Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 oktober 2016, 14:23   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard Zijn wij mensen allemaal afstammelingen van varkenschimpansees?

onderwerp: Zijn wij mensen allemaal afstammelingen van varkenschimpansees?

een of andere maffe wetenschapper poneerde de genetische hypothese dat mensachtigen of de eerste hominiden ontstonden na een heftige neukpartij van een mannetjes varken met een krasse, hoerige vrouwtjes chimpansee.

zo ontstonden volgens deze theorie de eerste hominiden een paar miljoen jaar geleden

Nu is het zo dat eea ook door God, Jezus, Allah, boeddha, Jahweh, krishna, hanuman, shiva, brahma, altecrea, sheytan, lucifer, duivels, enz gedaan kan zijn als je gelooft in hogere (goddelijke en duivelse) machten.

Wat absoluut waar is, is echt moeilijk te bewijzen in absolute zin.

Kijk goed naar een varken en dan naar jezelf en eet vaker varkens op.

nu begrijp ik waarom joden en moslims geen varkensvlees eten, want zij willen niet aan kannibalisme doen als beschaafde gelovigen met elk hun eigen heilige vinger boekjes, torah en koran.

waldo dewanand en wieroe
zie overig onder:


--------------------- mijn posting hierover via email verstuurd:


From: [email protected]
Sent: Saturday, October 22, 2016 3:00 PM
To: (gmail) ; Waldo Dewanand (ziggo.nl)
Cc: ; Gangadin R. dr mr (titel kaste)
Subject: Zijn wij mensen allemaal afstammelingen van varkenschimpansees? | Motherboard

het kan vanuit wetenschappelijk oogpunt inderdaad waar zijn wat hieronder gesteld is door een wetenschapper.

wetenschap is gebaseerd op de moed om te speculeren en daarna eea te bewijzen met harde wetenschappelijke feiten uit de reeele fysische werkelijkheid, dus geen natte vingerwerk, maar de speculaties zijn wel natte vingerwerk.

In theorie kan Wieroe ook wetenschapper zijn als hij maar de moed heeft om een gewaagde speculatie te miaauwen en het te gaan bewijzen mbv de hogere Wetenschap van de Hindoe Nazi (homo) katten uit Delft kennisstad.

Genetisch, qua DNA is het waar:

Ik ben 40 % genetisch gezien (koelieachtig) varkentje
Ik ben 98,6 % genetisch gezien (koelieachtig) chimpansee
Ik ben 7 % genetisch gezien een (koelieachtig) kip
enz enz

Nu begrijp ik mijzelf beter en mijn identiteitscrisis is ietsje minder geworden, nou volgende week dus weekendje naar familie toe gaan in een Drentse varkensstal, ga je mee??

Waldo Dewanand en Wieroe


-------------------------------- citaat uit wetenschappelijke analyse tekst van motherboard:
"Volgens McCarthy zouden we zijn ontstaan uit de spetterende ontmoeting tussen een hitsige vrouwtjeschimpansee en een geil mannetjesvarken"
Ten eerste haalt McCarthy de veronderstelling van velen onderuit dat hybride dieren - zoals muilezels - onvruchtbaar zijn. De muilezel is in feite een uitzondering in de wereld van hybride dieren, waar ook de lijger (leeuw-tijger) en de zezel (zebra-ezel) (die bestaat) toe behoren. McCarthy onderzoekt al jaren hybrides en documenteerde vele gevallen van succesvolle voortplanting onderling en met zowel hun vader- als moedersoort. Wel zijn hybrides minder vruchtbaar, maar dat probleem kan opgelost worden door weer voort te planten met één van de soorten waar ze uit ontstonden - wat in het geval van ons mensen de reden is dat het genetische bewijs van een chimpansee-varkenkruising verloren kan zijn gegaan. Maar niet de anatomische bewijzen.

Volgens McCarthy zouden we zijn ontstaan uit de spetterende ontmoeting van een hitsige vrouwtjeschimpansee met een geil mannelijk varken. De resulterende babyvarkansees (of chimpkens) zouden zijn grootgebracht door de moeder tussen andere chimpansees. Hij stelt verder dat die hete vrijpartij waarschijnlijk een paar miljoen jaar geleden plaatsvond en dat er verschillende hominiden uit ontstonden, waaronder een vroege versie van de moderne mens. Eng idee: dit soort intersoortelijke vrijpartijen zouden nu in principe ook voor kunnen komen, waardoor er ook nu nog nieuwe soorten mensen zouden kunnen ontstaan.


http://motherboard.vice.com/nl/read/...enschimpansees


------------------ reactie v mij en wieroe op frontaal naakt

============== [wfor1340:67]


[16.10.2016]
De heilige Duk
Peter Breedveld
op 21 10 2016 at 22:58 schreef dewanand:

REF Cit:
op 16 10 2016 at 14:05 schreef Sasha Berkman:
‘Peter, je bent een held! echt waar. Misschien kun je in die rechtzaak tegen die chauffeur als getuige deskundige optreden als je daar tenminste zin in hebt.
Zo’n varken als Wierd Duk haalt je echt het bloed onder de nagels.’

