Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 juli 2017, 09:58   #101
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.289
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Natuurlijk heb je daar wel macht over: het gaat erom uw kind duidelijk te maken dat het compleet onacceptabel is, desnoods met het nodige pak slaag van de vader, en dan in de richting van meisjes duwen.
Wat een Pavloviaanse opvoeding.
Citaat:
Een gelukkige jongen wil ook hetero zijn, maar een psychologisch mishandelde twijfelt aan alles, zelfs ook aan het feit of hij wel een kut of kinderen wil, ocharme.
Kut, mond of aars, da's tussen de toestemmende partners om dat te verwezelijken. Kinderen komen hier niet in voor. Ook geen 9 jarig meisje.

Citaat:
Transgenders, hermafrodieten of hoe noem je ze, zijn een straf van God.
Een hermafrodiet is een persoon die op natuurlijke wijze kenmerken van beide geslachten vertoond.
Een transgender is een persoon die door middel van moderne medische wetenschap van geslacht veranderd is.

In geen van beide gevallen zie ik er een straf van een onzichtbaar vriendje in. Geniaal, met zo'n vrienden heb je wel geen vijanden meer nodig.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 12:14   #102
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wanneer gaat u de realiteit onder ogen zien? Moslims voeden hun kinderen inderdaad op als moslim. Zoals jij ook geen keuzevrijheid aan jouw ongelovige kinderen hebt gegeven om moslim te zijn of niet.
Ja, ik ben als gelovige een betere moeder dan jij.
Religie maakt van u geen betere moeder hoor.
Het is uw primaire taak uw kinderen op te voeden tot burgers die een meerwaarde zijn in de samenleving, uw religie berooft hen van die kansen.

U kiest er voor kinderen kansarm op te voeden, dat is niet beter, maar een schande. Religie is een secundair gegeven bij opvoeding en niet het primaire uitgangspunt, wanneer die normen en waarden haaks staan op deze van de samenleving.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 12:16   #103
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik heb geen lessen te leren van hysterische moeders met homozonen.
Omdat uw hoofddoek u leren verbiedt? En kunt u ophouden te beledigen? Want dat is uw bedoeling.
Ik ben fier op mijn zoon, en hij is homo, so what? Enkel mensen met de intelligentie van een pinda hebben daar problemen mee.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 12:21   #104
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Natuurlijk heb je daar wel macht over: het gaat erom uw kind duidelijk te maken dat het compleet onacceptabel is, desnoods met het nodige pak slaag van de vader, en dan in de richting van meisjes duwen.
Een gelukkige jongen wil ook hetero zijn, maar een psychologisch mishandelde twijfelt aan alles, zelfs ook aan het feit of hij wel een kut of kinderen wil, ocharme.

Transgenders, hermafrodieten of hoe noem je ze, zijn een straf van God.
Nu wordt het gewoon genant..en u bent hoger opgeleid? Nee echt?
Seksuele orientatie is aangeboren hoor, niet aangeleerd, wanneer je dit niet eens begrijpt, hoe kun je dan opvoeden?
Er zijn trouwens ook veel homoseksuele moslims, waarom die amper iets durven zeggen, laat staan uit de kast komen is duidelijk, gezien uw commentaar.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 13:24   #105
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nu wordt het gewoon genant..en u bent hoger opgeleid? Nee echt?
Seksuele orientatie is aangeboren hoor, niet aangeleerd, wanneer je dit niet eens begrijpt, hoe kun je dan opvoeden?
Er zijn trouwens ook veel homoseksuele moslims, waarom die amper iets durven zeggen, laat staan uit de kast komen is duidelijk, gezien uw commentaar.
Seksuele oriëntatie is inderdaad grotendeels aangeboren, maar volgens mij heeft zij het vooral over het praktiseren van....
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 13:35   #106
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik hou bv. zielsveel van mijn dochter mashAllah en bid elke dag voor haar... maar hou bovenal van God inderdaad en zij is ook van God.

Om terug te komen op mijn zogenaamde zoon ( die ook van God zou zijn): als mijn kind zich als een ongelovige begint te gedragen, ga ik hem proberen terug op het rechte spoor te krijgen. Lukt mij dat niet en hij wordt of blijft ongelovig, dan moet ik hem laten gaan.
Zie het verhaal van profeet Noach in de Koran. Die moest zijn zoon en vrouw laten gaan, God zei tegen hem: 'laat dat gesmeek om hem, hij hoort niet tot uw familie'. De Koranverhalen zijn bedoeld voor moslims om lessen uit te trekken.

