Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 december 2016, 20:13   #1
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard Je oogst wat je zaait II

Citaat:
Het Openbaar Ministerie verdenkt de Irakees van poging tot moord, verkrachting en zware mishandeling. In augustus zou hij hebben geprobeerd een 21-jarige Chinese studente te verkrachten. Zover kwam het niet, maar zij raakte wel zwaargewond. In november zou hij op vrijwel dezelfde plaats een 27-jarige, eveneens Chinese, studente hebben verkracht.
http://nos.nl/artikel/2146884-opnieu...krachting.html

Of hoe naïviteit in dit geval onomkeerbaar hard afgestraft wordt en plaats maakt voor een grauwe realiteit.
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 6 december 2016 om 20:13.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2016, 13:11   #2
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.526
Standaard

Triest maar waar. Hier enkele verkrachtingszaken in Duitsland. O.a. dit:
In Freiburg, waar de 19-jarige Maria Ladenburg werd verkracht en vermoord door waarschijnlijk een 17-jarige Afghaanse asielzoeker, zeggen sommige burgers er inmiddels van overtuigd te zijn dat de vrouw “slachtoffer is geworden van Merkels welkomstbeleid”.

Het slachtoffer was voor haar dood onder andere actief in een studentenorganisatie die zich inzet voor vluchtelingen. Tijdens haar begrafenis werd nog gecollecteerd voor deze organisatie. Haar ouders wisten toen nog niet dat een vluchteling werd verdacht van de moord op hun dochter.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2016, 14:27   #3
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Bovendien laait ook de in Duitsland nog altijd gevoelige discussie over het aanwijzen van etnische achtergrond of huidskleur van verdachten weer op. In Duitsland is het verboden om met DNA te achterhalen wat huidskleur, ogenkleur, haarkleur of etnische achtergrond van een verdachte is en dergelijk bewijs is niet geldig voor de rechter.
Qué? Politiek correcte waanzin?
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 7 december 2016 om 14:28.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 06:40   #4
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

In Belgique bestaan er al sinds 1994 "aanbevelingen voor de berichtgeving over allochtonen".
Het vervolg laat zich raden.

Toch is rooie Fouad Ahidar, ex-kabinetsmedewerker van Bert Anciaux, "Vlaamse" minister van cultuur, niet tevreden. Allochtonen worden te vaak in verband gebracht met criminaliteit. Dat de gevangenissen voor het overgrote deel zitten volgepropt met "kleurrijk" krapuul mag voor cultuurverrijker Fouad Ahidar, uiteraard, geen rol spelen in de berichtgeving.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 10:04   #5
Yucagira
Europees Commissaris
 
Yucagira's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 6.302
Standaard

Berlijn , metro ... video ...

Citaat:
Berlin: Migrant gang kick woman down subway stairs
https://www.youtube.com/watch?v=koMMk3zAKYY

Citaat:
Woman kicked down stairs in random attack by stranger
Read more: http://metro.co.uk/2016/12/08/woman-...#ixzz4SEfCS92E

http://metro.co.uk/2016/12/08/woman-...anger-6308566/



niks daarover in belgische kranten ?
__________________
Brussel Vlaams

Laatst gewijzigd door Yucagira : 8 december 2016 om 10:12.
Yucagira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 10:29   #6
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Ooit gedacht dat dit misschien de bedoeling zou kunnen zijn?
Ik bedoel niemand is zo stom om te denken dat het importeren van eindeloze hoeveelheiden bronstige, strijdlustige hajis enig positief effect gaat hebben voor de inheemse Europeanen, hoor.
Ook de Europese politici niet.
Met andere woorden: dit gebeurt opzettelijk en tegen beter weten in.

Maar waarom dan, zult u vragen?


Iemand?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 10:45   #7
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ooit gedacht dat dit misschien de bedoeling zou kunnen zijn? Ik bedoel niemand is zo stom om te denken dat het importeren van eindeloze hoeveelheden bronstige, strijdlustige hajis enig positief effect gaat hebben voor de inheemse Europeanen, hoor. Ook de Europese politici niet.
Met andere woorden: dit gebeurt opzettelijk en tegen beter weten in.
Maar waarom dan, zult u vragen?
Iemand?
Niet te ver zoeken.
Het is gewoon doordeweekse maar pure stupiditeit van jullie leiders.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 10:52   #8
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Het is gewoon doordeweekse maar pure stupiditeit van jullie leiders.
En jij gelooft dat?
Jij gelooft echt dat die leiders gewoon 'niet beter weten'?
Dat zijn mensen die doorgaans universitaire studies gedaan hebben voor alle duidelijkheid.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 10:59   #9
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.625
Standaard

"J'agis, puis je reflechis"... rings a bell?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 11:05   #10
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
"J'agis, puis je reflechis"... rings a bell?
Jij als kosmopolitische internationalist hebt precies niet zo graag dat mensen zich afvragen waarom de establishmentpolitiek -ondanks de evidente rampzalige gevolgen- Europa blijft overspoelen met infinite hajis.

