Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 oktober 2005, 11:26   #21
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Dat kan. Haat uitdrukken is meestal eerlijker dan liefde uitdrukken. Ik kan met die gedachte best leven. Het is misschien niet die haat op zich, eerder die haat uitdrukken.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 11:28   #22
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

daar ben ik het mee eens - we haten wel allemaal eens - en het ontkennen ipv het uit te drukken richt nog meer schade aan

het uitdrukken van haat kan idd opluchtend werken - dus ik denk dat ik begrijp nu wat je bedoeld met er beter van worden

bij mij is het alsof ik ook van de haat vanaf ben eens ik ze heb uitgedrukt
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 11:28   #23
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede
eigenlijk hou ik zielsveel van de mensheid maar walg ik tevens van wat het geworden is, hoe de mensen hun eigen verlochenen. Het is een haat tegen deze maatschappij en het gedrag van sommige type mensen maar dan meer vanuit de liefde en de walging tenoverstaande van het menselijk gedrag
mooi gezegd, en bij mij is het ook zoiets
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 11:36   #24
Friedman
Burgemeester
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 502
Standaard

Koop uw melk bij de melkboer, koop koekjes bij de dochter van uw buur, zeg steeds alsjeblieft, groet een vreemde op straat en ga een pint drinken in het plaatselijk café.
Vrij met de dochter van de baron, ga eens naar de carwash, rook een sigaretje eet eens een goed pak frieten en het zal er allemaal veel beter uitzien.
__________________
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch."
Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them."
"Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken."
"When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?"
Friedman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 11:40   #25
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

de ene mens is de andere niet.

ik vind de juiste muzieksmaak bijvoorbeeld belangrijker dan het feit of iemand al dan niet vast werk heeft.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 11:58   #26
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
de ene mens is de andere niet.

ik vind de juiste muzieksmaak bijvoorbeeld belangrijker dan het feit of iemand al dan niet vast werk heeft.
en wat is de juiste?
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 11:58   #27
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper
en wat is de juiste?
de mijne.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 12:05   #28
oliepiek
Banneling
 
 
oliepiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2005
Berichten: 1.275
Standaard

Zoals de anti-humanistische filosoof Emile Cioran zo mooi zegt: "Man is unacceptable".

Meer quotes van deze briljante en uiters humoristische mensheidhater:

-"A great step forward was made the day men understood that in order to torment one another more efficiently they would have to gather together, to organize themselves into a society."

-"A people represents not so much an aggregate of ideas and theories as of obsessions."

-"Basis of society: anonymous sweat."

-"Better to be an animal than a man, an insect than an animal, a plant than an insect, and so on. Salvation? Whatever diminishes the kingdom of consciousness and compromises its supremacy."

-"By all evidence we are in the world to do nothing."

-"Chaos is rejecting all you have learned, Chaos is being yourself."

-"Consciousness is much more than the thorn, it is the dagger in the flesh."

-"Consciousness is nature's nightmare."

-"Everything is pathology, except for indifference."

-"I foresee the day when we shall read nothing but telegrams [emails] and prayers."

-"I feel safer with a Pyrrho than with a St. Paul."

-"I pride myself on my capacity to perceive the transitory character of everything. An odd gift which spoiled all my joys; better: all my sensations. I have decided not to oppose anyone ever again, since I have noticed that I always end by resembling my latest enemy."

-"I'm simply an accident. Why take it all so seriously?"

-"If we could see ourselves as others see us, we would vanish on the spot."

-"If, at the limit, you can rule without crime, you cannot do so without injustices."

-"In a republic, that paradise of debility, the politician is a petty tyrant who obeys the laws."

Veel meer van deze wijsheden, hier: http://www.brainyquote.com/quotes/authors/e/emile_m_cioran.html[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by oliepiek on 03-10-2005 at 13:13
Reason:
--------------------------------

Zoals de anti-humanistische filosoof Emile Cioran zo mooi zegt: "Man is unacceptable".

Meer quotes van deze briljante en uiters humoristische mensheidhater:

-"A great step forward was made the day men understood that in order to torment one another more efficiently they would have to gather together, to organize themselves into a society."

-"A people represents not so much an aggregate of ideas and theories as of obsessions."

