Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 april 2013, 16:35   #21
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Om in te spelen op de laatste 6 idiote antwoorden die haar Hare Majesteit de Koningin-weduwe erbij sleuren: Zou Koningin Fabiola ooit een supercentenarian worden? Dat is dan nog 25 jaar. Ik geloof nooit dat Zij zo oud zal worden. Ze is daar nu veel te zwak voor.
Ik hoop het samen met u.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 17:08   #22
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ik hoop het samen met u.
Ik hoop het niet maar ik geloof het, een wereld van verschil.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 17:12   #23
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Het Koninkrijk België heeft vorig jaar, in 2012, haar 2 laatste 19de eeuwers verloren: een man en een vrouw. Deze man was op het moment de oudste mannelijke Europeaan en derde oudste man ter wereld. Een hele prestatie!België heeft in 2011 de laatste persoon verloren die werd geboren voor 1900: een Waalse.

Correctie: vorig jaar overleed in Frankrijk de bijna 112-jarige Maria Richard, geboren in 1900 maar al jaren wonende en en genaturaliseerd in Frankrijk. We kunnen zeggen dat vorig jaar de 3 laatste 19de eeuwers overleden.
Maria Richard leek ok een tijdje de oudste van Frankrijk te zijn, doch het duurde niet lang. Ook haar opvolgster heeft het niet lang getrokken. En kort nadat de opvolgster overleed, bleek dat er een mevrouw was die ouder was dan hen, en dat Maria Richard en haar opvolgster eigenlijk nooit de oudsten van Frankrijk waren.
Het is dan ook goed leven in België.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2013, 18:55   #24
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ik hoop het niet maar ik geloof het, een wereld van verschil.
Ik snap het verschil.
Ik kan bijvoorbeeld hopen dat die hele familie parasieten ooit in Franse Revolutie-stijl terecht gesteld wordt, maar ik geloof het jammer genoeg niet.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2013, 01:26   #25
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Nope, die heeft met haar verzuurde instelling een weg uit haar sarcofaag en pyramide gebruist.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2013, 01:37   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.375
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ik kan bijvoorbeeld hopen dat die hele familie parasieten ooit in Franse Revolutie-stijl terecht gesteld wordt, maar ik geloof het jammer genoeg niet.
Zonde, weet je wat het bouwen, gebruiken en opruimen van een Guilliotine kost. Dat wil ik niet uitgeven aan die parasieten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2013, 07:29   #27
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ik hoop het niet maar ik geloof het, een wereld van verschil.
Ben je zeker dat ze nog leeft, ons Fabiola ? Is die niet opgezet ?( haar familie trekt haar dotatie in haar plaats ?! )
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2013, 07:32   #28
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zonde, weet je wat het bouwen, gebruiken en opruimen van een Guilliotine kost. Dat wil ik niet uitgeven aan die parasieten.
Maar je moet die laten staan, die Guillotine ! Er zijn nog genoeg andere schurken om terecht te stellen ! Corrupte politici & bankiers, serial killers en verkrachters...
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2013, 19:45   #29
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door varken Bekijk bericht
Ben je zeker dat ze nog leeft, ons Fabiola ? Is die niet opgezet ?( haar familie trekt haar dotatie in haar plaats ?! )
Zeg, 'meneer', zoals altijd heb je alwéér een complete foute inschatting gemaakt. Hoe kom je er toch op om je deze keer 'meneer' te gaan heten? Dat woord ontleent zich gewoon niet aan jou. Veel beter en veel toepasselijker zou het geweest zijn dat je het woord 'varken' koos, ipv 'meneer'.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2013, 19:53   #30
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Nog 11 dagen en dan is Jeroemon Kimura jarig. 116 jaar. Hij zal de eerste maan ooit zijn die 116 werd.
Al is in het verleden ooit een man geweest die ook 116 werd. Hij werd uiteindelijk 121 jaar. Zo leek het toch. Ook een Japanner, overleden in 1986.
Later is uitgekomen dat deze super-super-centenarian nep was: hij was helemaal geen 121 jaar. Hij was wel het kind van zijn ouders, maar niet het kind voor wie hij zich uitgaf. Er is gebleken dat zijn ouders enkele jaren na zogezegd zijn geboorte een zoon kregen die zij dezelfde voornaam gaven, maw de man had de identiteit van zijn oudere, als kind overleden broer, aangenomen. Hij zal wel supercentenarian geweest zijn, maar niet zo spectaculair zoals hij zich uitgaf.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2013, 19:53   #31
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.375
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Maar je moet die laten staan, die Guillotine ! Er zijn nog genoeg andere schurken om terecht te stellen ! Corrupte politici & bankiers, serial killers en verkrachters...
Laat die hun schuld aan de maatschappij eens op een eerlijke manier wegwerken. Hier uw schop of pikhouweel, we zouden graag de steenkoolmijnen heropenen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2013, 11:30   #32
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Iemand geboren in 1890 kon nog verhalen gehoord hebben uit de eerste hand van iemand die onder Napoleon heeft gevochten. Ik heb ooit in de krant zo een bericht gelezen. Verbijsterend vind ik dat.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 21:37   #33
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

OPROEP AAN DE HEREN MODERATOREN!!!!!!

