Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Als je niet anders kunt (of wilt): Wie Van De Twee?
BUB 20 32,79%
NU 41 67,21%
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 15 september 2005, 14:33   #161
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
So, nu gebeurt dat toch ook en al de hele geschiedenis gebeurt dat, dus zie ik daar geen probleem in.
Het 'taalaspect' speelt trouwens veel minder onder de 'gewone' bevolking, dan dat het wel een issue is voor de politici.
Uw laatste conclusie is totaal verkeerd: taal speelt weldegelijk een rol. Hier in Vlaanderen kijken mensen veel eerder naar de Nederlandse tv dan naar de RTBF. De verkoop van Waalse dagbladen is in Vlaanderen heel laag. De taalgrens is in meerdere opzichten ook een sociologische grens.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 16 september 2005, 07:56   #162
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Helemaal niet. Brussel behoort niet tot Vlaams-Brabant. Blijkbaar gaat u dus wel sleutelen aan de grenzen en wordt de Brusselse agglomeratie een deel van Vlaams-Brabant. Dan is de vraag hoe u de taalgebieden zult indelen.
Anders geformuleerd dan maar :zucht: : is het tweetalig statuut beperkt tot de 19 Brusselse gemeenten?
Of wenst u een uitbreiding van dit statuut?
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 16 september 2005, 08:05   #163
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Uw laatste conclusie is totaal verkeerd: taal speelt weldegelijk een rol. Hier in Vlaanderen kijken mensen veel eerder naar de Nederlandse tv dan naar de RTBF. De verkoop van Waalse dagbladen is in Vlaanderen heel laag. De taalgrens is in meerdere opzichten ook een sociologische grens.
De taalgrens is echter geen grens in de verstandhouding tussen gewone mensen. Het is veeleer de afbakening van de speeltuinen van de politiekers.
Nogmaals, voor de gewone mensen is de taalopsplitsing véél minder relevant.
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 16 september 2005, 08:08   #164
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Anders geformuleerd dan maar :zucht: : is het tweetalig statuut beperkt tot de 19 Brusselse gemeenten?
Of wenst u een uitbreiding van dit statuut?
Ik erken de tweetaligheid van sommige Brusselse gemeenten, maar weiger mee te spelen in de communautaire akkefietjes die daaruit voortvloeien.
Ik ben van mening dat tweetaligheid in sommige gemeenten nodig is, maar vind tevens dat daar geen speciale regelingen en omzendbrieven voor nodig zijn. Ligt een gemeente in Vlaanderen, dan is de bestuurstaal Nederlands, ligt ze in Wallonie, dan is de voertaal Frans. Simpel en zeer duidelijk!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 16 september 2005, 17:38   #165
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Uw laatste conclusie is totaal verkeerd: taal speelt weldegelijk een rol. Hier in Vlaanderen kijken mensen veel eerder naar de Nederlandse tv dan naar de RTBF. De verkoop van Waalse dagbladen is in Vlaanderen heel laag. De taalgrens is in meerdere opzichten ook een sociologische grens.
En wat dan nog? De inhoud van de kranten en de TV-programma's is toch hetzelfde: allemaal één pot Westerse en Belgische cultuur (soms goed, soms slecht). Taal is uiteindelijk maar een communicatiemiddel. Een verschil in taal verhindert geen hechte samenwerking in een unitair staatsverband. De federale en Brusselse regeringen bewijzen dat trouwens. Als het moet, gaat alles.
Hans1 is offline  
Oud 16 september 2005, 20:25   #166
PDR
Banneling
 
 
PDR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: Deurne-Antwerpen
Berichten: 15
Stuur een bericht via Instant Messenger naar PDR
Standaard

Beide partijen zijn geen politieke meerwaarde. De B.U.B. geniet echter wel mijn voorkeur omdat het een standvastige partij is, waar de leden niet van de hak op de tak springen. Onze vriend Van Nespen daarentegen; VLD-Liberaal Appel-Fervent Nationaal-Nieuwe Partij,enz... De B.U.B. zal integenstelling tot de voorzitter van NU ook nooit met het Vlaams Belang samen werken. Heb persoonlijk ook mijn bedenkingen bij het '' democratisch'' verkozen bestuur. De leden van NU hebben niet het democratisch recht gekregen om hun voorzitter te kiezen. Is het jullie al opgevallen dat er '' toevallig'' nog een Van Nespen in het bestuur zit?
PDR is offline  
Oud 16 september 2005, 20:32   #167
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PDR
Beide partijen zijn geen politieke meerwaarde. De B.U.B. geniet echter wel mijn voorkeur omdat het een standvastige partij is, waar de leden niet van de hak op de tak springen. Onze vriend Van Nespen daarentegen; VLD-Liberaal Appel-Fervent Nationaal-Nieuwe Partij,enz... De B.U.B. zal integenstelling tot de voorzitter van NU ook nooit met het Vlaams Belang samen werken. Heb persoonlijk ook mijn bedenkingen bij het '' democratisch'' verkozen bestuur. De leden van NU hebben niet het democratisch recht gekregen om hun voorzitter te kiezen. Is het jullie al opgevallen dat er '' toevallig'' nog een Van Nespen in het bestuur zit?
De bub een standvastige partij die nooit zal samen werken met rechts zegt u?


