Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 augustus 2016, 12:28   #161
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Lol, alsof de economische doctrines een Belgisch gegeven zijn ...
Er was u nog geen verschil opgevallen met de rest van de EU. - lol -

Dat de Belgische schuld het snelste groeit is een leugen zeker? - lol -

Dat energie hier de helft duurder is dan in de buurlanden was u ook nog niet opgevallen? - lol -

De hoogste belastingen en laagste pensioen voor de arbeiders, een leugen ook weer? - lol -

Hoe komt dat die economische spielereien niet tellen voor de andere landen? - lol -
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2016, 15:34   #162
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Er was u nog geen verschil opgevallen met de rest van de EU. - lol -
Niet echt neen, het is overal wat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat de Belgische schuld het snelste groeit is een leugen zeker? - lol -
Ze is hoog. Snelst groeiend daar heb ik m'n twijfels bij.
link1
link2
Er zijn nl een pak Europese landen die ons aan het inhalen zijn en die 10 jaar geleden een veel kleinere schuldratio hadden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat energie hier de helft duurder is dan in de buurlanden was u ook nog niet opgevallen? - lol -



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De hoogste belastingen en laagste pensioen voor de arbeiders, een leugen ook weer? - lol -
Gij als chronisch zieke zou moeten beseffen dat er bijna nergens ter wereld zo'n sociale zekerheid is als bij ons. Uw invaliditeitsuitkering mag dan gene vette zijn maar gezien uw crimineel verleden en de maximumfactuur heb je niet te klagen. In vele andere landen was je in de goot beland. Dat kost geld. De prijs/kwaliteit van onze overheid kan wel beter maar het is hier ook geen bananenrepubliek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hoe komt dat die economische spielereien niet tellen voor de andere landen? - lol -
Het gaat nergens goed voor de moment, het is overal roeien met kapotte roeispanen. De schuld drukt ons te pletter. De totale schuld, niet enkel die van overheden. En die is na de financiële crisis, veroorzaakt door een teveel aan particuliere schuld, nog keihard gestegen. Men heeft het schuldprobleem 'opgelost' met nog tig keer zoveel schulden aan te gaan.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2016, 16:50   #163
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht

Schone grafiekjes, maar kloppen totaal niet met de werkelijkheid:

https://my.elexys.be/MarketInformati...exPowerBE.aspx
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2016, 17:08   #164
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Soit, dat leidt af van de essentie. Het is gewoon opvallend hoe rechts zicht steeds meer gaat gedragen als IS. Totalitair, militaristisch, dogmatisch.
jep, de maskers vallen af
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2016, 18:08   #165
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
...



Gij als chronisch zieke zou moeten beseffen dat er bijna nergens ter wereld zo'n sociale zekerheid is als bij ons. Uw invaliditeitsuitkering mag dan gene vette zijn maar gezien uw crimineel verleden en de maximumfactuur heb je niet te klagen. In vele andere landen was je in de goot beland. Dat kost geld. De prijs/kwaliteit van onze overheid kan wel beter maar het is hier ook geen bananenrepubliek.



Het gaat nergens goed voor de moment, het is overal roeien met kapotte roeispanen. De schuld drukt ons te pletter. De totale schuld, niet enkel die van overheden. En die is na de financiële crisis, veroorzaakt door een teveel aan particuliere schuld, nog keihard gestegen. Men heeft het schuldprobleem 'opgelost' met nog tig keer zoveel schulden aan te gaan.
Het is wat teveel om allemaal inhoudelijk op te reageren, Sywen heeft uw grafieken al afgeschoten.

Verder, dat mijn invaliditeitsuitkering ver onder de armoedegrens ligt is zeker waar, maar als antwoord stelt dat niet veel voor omdat je zwijgt over wat ik zei. Weet je niet? Ik had het over de hoogste belasting en de laagste pensioenen voor de arbeiders.


En als je denkt dat schuld ons nu al doodnijpt, wacht dan nog even tot de rente terug gaat stijgen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2016, 18:05   #166
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is wat teveel om allemaal inhoudelijk op te reageren, Sywen heeft uw grafieken al afgeschoten.

Verder, dat mijn invaliditeitsuitkering ver onder de armoedegrens ligt is zeker waar, maar als antwoord stelt dat niet veel voor omdat je zwijgt over wat ik zei. Weet je niet? Ik had het over de hoogste belasting en de laagste pensioenen voor de arbeiders.


En als je denkt dat schuld ons nu al doodnijpt, wacht dan nog even tot de rente terug gaat stijgen.
? Sywens statistieken tonen ook een daling van de prijzen aan. Bekijk de chart maar.
En of het werkelijke pensioeninkomen zoveel lager ligt dan elders in Europa ? Daarvoor wil ik eerst de bewijzen zien. Het enige bewijs dat ik daarover steeds zie terug komen op dit forum is dat Schoofzak ooit eens een Nederlander is tegen gekomen die een hoger pensioen had dan hijzelve.
Ik heb al meerdere statistiekjes opgezocht, zoek jij nu maar eens een statistiekje op met pensioenvergelijkingen in Europa waarbij men alle pijlers in beeld brengt.

De rente terug stijgen ? Dan zijn we allemaal dood.

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 5 augustus 2016 om 18:11.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be