Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 februari 2008, 13:10   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wist je trouwens dat je hier op persoon alle bijdragen kan bekijken ?
onder jouw naam nogal wat reacties op 'sexueel geladen' items én ook over jeugdproblematieken ...

onderstaande quote van jou vond ik in deze context wel relevant ... (uit de draad over de relatie van Tom Boonen met zijn zestienjarige ...)





als ik nu jou naam zou weten, en ik wist dat je met één van mijn zoontjes 'begeleider' was ... zou ik precies toch al een andere vakantiebestemming kiezen voor mijn kind.

haast schreef ik : "laat u verzorgen" ... maar die beschuldiging is natuurlijk niet compleet hard te maken ... laat het toch maar niet te ver komen.

vraagje : Freespirit, was u zelf het slachtoffer van kindermisbruik of -mishandeling ?
Net voor ik deze post las, kwam ik tot de bedenking dat iemand die dergelijke lange posts maakt over dit onderwerp, wel moet worstelen met iets.

Doe wel en zie niet om.

Verzeker zeker en vast toezicht: de ene kleine die een andere (sistematisch) pest, moet ook opgemerkt worden enz. ...

Honi soit qui mal y pense.

Maar ik blijf zitten dat de draadopstarter worstelt met een probleem.
Vertel eens beste, ben je verloofd of gehuwd (geweest evt.)? Hoe oud ben je en hoe zijn je relaties? Zit dat allemaal snor?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:17   #22
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
- Is douchetoezicht houden, gelet op de condities in mijn eerste alinea beschreven, zo abnormaal als sommigen het proberen te doen uitschijnen?
Neen, maar als je stelt dat iemand verplicht naakt onder die douche moet staan en geen zwembroek/onderbroek mag aanhouden dan vind ik het wel abnormaal.

Citaat:
- Is dit douchetoezicht langer houden een goed idee of is het toch beter, voor onze eigen 'veiligheid' (vermijden van eventuele valse beschuldigingen enz.) dit af te voeren en naar een systeem te gaan waarbij we op kamp nooit meer geconfronteerd worden met 'blote' kinderen (hoe dit organisatorisch moet is me een raadsel).
Je kan jezelf ook de vraag stellen of dat douchetoezicht eigenlijk wel nodig is ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:22   #23
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Net voor ik deze post las, kwam ik tot de bedenking dat iemand die dergelijke lange posts maakt over dit onderwerp, wel moet worstelen met iets.

Doe wel en zie niet om.

Verzeker zeker en vast toezicht: de ene kleine die een andere (sistematisch) pest, moet ook opgemerkt worden enz. ...

Honi soit qui mal y pense.

Maar ik blijf zitten dat de draadopstarter worstelt met een probleem.
Vertel eens beste, ben je verloofd of gehuwd (geweest evt.)? Hoe oud ben je en hoe zijn je relaties? Zit dat allemaal snor?
idd ook mijn gedacht !
(hoop daarom dat je mij niet verwart met de draadstarter!)
draadstarter doet dat allemaal af met 'ziekelijke paranoia' van overbezorgde moeders ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:24   #24
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
en dat van iemand die in elke post haar tieten laat zien. Houden uw zonen geen toezicht op dit forum of zijt gij een freespirit mama?
elaba schat, vinde gij mijn gat soms te dik ?!

overigens ben ik een niet zo naieve papa.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:25   #25
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
mhm een jeugdbegeleider met pseudo "free spirit" ... met een pleidooi voor meer vrijheid voor de begeleiding ... ...kan alle kanten op, maar k zou er toch mee opletten ...

met eerlijke niet al te strenge controle om een beetje orde te houden in dat douchemoment is uiteraard niks mis ...
maar d'r kan bvb toch ook niks op tegen zijn om een begeleider dat nooit alleen te laten doen maar altijd met 2 begeleiders samen, en dan bij voorkeur ook nog een beurtrol tssn begeleiders zodat ze niet altijd met de twee dezelfde daar staan ... zo'n systeem lijkt het mij 'potentiële pedofielen' toch behoolrijk wat moeilijker te maken

en ja, het is nu eenmaal een feit dat pedofielen zich vaak in zulke situaties van kinderbegeleiding of onderwijs trachten te positioneren ...
Als je daar consequent rekening mee wilt houden dan kan je beter je kinderen opsluiten in een isoleercel, dan kunnen pedofielen er ook niet bij ...