En dan heb je de visie van mijn man nog niet gehoord. Die zou dat ongeloof er nog willen uitkloppen, enz

Er zou bij ons geen draagvlak zijn voor het ongeloof van onze zoon.
Onbegrijpelijk dat jij hier durft verkondigen van je kinderen te houden,. Uw kinderen met bruut geweld verplichten om een bepaalde religie aan te nemen kan je toch geen liefde noemen? Of het moet zijn dat het de liefde voor Allah en de schrik om als vrouw niet in het paradijs te geraken is die zodanig primeert dat je er zelfs je kinderen wilt voor opofferen?. Dat doet me denken aan die ISIS-moeder die geïntervieuwd werd nadat ze drie zonen met bommengordels opgestuurd had . Ben je niet bedroefd voor het verlies van uw kinderen? Neen, zegde ze mijn liefde voor Allah is 100 maal groter dan de liefde voor mijn kinderen. Mijn conclusie, die feeks haatte die jongens als de pest.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 14:15   #107
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Natuurlijk heb je daar wel macht over: het gaat erom uw kind duidelijk te maken dat het compleet onacceptabel is, desnoods met het nodige pak slaag van de vader, en dan in de richting van meisjes duwen.
Een gelukkige jongen wil ook hetero zijn, maar een psychologisch mishandelde twijfelt aan alles, zelfs ook aan het feit of hij wel een kut of kinderen wil, ocharme.

Transgenders, hermafrodieten of hoe noem je ze, zijn een straf van God.
Indien MIJN man ooit één van onze kinderen een pak slaag gegeven had, zou ik niet getwijfeld hebben: WEG van die man!
Ik zou geen moment getwijfeld hebben. Van man kan men tenslotte wisselen, van kinderen niet!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 14:32   #108
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.997
Standaard

Guinevere bewijst hier in deze draad continu, dat de islam serieuze hersenletsels veroorzaakt.

En dat soort achterlijk volk halen wij hier "en masse" binnen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 14:33   #109
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Indien MIJN man ooit één van onze kinderen een pak slaag gegeven had, zou ik niet getwijfeld hebben: WEG van die man!
Ik zou geen moment getwijfeld hebben. Van man kan men tenslotte wisselen, van kinderen niet!
Hangt er vanaf.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 14:49   #110
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Hangt er vanaf.
Waarvan?
De eerste 'man' die MIJN kinderen een pak slaag zou geven/ gegeven hebben die ligt/ lag er direct uit. Geen discussie over mogelijk.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 16:05   #111
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Waarvan?
De eerste 'man' die MIJN kinderen een pak slaag zou geven/ gegeven hebben die ligt/ lag er direct uit. Geen discussie over mogelijk.
Doelde op het inwisselen
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 16:07   #112
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Natuurlijk heb je daar wel macht over: het gaat erom uw kind duidelijk te maken dat het compleet onacceptabel is, desnoods met het nodige pak slaag van de vader, en dan in de richting van meisjes duwen.
Een gelukkige jongen wil ook hetero zijn, maar een psychologisch mishandelde twijfelt aan alles, zelfs ook aan het feit of hij wel een kut of kinderen wil, ocharme.

Transgenders, hermafrodieten of hoe noem je ze, zijn een straf van God.
Een straf van God,als God inderdaad een straf wil uitdelen in de vorm van transgender,hermafrodiet,homo , mag de vader in geen geval deze straf ongedaan proberen te maken door middel van een pak slaag, want daar gaat hij volledig in tegen de wil van God om die straf uit te delen, zo tussen komen in Zijn rechtspraak daar kan God pisnijdig over zijn.

Laatst gewijzigd door jogo : 31 juli 2017 om 16:18.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2017, 06:11   #113
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Natuurlijk heb je daar wel macht over: het gaat erom uw kind duidelijk te maken dat het compleet onacceptabel is, desnoods met het nodige pak slaag van de vader,
De vader in casu is een achterlijke fooraap die een flinke trap in zijn klokkenspel verdient dat ze het tot in Mekka horen luiden.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be