Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 april 2014, 11:32   #381
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Geesten gezien in Amerikaans hotel: “Help me”
in Paranormaal 16 april 2014 19:00 0 2,225 Bekeken


Een hoteleigenaar uit New Jersey is ervan overtuigd dat vreemde gebeurtenissen in zijn hotel kunnen worden toegeschreven aan geesten. Hij heeft de Paranormal Diagnostics Group ingehuurd om onderzoek te gaan doen.
Hotelgasten klagen steen en been dat hun schoenen worden verplaatst of dat ze ’s nachts worden gekieteld. De eigenaar was eerst sceptisch, tot hij vreemde stemmen hoorde in het 18e-eeuwse gebouw. Zijn vrouw hoorde gefluister in de kelder. “Ik wilde frisdrank pakken toen ik een vrouw of een meisje tegen me hoorde fluisteren: ‘Help me’,” zei Shannon McCormick. Enkele uren na het incident zag haar vijf jaar oude zoontje de geest van een meisje.
Het stel denkt dat de geesten drie kleine kinderen zijn – twee jongens en een meisje. Bewoner Curtin Jones klaagde dat de geesten hem midden in de nacht onder zijn voeten hadden gekieteld. De 67-jarige Vietnamveteraan is er klaar mee. “Ik wil dat ze weggaan,” zei Jones, die al zeven jaar in het hotel woont.
Hotel Somerset is in 1748 gebouwd. Tijdens de Onafhankelijkheidsoorlog zouden George Washington en zijn troepen in het hotel zijn verbleven. De ouders van de huidige eigenaar zeiden dat er tenminste vijf mensen zijn omgekomen in het hotel. Nog een ander pleegde er zelfmoord door uit het raam te springen.
http://www.niburu.nl/geesten-gezien-...ns-hotel-help/
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 17 april 2014 om 11:33.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be