Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 14 juni 2004, 12:19   #81
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Voor het Vlaams Blok stemmen is meer dan enkel een proteststem uitbrengen. U geeft het signaal nu dat 1 miljoen Vlamingen onverdraagzame racisten zijn en zich volledig achter een racistische partij schaart en met haar standpunten akkoord gaan die haat, onverdraagzaamheid aanhangen en christelijke waarden met de voeten treedt.

Dat is op zijn minst een zorgwekkende trend.
BartP is offline  
Oud 14 juni 2004, 12:31   #82
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Voor het Vlaams Blok stemmen is meer dan enkel een proteststem uitbrengen. U geeft het signaal nu dat 1 miljoen Vlamingen onverdraagzame racisten zijn en zich volledig achter een racistische partij schaart en met haar standpunten akkoord gaan die haat, onverdraagzaamheid aanhangen en christelijke waarden met de voeten treedt.

Dat is op zijn minst een zorgwekkende trend.
Dat is wat u afleidt uit de verkiezingsuitslag, maar dit strookt zeker niet met de realiteit. Kent u VlaamsBlokkers, zijn dat allemaal racisten, onverdraagzamen waar amper mee samen geleefd kan worden?

En bovendien is het wel heel erg onwaarschijnlijk dat er op 10 jaar tijd plots 1miljoen onverdraagzame racisten zijn gecreerd, racisten die vroeger braaf op de traditionele partijen stemden. Als u echt wil geloven dat het hier vol loopt met onverdraagzamen dan doet u dat maar het is een geweldig simplistische opvatting.
alpina is offline  
Oud 14 juni 2004, 12:40   #83
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Voor het Vlaams Blok stemmen is meer dan enkel een proteststem uitbrengen. U geeft het signaal nu dat 1 miljoen Vlamingen onverdraagzame racisten zijn en zich volledig achter een racistische partij schaart en met haar standpunten akkoord gaan die haat, onverdraagzaamheid aanhangen en christelijke waarden met de voeten treedt.

Dat is op zijn minst een zorgwekkende trend.
Dat is wat u afleidt uit de verkiezingsuitslag, maar dit strookt zeker niet met de realiteit. Kent u VlaamsBlokkers, zijn dat allemaal racisten, onverdraagzamen waar amper mee samen geleefd kan worden?

En bovendien is het wel heel erg onwaarschijnlijk dat er op 10 jaar tijd plots 1miljoen onverdraagzame racisten zijn gecreerd, racisten die vroeger braaf op de traditionele partijen stemden. Als u echt wil geloven dat het hier vol loopt met onverdraagzamen dan doet u dat maar het is een geweldig simplistische opvatting.
Als u een racistische intolerante partij steunt, dan betekent dit dat u met alle standpunten akkoord gaat. Dus per definitie zijn die mensen racistisch en overdraagzaam.
Uw struisvogelinstinct is aandoenlijk, maar daarin precies schuilt het gevaar van het blok. Domme mensen die uit protest stemmen voor een partij en haar standpunten gaan steunen zonder:
1. goed te weten waar die partij voor staat
2. veel na te denken
3. te weten dat door die partij te steunen ze racisme, haat en onverdraagzaamheid steunen

Dus kom niet vertellen dat u geen racist bent, als u voor een racistische partij kunt stemmen kunt u zich ook in haar standpunten terugvinden.
Kunt u dat niet, dan bent u nog dommer dan ik dacht.
Dan doet u dingen zonder dat u weet waarom u ze doet en laat u zich gebruiken.
BartP is offline  
Oud 14 juni 2004, 12:41   #84
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Het enige waarvoor ik me schaam is dat er in Vlaanderen mensen zijn zoals rode rakker en moraal filosoof Vermeersch die het nodig acht om op TV met modder te moeten gooien.
Pieter de Coninck is offline  
Oud 14 juni 2004, 12:57   #85
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP

Als u een racistische intolerante partij steunt, dan betekent dit dat u met alle standpunten akkoord gaat. Dus per definitie zijn die mensen racistisch en overdraagzaam.
Gelooft u dat nu zelf?? Gaat u zelf akkoord met alle punten van uw partij? Zo ja, dan denk ik dat u bijna de enige bent. Ik ben in alle geval niet zo een partijslaaf en ik heb het al moeilijk genoeg om een partij te vinden waar ik net genoeg punten in vind waar ik ongeveer mee akkoord kan gaan zo dat ik er op kan stemmen. Maar ik ga dus in geen 100jaar akkoord met alle punten van de partij waar ik op stem. Bovendien heb ik zelf niet op het VlaamsBlok gestemd maar dit is uiteraard maar bijkomstig.


Citaat:
Uw struisvogelinstinct is aandoenlijk, maar daarin precies schuilt het gevaar van het blok. Domme mensen die uit protest stemmen voor een partij en haar standpunten gaan steunen zonder:
1. goed te weten waar die partij voor staat
2. veel na te denken
3. te weten dat door die partij te steunen ze racisme, haat en onverdraagzaamheid steunen
Kijk dat is het nu net he! U bestempelt de mensen die op het blok stemmen meteen als dommeriken zonder er bij stil te staan dat die mensen even slim zijn als alle andere kiezers, anders bent U zelf de onverdraagzame en antidemocraat. U wil blijkbaar niet inzien dat heel wat mensen voor het blok stemmen uit protest en daarmee een signaal willen geven, neen u vindt het belangrijker om keer op keer te vertellen hoe onverdraagzaam die kiezers wel niet zijn. Wie bent u trouwens om te zeggen dat mensen op het blok stemmen zonder lang na te denken?

Citaat:
Dus kom niet vertellen dat u geen racist bent, als u voor een racistische partij kunt stemmen kunt u zich ook in haar standpunten terugvinden.
Kunt u dat niet, dan bent u nog dommer dan ik dacht.
Dan doet u dingen zonder dat u weet waarom u ze doet en laat u zich gebruiken.
Iemand die uit protest op het blok stemt, een betere proteststem is immers niet mogelijk(blanco stemmen geeft je stem aan de meerderheid en bovendien is vooraf al geweten dat het blok toch niet mag meeregeren), zal in alle geval niet volledig achter die standpunten staan. Bovendien bestempelt u hier een partij als racistisch zonder enige motivering.

En nog eens: waarvan komen die 1miljoen onverdraagzame racisten plots? Die stemden vroeger nog allemaal op de traditionele partijen, zijn die mensen nu plots allemaal de duivel zelve geworden? Neen, zelfs u bent zo verdraagzaam om in te zien dat dit belachelijk is.
alpina is offline  
Oud 14 juni 2004, 13:15   #86
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Als u een racistische intolerante partij steunt, dan betekent dit dat u met alle standpunten akkoord gaat. Dus per definitie zijn die mensen racistisch en overdraagzaam.
Als u dat echt gelooft, bent u onverdraagzaam, niet die kiezers.

Citaat:
Uw struisvogelinstinct is aandoenlijk, maar daarin precies schuilt het gevaar van het blok. Domme mensen die uit protest stemmen voor een partij en haar standpunten gaan steunen zonder:
1. goed te weten waar die partij voor staat
2. veel na te denken
3. te weten dat door die partij te steunen ze racisme, haat en onverdraagzaamheid steunen
Over struisvogelinstinct gesproken. Maar blijft u de Blok-kiezer vooral uitmaken voor domme racisten. Kwestie dat het Blok volgende verkiezingen nòg wat groter wordt.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 14 juni 2004, 13:34   #87
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Het feit dat u zich met zijn allen zo aangevallen voelt, bewijst mijn gelijk.

I rest my case.

