Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 september 2005, 09:36   #41
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Claudine
We hebben inderdaad de plicht om onze zieke broeders en zusters te helpen, te verlossen van de Satan die ons wil verleiden, ons wil meesluren in zijn val en wegsleurt van het Licht. Iedere rechtschapen gelovige heeft wel het recht te betogen tegen
lieden die Satan, de duisternis, dienen en abortus, holebi-adoptie, homohuwelijken,
gay-stoeten, gay carnavals in de straat... zijn het werk van mensen die geinspireerd
worden door Satan en de zijnen. Wij echte gelovigen moeten hieraan weerstaan, ons niet laten meesleuren en in de verleiding trappen, want Satan is sluw heel sluw, want zelf in de CD&V zijn er bijna geen echte katholieken meer, en het wordt hoog tijd dat ze christen uit hun logo schrappen.
Ik dacht al dat je katholieker bent dan de paus. In elk geval dan het cd&v.
Mag ik je verzoeken om je specifieke overtuiging te beoefenen met je geestesgenoten. (mag genieten wel ?)
Ik wil zelf van deze ziekte gespaard blijven die geclasseerd staan bij paranoïa en bij homofobie. Ik wens niet te worden lastiggevallen door wetten, geïnspireerd door zeloten die te weinig serotonine in de hersenen hebben.
U dient zich toch eens af te vragen of uw ijver om anderen te diaboliseren in overeenstemming is met de belangrijkste principes van uw godsdienst: naastenliefde en verdraagzaamheid. Vergevingsgezindheid en vertrouwen.
Volgens mij is het ook onchristelijk om anderen te veroordelen.
Mag ik u trouwens beleefd vragen om te waarschuwen wanneer uw bende vergadert, ik bedoel de leden van uw sekte? Ik blijf dan binnen: ergernis geven is een zonde, dus niet vergeten hé!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2005, 12:12   #42
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Ik dacht al dat je katholieker bent dan de paus. In elk geval dan het cd&v.
Mag ik je verzoeken om je specifieke overtuiging te beoefenen met je geestesgenoten. (mag genieten wel ?)
Ik wil zelf van deze ziekte gespaard blijven die geclasseerd staan bij paranoïa en bij homofobie. Ik wens niet te worden lastiggevallen door wetten, geïnspireerd door zeloten die te weinig serotonine in de hersenen hebben.
U dient zich toch eens af te vragen of uw ijver om anderen te diaboliseren in overeenstemming is met de belangrijkste principes van uw godsdienst: naastenliefde en verdraagzaamheid. Vergevingsgezindheid en vertrouwen.
Volgens mij is het ook onchristelijk om anderen te veroordelen.
Mag ik u trouwens beleefd vragen om te waarschuwen wanneer uw bende vergadert, ik bedoel de leden van uw sekte? Ik blijf dan binnen: ergernis geven is een zonde, dus niet vergeten hé!
Religieus extremisme is nu eenmaal eigen aan iedere godsdienst. Een voorbeeld van zo'n gevaarlijk sujet is Claudine.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jampie on 18-09-2005 at 13:12
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Ik dacht al dat je katholieker bent dan de paus. In elk geval dan het cd&v.
Mag ik je verzoeken om je specifieke overtuiging te beoefenen met je geestesgenoten. (mag genieten wel ?)
Ik wil zelf van deze ziekte gespaard blijven die geclasseerd staan bij paranoïa en bij homofobie. Ik wens niet te worden lastiggevallen door wetten, geïnspireerd door zeloten die te weinig serotonine in de hersenen hebben.
U dient zich toch eens af te vragen of uw ijver om anderen te diaboliseren in overeenstemming is met de belangrijkste principes van uw godsdienst: naastenliefde en verdraagzaamheid. Vergevingsgezindheid en vertrouwen.
Volgens mij is het ook onchristelijk om anderen te veroordelen.
Mag ik u trouwens beleefd vragen om te waarschuwen wanneer uw bende vergadert, ik bedoel de leden van uw sekte? Ik blijf dan binnen: ergernis geven is een zonde, dus niet vergeten hé!
Religieus extremisme is nu eenmaal eigen aan iedere godsdienst. Een voorbeeld van zo'n gevaarlijk sujet is Claudine.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Ik dacht al dat je katholieker bent dan de paus. In elk geval dan het cd&v.
Mag ik je verzoeken om je specifieke overtuiging te beoefenen met je geestesgenoten. (mag genieten wel ?)
Ik wil zelf van deze ziekte gespaard blijven die geclasseerd staan bij paranoïa en bij homofobie. Ik wens niet te worden lastiggevallen door wetten, geïnspireerd door zeloten die te weinig serotonine in de hersenen hebben.
U dient zich toch eens af te vragen of uw ijver om anderen te diaboliseren in overeenstemming is met de belangrijkste principes van uw godsdienst: naastenliefde en verdraagzaamheid. Vergevingsgezindheid en vertrouwen.
Volgens mij is het ook onchristelijk om anderen te veroordelen.
Mag ik u trouwens beleefd vragen om te waarschuwen wanneer uw bende vergadert, ik bedoel de leden van uw sekte? Ik blijf dan binnen: ergernis geven is een zonde, dus niet vergeten hé!
Religieus extremisme is nu eenmaal eigen aan iedere godsdienst. Een voorbeeld van z'on gevaarlijk sujet is Claudine.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Jampie : 18 september 2005 om 12:12.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2005, 16:16   #43
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
heidens forum
Ge moogt gerust zijn!

http://www.heathenfront.org
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2005, 12:20   #44
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Ik ben zelf gelovig toch heb daar geen enkel probleem mee.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2005, 12:42   #45
Claudine
Banneling
 
 
Claudine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2005
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Ik ben zelf gelovig toch heb daar geen enkel probleem mee.
dan is het hoogtijd Bijbelstudie
Claudine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2005, 12:45   #46
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Ik ben zelfs al 10 jaar misdienaar.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2005, 13:03   #47
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Ik ben zelfs al 10 jaar misdienaar.
teveel aan de miswijn gezeten?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2005, 13:05   #48
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
teveel aan de miswijn gezeten?
Ik drink geen wijn.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2005, 15:51   #49
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Ik ben zelfs al 10 jaar misdienaar.
En ? Heeft mijnheer pastoor al in uw broek gezetn of ben je daar al te oud voor ?
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be