De chiro/scouts moeten zelf bepalen hoe ze hun controle toepassen. Als ouders lastig doen of het daar niet mee akkoord zijn kunnen ze beter hun kinderen thuis houden.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:28   #26
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Net voor ik deze post las, kwam ik tot de bedenking dat iemand die dergelijke lange posts maakt over dit onderwerp, wel moet worstelen met iets.
Dat vind ik nu een mooi typisch voorbeeld van een persoonlijke aanval, om discussies al in de kiem te smoren. Het is van essentieel belang dat bepaalde kwesties open moeten staan voor discussie. Kijk maar naar pedofilie binnen de Katholieke Kerk. Daar is ook jaren een taboe rondgeweest en vaak werd er geschoten op boodschappers, met alle gevolgen van dien ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:29   #27
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Net voor ik deze post las, kwam ik tot de bedenking dat iemand die dergelijke lange posts maakt over dit onderwerp, wel moet worstelen met iets.

Doe wel en zie niet om.

Verzeker zeker en vast toezicht: de ene kleine die een andere (sistematisch) pest, moet ook opgemerkt worden enz. ...

Honi soit qui mal y pense.

Maar ik blijf zitten dat de draadopstarter worstelt met een probleem.
Vertel eens beste, ben je verloofd of gehuwd (geweest evt.)? Hoe oud ben je en hoe zijn je relaties? Zit dat allemaal snor?
Als je mijn andere posts (en opgestarte draden) zou lezen, zou je merken dat ik door de band een 'veelschrijver' ben. Of je dat nu leuk vindt of niet, dat is eenmaal mijn stijl. Ik schrijf liever een iets langdradiger post dan een ongenunanceerde oneliner of iets dergelijks waar velen (niet alleen op dit forum trouwens) heden ten dage graag gebruik van maken. Het heeft hier dus niets met de inhoud op zich te maken, maar eerder met mijn betoogstijl.

Als ik al met iets zou zitten, is dit omdat enkele mensen hier blijkbaar heel belachelijk reageren op het topic, en per definitie op de man spelen. Ik had helaas wel verwacht dat enkele bedenkelijke zielen op de pianist (ikzelf dus) zouden schieten, die dit toch wel voor sommigen gevoelig topic heeft opgestart. Zonde.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:30   #28
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat vind ik nu een mooi typisch voorbeeld van een persoonlijke aanval, om discussies al in de kiem te smoren. Het is van essentieel belang dat bepaalde kwesties open moeten staan voor discussie. Kijk maar naar pedofilie binnen de Katholieke Kerk. Daar is ook jaren een taboe rondgeweest en vaak werd er geschoten op boodschappers, met alle gevolgen van dien ...
Dank u, beter en bondiger zou ik het niet kunnen verwoorden ...
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:35   #29
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Neen, maar als je stelt dat iemand verplicht naakt onder die douche moet staan en geen zwembroek/onderbroek mag aanhouden dan vind ik het wel abnormaal.



Je kan jezelf ook de vraag stellen of dat douchetoezicht eigenlijk wel nodig is ...
Dus jij doucht thuis steeds met een onderbroek of zwembroek? Ik wil dat zaakje daar in het midden dan niet meeroverpeinzen, als jij nooit je 'intieme delen' wast. Douchetoezicht is bij die jongere leeftijdsgroep wel degelijk nodig, al is het op 'het gehoor', anders zou je wat kunnen meemaken ... zullen alle ervaren jeugdbegeleiders wel bevestigen.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:36   #30
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Als je daar consequent rekening mee wilt houden dan kan je beter je kinderen opsluiten in een isoleercel, dan kunnen pedofielen er ook niet bij ...