Tot slotte nog dit: wie met vuur speelt zal op de blaren moeten zitten.
Afwachten zal worden wie op de blaren zal moeten zitten: 25% of 75% van de bevolking
BartP is offline  
Oud 14 juni 2004, 13:41   #88
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Voor het Vlaams Blok stemmen is meer dan enkel een proteststem uitbrengen. U geeft het signaal nu dat 1 miljoen Vlamingen onverdraagzame racisten zijn en zich volledig achter een racistische partij schaart en met haar standpunten akkoord gaan die haat, onverdraagzaamheid aanhangen en christelijke waarden met de voeten treedt.
Dat is op zijn minst een zorgwekkende trend.
Fout ik stem op de partij die bepaalde punten oprecht WILT behandelen. Dat er een programma strookt met de huidige aangepaste belgische rascismewet is mijn zaak niet, het VB komt toch niet aan de macht. Op deze manier probeer ik de andere partijen duidelijk te maken dat ze dringen werk van deze problemen moet maken.
Het is door uw bekrompen denken dat het VB er op vooruit gaat. En blijkbaar hebt u nog altijd niets geleerd, samen met de andere politiekers. Het Vb zal er dus weeral maar op vooruitgaande volgende federale of regionale verkiezingen.

Je kunt niet met alle partijpunten akkoord gaan, dat is niet natuurlijk, iedereen heeft zijn eigen gedachtes. Dat is ook bij het VB zo.
lustige lezer is offline  
Oud 14 juni 2004, 13:46   #89
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Het feit dat u zich met zijn allen zo aangevallen voelt, bewijst mijn gelijk.

I rest my case.

Tot slotte nog dit: wie met vuur speelt zal op de blaren moeten zitten.
Afwachten zal worden wie op de blaren zal moeten zitten: 25% of 75% van de bevolking
Dit is weer zo'n zwakke uitspraak. Iedereen had een serieus antwoord gegeven en u komt met zoiets af. Ik leid daar andere dingen uit...
lustige lezer is offline  
Oud 14 juni 2004, 13:47   #90
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Het feit dat u zich met zijn allen zo aangevallen voelt, bewijst mijn gelijk.

I rest my case.

Tot slotte nog dit: wie met vuur speelt zal op de blaren moeten zitten.
Afwachten zal worden wie op de blaren zal moeten zitten: 25% of 75% van de bevolking
Het feit dat u hiermee meent dat u uw standpunt bewezen vindt, bewijst uw ongelijk, aangezien u blijkbaar geen tegenargumenten hebt.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 14 juni 2004, 13:49   #91
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Ik raad iedereen aan om de komende dagen eens een buitenlandse krant te kopen: The Guardian, Le Monde,...

Vlaanderen zal weer -en blijkbaar terecht- afgeschilderd worden als een bende racistische kwezels.

[size=6]1.000.000 Vlamingen hebben gestemd op een partij die veroordeeld is voor RACISME.[/size]

Blijkbaar vinden dus 1.000.000 mensen dat racisme 'moet kunnen'.

En kom nu niet af met die ZEVER van "vrije meningsuiting'. Die rechter heeft niet de vrije meningsuiting beknot, maar het aanzetten tot haat (het stigmatiseren van bepaalde bevolkingsgroepen) veroordeeld.


De komende dagen zal Vlaanderen dus weer afgeschilderd worden als onverdraagzame regio, en dit zal niet bepaald een positieve invloed hebben op buitenlandse investeerders. En zoals prof. Vermeersch al zei: "we zouden ons moeten schamen Vlaming te zijn!"
Uw dwaze praat illustreert mooi dat het voornaamste probleem in Vlaanderen niet de vreemdelingen zijn, maar de linkse Vlamingen die ondanks hun minoritaire positie, een veel te grote bek opzetten en ons volk intern verzieken.

