.

Het is duidelijk dat de voorkoloniale Afrikaanse samenlevingsvorm duurzaam is, en onze modernistische vorm is dat niet. Zoveel is duidelijk.

Vergeet niet dat de Afrikaanse bevolking vóór de kolonisering zeer klein was. Het is pas met de halfslachtige modernisering dat er een bevolkingsexplosie volgde. Heel die omwenteling is onze fout.

We bezien dat vandaag als een "fout", want het modernistische samenlevingsmodel is gewoon niet duurzaam. Het zorgt voor de vernietiging van de planeet.

Het Westerse samenlevingsmodel is, in zijn huidige vorm, wellicht het meest imbeciele dat ooit bestond.
Ik vind onze Westerse samenlevingsmodel ook verre van ideaal. Maar toch nog altijd beter dan elders.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 07:57   #30
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Beste C2C,


mag ik je gerust stellen?

Goed dan zal ik je gerust stellen. En dat doe ik met je te verzekeren dat de Europese populatie NOOIT zal uitsterven. In Gods Naam, hoe komt u daar op? Dit lijkt me toch een vrij ondoordachte en nogal imbeciele stelling.

Wat wel is is dat ze zal stagneren. Zeker in verhouding met de bevolking in India en het Afrikaanse continent, waar de bevolking exploderen is. Het is veel beter dat de bevolking stagneert, dan dat ze explodeert. En ge"ef toch toe, C2C, in Europa is het toch vol genoeg? Laat het aub zo. En ik geloof sterk, dat eens de situatie in de arme regio's in India en £Afrika beter wordt, de mensen ook op een intelligente en ethische manier' aan gezinsplanning gaan doen, en niet verder als varkens en konijnen kweken.
Beste Magni,
reeds de oude Grieken stelden dat een lichte aangroei nodig is om het welvaartpeil te behouden.
We spreken dan nog niet eens over verbeteren.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 12:26   #31
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Ideaal gezien zou elke autochtone vrouw twee of drie kinderen moeten baren, en terzelfdertijd moet de immigratie stop gezet worden.
Er zij nu genoeg vreemdelingen binnengestroomt om zoals C2C wil, onze genenpoel wat te verversen. Degenen die reeds hier zijn kunnen in enkele generaties geassimileerd worden, en volledig opgaan in onze genenpoel. Wel moet men die dan beletten zich enkel onder hun eigen soort voort te planten. Daarom moeten zij niet enkel in onze genen, maar ook in onze cultuur opgaan. Exotische godsdiensten en ander gezwets moeten daarom verdwijnen.
Met 2 �* 3 kinderen per familie is onze overleving als ras gegarandeerd, en als er wat minder volk in Europa rondloopt kan dat enkel beter zijn voor ons. Dan hebben we meer plaats, en vervuilen we minder.
Het ideaal zou met evenveel zijn in Europa als ten tijde van het Romeinse rijk ( ongeveer 60 miljoen mensen in het gehele Romeinse imperium, Noord Afrika inbegrepen ). Maar dat is niet haalbaar natuurlijk. Net genoeg kinderen maken om niet te verdwijnen is de boodschap. En dat telt voor �*lle volkeren op aarde.
Anders lopen we binnenkort op de koppen.
Mooi scenario, en goed geredeneerd.

Het probleem is natuurlijk dat wij onder het "replacement level" zitten. We maken niet genoeg kindjes. En hoe langer we wachten om daar terug mee te beginnen, hoe moeilijker het zal worden om de kloof te dichten.

De Europese landen die nog enigzins boven replacement zitten, zitten daar dankzij de immigratie. Mocht die immigratie er niet zijn, zouden ook zij al volop in demografische neergang zijn.

Alleszins is de blanke bevolking aan't neergaan. Is zij bereid niet-autochtone mannen toe te laten autochtone meisjes te bevruchten? Of moet de niet-autochtone bevolking zijn eigen meisjes meenemen naar Europa?
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 12:31   #32
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Om de bevolking te doen verminderen zou iedereen gemiddeld 1 kind mogen hebben, of minder, maar dit is niet het geval. Er worden nog steeds meerdere kinderen per persoon geboren. Zo dus zal de Europese bevolking niet zo snel verminderen. Ze vergroot zelfs door migratie.
Neen. Zelfs Duitsland, toch een land van immigratie, zit nu onder replacement level (zelfs wanneer je immigratie meerekent). Bevolking daalt daar 0.2% per jaar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Voor mij is het vooral goed dat de bevolking niet explodeert, zoals in Afrika en India wel het geval is. Met zware armoede tot gevolg.
Nochtans is een jonge populatie een voorwaarde tot economische welvaart. Dat is precies een van de redenen waarom economen Afrika als het continent van de toekomst zien. Een grote, werkwillige bevolking van jonge mensen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ik vind onze Westerse samenlevingsmodel ook verre van ideaal. Maar toch nog altijd beter dan elders.
Heb je dan ervaring met "elders"?
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 12:51   #33
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Ik weet niet hoezeer jij genetisch onderricht bent, maar als je dat enigszins zou zijn, zou je moeten weten dat 'genenhutsekluts' meestal betekent 'gezonder'.
klopt! vooral als ze enkel met hun nichten en neven huwen! écht gezond hoor.