Hans Van De Cauter (Hans1): Op dat vlak ben ik bereid samen te werken met communisten en extreem-rechts. Eendracht maakt macht[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by daiwa on 16-09-2005 at 21:33
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PDR
Beide partijen zijn geen politieke meerwaarde. De B.U.B. geniet echter wel mijn voorkeur omdat het een standvastige partij is, waar de leden niet van de hak op de tak springen. Onze vriend Van Nespen daarentegen; VLD-Liberaal Appel-Fervent Nationaal-Nieuwe Partij,enz... De B.U.B. zal integenstelling tot de voorzitter van NU ook nooit met het Vlaams Belang samen werken. Heb persoonlijk ook mijn bedenkingen bij het '' democratisch'' verkozen bestuur. De leden van NU hebben niet het democratisch recht gekregen om hun voorzitter te kiezen. Is het jullie al opgevallen dat er '' toevallig'' nog een Van Nespen in het bestuur zit?
De bub een standvastige partij die nooit zal samen werken met rechts zegt u?


Hans Van De Cauter (Hans1): Op dat vlak ben ik bereid samen te werken met communisten en extreem-rechts. Eendracht maakt macht[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PDR
Beide partijen zijn geen politieke meerwaarde. De B.U.B. geniet echter wel mijn voorkeur omdat het een standvastige partij is, waar de leden niet van de hak op de tak springen. Onze vriend Van Nespen daarentegen; VLD-Liberaal Appel-Fervent Nationaal-Nieuwe Partij,enz... De B.U.B. zal integenstelling tot de voorzitter van NU ook nooit met het Vlaams Belang samen werken. Heb persoonlijk ook mijn bedenkingen bij het '' democratisch'' verkozen bestuur. De leden van NU hebben niet het democratisch recht gekregen om hun voorzitter te kiezen. Is het jullie al opgevallen dat er '' toevallig'' nog een Van Nespen in het bestuur zit?
De bub een standvastige partij die nooit zal samen werken met rechts zegt u?


Hans Van De Cauter (Hans1):[font=Verdana][font=Verdana][font=Verdana]Op dat vlak ben ik bereid samen te werken met communisten en extreem-rechts. Eendracht maakt macht[/font][/font][/font][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 16 september 2005 om 20:33.
daiwa is offline  
Oud 17 september 2005, 17:35   #168
Karel Hendrik
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 november 2003
Berichten: 1.022
Standaard Unitarisme

Kunnen zowel het BUB als het NU mij eens uitleggen hoe zij de terugkeer naar het unitarisme zien?
Het lijkt mij immers niet evident dat de verschillende partijen hun verworvenheden zullen inleveren.
Het unitaire België werd immers definitief begraven door de grondwetsherziening van 1970-1972.
Eris maar één bevolkingsgroep die er echt belang bij heeft om naar de situatie van voor 1970 terug te keren en dat zijn de Vlamingen.
Maar vooral het BUB maakt er een gewoonte van om die Vlamingen uit te schelden: daarmee graven zij hun eigen politieke graf.
__________________
Leterme: het splitsen van BHV kost vijf minuten politieke moed. Wat zit achter die uitspraak? Antwoord op 21 juli 2008.
Karel Hendrik is offline  
Oud 17 september 2005, 17:43   #169
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
De taalgrens is echter geen grens in de verstandhouding tussen gewone mensen. Het is veeleer de afbakening van de speeltuinen van de politiekers.
Nogmaals, voor de gewone mensen is de taalopsplitsing véél minder relevant.
Aha. Volgens deze belgicist is de taalgrens dus blijkbaar een onzinnig en irrelevant is.

Mag ik belgicist RvN er even op wijzen dat de taalgrens al in het unitair België bestond en toen al was vastgelegd. In de jaren zestig werd dan besloten de taalgrens wettelijk vast te leggen. Met afbakening van "speeltuinen voor politici" had dit niets te maken.