-"Basis of society: anonymous sweat."

-"Better to be an animal than a man, an insect than an animal, a plant than an insect, and so on. Salvation? Whatever diminishes the kingdom of consciousness and compromises its supremacy."

-"By all evidence we are in the world to do nothing."

-"Chaos is rejecting all you have learned, Chaos is being yourself."

-"Consciousness is much more than the thorn, it is the dagger in the flesh."

-"Consciousness is nature's nightmare."

-"Everything is pathology, except for indifference."

-"I foresee the day when we shall read nothing but telegrams [emails] and prayers."

-"I feel safer with a Pyrrho than with a St. Paul."

-"I pride myself on my capacity to perceive the transitory character of everything. An odd gift which spoiled all my joys; better: all my sensations. I have decided not to oppose anyone ever again, since I have noticed that I always end by resembling my latest enemy."

-"I'm simply an accident. Why take it all so seriously?"

-"If we could see ourselves as others see us, we would vanish on the spot."

-"If, at the limit, you can rule without crime, you cannot do so without injustices."

-"In a republic, that paradise of debility, the politician is a petty tyrant who obeys the laws."

Veel meer van deze wijsheden, hier: http://www.brainyquote.com/quotes/authors/e/emile_m_cioran.html[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by oliepiek on 03-10-2005 at 13:08
Reason:
--------------------------------

Zoals de anti-humanistische filosoof Emile Cioran zo mooi zegt: "Man is unacceptable".

Meer quotes van deze briljante mensheidhater:

"A great step forward was made the day men understood that in order to torment one another more efficiently they would have to gather together, to organize themselves into a society."

"A people represents not so much an aggregate of ideas and theories as of obsessions."

"Basis of society: anonymous sweat."

"Better to be an animal than a man, an insect than an animal, a plant than an insect, and so on. Salvation? Whatever diminishes the kingdom of consciousness and compromises its supremacy."

"By all evidence we are in the world to do nothing."

"Chaos is rejecting all you have learned, Chaos is being yourself."

"Consciousness is much more than the thorn, it is the dagger in the flesh."

"Consciousness is nature's nightmare."[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Zoals de anti-humanistische filosoof Emile Cioran zo mooi zegt: "Man is unacceptable".[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door oliepiek : 3 oktober 2005 om 12:13.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 12:07   #29
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Ik word ook zo vreselijk mysantropisch als ik tijdens de spits op den bus zit.
Jawatte want een idiote praat komt er uit dat gespuis zijn bakkes! En die worden zo opgevoed hè. Dat is de schuld van het schoolsysteem. Gelukkig is er een lichtje aan het eind van die tunnel: meer en meer gebrek aan discipline.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 12:09   #30
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Ik word ook zo vreselijk mysantropisch als ik tijdens de spits op den bus zit.
Jawatte want een idiote praat komt er uit dat gespuis zijn bakkes! En die worden zo opgevoed hè. Dat is de schuld van het schoolsysteem. Gelukkig is er een lichtje aan het eind van die tunnel: meer en meer gebrek aan discipline.
Sinds wanneer zit jij tijdens de spits op de bus ?
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 12:12   #31
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Als ik eens de stad in ga. Ik doe dat graag, raar hè?
Als ik naar huis ga, is dat spijtig genoeg tussen dat ongelofelijk kutvolk.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 12:20   #32
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Als ik eens de stad in ga. Ik doe dat graag, raar hè?
Als ik naar huis ga, is dat spijtig genoeg tussen dat ongelofelijk kutvolk.
Met de fiets gaan. Dan heb je dat probleem niet. En het is nog gezond ook voor jou en het milieu.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 12:35   #33
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Is niet veilig.
Ik fiets zo al trouwens.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 12:50   #34
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

de mensheid is voor het grootste deel onzinvol parasietengebroed.


ander en beter.


een mislukt experiment.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 13:02   #35
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

Haat is voor mij een banale opvoedings spinsel die ik meekreeg en die ik weg bid in stilte .

Mijn haat tegenover het mens dom is vooral gericht aan de top en hun imago; de rijke wetenschappers en politici,media...hun rationele en algemeene kijk op de dingen zijn even naief als wij mensen; mischien naiever.

