Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 maart 2017, 17:39   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard Bolivië: dochter nl ambassadeur op vrije voeten, maar JB in de bak!! Pffff!!!!

Ter re-info desbetreffend artikel:

http://www.elintransigente.com/polic...ia-411727.html

Citaat:
Chocolate impregnado con droga: detienen a un qu�*mico argentino en Bolivia

sábado, 12 de noviembre de 2016 Las fuerzas antinarcóticos bolivianas realizaron un allanamiento e incautaron potentes alucinógenos



BOLIVIA (NA) - Un qu�*mico argentino y dos personas de nacionalidad europea fueron arrestados por las fuerzas antinarcóticos de Bolivia: están acusados de operar un sofisticado laboratorio artesanal de drogas sintéticas en el que se produc�*a chocolate impregnado con droga, una modalidad hasta ahora desconocida en el pa�*s, informó la polic�*a.

"Se ha procedido al allanamiento del domicilio donde se ha encontrado un laboratorio casero y donde se fabricaba las drogas sintéticas más potentes del mundo", explicó a la prensa Santiago Delgadillo, director de la Fuerza Especial de Lucha Contra el Narcotráfico (FELCN). Los detenidos son el qu�*mico argentino Alejandro Ariel Mag Gaw (35), el belga Johan Nicolás Bolensi (52) y la franco-holandesa Celine Audrey Stephanie Maake Brackhuis (36).

El jefe policial detalló que el alucinógeno era producido en base a un tipo de hongo (conocido como cucumelo) importado desde Argentina. Luego de una serie de combinaciones qu�*micas, los traficantes obten�*an un chocolate impregnado con la droga.

El laboratorio intervenido operaba en la zona sur de la ciudad de La Paz, cercano a un circuito tur�*stico. Cada chocolate era vendido a 20 dólares en discotecas y pubs de la capital. Asimismo, los agentes decomisaron una sustancia denominada DMT-Dimetilamino, elaborada con una planta de origen brasileño (Jurema Preta), que los detenidos presuntamente mol�*an para extraer el alcaloide y que luego mezclaban con thinner. Tras refrigerarla, la convert�*an en cristal para ser consumido por inhalación.

Marco Antonio Álvarez, subdirector de la FELCN, indicó que los productos detectados son "algo novedoso" en La Paz, pues es la primera vez que la polic�*a antinarcóticos incauta ese tipo de alucinógenos.
Beste forummertjes, ik heb zitten opzoekingen doen want ik vond het allemaal nogal louche dat Johan blijkbaar als enige daar nog in de gevangenis zit te brommen. Dit terwijl tomm recent liet weten via goede bron - i.e. inside-info van vrienden, vernomen te hebben dat de Argentijn Alejandro Ariel Mac Gaw (jawel, Mac Gaw en niet Mag Gaw) inmiddels vrijgelaten zou zijn!!

Maar niet enkel hij, ook die Nederlandse is inmiddels op vrije voeten!!!!!



Ja dat is ze hoor, ze verbergt haar gezicht maar het gaat wel zeker om deze dame. Zo vernam ik dat ze in Frankrijk zit en dat ze haar vrijheid te danken heeft aan het feit dat haar vader NL ambassadeur is in de contreien met een voorgeschiedenis in Bolivia. Ja google het maar en trek het maar na, ik verzin hier niets: de naam is overigens net als die van de Argentijn slecht gespeld (hum, waar hebben we dat nog gezien dat de politie niet te goei zonder fouten kan schrijven..) want het is Céline Braakhuis en niet Brackhuis.

Wie dus googelt zal dus op een stel links vallen waaruit blijkt dat deze jongedame niet ontoevallig clementie mocht genieten vanwege Bolivië daar zij de dochter is van NL ambassadeur Norbert Braakhuis - werkzaam in de regio, Venezuela om precies te zijn, en daarvoor oa in Bolivia.

http://venezuela.nlambassade.org/org...cv-ambassadeur

http://copainsdavant.linternaute.com...akhuis-3479697

https://www.trombi.com/Personnes/Nai...huis-P-367BV-P

Bon en dit dus terwijl arme Johan nog steeds vastzit daar in de bak en Bolivia grote tamtam en machtsvertoon maak(te) om drugs aan te pakken. Pffff! Wat is dat allemaal zeg, waarom mag de ene wel terug vrij de natuur in en moet de ander maar op zijn kin kloppen.

Konden die kaaskoppen er niet voor zorgen dat Johan als Belg ook een graantje mocht meepikken en mee de vlieger op richting vrijheid?!!

Waarom moet Johan alleen opdraaien voor deze shit??!

Waarom????

Omdat hij geen fils �* papa is zeker....... Ja, we zijn niet van gisteren, da's dus walgelijke klassejustitie!!!!!

Bon en 't is te hopen dat ie vlug vrij mag komen want in tegenstelling tot dat mens denk ik dat ie niet het type is om te zitten dwepen met "Amazonas Andes Psytrance".... Psy als in psychedelic zeker



M'enfin moet arme Johan nu boeten omwille van een irresponsabel mens dat nu lekker veilig en geborgen in Bordeaux zit én gezellig Kerst & Nieuw mocht vieren, dit terwijl Johan op zijn kin mocht kloppen en vermoedelijk kapot gaat van de stress....!!