Voor de gewone mens is de taalafbakening weldegelijk belangrijk: het bepaalt immers of een gemeente dan wel in het Nederlands, Frans of Duits wordt bestuurd en de administratieve documenten van de hogere overheid in een bepaalde taal worden toegestuurd. Mijns inziens maakt dat juist heel veel uit voor de gewone man. Of gaat u een Vlaamse arbeider misschien zijn documenten in het Frans opsturen met de veronderstelling dat hij dat wel goed zal vinden...
Jan van den Berghe is offline  
Oud 17 september 2005, 17:43   #170
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Ik erken de tweetaligheid van sommige Brusselse gemeenten, maar weiger mee te spelen in de communautaire akkefietjes die daaruit voortvloeien.
Ik ben van mening dat tweetaligheid in sommige gemeenten nodig is, maar vind tevens dat daar geen speciale regelingen en omzendbrieven voor nodig zijn. Ligt een gemeente in Vlaanderen, dan is de bestuurstaal Nederlands, ligt ze in Wallonie, dan is de voertaal Frans. Simpel en zeer duidelijk!
Ik concludeer dus dat u voor de afschaffing van de taalfaliciteiten bent! Mooi!
Jan van den Berghe is offline  
Oud 17 september 2005, 17:45   #171
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
En wat dan nog? De inhoud van de kranten en de TV-programma's is toch hetzelfde: allemaal één pot Westerse en Belgische cultuur (soms goed, soms slecht). Taal is uiteindelijk maar een communicatiemiddel. Een verschil in taal verhindert geen hechte samenwerking in een unitair staatsverband. De federale en Brusselse regeringen bewijzen dat trouwens. Als het moet, gaat alles.
Menslief, u weet er ook niet veel van. Als u de federale en Brusselse regeringen ziet als voorbeelden van goede samenwerking over de taalgrenzen dan is het wel erg met uw zicht gesteld. Er zijn voortdurend communautaire spanningen tussen de taalgroepen. Binnen de Brusselse regering. Binnen de federale regering.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 17 september 2005, 17:49   #172
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PDR
Beide partijen zijn geen politieke meerwaarde. De B.U.B. geniet echter wel mijn voorkeur omdat het een standvastige partij is, waar de leden niet van de hak op de tak springen.
Dan wordt het tijd dat u eens nagaat hoe bubbel Patriot! in het verleden een leuk stoelendans heeft gemaakt (en toen ook de vuile was van de bubbelclub hier heeft uitgehangen... Om van te smullen!).

Dan weet u ook niet hoe Hans I le Grand dan weer eens stelde dat de BUB een centrumpartij was, wat later dan weer een centrum-rechtse partij om dan weer te veranderen naar een centrumpartij. Een partij die trouwens stelt dat het geen oordeel of mening heeft over ethische kwesties.

Dan beseft u ook niet dat de ene bubbel het marxisme een geweldige filosofie vindt, terwijl de andere bubbel iedere marxist rauw wil opeten.

Dan weet u ook niet dat de opperbubbel Hans I le Grand in het verleden heeft gesteld dat hij met iedereen wil samenwerken terwille van het belgicisme (van extreem-rechts tot communisten, aldus zijn eigen schrijfsels), maar dat hij een belgicistische partij als NU verkettert en verguist. En wat later ook fel uithaalde naar de communisten...

Of heel het gekronkel over de rechtstreekse democratie... Ongelooflijk hoe het er toen aan toeging!
Jan van den Berghe is offline  
Oud 17 september 2005, 22:20   #173
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Ach, Janneke, maak u niet dik. Het is vrij rustig in onze partij. Er wordt niet gezeverd, maar gehandeld. En dit op basis van ons programma en onze statuten. En die zijn nauwelijks gewijzigd sinds het opstarten van de partij in 2002. De B.U.B. kent momenteel een zeer grote stabiliteit en een langzame, maar zekere vooruitgang.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Hans1 on 17-09-2005 at 23:21
Reason:
--------------------------------

Ach, Janneke, maak u niet dik. Het is vrij rustig in onze partij. Er wordt niet gezeverd, maar gehandeld. En dit op basis van ons programma en onze statuten. En die zijn nauwelijks gewijzigd sinds het opstarten van de partij in 2002. De B.U.B. kent momenteel een zeer grote stabiliteit en een langzame, maar zekere vooruitgang.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Ahc, Janneke, maak u niet dik. Het is vrij rustig in onze partij. Er wordt niet gezeverd, maar gehandeld. En dit op basis van ons programma en onze statuten. En die zijn nauwelijks gewijzigd sinds het opstarten van de partij in 2002. De B.U.B. kent momenteel een zeer grote stabiliteit.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Hans1 : 17 september 2005 om 22:21.
Hans1 is offline  
Oud 18 september 2005, 16:11   #174
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ach, Janneke, maak u niet dik. Het is vrij rustig in onze partij. Er wordt niet gezeverd, maar gehandeld. En dit op basis van ons programma en onze statuten. En die zijn nauwelijks gewijzigd sinds het opstarten van de partij in 2002. De B.U.B. kent momenteel een zeer grote stabiliteit en een langzame, maar zekere vooruitgang.
Er wordt inderdaad gehandeld: U maakt Marc Wilmots erelid tegen zijn weten en goesting in...
Uw programma is inderdaad nauwelijks gewijzigd: er staat enkel duidelijk in dat Belgie unitair moet worden en voor de rest neemt U eigenlijk geen standpunten in.
De acties zijn oa. vlaggen ontvouwen op Vlaams-nationale bijeenkomsten, maar van initiatieven waar de burger beter van worden, heb ik bij de BUB nog niet veel gehoord.