U bent een schande voor Vlaanderen omdat u meer bezorgd bent om uw imago in het buitenland, dan om wat de gewone Vlaming wil. Dus: ROT OP, linkse rat!
Guderian is offline  
Oud 14 juni 2004, 13:50   #92
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Het feit dat u hiermee meent dat u uw standpunt bewezen vindt, bewijst uw ongelijk, aangezien u blijkbaar geen tegenargumenten hebt.
Inderdaad en uw stilzwijgen bevestigt dit.
lustige lezer is offline  
Oud 14 juni 2004, 13:51   #93
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Dus: ROT OP, linkse rat!
Je begint wel het zelfde niveau te krijgen dan die linkse mannen, pas dus even op je taal wil je?
lustige lezer is offline  
Oud 14 juni 2004, 13:52   #94
icerulez
Vreemdeling
 
icerulez's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
[size=6]1.000.000 Vlamingen hebben gestemd op een partij die veroordeeld is voor RACISME.[/size]
Veel mensen pikken het nu eenmaal niet dat een politieke partij in de rechtbank wordt aangepakt. Zulke praktijken horen immers thuis in een dictatuur. Niet deze stembusgang, wel het proces tegen het Blok is een grote smet op Vlaanderen.

is niet waar, na de oorlog van '45 hebben alle europese landen zich beschermd tegen het facisme. Als je jezelf beschermd, moet je dat ook doordrukken, en geen struisvogelpolitiek toepassen. Je ziet racisme (facisme laat ik nu nog in het midden) opkomen, dan moet je die met harde hand neerslaan. Vrije meningsuiting ja, maar niet ten koste van...
icerulez is offline  
Oud 14 juni 2004, 13:54   #95
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Dus: ROT OP, linkse rat!
Je begint wel het zelfde niveau te krijgen dan die linkse mannen, pas dus even op je taal wil je?
Een gulden regel: spreek de taal van het volk, pas u aan aan uw publiek.
Guderian is offline  
Oud 14 juni 2004, 13:58   #96
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icerulez
is niet waar, na de oorlog van '45 hebben alle europese landen zich beschermd tegen het facisme. Als je jezelf beschermd, moet je dat ook doordrukken, en geen struisvogelpolitiek toepassen. Je ziet racisme (facisme laat ik nu nog in het midden) opkomen, dan moet je die met harde hand neerslaan. Vrije meningsuiting ja, maar niet ten koste van...
U beschouwd dus alle VBkiezers als rascist. Dat zijn uitspraken die u en consoorten nog zuur zullen opbreken in verdere verkiezingen. Het VB heeft ook andere standpunten die totaal niets met rascisme kunnen te maken hebben. Zolang dat u zo bekrompen denkt, samen met de rest, zal het VB stijgen. U beslist over de groei niet de kiezer dieniet anders kan.
lustige lezer is offline  
Oud 14 juni 2004, 13:59   #97
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Een gulden regel: spreek de taal van het volk, pas u aan aan uw publiek.
LOL
lustige lezer is offline  
Oud 14 juni 2004, 14:20   #98
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Voor het Vlaams Blok stemmen is meer dan enkel een proteststem uitbrengen. U geeft het signaal nu dat 1 miljoen Vlamingen onverdraagzame racisten zijn en zich volledig achter een racistische partij schaart en met haar standpunten akkoord gaan die haat, onverdraagzaamheid aanhangen en christelijke waarden met de voeten treedt.
Dat is op zijn minst een zorgwekkende trend.
Fout ik stem op de partij die bepaalde punten oprecht WILT behandelen. Dat er een programma strookt met de huidige aangepaste belgische rascismewet is mijn zaak niet, het VB komt toch niet aan de macht. Op deze manier probeer ik de andere partijen duidelijk te maken dat ze dringen werk van deze problemen moet maken.
Het is door uw bekrompen denken dat het VB er op vooruit gaat. En blijkbaar hebt u nog altijd niets geleerd, samen met de andere politiekers. Het Vb zal er dus weeral maar op vooruitgaande volgende federale of regionale verkiezingen.

Je kunt niet met alle partijpunten akkoord gaan, dat is niet natuurlijk, iedereen heeft zijn eigen gedachtes. Dat is ook bij het VB zo.
Komaan zelfs zo dom kunt u toch niet zijn?
Het is door UW STEM dat het blok vooruitgaat.
Het wordt tijd dat de nevel rond jullie hoofden verdwijnt, jullie schijnen zo beneveld te zijn dat jullie dat al niet meer inzien.