Of vergis ik mij?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 11:09   #11
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Wat ons terug bij de essentie brengt:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ooit gedacht dat dit misschien de bedoeling zou kunnen zijn?
Ik bedoel niemand is zo stom om te denken dat het importeren van eindeloze hoeveelheiden bronstige, strijdlustige hajis enig positief effect gaat hebben voor de inheemse Europeanen, hoor.
Ook de Europese politici niet.
Met andere woorden: dit gebeurt opzettelijk en tegen beter weten in.

Maar waarom dan, zult u vragen?


Iemand?
Ps: Nieuwe afleidingsmanoeuvres van internationalistische kosmopolieten zullen worden genegeerd.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2016, 11:12   #12
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Jij als kosmopolitische internationalist hebt precies niet zo graag dat mensen zich afvragen waarom de establishmentpolitiek -ondanks de evidente rampzalige gevolgen- Europa blijft overspoelen met infinite hajis. Of vergis ik mij?
Krijg ik nu ook een medaille met eikenloof, ofzo?
En ja, gij vergist U. Maar trek het je niet aan.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 12:35   #13
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

De vraag kon alreeds bij het totstandkomen van het Schengen akkoord waarom dit zo zou moeten gebeuren.
Een volstrekte rechtsongelijkheid is de basis van het laten afsterven van het nationalisme. Een doorlaat van miljoenen moslims moet het landsgevoel totaal om zeep helpen.

Wilders wil geen moslims meer toelaten. Duidelijk: cultuur vernietigend en sterke oppositie tegen de westerse gewoonten, met hier en daar een gunstige uitzondering.
Ik was afgelopen weekend in de kop van Bretagne. Een verademende omgeving zonder de bekende Nederlandse straatbeelden.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 12:58   #14
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

[quote=D'ARTOIS;8315708]De vraag kon alreeds bij het totstandkomen van het Schengen akkoord waarom dit zo zou moeten gebeuren.
Een volstrekte rechtsongelijkheid is de basis van het laten afsterven van het nationalisme. Een doorlaat van miljoenen moslims moet het landsgevoel totaal om zeep helpen.

Wilders wil geen moslims meer toelaten. Duidelijk: cultuur vernietigend en sterke oppositie tegen de westerse gewoonten, met hier en daar een gunstige uitzondering.
Citaat:
Ik was afgelopen weekend in de kop van Bretagne. Een verademende omgeving zonder de bekende Nederlandse straatbeelden.[/QUOTE
]

JA en wat bedoel ie nu daarmee ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 19:58   #15
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ooit gedacht dat dit misschien de bedoeling zou kunnen zijn?
Ik bedoel niemand is zo stom om te denken dat het importeren van eindeloze hoeveelheiden bronstige, strijdlustige hajis enig positief effect gaat hebben voor de inheemse Europeanen, hoor.
Ook de Europese politici niet.
Met andere woorden: dit gebeurt opzettelijk en tegen beter weten in.

Maar waarom dan, zult u vragen?

Iemand?
Deed me direct denken aan dit:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=228634
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 19:26   #16
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard Je oogst wat je zaait

Hey, witmans, geniet maar goed van de geneugten van de multi-cultuur, u royaal geschonken door uw 'democratisch-transparante' EU-elite en volop gecollaboreerd mede gefaciliteerd door uw plaatselijke overheid, dit alles uiteraard netjes gefinancierd op uw eigen kosten (of wat d�*cht u juist?)..,:

http://www.liveleak.com/view?i=7b0_1481897044

http://www.liveleak.com/view?i=3f5_1481899142

...vergeet dus vooral niet drooggeneukte oikifobe cocksuckers, beste witmans, om opnieuw en trouw sociaal-liberaal te zweren stemmen bij het volgende verkiezingscircus, zodat met de hulp van uw kostbare stem, onze goedmenende politici hun volksverraad maatschappelijke taak onverdroten kunnen blijven voortzetten.

