Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 december 2002, 20:38   #21
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sven_DP
op idiote theorieën zoals ik ze hier lees van sommigen reageer ik met even idiote teksten. Op bepaalde vlakken zijn we niet compatibel denk ik.

Verder nog steeds veel succes met jullie alliantie tegen de VS. Misschien willen ouwe Milo wel helpen...
Maar ik vind die PVDA-teksten even lachwekkend als gij! Vooral hun geloof in de edele"arbeidersmassa"ontroert mij.
Geef nu eens een antwoord op deze paradox: Bush gaat aan het andere einde van de wereld bommen smijten in de hoop dat er daar een paar terroristen onderzitten. Daarvoor wordt hij als een Vrijheidsgod op handen gedragen.
Miloseviç wilde in zijn EIGEN land een beetje orde op zaken stellen en daarvoor zit hij de rest van zijn leven in het gevang. Zet er dan ook maar Blair, Chirac en Aznar bij want die hebben ook hun Noord-Ieren, Corsicanen en Basken.

W.b.d. "alliantie tegen de VS": De Gaulle(een linkse rakker?) zei al in de jaren 50 dat de 3de WO er een zal zijn van Europa(+Rusland)tegen de Angelsaksische wereld. Of was die ook zot?
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2002, 23:53   #22
eigeeltje
Burgemeester
 
eigeeltje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 557
Standaard

[quote=chr.wouters]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "eigeeltje" Maar om daar uit af te leiden dat Mensen als Milo, Saddam heilige zijn ga je toch wel erg ver.

De Balkanoorlogen zijn vuile oorlogen geweest remeber kosovo, Sebre,...

Wie welke rol gespeeld heeft in die conflicten is vooralsnog voor niemand duidelijk[/quote

-Ik wil gewoon een tegengewicht brengen tegen de algemene demonisering van deze staatslieden die ons door de media ingelepeld wordt
-Natuurlijk, zoals elke oorlog,ook die van Bush tegen het terrorisme. Als er enig bewijs tegen M. was geweest hadden we dat al lang breed uitgesmeerd in het CNN-nieuws gehoord.
-Ik kan niet wachten tot M. de kans krijgt om dat uit de doeken te doen en dan zullen we nog raar opkijken. Maar zoals ik al zei, ik vrees dat het niet zover komt.
ik ben nu ook geen voorstander van Bush maar ik vrees voor jou dat milo toch ook boter op zijn hoofd heeft. Ik je raad je aan om een iets te lezen van Noam Chomsky, maar misschien ken je hem wel.
eigeeltje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be