Wat als het blok 50,1% had gehaald, u zou dan gaan betogen tegen het blok zeker, komaan laat me niet lachen, ernstig blijven he.
Uw stem zorgt voor het blok, u moet niet proberen verantwoordelijkheid van uzelf af te schuiven. (wat typisch een vlaams blok strategie is)
BartP is offline  
Oud 14 juni 2004, 14:37   #99
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Ik stem op het blok omdat het de enige partij is die iets wil ondernemen, anderen willen dat niet om dat ze zich van het blok willen distancieren (correct geschreven?). Ze blijven het blok negeren en hun standpunten, ik blijf erop stemmen totdat de overige partijen zich gaan aanpassen, zij zijn dus aan zet , ik niet, en zo zijn er nog veel mensen. Van het moment dat andere partijen hun ogen zullen openen is het gedaan met het VB. Niemand durft het initiatief te nemen.
Ik voel niet dat ik me hoef te verantwoorden voor mijn stem in een democratie!
Ik zou niet gaan tegen-betogen, waar leid u dat af? U trekt weer zomaar conclusies. Een partij dat wordt verkozen op democratische wijze moet gerespecteerd worden. Bevalt het u niet, probeer de kiezers naar u te trekken. Maar door bekrompen mensen als u zorgt u ervoor dat mensen meer en meer gaan stemmen op het VB. Negeren dat er problemen zijn, sustematisch mensen uitmaken voor rascist zonder enige kennis van de persoon zelve.
MIJN stem is het gevolg van het falen van de huidige partijen en ondemocratische beslissingen van diezelfde partijen. Je hebt tegenwoordig gewoon geen ander keus dan op het VB te stemmen.
Daarbij de systematsche minachting en denken dat u zoveel slimmer bent geeft een mens een reden te meer om zich hier tegen te verzetten.
Als er iemand last heeft van nevel bent u het wel samen met uw andere "correcte" vrienden. Zolang u doof blijft voor de stem van de gemiddelde VBkiezer zal het blijven groeien.
lustige lezer is offline  
Oud 14 juni 2004, 14:50   #100
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP

Als u een racistische intolerante partij steunt, dan betekent dit dat u met alle standpunten akkoord gaat. Dus per definitie zijn die mensen racistisch en overdraagzaam.
Gelooft u dat nu zelf?? Gaat u zelf akkoord met alle punten van uw partij? Zo ja, dan denk ik dat u bijna de enige bent. Ik ben in alle geval niet zo een partijslaaf en ik heb het al moeilijk genoeg om een partij te vinden waar ik net genoeg punten in vind waar ik ongeveer mee akkoord kan gaan zo dat ik er op kan stemmen. Maar ik ga dus in geen 100jaar akkoord met alle punten van de partij waar ik op stem. Bovendien heb ik zelf niet op het VlaamsBlok gestemd maar dit is uiteraard maar bijkomstig.


.
nee, ik ben het niet 100 % eens met mijn partij en ik denk niet dat een veel andere stemmer dat wel zijn.

ik ben het ECHTER WEL EENS MET DE BASISFUNDAMENTEN van mijn partij

en bij het blok is naast separatisme één van de fundamenten : racisme
puur en simpel (geen aanpassen, maar : TERUGKEER ; iets wat nog mooi in de verf gezet werd door de publicatie waar politieagentn van Marokkaanse origine vergeleken werden met pedofielen en de discours over een blank europa en het gebrul van eigen = blank volk eerst.

u bent als blokstemmer niet racistisch zegt u ? ik wil u best geloven !! en dat u nog geen racistisch gedrag of mening begaan/verkondigd hebt.
Maar vermits u op het blok stemt, wil dat zeggen dat u andere punten van het blok dermate vindt tellen voor u dat u het racisme van het blok er dan maar bij neemt hoewel u zelf geen racist bent , maar door uw stem steunt u dus wel aktief het racisme.

Maw: u bent misschien geen racist ? MAAR U BENT ER ZEKR OOK NIET TEGEN !
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be