Met haat leven is moeilijk om vrede vol over te gaan naar een ander leven of hemelse sferen dus moet ik zelf nog veel aanvaarden en kijken naar mooie dingen en mensen of de mooie eigenschappen van een mens.

Dit neemt niet weg dat ik dan ook vrede vind als ik mijn gal uitspuw online op bepaalde forums.

Vrede vindt ik ook als ik opschrijf op forums waar in de wereld natuur rampen zich voordoen; deze macht is imens onmeetbaar en uniek...soms voel ik het 1 dag vroeger of een week soms voel ik het de dag zelf .

De haat van de natuur tegenover de mens kan zo mooi en lief onschuldig zijn maar tezelfder tijd geheel chaotisch verwoestenlijk.
De natuur is mijn steun pilaar om haat te verwerken; als ik boos ben stuur ik die energie weg en zuiver ik het of stuur ik het de lucht in

Haat zit niet enkel in mezelf ook rond mij vooral als ik niet zo'n prettige dagen heb dan voel ik de hete adem van mijn mede mens die onwetend zich mee prikelbaar hatenlijk voelt.

Gelukkig heb ik een beetje veel steun van vrienden,dieren,natuur in zijn geheel om me begrijpenlijker op te stellen en mijn haat te verwerken hetgeen wel even zal duren.

Het MOGEN genieten van een beeld schone jonge vrouw is bijvoorbeeld moeilijk als een man als sex beest wordt omschreven dan wordt genieten vooroordeelt en is genot of vreugde iets onbegrijpenlijk.

Haat is dus een evenwaardige levende god zoals den enigen echten levenden god in de natuur en er rond en sommige mannen en vrouwen kunnen met haat om of zijn niet haat dragend .
Ikzelf draag het soms maar meestal liever niet; bij de gewone mens heb ik geen haat maar als ik een hand moet schudden van bepaalde mensen dan blijf ik vriendelijk maar onwennig .


Haat ik regerings leiders mondiaal... ja :s ze zijn naief,conservatief en veel verandering is niet leuk voor de mensheid in het algemeen...hoor en lees ik overal.

Burgers kunnen niets doen als ze den boel mee verknallen eerder de rijkere mooie imago praters in glitter en glamour.

VN bvb die het nu zo druk hebben in het naleven van hun eigen wetten, of zoals in dit landje....ja mensheid de haat ik niet wat mens- heid is mens zijn maar het mens dom int algemeen gewoonweg wel.


Haat wordt nooit in het gezicht vermeld bij de meeste mensen omdat dit iets is dat groeit en broeit en wij blanke iets beleefder zijn ingesteld...of conservatief gesloten hmmm

Zelf ben ik ook soms te gesloten daarin hetgeen haat meer aanwakkerd en niet open assertief verwerkt wordt moh ja ik zen ni alléén hierin hé loool .

Dus kort geantwoord ja soms haat ik de mensheid in zijn geheel moh niet altijd [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by duncan on 03-10-2005 at 14:15
Reason:
--------------------------------

Haat is voor mij een banale opvoedings spinsel die ik meekreeg en die ik weg bid in stilte .

Mijn haat tegenover het mens dom is vooral gericht aan de top en hun imago; de rijke wetenschappers en politici,media...hun rationele en algemeene kijk op de dingen zijn even naief als wij mensen; mischien naiever.

Met haat leven is moeilijk om vrede vol over te gaan naar een ander leven of hemelse sferen dus moet ik zelf nog veel aanvaarden en kijken naar mooie dingen en mensen of de mooie eigenschappen van een mens.

Dit neemt niet weg dat ik dan ook vrede vind als ik mijn gal uitspuw online op bepaalde forums.

Vrede vindt ik ook als ik opschrijf op forums waar in de wereld natuur rampen zich voordoen; deze macht is imens onmeetbaar en uniek...soms voel ik het 1 dag vroeger of een week soms voel ik het de dag zelf .

De haat van de natuur tegenover de mens kan zo mooi en lief onschuldig zijn maar tezelfder tijd geheel chaotisch verwoestenlijk.
De natuur is mijn steun pilaar om haat te verwerken; als ik boos ben stuur ik die energie weg en zuiver ik het of stuur ik het de lucht in

Haat zit niet enkel in mezelf ook rond mij vooral als ik niet zo'n prettige dagen heb dan voel ik de hete adem van mijn mede mens die onwetend zich mee prikelbaar hatenlijk voelt.

