Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 september 2017, 18:24   #1
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard Onder de vlag ‘team Gent’ starten SP.A en Groen aan de opmaak van hun programma.

Onder de vlag ‘team Gent’ starten SP.A en Groen aan de opmaak van hun programma.

Volgens mij is er sp.a en is er nog steeds Agalef-Groen, die wettelijk voldoen, hun programma mag, voldoende kiezers zou hebben om te mogen meedoen aan de verkiezing.

Wat is ‘team Gent’???? hebben zij volgen de kies wet toestemming aangevraagde en gekregen om mee te mogen doen met de verkiezing?

Steeds meer worden al voor de verkiezingen afspraken gemaakt om de kiezer te misleiden!

In het geval van Gent gaat ‘team Gent’ om de stem % In Gent.

‘team Gent’ heeft en “nieuw programma” (?) maar heeft ‘team Gent’ dan ook wettelijke kiesdrempel om te mogen meedoen, want ‘team Gent’ is niet sp.a of in niet groen maar en sjoemel constructie alleen voor de verkiezing! Die eens de verkiezing voorbij, de stemmen binnen net als elders terug ontbonden kan worden!

Uit de Standard:
-Volgend jaar in oktober zijn het gemeenteraadsverkiezingen en SP.A en Groen gaan in Gent wel nog samen naar de kiezer, hoewel dat in enkele andere gemeenten niet meer het geval is.

- In Sint-Niklaas heeft Groen onlangs nog het kartel laten sneuvelen. Maar volgens Decruynaere zit het met het kartel in Gent goed. ‘We hebben elkaar dit voorjaar diep in de ogen gekeken en er is veel vertrouwen.’

In veel andere gevallen maken politieke partijen afspraken voor de verkiezing en moeten de mensen kiezen waar ze dan jaren aan vast zitten voor dit of dat originele eigen partij programma.
Maar na de verkiezing blijkt dat door de afspraken vooraf de keuze voor en welbepaald programma lucht in houd, boeren bedrog blijkt te zijn.

De verkozenen gewoon hun ding/goesting/ tot improvisatie van den dag doen... Dit al voor dat de mensen hun keuze maakten door te kiezen vast stond!

Hoe kan dan nadien door de bevolk of oppositie kriekt op en beleid gevoerd worden als reeds voor de verkiezing een MIX gemaakt word van de programma's van de verschillende partijen, een mix waar ze zich niet hoeven aan te houden, dat in werkelijkheid nooit bestond, niet in het officieel kiesprogramma staat van de partijen waar ze toelating voor kregen verkiesbaar te mogen zijn !!

WAAROM MOETEN WIJ GAAN KIEZEN? Waar zit dan nog de waarde van het kiezen en van de zogenaamde democratie wat in werkelijkheid al en particratie is met maffia praktijken en zwijgplicht dat zelfs uit deint tot bij justitie enz. enz. waar NIET verkozen belangen groepen steeds meer dicteren, in dit sjoemel merk België.

Alleen directe democratie, voor alles persoonlijke stem van op de werkvloer van de maatschappij die steeds bepalen wat dient te gebeuren.

Alleen dat kan nog een eerlijke politieke aanpak garanderen, al de rest is duidelijk witte boord criminaliteit met voorbedachte rade omdat we 1X MOETEN gaan kiezen om zo de bevolking te bedriegen.

Einde van dat middeleeuws 1X kiezen voor en partij of persoon om nadien voorjaren als volk gegijzeld te worden!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be