Tot binnenkort in uw buurt, witmans.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 december 2016 om 19:29.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 19:39   #17
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Hey, witmans, geniet maar goed van de geneugten van de multi-cultuur, u royaal geschonken door uw 'democratisch-transparante' EU-elite en volop gecollaboreerd mede gefaciliteerd door uw plaatselijke overheid, dit alles uiteraard netjes gefinancierd op uw eigen kosten (of wat d�*cht u juist?)..,:

http://www.liveleak.com/view?i=7b0_1481897044

http://www.liveleak.com/view?i=3f5_1481899142

...vergeet dus vooral niet drooggeneukte oikifobe cocksuckers, beste witmans, om opnieuw en trouw sociaal-liberaal te zweren stemmen bij het volgende verkiezingscircus, zodat met de hulp van uw kostbare stem, onze goedmenende politici hun volksverraad maatschappelijke taak onverdroten kunnen blijven voortzetten.

Tot binnenkort in uw buurt, witmans.
Je bent altijd welkom als je in de buurt bent, Diego!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 20:08   #18
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je bent altijd welkom als je in de buurt bent, Diego!
Merci Zjaak, van harte, maar politiek correct als ik ben, geef ik je gastvrije uitnodiging liever door aan de categorie EU-azieligen, die de meerderheid bevolken in bovenstaande opgenomen recente gebeurtenissen/'fait divers'.
Ik twijfel er niet aan dat jij ze een ravissante welkom zal geven, die ze hun leven lang zullen herinneren, als ware het een ontvangst in het aards paradijs.
Vergeet dat onvergetelijke moment vooral niet op 't net te zetten, de wereld heeft nood aan stichtende voorbeelden van enorm gulle en warmhartige mensen als jij, mensen die zich onverdroten inzetten voor een multiculturele wereld, waarvan jij volop overtuigd bent dat elke cultuur gelijkwaardig is aan jouw cultuur.

Het ga je goed.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 21:15   #19
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Merci Zjaak, van harte, maar politiek correct als ik ben, geef ik je gastvrije uitnodiging liever door aan de categorie EU-azieligen, die de meerderheid bevolken in bovenstaande opgenomen recente gebeurtenissen/'fait divers'.
Ik twijfel er niet aan dat jij ze een ravissante welkom zal geven, die ze hun leven lang zullen herinneren, als ware het een ontvangst in het aards paradijs.
Vergeet dat onvergetelijke moment vooral niet op 't net te zetten, de wereld heeft nood aan stichtende voorbeelden van enorm gulle en warmhartige mensen als jij, mensen die zich onverdroten inzetten voor een multiculturele wereld, waarvan jij volop overtuigd bent dat elke cultuur gelijkwaardig is aan jouw cultuur.

Het ga je goed.
Dank u, dank u...
Je weet dat je steeds welkom bent in de multiculturele casa Jack.
Speel je op de djembé?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2016, 07:20   #20
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Hey, witmans, geniet maar goed van de geneugten van de multi-cultuur, u royaal geschonken door uw 'democratisch-transparante' EU-elite en volop gecollaboreerd mede gefaciliteerd door uw plaatselijke overheid, dit alles uiteraard netjes gefinancierd op uw eigen kosten (of wat d�*cht u juist?)..,:

http://www.liveleak.com/view?i=7b0_1481897044

http://www.liveleak.com/view?i=3f5_1481899142

...vergeet dus vooral niet drooggeneukte oikifobe cocksuckers, beste witmans, om opnieuw en trouw sociaal-liberaal te zweren stemmen bij het volgende verkiezingscircus, zodat met de hulp van uw kostbare stem, onze goedmenende politici hun volksverraad maatschappelijke taak onverdroten kunnen blijven voortzetten.

Tot binnenkort in uw buurt, witmans.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Merci Zjaak, van harte, maar politiek correct als ik ben, geef ik je gastvrije uitnodiging liever door aan de categorie EU-azieligen, die de meerderheid bevolken in bovenstaande opgenomen recente gebeurtenissen/'fait divers'.
Ik twijfel er niet aan dat jij ze een ravissante welkom zal geven, die ze hun leven lang zullen herinneren, als ware het een ontvangst in het aards paradijs.
Vergeet dat onvergetelijke moment vooral niet op 't net te zetten, de wereld heeft nood aan stichtende voorbeelden van enorm gulle en warmhartige mensen als jij, mensen die zich onverdroten inzetten voor een multiculturele wereld, waarvan jij volop overtuigd bent dat elke cultuur gelijkwaardig is aan jouw cultuur.

Het ga je goed.
Zonder mat en pantoffels geraakt U bij dat mens het huis niet binnen (een speciale tempel Jack-Koran kan U ongetwijfeld tijdens het verblijf voor een spotprijs lenen).
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be