De chiro/scouts moeten zelf bepalen hoe ze hun controle toepassen. Als ouders lastig doen of het daar niet mee akkoord zijn kunnen ze beter hun kinderen thuis houden.
alsof t niet je volstrekte recht of je verdomde plicht zou zijn als ouder om diegenen waaraan je je kind toevertrouwt maximaal 'in te schatten' ...

en nee, als de organisatie, of de betrokkene begeleiders mij niet aanstaan, dan zoek ik wel een andere bezigheid voor mijn kind.

een absolute veiligheid ? nee, ueberhaupt niet, en idd heel subjectief ... maar je gaat me toch niet vertellen dat ik mijn kind moet meegeven als ik me er niet 'gerust' in voel ?!?

bovendien gaat t hier niet over scouts of giro (waar de leiders zelf jeugdigen zijn) maar over "jeugdbegeleider (of monitor / animator, zoals je het zelf wil noemen) op een vakantiekamp voor kinderen " en die dingen zijn toch al toegankelijker voor 'potentiële' kindermisbruikers hoor ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 18 februari 2008 om 13:38.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:37   #31
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2007
Berichten: 746
Standaard

Het zou iets in het water kunnen zijn maar de kinderen worden steeds vroeger geslachtsrijp. De ouders merken dat en zijn daarom meer/vroeger op hun hoede dan voorheen denk ik.
Als iemand in zijn zwembroek wil douchen moet dat kunnen he. Op de voetbal zou dat een beetje raar zijn maar op zo een kamp zitten niet alleen voetballers he. Die douches zouden niet echt een probleem mogen zijn.

De kans dat ze buiten de douches met elkaar gaan experimenteren is veel groter.
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:39   #32
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Dus jij doucht thuis steeds met een onderbroek of zwembroek? Ik wil dat zaakje daar in het midden dan niet meeroverpeinzen, als jij nooit je 'intieme delen' wast. Douchetoezicht is bij die jongere leeftijdsgroep wel degelijk nodig, al is het op 'het gehoor', anders zou je wat kunnen meemaken ... zullen alle ervaren jeugdbegeleiders wel bevestigen.
Ik douch me nooit met een onderbroek of een zwembroek aan. Ik douch mij (haast dagelijks) in het fitness-centrum waar ik altijd ga. Daar zijn het ook open douches, waar de meesten zich naakt douchen. Toch heb je zo'n 10 a 15% van de mannen die telkens hun onderbroek aanhouden tijdens het douchen. Ik zie daar geen probleem in.

Ik neem aan dat een gelijkaardig % in een jeugdbeweging van de kinderen dat ook zal willen doen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:42   #33
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
elaba schat, vinde gij mijn gat soms te dik ?!

overigens ben ik een niet zo naieve papa.
Om uw paranoia-denken eventjes over te nemen: het is toch wel een beetje vreemd dat je een vrouwennaam (Anna) als username aanneemt, terwijl je een papa bent, zou daar volgens u dan niets achter zitten? U zal u hier waarschijnlijk goed achter willen verschuilen, want voor iets onder uw werkelijk profiel (man-vader-etc.) uitkomen, daarvoor is meneer blijkbaar niet moedig genoeg.

En inderdaad, vermits u graag toch op de man(ja, ik ben wel degelijk in 't echt ook een man) speelt, kan ik u ineens vragen of het dan moreel wel kan dat u als afbeelding een vrouw met ontblote boezem toont? Wat vinden uw kinderen daarvan als ze papa bezig zien op dit forum?
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:42   #34
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
Het zou iets in het water kunnen zijn maar de kinderen worden steeds vroeger geslachtsrijp. De ouders merken dat en zijn daarom meer/vroeger op hun hoede dan voorheen denk ik.
Als iemand in zijn zwembroek wil douchen moet dat kunnen he. Op de voetbal zou dat een beetje raar zijn maar op zo een kamp zitten niet alleen voetballers he. Die douches zouden niet echt een probleem mogen zijn.