Gelukkig heb ik een beetje veel steun van vrienden,dieren,natuur in zijn geheel om me begrijpenlijker op te stellen en mijn haat te verwerken hetgeen wel even zal duren.

Het MOGEN genieten van een beeld schone jonge vrouw is bijvoorbeeld moeilijk als een man als sex beest wordt omschreven dan wordt genieten vooroordeelt en is genot of vreugde iets onbegrijpenlijk.

Haat is dus een evenwaardige levende god zoals den enigen echten levenden god in de natuur en er rond en sommige mannen en vrouwen kunnen met haat om of zijn niet haat dragend .
Ikzelf draag het soms maar meestal liever niet; bij de gewone mens heb ik geen haat maar als ik een hand moet schudden van bepaalde mensen dan blijf ik vriendelijk maar onwennig .


Haat ik regerings leiders mondiaal... ja :s ze zijn naief,conservatief en veel verandering is niet leuk voor de mensheid in het algemeen...hoor en lees ik overal.

Burgers kunnen niets doen als ze den boel mee verknallen eerder de rijkere mooie imago praters in glitter en glamour.

VN bvb die het nu zo druk hebben in het naleven van hun eigen wetten, of zoals in dit landje....ja mensheid de haat ik niet wat mens- heid is mens zijn maar het mens dom int algemeen gewoonweg wel.


Haat wordt nooit in het gezicht vermeld bij de meeste mensen omdat dit iets is dat groeit en broeit en wij blanke iets beleefder zijn ingesteld...of conservatief gesloten hmmm

Zelf ben ik ook soms te gesloten daarin hetgeen haat meer aanwakkerd en niet open assertief verwerkt wordt moh ja ik zen ni alléén hierin hé loool .

Dus kort geantwoord ja soms haat ik de mensheid in zijn geheel moh niet altijd [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Haat is voor mij een banale opvoedings spinsel die ik meekreeg en die ik weg bid in stilte .

Mijn haat tegenover het mens dom is vooral gericht aan de top en hun imago; de rijke wetenschappers en politici,media...hun rationele en algemeene kijk op de dingen zijn even naief als wij mensen; mischien naiever.

Met haat leven is moeilijk om vrede vol over te gaan naar een ander leven of hemelse sferen dus moet ik zelf nog veel aanvaarden en kijken naar mooie dingen en mensen of de mooie eigenschappen van een mens.

Dit neemt niet weg dat ik dan ook vrede vind als ik mijn gal uitspuw online op bepaalde forums.

Vrede vindt ik ook als ik opschrijf op forums waar in de wereld natuur rampen zich voordoen; deze macht is imens onmeetbaar en uniek...soms voel ik het 1 dag vroeger of een week soms voel ik het de dag zelf .

De haat van de natuur tegenover de mens kan zo mooi en lief onschuldig zijn maar tezelfder tijd geheel chaotisch verwoestenlijk.
De natuur is mijn steun pilaar om haat te verwerken; als ik boos ben stuur ik die energie weg en zuiver ik het of stuur ik het de lucht in

Haat zit niet enkel in mezelf ook rond mij vooral als ik niet zo'n prettige dagen heb dan voel ik de hete adem van mijn mede mens die onwetend zich mee prikelbaar hatenlijk voelt.

Gelukkig heb ik een beetje veel steun van vrienden,dieren,natuur in zijn geheel om me begrijpenlijker op te stellen en mijn haat te verwerken hetgeen wel even zal duren.

Het MOGEN genieten van een beeld schone jonge vrouw is bijvoorbeeld moeilijk als een man als sex beest wordt omschreven dan wordt genieten vooroordeelt en is genot of vreugde iets onbegrijpenlijk.

Haat is dus een evenwaardige levende god zoals den enigen echten levenden god in de natuur en er rond en sommige mannen en vrouwen kunnen met haat om of zijn niet haat dragend .
Ikzelf draag het soms maar meestal liever niet; bij de gewone mens heb ik geen haat maar als ik een hand moet schudden van bepaalde mensen dan blijf ik vriendelijk maar onwennig .[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door duncan : 3 oktober 2005 om 13:15.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 13:09   #36
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan
Haat is voor mij een banale opvoedings spinsel die ik meekreeg en die ik weg bid in stilte .

