Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 april 2015, 10:52   #21
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het idee op zich vind ik ook niet slecht, maar heeft iemand al ooit meer dan 2 man in zo een belbus zien zitten. Je kan dat dus even goed met een gewone auto doen.
juist. daar gaat het juist over.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2015, 10:55   #22
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
In Turkije zitten die gekende minibusjes dagdagelijks propvol. Er wordt op z'n zachtst uitgedrukt gebruik van gemaakt. Goed systeem.
Nogmaals, de belbussen zoals we die in Vlaanderen kennen, met 50 zitplaatsen en 2 gepensioneerde reizigers, zijn niet meer dan duur gesubsidieerde taxi's. En de chauffeur zal het koppel wel aan de voordeur deponeren, kwestie van klantvriendelijkheid en liefst geen jobverlies.
?????
coro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2015, 15:19   #23
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Bij ons rijdt er een bus 'smorgens en' s avonds op schooldagen, anders geen . In ons dorp is geen enkele winkel en toch verhongeren de mensen niet; Dorpsgenoten zonder auto worden gewoon door iedereen onderweg meegenomen.of thuis afgezet.
Het is een gewoonte en niemand klaagt. Waar ik me enkel vragen over stel is hoe ze dat zullen oplossen als er kilometerrijden wordt ingevoerd . Krijgen mensen in minderbevolkte gebieden dan extra kilometers??
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2015, 16:37   #24
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Bij ons rijdt er een bus 'smorgens en' s avonds op schooldagen, anders geen . In ons dorp is geen enkele winkel en toch verhongeren de mensen niet; Dorpsgenoten zonder auto worden gewoon door iedereen onderweg meegenomen.of thuis afgezet.
Het is een gewoonte en niemand klaagt. Waar ik me enkel vragen over stel is hoe ze dat zullen oplossen als er kilometerrijden wordt ingevoerd . Krijgen mensen in minderbevolkte gebieden dan extra kilometers??
Prachtig , waar woon je ?
Dat lijkt me een dorpscultuur waar ik me thuis kan voelen .
Ik weet dat het bestaat , in Frankrijk , Duitsland , Oostblok enz.
Maar in Vlaanderen ?
Hmm , je kan dat best geheim houden , PM me maar .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2015, 17:45   #25
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

De streek zie je onder mijn naam, maar het dorp verklap ik niet, misschien krijgen we hier dan een invasie en is onze rust verdwenen;

ons stukje paradijs proberen we zo te houden;
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2015, 18:04   #26
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
De streek zie je onder mijn naam, maar het dorp verklap ik niet, misschien krijgen we hier dan een invasie en is onze rust verdwenen;

ons stukje paradijs proberen we zo te houden;
Hadden wij dat ook maar gedaan , maar anderen hebben ons de keuze niet gelaten .
Hans Bonte is mijn burgemeester , en al m'n schoolmakkers hebben de stad verlaten .
Ook m'n Spaanse , Italiaanse allochthone makkers willen hun kroost hier niet zien opgroeien . Sterker nog , van de voetbalploeg die Belgie-Marokko speelde in het park anno 1985 . Is iedereen uitgeweken .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be