De stabiliteit en de zekere vooruitgang, Hans, sta me toe om net daarover te twijfelen.
Een beetje imagobuilding zou echt geen kwaad kunnen: U zou daarmee inderdaad een trage maar zekere vooruitgang kunnen boeken. Een geweldige stap zouden voorzittersverkiezingen zijn!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 18 september 2005, 16:14   #175
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Er wordt inderdaad gehandeld: U maakt Marc Wilmots erelid tegen zijn weten en goesting in...
Uw programma is inderdaad nauwelijks gewijzigd: er staat enkel duidelijk in dat Belgie unitair moet worden en voor de rest neemt U eigenlijk geen standpunten in.
De acties zijn oa. vlaggen ontvouwen op Vlaams-nationale bijeenkomsten, maar van initiatieven waar de burger beter van worden, heb ik bij de BUB nog niet veel gehoord.

De stabiliteit en de zekere vooruitgang, Hans, sta me toe om net daarover te twijfelen.
Een beetje imagobuilding zou echt geen kwaad kunnen: U zou daarmee inderdaad een trage maar zekere vooruitgang kunnen boeken. Een geweldige stap zouden voorzittersverkiezingen zijn!
.

Voorzittersverkiezingen in juli 2007, dat is binnen minder dan twee jaar. En het is geen geheim dat ik voor Hans zal stemmen, tenzij deze niet opkomt. Gelieve u aub niet met onze interne zaken te moeien.
Patriot! is offline  
Oud 18 september 2005, 16:17   #176
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
.

Voorzittersverkiezingen in juli 2007, dat is binnen minder dan twee jaar. En het is geen geheim dat ik voor Hans zal stemmen, tenzij deze niet opkomt. Gelieve u aub niet met onze interne zaken te moeien.
Zoals U en uw 'partijgenoten' zich ook niet met de interne keuken van mijn partij, in dit forum, bemoeien, is dat wat U bedoelt?
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 18 september 2005, 16:18   #177
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Zoals U en uw 'partijgenoten' zich ook niet met de interne keuken van mijn partij, in dit forum, bemoeien, is dat wat U bedoelt?
Tja Rudy ik kan mij moeilijk met de interne keuken van uw partij bemoeien hé, u heeft er immers geen...
Patriot! is offline  
Oud 18 september 2005, 16:21   #178
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Tja Rudy ik kan mij moeilijk met de interne keuken van uw partij bemoeien hé, u heeft er immers geen...
Oh, gaan we die toer op?
Nu ja, ik vind het wel best leuk om door uw partij steeds onderschat te worden: des te harder krijgen jullie op julie muil, wanneer het verkiezingen zijn...
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 18 september 2005, 16:27   #179
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Oh, gaan we die toer op?
Nu ja, ik vind het wel best leuk om door uw partij steeds onderschat te worden: des te harder krijgen jullie op julie muil, wanneer het verkiezingen zijn...
Tot nader order zijn wij nog heel wat groter dan jullie, Rudy. Misschien moet je je eens afvragen hoe dat komt, en hoe het komt dat wij in tegenstelling tot jullie wél aansluiting vinden bij de bredere Belgische Beweging. Of zetten jullie je daar misschien ook al tegen af?
Patriot! is offline  
Oud 18 september 2005, 16:31   #180
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Tot nader order zijn wij nog heel wat groter dan jullie, Rudy. Misschien moet je je eens afvragen hoe dat komt, en hoe het komt dat wij in tegenstelling tot jullie wél aansluiting vinden bij de bredere Belgische Beweging. Of zetten jullie je daar misschien ook al tegen af?
Ieder interpreteert de verkiezingsuitslagen op zijn manier, maar ik hou het liever bij feiten: zet gewoon de resultaten van 2004 in Antwerpen en Vlaams-Brabant tegenover die van ons. BTW toen heetten we nog FN- Fervent Nationaal...
Interpreteer dat en dan klappen we wel verder...
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be