Mijn haat tegenover het mens dom is vooral gericht aan de top en hun imago; de rijke wetenschappers en politici,media...hun rationele en algemeene kijk op de dingen zijn even naief als wij mensen; mischien naiever.

Met haat leven is moeilijk om vrede vol over te gaan naar een ander leven of hemelse sferen dus moet ik zelf nog veel aanvaarden en kijken naar mooie dingen en mensen of de mooie eigenschappen van een mens.

Dit neemt niet weg dat ik dan ook vrede vind als ik mijn gal uitspuw online op bepaalde forums.

Vrede vindt ik ook als ik opschrijf op forums waar in de wereld natuur rampen zich voordoen; deze macht is imens onmeetbaar en uniek...soms voel ik het 1 dag vroeger of een week soms voel ik het de dag zelf .

De haat van de natuur tegenover de mens kan zo mooi en lief onschuldig zijn maar tezelfder tijd geheel chaotisch verwoestenlijk.
De natuur is mijn steun pilaar om haat te verwerken; als ik boos ben stuur ik die energie weg en zuiver ik het of stuur ik het de lucht in

Haat zit niet enkel in mezelf ook rond mij vooral als ik niet zo'n prettige dagen heb dan voel ik de hete adem van mijn mede mens die onwetend zich mee prikelbaar hatenlijk voelt.

Gelukkig heb ik een beetje veel steun van vrienden,dieren,natuur in zijn geheel om me begrijpenlijker op te stellen en mijn haat te verwerken hetgeen wel even zal duren.

Het MOGEN genieten van een beeld schone jonge vrouw is bijvoorbeeld moeilijk als een man als sex beest wordt omschreven dan wordt genieten vooroordeelt en is genot of vreugde iets onbegrijpenlijk.

Haat is dus een evenwaardige levende god zoals den enigen echten levenden god in de natuur en er rond en sommige mannen en vrouwen kunnen met haat om of zijn niet haat dragend .
Ikzelf draag het soms maar meestal liever niet; bij de gewone mens heb ik geen haat maar als ik een hand moet schudden van bepaalde mensen dan blijf ik vriendelijk maar onwennig .
Dat heb je met die nazomers in oktober ...
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 13:17   #37
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Dat heb je met die nazomers in oktober ...


Hahahaha rofloor nice 1 kvindt het anders nog wat te fris vandaag morgen zal het wel wa warmer mogen .


Hoeveel zand moet er nog zijn ?

Zoveel zand als de zeeën zullen zijn; zijn wij niet slechts 1 zand kristaletje op een planeet?!

http://www.freewebs.com/duncan-calanman[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by duncan on 03-10-2005 at 14:20
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Dat heb je met die nazomers in oktober ...


Hahahaha rofloor nice 1 kvindt het anders nog wat te fris vandaag morgen zal het wel wa warmer mogen .


Hoeveel zand moet er nog zijn ?

Zoveel zand als de zeeën zullen zijn; zijn wij niet slechts 1 zand kristaletje op een planeet?!

http://www.freewebs.com/duncan-calanman[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Dat heb je met die nazomers in oktober ...


Hahahaha rofloor nice 1 kvindt het anders nog wat te fris vandaag morgen zal het wel wa warmer mogen .[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door duncan : 3 oktober 2005 om 13:20.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 13:35   #38
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan
Hahahaha rofloor nice 1 kvindt het anders nog wat te fris vandaag morgen zal het wel wa warmer mogen .


Hoeveel zand moet er nog zijn ?

Zoveel zand als de zeeën zullen zijn; zijn wij niet slechts 1 zand kristaletje op een planeet?!

http://www.freewebs.com/duncan-calanman
neen, we zijn als de goden, alleen weten we het niet meer, is het grootste geheim der mensheid daar verstopt waar quasi niemand kijkt: in de mens zelf.

gegroet.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 13:41   #39
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

I hate therefore I am.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 13:42   #40
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Nog een schone van Ciorian:'Het enige excuus dat God voor de schepping van de mens had, is de muziek van Bach.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be