Dit is niet eerlijk, drugs zijn slecht indeed, maar als dat mens een tweede kans verdient dan Johan ook....... het is tenslotte helemaal niet bewezen dat hij de schuldige hieraan is, en zelfs al zou hij er iets mee te maken hebben dan nog vind ik dat hij net als die anderen ook terug vrij mag, ofwel, en nu ga ik iets gemeen zeggen: dat ze die anderen dan ook terug de bak insteken!!!!!

IEDEREEN GELIJK VOOR DE WET! OF IEDEREEN ONGELIJK!!!!

PLS FREE JOHAN...............!!!!!!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:03   #2
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Tomm wat vind je van dit? Echt niet te doen hé.... Ik heb dat dus recent ontdekt, vandaag pas........ Dit terwijl die Nederlandse dus al van bijna in het begin terug op vrije voeten is!!!!

Laatst gewijzigd door bembem : 2 maart 2017 om 21:09.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:04   #3
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Hoelang zit Johan nu eigenlijk al vast? Juist ja, bijna 4 maanden!!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:05   #4
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

En hij heeft GEEN kerstmis kunnen vieren......... !!!!! Nee maar, dit gaat echt té ver..........
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:23   #5
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Nederlandse diplomaten blijken invloedrijker te zijn dan de comintern van Tommm.
Wat een verrassing.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:25   #6
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nederlandse diplomaten blijken invloedrijker te zijn dan de comintern van Tommm.
Wat een verrassing.
comintern?
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:26   #7
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Is dat iets communistisch?
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:37   #8
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

vertaling google translate

Citaat:
BOLIVIA - An Argentine chemist and two European nationals were arrested by the anti-narcotics forces in Bolivia: they are accused of operating a sophisticated handmade synthetic drug laboratory that produced chocolate impregnated with drugs, a modality hitherto unknown in The country, police said.

"The house has been raided where a home laboratory has been found and where the world's most powerful synthetic drugs were manufactured," Santiago Delgadillo, director of the Special Anti-Drug Trafficking Force (FELCN), told the press. The detainees are Argentinean chemist Alejandro Ariel Mag Gaw (35), Belgian Johan Nicolás Bolensi (52) and French-Dutch Celine Audrey Stephanie Maake Brackhuis (36).

The police chief detailed that the hallucinogen was produced based on a type of fungus (known as cucumelo) imported from Argentina. After a series of chemical combinations, the traffickers obtained a chocolate impregnated with the drug.

The laboratory operated operated in the south of the city of La Paz, near a tourist circuit. Each chocolate was sold at $ 20 in discos and pubs in the capital. The agents also seized a substance called DMT-Dimethylamino, made with a plant of Brazilian origin (Jurema Preta), which the detainees allegedly ground to extract the alkaloid and then mixed with thinner. After cooling it, they turned it into glass to be consumed by inhalation.

Marco Antonio Álvarez, deputy director of FELCN, indicated that the products detected are "something new" in La Paz, because it is the first time that the narcotics police seize this type of hallucinogens.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:37   #9
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Is dat iets communistisch?
Ja.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:45   #10
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja.
Het zegt me idd vaag iets....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:45   #11
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Waarom hiervoor een nieuw topic openen ?
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:45   #12
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
vertaling google translate
2!!!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:47   #13
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Waarom hiervoor een nieuw topic openen ?
Ah ik dacht van er zo gelijk extra de aandacht op te vestigen, alsook op de corruptie dus......
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:48   #14
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Het zegt me idd vaag iets....
Zoek het eens op.
Het is niet dat je 's morgens vroeg moet opstaan.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:50   #15
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Tot hiertoe heb ik nog geen enkel bewijs gezien dat die Argentijn en die Frans-Nederlandse zouden vrijgelaten zijn.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:50   #16
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zoek het eens op.
Het is niet dat je 's morgens vroeg moet opstaan.
Ha maar ik denk dat ik het weet -> dat waren die special forces niet? In de trant van de bolsjewieken enzo.....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 21:52   #17
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Tot hiertoe heb ik nog geen enkel bewijs gezien dat die Argentijn en die Frans-Nederlandse zouden vrijgelaten zijn.
Ah maar gipsy goed kijken, ik heb die feesboek printscreens gepost, daaruit blijkt dat die Celine wel degelijk in Frankrijk zit!!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 22:00   #18
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ha maar ik denk dat ik het weet -> dat waren die special forces niet? In de trant van de bolsjewieken enzo.....
Niet echt, maar laten we niet in detail treden...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 22:00   #19
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ah maar gipsy goed kijken, ik heb die feesboek printscreens gepost, daaruit blijkt dat die Celine wel degelijk in Frankrijk zit!!
Ik vrees dat ge nieuwjaarsviering 2016 verwart met 2017. Haar laatste bericht op FB dateert van Februari 2016.

Elementary my dear.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 2 maart 2017 om 22:02.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2017, 22:11   #20
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik vrees dat ge nieuwjaarsviering 2016 verwart met 2017. Haar laatste bericht op FB dateert van Februari 2016.

Elementary my dear.
OMG!!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be