De kans dat ze buiten de douches met elkaar gaan experimenteren is veel groter.
zie daar geen probleem in

toen ik jeugdspeler was (lang geleden ) was er ook altijd één speler van onze ploeg die in zwembroek sjotte én douchte ... hij werd daar nooit op aangesproken ... hij kon wel serieus goe sjotten, en twas bovendien altijd de rapste, mss had dat er iets mee te maken

Laatst gewijzigd door Anna List : 18 februari 2008 om 13:42.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:44   #35
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
alsof t niet je volstrekte recht of je verdomde plicht zou zijn als ouder om diegenen waaraan je je kind toevertrouwt maximaal 'in te schatten' ...

en nee, als de organisatie, of de betrokkene begeleiders mij niet aanstaan, dan zoek ik wel een andere bezigheid voor mijn kind.

een absolute veiligheid ? nee, ueberhaupt niet, en idd heel subjectief ... maar je gaat me toch niet vertellen dat ik mijn kind moet meegeven als ik me er niet 'gerust' in voel ?!?
Uiteraard niet, maar als jij je kind meegeeft aan een scoutsperiode dan vertrouw je je kind aan die organisatie toe. Dat geeft jou helemaal geen inspraak in de manier waarop dat kamp georganiseerd wordt.

Citaat:
bovendien gaat t hier niet over scouts of giro (waar de leiders zelf jeugdigen zijn) maar over "jeugdbegeleider (of monitor / animator, zoals je het zelf wil noemen) op een vakantiekamp voor kinderen " en die dingen zijn toch al toegankelijker voor 'potentiële' kindermisbruikers hoor ...
Het punt is dat heel wat plaatsen waar kinderen komen toegankelijk zijn voor pedofielen: scholen, speeltuinen, stadsparken, jeugdkampen, .... Door die plaatsen heel streng te gaan controleren maak je ze niet minder toegankelijk voor pedofielen, maar je maakt het leven er gewoon een stuk onaangenamer voor de kinderen.
Paranoia is geen goede raadgever als je streeft naar een veiligere omgeving.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:47   #36
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik douch me nooit met een onderbroek of een zwembroek aan. Ik douch mij (haast dagelijks) in het fitness-centrum waar ik altijd ga. Daar zijn het ook open douches, waar de meesten zich naakt douchen. Toch heb je zo'n 10 a 15% van de mannen die telkens hun onderbroek aanhouden tijdens het douchen. Ik zie daar geen probleem in.

Ik neem aan dat een gelijkaardig % in een jeugdbeweging van de kinderen dat ook zal willen doen.
Ik fitness ook, en het valt mij op dat die 10 �* 15 % van de mannen die niet naakt douchen vooral de islamitische godsdienst aanhangen. Dit maar ter zijde. Dit is hun goed recht, hoewel ik het persoonlijk belachelijk vind. Maar valt het te verantwoorden dat kinderen op kamp zich twee weken niet op die plaatsen wassen omdat ze telkens een broek aanhouden? Als begeleidingsteam ben je nog altijd verantwoordelijk voor het welzijn van je minderjarige deelnemers en een goede hygiëne hoort daar ook bij. Kan u een goede hygiëne garanderen als de kinderen zich op die plaatsen twee weken niet wassen?
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:51   #37
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Om uw paranoia-denken eventjes over te nemen: het is toch wel een beetje vreemd dat je een vrouwennaam (Anna) als username aanneemt, terwijl je een papa bent, zou daar volgens u dan niets achter zitten? U zal u hier waarschijnlijk goed achter willen verschuilen, want voor iets onder uw werkelijk profiel (man-vader-etc.) uitkomen, daarvoor is meneer blijkbaar niet moedig genoeg.

