Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 december 2002, 15:57   #1
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

De grote broer van ons Vlaams Blok, het Front National, heeft bij monde van haar voorzitter Jean-Marie Le Pen enkele markante uitspraken gedaan. Ik kan me best voorstellen dat Alexandra Colen van het Vlaams Blok, haar standpunten inzake vrouw, kind en gezin, er onmiddelijk zal in terug kunnen vinden.

Jeanna d'Arc

Le Pen kondigde namelijk aan om de gelijkheid tussen mannen en vrouwen te bestrijden. Eigenlijk is Le Pen maar één vrouw genegen: de al eeuwen dode en begraven Jeanne d'Arc.

"Ik denk niet dat militaire activiteit, de actie om te doden, de vrouwelijke persoonlijkheid verrijkt", verklaarde hij, omdat Caroline Aigle als eerste Franse vrouw het brevet van gevechtspilote in ontvangst kon nemen.

Le Pen vindt: "...dat de Franse vrouwen alleen maar oorlog moeten voeren op een ander terrein: Franse baby's voortbrengen om baby's van immigranten het hoofd te bieden."

Le Pen gaf de Franse vrouwen terloops nog deze raadgeving mee: "niet roken, geen chemische producten innemen of zich drogeren tijdens de zwangerschap, teneinde het genetisch materiaal van de toekomstige kleine Fransen niet te verslechteren."

oef... wat een opluchting, ik dacht dat er enkel en alleen in België nog gekken rondliepen

__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2002, 17:40   #2
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Wow, de Christelijke/humanistische cultuur is wel achterlijk zeg. Vrouwen worden als stront behandeld en zijn er volgens hen alleen maar om kinderen te werpen.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2002, 18:34   #3
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Wow, de Christelijke/humanistische cultuur is wel achterlijk zeg. Vrouwen worden als stront behandeld en zijn er volgens hen alleen maar om kinderen te werpen.
Zijn Le Pen en de Winter relevante exponenten van de humanistische cultuur?????
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2002, 18:49   #4
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Wow, de Christelijke/humanistische cultuur is wel achterlijk zeg. Vrouwen worden als stront behandeld en zijn er volgens hen alleen maar om kinderen te werpen.
Yes

Hieronder op het kiekje kan je zien hoe Alexandra Coolen -vlijtig geassisteerd door ene Filip DW- een nieuw Blokkertje werpt , en dat volgens Aloude Vlaamsche tradities anno 19de eeuw, den tijd van Hendrik Conscience en zijn Leeuw van Vlaend'ren

__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2002, 03:09   #5
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Wow, de Christelijke/humanistische cultuur is wel achterlijk zeg. Vrouwen worden als stront behandeld en zijn er volgens hen alleen maar om kinderen te werpen.
Zijn Le Pen en de Winter relevante exponenten van de humanistische cultuur?????
Christenen/humanisten gebruiken dezelfde redenatie. Als ik het op die manier formuleer klinkt het heel dom voor velen van jullie.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2003, 23:04   #6
aeneas
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 6 juli 2002
Berichten: 48
Standaard

christenen en humanisten mag je niet met elkaar vergelijken

90 % van alle vlamingen is officieel christen
feitelijk is slechts 30 % christen, de rest zijn atheïsten, of mensen die gewoon geen interesse hebben.

le pen beschouwen als een element uit de europese cultuur is ook niet correct. hij is een idioot, en krijgt dus de steun van andere idioten.
aeneas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2003, 12:55   #7
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Piano bekampt het conservatieve gedachtegoed van Le Pen, maar sluit zijn ogen voor hetzelfde gedachtegoed bij mohamedanen. Daar heeft hij de nodige rationaliseringen voor klaar.
Vreemd hoe iemand uit wroeging voor zijn tijd bij een rechtse knokploeg de racist in zichzelf bestrijdt door consequent twee maten en gewichten te gebruiken wanneer het op islam-radikaal rechts aankomt.
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2003, 12:59   #8
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Wow, de Christelijke/humanistische cultuur is wel achterlijk zeg. Vrouwen worden als stront behandeld en zijn er volgens hen alleen maar om kinderen te werpen.
Zijn Le Pen en de Winter relevante exponenten van de humanistische cultuur?????
Christenen/humanisten gebruiken dezelfde redenatie. Als ik het op die manier formuleer klinkt het heel dom voor velen van jullie.
Ik ben Piano niet ik heb geen respect voor de islam.
Wat je "christenen" verwijt behoort tot de marge, terwijl datzelfde gedachtegoed gemeengoed is in de islamwereld. Vandaar (op grond van feiten dus) kunnen we ons argumenten permeteren die gij niet kunt. Statistieken bewijzen dat. Jullie hebben een hogere nataliteit, we moeten jullie inhalen. Dat zijn feiten de wereld barst van moslims. Ze kan er geen meer dragen. Snoeitijd, snoeitijd......
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be