Citaat:
Inteelt zorgt voor veel erfelijke aandoeningen bij Arabieren

Arabieren hebben van alle bevolkingsgroepen in de wereld het meeste erfelijke afwijkingen. Dat blijkt uit een rapport van het centrum voor Arabische genstudies (CAGS), meldt dagblad The National in Dubai.

Veel genetische ziekten
Onder de Arabische bevolking zijn momenteel ruim negenhonderd genetische ziekten vastgesteld. Circa tweehonderd daarvan komen alleen voor bij Arabieren in de Golfstaten. Enkele ziektes hebben epidemische vormen aangenomen: ze komen voor bij iets meer dan honderd op 100.000 personen. Hieronder vallen onder meer diabetes, borstkanker het syndroom van Down.

Inteelt
Ruim 60 procent van de genetische afwijkingen onder Arabieren is een gevolg van huwelijken tussen neven en nichten. In Dubai trouwt 40 procent van de inwoners met een neef of nicht. In Soedan en Mauritanië liggen die aantallen het hoogst: maar liefst twee derde van de bevolking huwt een neef of nicht. (anp/sam)

22/09/09 16u01
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 12:55   #34
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
De zogenaamde ontvolking is een bijzonder slecht idee, meestal gesteund door ecofascisten, eugenisten, ander elitair crapuul en onwetenden.

Wel kan men eventueel 'de import' bekijken en 'een beetje' afremmen, zoals oa. in Europa.

Verder zoals Kodo Kodo terecht opmerkt zullen meer geindustrialiseerde landen automatisch minder bevolkingsaangroei hebben, zoals bvb. in Azie.

Maar nee, wat doen onze leiders, ze desindustrialiseren, verarmen en in Europa zetten ze de grenzen volledig open. Dan maar klagen over overbevolking...

Uiteindelijk, indien de grote Europese denkers en hun aanhang willen ontvolken dat ze er zelf alvast mee beginnen, binnen eigen muren.
der wordt toch helemaal niet ontvolkt: de bevolkingscijfers stijgen jaarlijks.
Er wordt gewoon VERVANGEN: de originele Europeanen die zulke hoogstaande cultuur hebben voortgebracht, worden gewoonweg vervangen door meestal halfanalfabete muzelmensen die vooral de eigenschap hebben een bestaande cultuur leeg te zuigen en dan het gebiede te verwoest(ijnizer)en. Binnen tweehonderd jaar ligt Nederland terug onder water want niemand onderhoudt de dijken nog (de hollanders zijn verdwenen, de uitkeringstrekkers weten niet wat te doen), en verder gaat alles eruitzien zoals in een normaal derdewereldland.

Wie wil daar nog tussenwonen? ik hoop alvast dat mijn kinderen op tijd weg zijn.

Bye bye!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 13:01   #35
Sjaax
Europees Commissaris
 
Sjaax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Locatie: tussen het stemvee
Berichten: 7.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wie wil daar nog tussenwonen? ik hoop alvast dat mijn kinderen op tijd weg zijn.

Bye bye!
Ik interpreteer dat als een dikke pro ontvolking. Als je aan je eigen kinderen adviseert het continent te ontvolken.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 13:09   #36
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Ik interpreteer dat als een dikke pro ontvolking. Als je aan je eigen kinderen adviseert het continent te ontvolken.
uiteraard. Of wat dacht je dat er ging gebeuren?

Ondertussen zitten in de Antwerpse schollen méér dan 50% allochtoonse kinderen waarvan het gros geen Nederlands begrijpt.
In de kleuterklassen verstaan de juffen geen woord en kunnen de kinderen met moeite een beetje nederlands aanleren.

wil jij je kleinkinderen in zo'n milieu laten opgroeien?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 13:35   #37
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Waar ga je dan naartoe, Circe?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 14:10   #38
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Waar ga je dan naartoe, Circe?
zeer goede vraag.

Ik vermoed Nieuw Zeeland.
Brazilië is ook al aangetast en de meeste andere zuid-amerikaanse landen kan men moeilijk "democratisch" noemen. Alhoewel, toestanden zoals hier met de totale kolonisatie van de steden is er nog niet merkbaar.

Australie lijkt me ook nog te doen, maar is zeker zwaar aangetast, dus die zijn al geschrapt.

En dan moeten mijn kinderen nog meewillen: of denkje dat ik die voor jouw pensioen zal laten werken?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 14:36   #39
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zeer goede vraag.

Ik vermoed Nieuw Zeeland.
Brazilië is ook al aangetast en de meeste andere zuid-amerikaanse landen kan men moeilijk "democratisch" noemen. Alhoewel, toestanden zoals hier met de totale kolonisatie van de steden is er nog niet merkbaar.

Australie lijkt me ook nog te doen, maar is zeker zwaar aangetast, dus die zijn al geschrapt.

En dan moeten mijn kinderen nog meewillen: of denkje dat ik die voor jouw pensioen zal laten werken?
Dag Circe. Ik ken iemand die lang in Nieuw Zeeland gewoond heeft. Hij vond het te saai angelsaksisch en is toch maar weer naar Vlaanderen vertrokken.

Nieuw Zeelanders houden vooral van boswandelen en vogelkijken. Voor de rest zijn ze naar 't schijnt niet zo interessant.

Maar ga gerust een kijkje nemen.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 14:36   #40
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Ik zou liever de ontvolking van de gehele wereld hebben.
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be