Gelieve de titel van deze draad te veranderen van: "De laatste 19de eeuwers" naar: "De laatste 19de eeuwers en andere supercentenarians".

De motivatie hiervoor is dat in deze draad ook mensen geboren na 1899 worden behandeld en behandeld zullen worden.

Vriendelijke dank bij voorbaat!!

MaGNiFiCaT.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!

Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 13 april 2013 om 21:38. Reden: Het gebruik van wat cursief.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 23:45   #34
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Zeg, 'meneer', zoals altijd heb je alwéér een complete foute inschatting gemaakt. Hoe kom je er toch op om je deze keer 'meneer' te gaan heten? Dat woord ontleent zich gewoon niet aan jou. Veel beter en veel toepasselijker zou het geweest zijn dat je het woord 'varken' koos, ipv 'meneer'.
Men zou beter de koning de titel " varken " geven als je het mij vraagt.
Varken Albert I. Ouwe Zeug Fabiola.
Klinkt leuk, nee ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 23:50   #35
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Deze vind ik wel grappig.
http://www.vrouwblog.nl/96-jarige-ma...r-wereld/1016/
Citaat:
Een boer uit India is op 96-jarige leeftijd opnieuw de oudste vader ter wereld geworden. De kersverse papa mocht dit wereldrecord namelijk 2 jaar geleden ook al op zijn naam schrijven.

De 96-jarige Ramajit Raghav, die in de buurt van New Delhi woont, werd afgelopen oktober bij de geboorte van zijn tweede zoon opnieuw de oudste vader ter wereld. De hoogbejaarde vindt dat zijn gezin met 2 kinderen inmiddels wel compleet is. Zo liet hij aan de Times of India weten dat zijn 52-jarige vrouw zich moet laten steriliseren omdat hij nog wel seks wil.

Volgens de man is zijn vruchtbaarheid te danken aan het feit dat hij nooit vlees eet of alcohol drinkt. Daarnaast was hij altijd vrijgezel en celibatair tot hij 12 jaar geleden zijn vrouw leerde kennen.
Hij is nog niet de oudste mens ter wereld, maar maakt volgens mij wel een goede kans het ooit te worden.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2013, 14:05   #36
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
De Laatste 19de eeuwers. Daarover gaat deze draad. Doch het is niet helemaal juist: het gaat voornamelijk over de personen geboren vóór 1900. De personen geboren in 1900 zijn per definitie ook 19de eeuwers.


Met zijn elven zijn ze nog, de mensen geboren voor 1900; 1 man en 10 vrouwen.
De man, een Japanner is dan nog de oudste van het groepje; de enige geboren in 1897. De anderen werden geboren in 1898 en 1899.

De personen uit 1900 zijn nog met zijn twaalven; 1 man en 11 vrouwen.


Dit is de stand op 1 april 2013.


Zie deze link, met de officieel oudste mensen ter wereld:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ercentenarians
Waarom vind je dit zo belangrijk ?
Voor grijze haren en wie het geluk heeft lang te mogen leven heb ik respect, evenveel als voor wie als tiener doodgereden wordt.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 15 april 2013 om 14:05.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2013, 21:04   #37
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Vandaag viert Jeroemon Kimura (ofzo) zijn 116 verjaardag.

Hij is officieel de eerste man van wie men 100% zeker is die 116 geworden is.

Proficiat Jiroemon!

Hoeveel jaren zou hij er nog bij doen?

De jarige. 116 kaarsjes mag hij uitblazen. We wensen hem veel courage om het te klaren.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2013, 21:10   #38
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Een kleine hari kiri is wel op zijn plaats. Op die leeftijd ben je al dubbel zolang aan het teren dan dat je werkt hebt.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2013, 21:23   #39
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Een kleine hari kiri is wel op zijn plaats. Op die leeftijd ben je al dubbel zolang aan het teren dan dat je werkt hebt.
Ik denk dat de man er de krachten niet meer voor heeft.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2013, 23:11   #40
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zonde, weet je wat het bouwen, gebruiken en opruimen van een Guilliotine kost. Dat wil ik niet uitgeven aan die parasieten.

Er staat er nog eentje in het Gruuthuuse, in Brugge. Ziet er nog intact uit.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be