——– Reactie dewa aapje en wieroe:
N1: ja Sasha gelijk heb je, Peter is een deskundige nu en een eigen Frontaal Naakte Politieke partij zou nu heel goed zijn voor alle ingezetenen in het huidige Nederland incl de zgn illegalen, die vogelvrij zijn en vaak ook statenloos.

N2: even googlen….. shit zeg:
Zijn wij mensen allemaal afstammelingen van varkenschimpansees?
Door
Alejandro Tauber
Editor, Netherlands
10 July 2013 // 03:10 PM CET
http://motherboard.vice.com/nl/read/...enschimpansees

N3: volgens de bron hieronder zou DNA (mens en varken) voor 40 procent overeenkomen met chimansee 98,6% en met kip 7%
https://www.startpagina.nl/v/wetensc...na-varken-mens

N4: maw Sasha correctie v je zin cit exact gezien is:
[Zo’n 40 % varken als Wierd Duk haalt je echt het bloed onder de nagels.]

N5: miaauw, waldo is 40 % varken

http://www.frontaalnaakt.nl/archives...comment-812764
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 22 oktober 2016 om 14:25. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2016, 16:51   #2
knip
Gouverneur
 
knip's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 september 2011
Berichten: 1.109
Standaard

Niet alle mensen zijn afkomstig van Varkens, alleen maar de Moslims. Daarom mogen ze geen varken eten, cannibalisme is immers niet toegestaan.

Laatst gewijzigd door knip : 23 oktober 2016 om 16:52. Reden: Schrijffout
knip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2016, 01:12   #3
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knip Bekijk bericht
cannibalisme is immers niet toegestaan.
Gebrekkige spelling ook niet.
__________________
There’s room at the top they are telling you still
But first you must learn how to smile as you kill
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2016, 01:17   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

gek zeg, nu begrijp ik interraciale seks en liefde opeens veel beter dan vroeger.

en de nieuwste theorie van Wieroe ondersteunt dit ook.

leukste is dit:

als je een domme, grootgeschapen, seksueel superieure, super potente, wel raszuivere neger kruist met een dom blondje dan krijg je meestal kinderen die slimmer zijn dan beide ouders.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2016, 18:32   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard

dit is zuivere wetenschap dus het is niet gelogen, research van blanke wetenschappelijke experts.

bijna alle topwetenschappers op aarde zijn toch blanken. En dit bewijst dat het blanke ras superieur moet zijn.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2016, 19:12   #6
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Dewanand toch En hoe is het met u gesteld in het hedendaagse leven? Nog obscure gedachten?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2016, 13:50   #7
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Dewanand toch En hoe is het met u gesteld in het hedendaagse leven? Nog obscure gedachten?
zie pics van mij in halloween kostuum
shit file te groot

ik was verkleed als sexy meid met rode jurk,panty, boots, kattenmasker, als de gelaarsde kat en ben weggejaagd, achterna gerend door drie blanke mannen in mijn flat tijdens halloween viering. Bijna mishandeld, moet aangifte doen deze week, politie was ook geweest. afgelopen zaterdag.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2016, 16:59   #8
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
dit is zuivere wetenschap dus het is niet gelogen, research van blanke wetenschappelijke experts.

bijna alle topwetenschappers op aarde zijn toch blanken. En dit bewijst dat het blanke ras superieur moet zijn.
Zo is het maar net: zelfs de varkens zijn blank en zeer intelligente dieren: trek er een aan zijn staart en hij rent vooruit.....
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2016, 12:48   #9
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.546
Standaard

ok ok nu begrijp ik waarom de varken heilig is in de islam en moslims geen varkens mogen eten. de islamitische WETENSCHAPPEN waren toch verder dan wij dachter in het verre verleden. HOe konden zij weten dat alle Arabische moslims geen 40 % maar veel meer, misschien het dubbele in procenten aan varkens genen hebben?

hindoe halfapen zijn zuivere indiase chimpansees met vieszwarte kut en pik kleurtjes, ongelooflijk om mijn apen ras zo beter te begrijpen.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be