En inderdaad, vermits u graag toch op de man(ja, ik ben wel degelijk in 't echt ook een man) speelt, kan ik u ineens vragen of het dan moreel wel kan dat u als afbeelding een vrouw met ontblote boezem toont? Wat vinden uw kinderen daarvan als ze papa bezig zien op dit forum?
ach, op al die jaren dat ik hier nu post zijn er slechts een handvol geweest die niet doorhadden dat Anna List (analyse/analyst ?) een pseudoniem was ...meestal zwaar testosteron-geteisterden die me dan ook nog pb's stuurden ... maar ik heb daar nooit enige twijfel over laten bestaan hoor ... raar genoeg gebeurt het zelfs minder sinds ik een jaar of wat geleden dat fotootje als avatar instelde (als reactie overigens op enkele al te expliciet afstotelijke avatars van enkele andere forummers)

ging u het over anonimiteit en over moraliteit hebben ?

Laatst gewijzigd door Anna List : 18 februari 2008 om 13:53.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:52   #38
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Ik fitness ook, en het valt mij op dat die 10 �* 15 % van de mannen die niet naakt douchen vooral de islamitische godsdienst aanhangen. Dit maar ter zijde. Dit is hun goed recht, hoewel ik het persoonlijk belachelijk vind. Maar valt het te verantwoorden dat kinderen op kamp zich twee weken niet op die plaatsen wassen omdat ze telkens een broek aanhouden? Als begeleidingsteam ben je nog altijd verantwoordelijk voor het welzijn van je minderjarige deelnemers en een goede hygiëne hoort daar ook bij. Kan u een goede hygiëne garanderen als de kinderen zich op die plaatsen twee weken niet wassen?
Wel, voor die 10 a 15% zou de hygiëne niet optimaal zijn, maar je kan ze toch niet verplichten om naakt te douchen?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:54   #39
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Ik fitness ook, en het valt mij op dat die 10 �* 15 % van de mannen die niet naakt douchen vooral de islamitische godsdienst aanhangen. Dit maar ter zijde. Dit is hun goed recht, hoewel ik het persoonlijk belachelijk vind. Maar valt het te verantwoorden dat kinderen op kamp zich twee weken niet op die plaatsen wassen omdat ze telkens een broek aanhouden? Als begeleidingsteam ben je nog altijd verantwoordelijk voor het welzijn van je minderjarige deelnemers en een goede hygiëne hoort daar ook bij. Kan u een goede hygiëne garanderen als de kinderen zich op die plaatsen twee weken niet wassen?
nu komt de aap enigszins uit de mouw ... u controleert dus eigenlijk niet echt het ordelijk verloop van het douchegebeuren, maar u controleert dus blijkbaar de 'kwaliteit van het wassen'

hoe doet u dat juist ? houdt u zeer gerichte inspecties misschien ?

manmanman, uw broek gaat hier werkelijk tot op uw enkels

Laatst gewijzigd door Anna List : 18 februari 2008 om 13:55.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2008, 13:55   #40
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ach, op al die jaren dat ik hier nu post zijn er slechts een handvol geweest die niet doorhadden dat Anna List (analyse/analyst ?) een pseudoniem was ...meestal zwaar testosteron-geteisterden die me dan ook nog pb's stuurden ... maar ik heb daar nooit enige twijfel over laten bestaan hoor ... raar genoeg gebeurt het zelfs minder sinds ik een jaar of wat geleden dat fotootje als avatar instelde (als reactie overigens op enkele al te expliciet afstotelijke avatars van enkele andere forummers)

ging u het over anonimiteit en over moraliteit hebben ?
Freespirit duidt juist aan dat het kinderachtig is om conclusies te trekken o.b.v. iemands nickname of avatar. Als jij 'freespirit' doortrekt tot 'heel open minded', dan valt jouw avatar net zo goed door te trekken tot iemand met een sexuele obsessie. Je ziet toch dat dat (veralgemenend) gedoe nergens op slaat?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be